עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. הבנתי שיש תוכנות שאפשר איתם לשנות את הביוס של הכרטיס מסך ככה שהוא יקבל יותר מתח אז למה בעצם לעשות V-mod ולהרוס את האחריות???? בכל אופן ניסיתי עם איזו תוכנה להעתיק את הביוס של הכרטיס שלי 8600gt leadtek אבל זה לא זיהה את הכרטיס מישהו יכול להמליץ על תוכנה כזו ומדריך לאיך בדיוק לעשות את זה כמו שצריך

    • 0 תגובות
    • 541 צפיות
  2. שלום, אני רוצה לעשות OC לראשונה בחיי, השאלה שלי היא איזה מאורר לקנות למעבד, והאם אני חייב זכרונות חדשים ומאיזה סוג. להלן המפרט שלי: E8400 gigabyte ep35-ds3r 2 GB crosair 667 mhz 8800gt מארז NZXT HUSH אני לא מתכנן OC מטורף ולא מעוניין להחליף לוח אם. חשוב לי שהמאורר יהיה שקט . במידה והחלפת הזכרונות תהיה משמעותית אוכל להגדיל את התקציב במעט. תודה

    • 3 תגובות
    • 541 צפיות
  3. Started by gilibong,

    חברים איפה אנ יכול למצוא קראק לתוכנה hmonitor\ ?

    • 2 תגובות
    • 541 צפיות
  4. Started by ElemenTal,

    אני רוצה לקנות את ה Tuniq Tower 120 אבל אני רואה פה בהמלצות את ה 8700 של ZALMAN - אז השאלה היא מה כל כך טוב בזלמאן הזה !?!?! לפי השוואת שאני ראיתי הוא בכלל לא מתקרב אל ה TUNIQ (וה TUNIQ בכלל כמעט ברמה של ULTRA 120 EXTREM) אבל עולה יותר ממנו !!! אולי מה שאני ראיתי זה השוואת ישנות אל מערכות ישנות, אז אפשר הסבר לגבי ה 8700 למה הוא טוב והשוואת שלו על המערכות החדשות. (הינה זה מה שאני ראיתי http://www.anandtech.com/casecooling/showdoc.aspx?i=3005&p=4 אין שם את ה 8700 אבל יש את ה 9700 שיותר טוב ממנו)

    • 0 תגובות
    • 541 צפיות
  5. Started by Gliding,

    היי, יש לי 9550 של SAPPHIRE. הוא בא עם קירור של מאוורר, ולכן לא ראיתי צורך להחליף אותו, בצורה הוא די דומה לקירור שקונחם בנפרד ונחשב יותר איכותי, וזה גם SAPPHIRE, אז לא ראיתי צורך להחליף את הקירור, אלא אם מישהו יודע אחרת לגבי האיכות שלו. עכשיו חתכתי את ה HEAT COPPER של ה-9200 הישן (אלומיניום) וחילקתי אותו ל-8 חלקים בשביל הזכרונות. לא מצאתי את ARCTIC SILVER 5 אז קניתי משהו של Thermaltake. השאלה הטיפשית הראשונה: חיברתי את החתיכות לזכרונות ומרחתי כמו שכתוב במדריך באת (בערך), אבל עדיין לא ברור אם לי אם זה ידביק אותם או שבעוד יומיים יתחילו להתרסק לי חתיכות בתוך המחשב... שאלה טיפשית שנייה: עם ATITOOL אני מצליח להעלות ל-360/230. המעבד מסוגל ליותר, נראה לי שאלו הזכרונות עושים בעי…

    • 13 תגובות
    • 541 צפיות
  6. קניתי היום את ה-ARCTIC COOLING FAN 8 וגם את ה-12. את ה-8 חיברתי ללוח אם כרגיל, והוא עובד מצויין. אבל לא נשאר לי מקום, אז את ל-12 פירקתי את הראש וחיברתי ידנית לחיבור מולקס. המאוורר כמובן עובד אבל אני חושש משום מה שזו לא המהירות המקסימאלית שלו, האם ייתכן כי באמת הייתה ירידה בביצעיו של המאוורר? והאם ידוע למישהו אם יש לי אפשרות לשלוט על זה? (או שזה רק אם הוא מחובר ל-3 פינם בלוח אם?) תודה דרך אגב, ה-12 חובר ידנית בהפרש פוטנציאלים של 12V (אדום לצהוב ושחור לשחור).

    • 3 תגובות
    • 541 צפיות
  7. תוכנה שמגיעה ל100% מאמץ של המעבד...כדי לבדוק את הטמפרטורה במאמץ....נראה לי שהגעתי ל45...עם פנטיום 4 1.7 עם אוברקלוקינג ל 1.95...

    • 2 תגובות
    • 541 צפיות
  8. Started by desheh,

    אממ האם AGNGA למעבד AMD Athlon XP 1900+ נחשב סטפינג טוב?

    • 0 תגובות
    • 541 צפיות
  9. שלום אני קונה את המשאבה הזאת: http://www.pandas.co.il/product_info.php?products_id=9203{33}146 ויש לי את המערכת של TT אקואריס 2, אני רוצה גם להחליף צינורות , איזה מתאמים ואיזה צינורות אני צריך, שיהיה כמה שיותר טוב, וכמה שיותר זול, תודה אלי.

    • 2 תגובות
    • 541 צפיות
  10. Started by g15,

    כאשר ביצעתי למעבד oc היה כתוב בביוס בתוך ה cpu clock : min:200 max:232 אני כרגע עומד על 228 ועם קירור למעבד של ‏Ruby Orb Silent CL-P0391 ‎ thermaltake מה יקרה אם אני יעבור את ה232 ? יבוצע oc ללוח אם ולזכרונות ? המפרט של המחשב : intel p4 531 300@3.41 לוח אם p5vd2-mx של asus כרטיס מסך : expertvisin 8600 gt super 512 mb זכרון : spectek 512x2 mb

    • 1 תגובה
    • 541 צפיות
  11. יש לי דילמה יש לי מאורר שעל המעבד שמגמגם לי עכשיו ואני רוצה להחליף אותו, אני יכול לשים היטסינק ולהוריד את המאוורר או שחייב מאורר? והאם ההיטסינק הוא עד כדי כך טוב?

    • 0 תגובות
    • 541 צפיות
  12. מישהו יכול להכין לי קירור מים למעבד ב-600$ לפי מחירים של הארץ או חול? תודה רבה! ואני מעדיף שהמערכת תושקע אך ורק למעבד, אם צריך אז גם לצ'יפסט אבל אני מעדיף רק למעבד, תודה מראש. המעבד שאיתו אשתמש יהיה QX9770 והלוח אם ASUS RAMPAGE EXTREME לידע הכללי.

    • 3 תגובות
    • 541 צפיות
  13. ניסיתי עם מספר תוכנות כגון speefan וכו' יתכן ובלוח אם אין אפשרות שכזו לשליטה באמצעות תוכנה אלא דרך הביוס בלבד???

    • 0 תגובות
    • 541 צפיות
  14. Started by ras81,

    שלום יש לי מארז HEC 6A19 עם ספק HEC 475W עכשיו הטמפ' של הטמפ של המעבד (AMD 64 3000) שלי הייתה קצת גבוהה אז לקחתי מאוורר 80 מהמארז הישן שלי וחיברתי לפתח הצדדי של המארז, במפנים בעזרת דבק EPOXY כלשהו ולאחר מכן חיברתי את השרוול למאורר עם דבק SUPER GLUE (כי לא היה מספיק שטח פנים למשהו אחר) האם זה שווה משהו ויחזיק מעמד או שכדאי לי להוריד את זה?

  15. Started by המפרט,

    בין המעבד לגוף קירור במחשב שלי יש שכבה של כ 1.5 - 2 MM של מוליך טרמי כלשהו בצבע אפור. זאת לא שכבה עבה מידיי? ואם אני אגרד את חלקה זה מספיק טוב או שאני צריך להוריד אותה לגמרי ולמרוח מחדש? ד"א, המחשב שלי במצב עבודה כבדה מגיע לכ 50 מעלות. זאת טמפ' תקינה?

    • 3 תגובות
    • 541 צפיות
  16. Started by Drek Boy,

    טוב אני חדש פה ולא יודע הרבה כל כך קניתי זכרון 512 של A-DATA 400 MHZ ו3 דברים רציתי לדעת: 1.איך ומאיפה עושים אוברקלוק לזכרון? 2.אני רוצה להכין לו היטסינק פשוט רק בשביל האוברקלוק שיהיה עשוי מרדיד נחושת שאני אקפל וארדד בצורות של הצ'יפים והעדק את זה לכרטיס עצמו עם גומיה או אתב. האם זה יעבוד טוב כאילו לא יותר טוב מאחד קנוי כמובן אבל זה יעזור כמפזר חום לOC? ו3. יש לי מהמחשב הישן זכרונות 128*2 133MHZ אם אני יוסיף את זה לזכרון החדש זה יעזור או שזה יהרוס? תודה מראש חברה

    • 2 תגובות
    • 541 צפיות
  17. Started by MoRtZkInG,

    קיבלתי שני כרטיסי מסך ישנים: VOODOO3-2000 וRIVA-TNT1 אז ככה, א. מישהו יודע מה המהירויות דיפולט שלהם? ליבה וזיכרון(אני יודע שהליבה של הVOODOO היא 143 MHZ) ב. לVOODOO השתמשתי בתוכנה שנקראת VOODOO3-OVERCLOCKER. ומה שאני רואה שם (תמונה: http://www.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=615194), זה שיש אפשרות לשנות רק את המהירות ליבה... ג. אז איך משנים את מהירות הזיכרון (אם אפשר) בVOODOO, וגם על איזה תוכנה אתם ממליצים לRIVA?

    • 4 תגובות
    • 541 צפיות
  18. Started by hugo123,

    יש לי בעיה חוזרת בלוח הזה של ABIT. המאוורר הפיצפון שיושב על בקר הזיכרון, נתקע כבר פעם שניה. בחברה הם מחליפים לי כל פעם לוח וזה די נמאס. חוץ מזה שהוא מרעיש כשהוא חדש.. האם יש מישהו שניסה להרכיב לוח צינון בלי מאוורר? האם זה יעבוד טוב?

    • 1 תגובה
    • 541 צפיות
  19. Started by Avi Levin,

    קירור סטוק. אז מה בעצם הטמפ' האמיתית שלי? 70 מעלות?

    • 2 תגובות
    • 541 צפיות
  20. Started by Gliding,

    בהמשך לנשוא שהעליתי לפני כמה ימים... אני מתחיל להבין שצריבת ביוס היא הדבר היחיד שאני יכול לעשות שהוא לא וולט מודינג הבעיה היא בזכרונות שלא מוכנים לעבור את ה230. הליבה נמצאת כרגע על 450 ואפשר למשוך עוד טיפה. כמובן שהכל יציב ב 3DMARK. מצאתי ב POWERUP ביוסים, יש כמה שמתאימים לכרטיס שלי. 1. איך אני בוחר איזה ביוס מתאים לי? 2. ממה שהבנתי זה ביוס שאנשים לקחו מהכרטיס שלהם פשוט אני מתאים לכרטיס שלי...אז מה הוא מכיל, חוץ מהמירויות שעון המתוקנות? 3. איך מתבצעת הצריבה עצמה ואני אני יכול להחזיר את המצב אחורה? תודה, שחר

    • 4 תגובות
    • 541 צפיות
  21. אז ככה, התקלקל לי הרדון 9800 פרו שלי ובמסגרת האחריות החליפו לי אותו באחד אחר, רק שהפעם שמתי לב שהזכרונות הם של hynix ובקודם הם היו של סאמסונג, ואז נזכרתי שאמרו בפורום שזה של אקסטי - כלומר הכרטיס שלי הוא xt מוחלש. יש לי קירור סילנסר3 אבל עוד לא שמתי אותו על הראדון, בכל מקרה השאלה שלי היא: אמרו פה בפורום שאפשר להפוך את הכרטיס הזה לxt , אז איך עושים את זה??

    • 4 תגובות
    • 541 צפיות
  22. Started by nimrodim,

    ידוע כי ללוחות האם החדשים המבוססים על הציפסט של INTEL 915 ו 925 יש מגבלת OC הנובעת מחריגה של ה PCIE - אשר אינו ניתן לנעילה. ידוע גם כי יש בעיה ב OC תוך שימוש בהרדיסקים של SATA. האם משהו יודע אם יש בעיה כזאת גם בציפסט של 875 או 865?

    • 2 תגובות
    • 541 צפיות
  23. Started by nizzan7,

    האם בין 30 ל40 זאת טמפרטורה נורמלית לHD? אם כן אז מה אמור להיות בכללי הנקודת מקסימום? אם לא א בכמה אני גבוהה מעל?

    • 3 תגובות
    • 541 צפיות
  24. Started by eyal00,

    שלום, יש לי את המעבד הנ"ל ואני מעוניין לבצע OC. כרגע אני עם קירור סטוק ואני מעוניין להחליף. חשבתי על FREEZER 7 של AC אני לא מעוניין לסחוט את המעבד עד הסוף,משהו כמו 2.4 אולי קצת יותר. הפריזר יעמוד בזה? הספק הוא HEC 400W

    • 1 תגובה
    • 541 צפיות
  25. Started by idanaz,

    שלום לכולם ברשותי מחשב AMD 6400X2 3.2 GHZ AM2 AUS M2A-MVP ATI 4870 1 GIGA ספק כוח של שיפטק 550W H.D 160GIGA מארז של X2 FAN 12' HEC P 619B כעת הטמפ' היא 70 מעלות במנוחה לפי דעתי גבוה מידי אני מעוניין בקירור עד 250 ש"ח על מנת לנסות O.C ' חנות מעודפת KSP ר"ג ליד הבית תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 541 צפיות

דיונים חדשים בפורומים