עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by aviv00,

    עשיתי OC קטן מ 1.8 ל 2.4 גיגה המחשב פועל אבל יש זימזום מה עליי לעשות כדי לבטל אותו ?

    • 1 תגובה
    • 547 צפיות
  2. Started by 301289,

    שלום לכולם! אני מתעניין בגופי קירור למעבד ואני מתלבט בין שני דגמים: 1. thermalright ultima 90 מחירו באזור 220 ש"ח 2. thermalright ultra 120 extreme מחירו באזור 250 ש"ח מה עדיף? יש הבדלים בביצועים (המחיר כמעט זהה)? תודה רבה לעונים

    • 2 תגובות
    • 547 צפיות
  3. Started by nimrodim,

    אני מתכנן על בניית מערכת למשחקים תוך שימוש ברכיבים הבאים: AMD Athlon 64 3200 Venice BW-E6 Socket 939 DFI LanParty NF4 ULTRA-D nForce 4 Ultra 939 Motherboard PQI PC3200 2048MB DDR 400MHz Dual Channel (2x1024MB) Mirrored Black Copper 3-4-4-8 הרעיון הוא הרבה זכרון (2GB) יחד עם OC למעבד. מאחר והזכרונות הללו לא ירצו מעל 440 MHZ אצטרך להשתמש במחלקים. לדוגמא תוך שימוש במוליפלייר של 10 למעבד - נאמר במקרה הכי טוב (בעזרת השם על קירור אויר - למרות שאני לא מאמין בכך) עם FSB של 275 אקבל 2750 למעבד. תוך שימוש במחלק 5:4 הזכרונות יהיו על 220 במקסימום. (בדיוק מה שרציתי). השאלות: 1. האם הרעיון מעשי/כדאי? 2. איזה מחלקים אסינכרונים קיימים ע"ג לוח של DFI 3. האם למישהו יש נסיון ב- …

    • 0 תגובות
    • 547 צפיות
  4. Started by Ori The Man,

    שמעו אני יודע שיש הרבה נושאים על זה אבל כל מאוורר שם מחיר גבוהה אני צריך המלצות למאווררים שלא עולים על 50 שקלים תודה לכולם עריכה: חשוב שיהייה 80 מ"מ

  5. Started by DJPOWER,

    אני צריך קירור לכרטיס מסך שלי כוב למטה.. מלוג'יק שנמצא במלאי עוד שעה בעך אני נוסע לשם רציתי את הנוט פול של גלייטצ' אבל לא נראה לי הוא מתאים, הוא מתאים? תודה ותענו מהר בבקשה

    • 2 תגובות
    • 547 צפיות
  6. Started by Gliding,

    היי, החלפתי את הכרטיס ל 9550 של SAPPHIRE. הוא בא עם קירור אוויר ו256 מ"ב. קראתי לאחר חיפוש באתר שיש אפשרות לעשות סופט מודינג ל-9600, או שקיימת אפשרות אחרת של אוברקלוקינג למהירויות של 9600: 1. יש אפשרות לעשות איזשהו וולט מודינג לכרטיס? 2. איך אני בודק טמפרטורה בכרטיס? 3. איזה תוכנות, חוץ מ RIVA מאפשרות אוברקלוק (אומגה...משהו...?) ואיפה אני מוצא אותן? 4. איך אני צורב ביוס של 9600? או שבכלל עדיף רק לעשות אוברקלוק למהירויות של 9600? המון תודה מראש

    • 10 תגובות
    • 547 צפיות
  7. שלום, רציתי לברר איזה מאורר למעבד יותר חזק מבחינת עוצמה בלבד (לא משנה לי רעש) Xigmatek HDT-S963 H.D.C CPU Cooler או Arctic Cooling Freezer 7 Pro ומי מהם יותר טוב ל-OC למעבד?

    • 3 תגובות
    • 547 צפיות
  8. Started by liranfa,

    כשאני נמצא בביוס זה אומר שהמעבד נמצא במאמץ גבוה מאוד(מקסימלי)? ומי שלא בטוח שלא יגיב!! ומה זה לעזאזל הtop performance שיש בביוס??

    • 5 תגובות
    • 547 צפיות
  9. יש לי כרטיס 3870 של ASUS מעולה עכשיו אני מחפש קירור לזיכרון מצורפת תמונה שמתי כבר קירור למעבד http://www.ksp.co.il/allimg/lrg5334.jpg של הכרטיס ( קיבלתי איתו קירור פשוט שלא ממש עוזר ) אני מחפש בתמונה תודה מראש איתי [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 547 צפיות
  10. Started by sagi_10,

    אני מתכנן לעשות oc למעבד שלי ואני הבנתי שכדאי להעלות את מהירות הבאס ב-5 כל פעם ולבדוק עם הוא יציב אז השאלה שלי זה=כל כמה מגה הרץ צריך להעלות מתח וכמה?? עוד שאלה בקשר לאובר קלוק בכרטיס מסך שלי= איך פותחים צינורות???

  11. Started by wrecker,

    אחרי שהמעבד של המחשב הישן נשרף עברתי מAMD למחשב ישן של חבר -Intel pentium 1.6 G עשיתי לו אוברקלוק הגעתי בערך ל1.8 אבל זה לא היה יציב והבנתי שהזכרונות מגבילים אותי החלפתי בין מספר זכרונות ושמתי את ההכי חדשים שלי 1 -512 2- 256 שניהם 400 .. הגעתי עד ל2100MHZ הזכרונות הגיעו קרוב ל350 MHZ לפי מה שהוא רשם (לא זוכר במדויק) מה שמוזר זה שבדקתי את הטמפ' של המעבד והיא כמעט ללא שינוי! 32-34 מעלות במנוחה .. במאמץ הוא על 45 אולי קצת יותר כמובן שהמארז פתוח אחרת הטמפרטורות עולות ל38 במנוחה.. אבל אין כמעט הבדל בטמפ' אם הוא 1600 או 2000.. אני רוצה להאיץ אותו ל2400 אבל קצת חושש כי אמרו לי שאני יכול לשרוף את המעבד וחסר לי להרוס עוד מחשב .. אז מי שמכיר את המעבדים האלה אני אשמח לשמוע עצ…

    • 6 תגובות
    • 547 צפיות
  12. Started by JohnClark,

    בPCH יש את המעבד A64 3000+. אפשר לבחור בין קירור הסטוק של AMD או Venus 12 באותו המחיר. הבעיה היא שאני לא יודע מה עדיף. אני לא עושה OC. ואני לא רוצה משהו רועש מדי (אני משער שהונוס די רועש). אני צריך משהו אמין ושקט. אה ואפשר גם לקחת Tray CPU ב100 ש"ח פחות יש איזה קירור טוב וזול שאתם ממליצים עליו? (שיתאים גם לA64 כמובן)

    • 6 תגובות
    • 547 צפיות
  13. Started by black_moon,

    יש לי פנטיום 4 1400 בורד אינטל . אך אני עושה את האוברקלוקינג?

    • 2 תגובות
    • 547 צפיות
  14. Started by iakovl,

    האם Sunbeam Rheobus יוכל להחזיק 4 SF2?

    • 0 תגובות
    • 547 צפיות
  15. Started by yuvalg,

    במסגרת התכנון של המחשב החדש חשוב לי מאד השקט של המערכת והבנתי שמערכת קירור המעבד הינה חוליה קריטית. ההתלבטות שלי הינה בין: Scythe NINJA PLUS או Zalman CNPS9500 או Thermalright SI 120 אפשרות קצת יותר יקרה שראיתי הינה "SCYTHE "INFINITY המפרט המתוכנן כרגע הינו: Intel Core 2 Duo E6300 1.86GHz 2Mb BOX 1,050 ש"ח Abit AB9 Intel® P965 Socket 775 799 ש"ח GEIL 1GB 2*512MB PC2-6400 800MHz CL4 DDR2 Ultra Dual Channel 870 ש"ח Westren Digital 160GB 7200Rpm 16Mb SATA II WD1600YS 409 ש"ח NEC AD-5170 Dual Layer DVD±R/W/DL 18X Black Bulk 205 ש"ח XFX GeForce 7950 GT 512MB DDR3 HDCP PV-T71J-YHF9 1,759 ש"ח ANTEC P180 Advanced Super Mid Tower 936 ש"ח Neo HE 430…

    • 2 תגובות
    • 547 צפיות
  16. Started by Preacherdaniel,

    Hey people (im writing in english since I have a g15) . This is my current set-up: Core 2 Duo E6300 @ 2.3ghz Zalman CNPS9500 Asus P5B-Deluxe 2x1GB Corsair 667 X1900XT 512MB 641/1500 Seagate Barracuda 80GB 16MB Buffer Western Digital Cavier 250GB 16MB Buffer Antec Basiq 500W Anyways I need help choosing new RAM for my PC my budget is 600-650... As intended the RAM is for Ocing The main sticks I was looking at were OCZ reaper HPC 6400 ... Please help me choose. Thanks, Daniel

  17. Started by parAzoid,

    שלום לכולם. היום התקנתי את הקירור NINJA PLUS על המעבד שלי [amd athlon 64 3000+] עם AS5, בשביל שאני יעשה OC. יש לי לוח אם gigabyte k8nf-9, וזכרונות לא ידועים... [768 MB]. בקיצר הצלחתי להעלות בFSB עד 230, ומעלה זה שאני בודק זה מראה שגיאה בSUPER PI ובS&M זה גם מראה שגיאה. עכשיו אני חדש באוברקלוקינג ורציתי שתלמדו אותי איך לעשות אותו ביסדויות, אם לעשות בביוס או בEASYTUNE 5 וכו'. ד"א אני חושב שהזכרונות מגבילים אותי, ואני לא יודע איך להמהיר או מה שצריך לעשות בשביל לאפשר OC כראוי. אני לא מוצא את האפשרות הזאת בביוס... קיצר אני אשמח נורא אם תוכלו ללמד אותי ביסודיות איך לעשות OC למעבד כי עם הNINJA הוא לא עובד את ה35 במאמץ... תודה רבה לעוזרים... הנה הפירוט של הזכרונות של…

    • 4 תגובות
    • 547 צפיות
  18. Started by AloN(-)KiLLeR,

    הקירור על הצ'יפסט הצפוני מה שנקרא North Bridge נשרף לי. החלפתי קירור מרחתי את המשחה טרמית שבאה. והטמפ' בערך 55C. והMotherBoard 44C איך אצלכם? כל זה במנוחה.

    • 7 תגובות
    • 547 צפיות
  19. כרגע אני על BUS 400*8, אני יודע שמבחינת המעבד אני יכול ללכת עוד, מה שמגביל אותי זה הזכורונות יש לי כרגע 4 גיגה של OCZ platinum rev2 שבמקור מגיעים 800MHZ עם תזמונים של 4-4-4-15 כרגע המתח בלוח הוא במצב אוטומטי, הצלחתי לסחוב עם התזמונים האלה עד 900MHZ מעבר לזה אני משנה את קביעת התזמונים לAUTO ואז אני מגיע ל960MHZ, הבעיה היא שאני מקבל תזמונים משוחררים מאוד 5-7-7-18, גרוע. *יחס העבודה שלי הוא DRAM:FSB - 12:10 לפי OCZ יש אחריות גם אם עולים למתח של 2.2 השאלה שלי איך אני בודק מה מתח העבודה של הרכיבים במחשב? בדקתי בCPU-Z וצירפתי תמונות, אם אני מבין נכון כרגע הזכרונות על 1.8 והמעבד על 1.408 (קצת גבוה בשביל המעבד, לא?) האם אני צריך להוסיף עוד מתח על מנת להדק את התזמונים? אם כן, האם …

    • 6 תגובות
    • 547 צפיות
  20. יש לי AMD 2700 A7N8X-E 512 MD וכתוב לי בביוס CPU Freq. [166 MHZ] ויש לי רק את האפשרויות 100 133 166 200 אין לי ניגד 102 105 והמכפלה שלי היא 13 מה לעשות?! נ.ב בשביל אובר קלוק צריך לשנות מכפלה??

    • 7 תגובות
    • 547 צפיות
  21. יש לי 2.6 NORTHWOOD והוא מקבל 1.575 ועובד על 255 יציב וכשאני מעלה ל 260 הוא נופל אני עובד עם A-DATA DDR500 והם מקבלים 2.8 והתיזמונים שלהם זה 2.5-4-4-7 השאלה האם זה תיזמונים או מתח למעבד ?

  22. Started by Mind2,

    אני מעוניין לבנות מחשב תקציבי . . עד עכשיו קניתי סטיק של twinmos PREMIUM ואת המארז 6a19 עכשיו . . אני מתלבט אם לקחת sempron64 מתי שהם יגיעו עם לוח dfi ut 250gb או לקחת 3000+ venice עם Dfi nforce 3 ultra הסיבה שאני לא לוקח nforce 4 היא שיש לי כרטיס מסך 9600XT וחבל לי להחליף אותו כרגע ל PCI - E מה אתם אומרים ? איזה מהמערכות יותר טובות ? ואם יש לכם אולי רעיונות להשאר בתקציב אבל לקבל יותר ביצועים אני אשמח . . המערכת בנויה ל O/C

    • 7 תגובות
    • 547 צפיות
  23. שלום, בבעלותי כרטיס מסך של Nvidia Geforce GT8600 (היצרן הוא PALIT למקרה שזה משנה) השאלה שלי היא- מה הטמפרטורה המומלצת לכרטיס בזמן מאמץ ממושך? תודה מראש לכל העונים שבת שלום

    • 1 תגובה
    • 547 צפיות
  24. מכל הבחינות: מבחינת מחיר (למרות שיש הבדל במחיר!!!) מבחינת יעילות באוברקלוקיניג מבחינת קירור אשמח לקבל את חוות דעתכם!!! בכר

    • 5 תגובות
    • 547 צפיות
  25. Started by War-Hammer,

    איפה??? תנו לי אתר או חנות בארץ שמוכרים צגי LCD

    • 2 תגובות
    • 547 צפיות

דיונים חדשים בפורומים