אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
בחודש האחרון המארז שלי עלה בכמה מעלות (פעם טמפרטורת המארז הייתה 36 והיא היא 40~ ; פעם המעבד שלי היה 19-20 מעלות והיאום הוא על 26!) זה בגלל הקיץ או שיש בעיה במארז???
-
- 3 תגובות
- 548 צפיות
-
-
אני מכין בלוק מים למעבד ואולי גם לכרטיס מסך, אבל בינתיים הבעיה שלי היא במעבד הבלוק שאני מתכנן דומה מאוד לWhiteWater (צירפתי תמונה) לבלוק יש כניסה אחת ושתי יציאות לי יש תושבת 754 ולפי מה שהבנתי, הבלוק הזה יושב על תושבות מסוג 939/940/754 בצורה אנכית, כלומר ככה: |@| |@| |@| ובשאר התושבת בצורה מאוזנת: @@@ (ה@ים זה המחברים) הבעיה היא שלא נראה לי שכדאי לשים בלוק כזה בצורה אנכית, זה לא נראה טוב, פשוט לא מסתדר לי מכיוון שאני בונה בעצמי את הבלוק אני יכול למקם את חורי העיגון איפה שאני רק ירצה, שישב בצורה אנכית או מאוזנת לפי בחירתי מה אתם אומרים, לשים אותו מאוזן או מאונך? ובקשר לרדיאטור - איך הסוויפטאק 2*120MM שמוכרים בפנדה לעומת הICE EXTREME? [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 548 צפיות
-
-
איפה אני יכול למצוא מידע על איזה מתח עובדים המעבד והזכרונות ומהו המקסימום שאני יכול לתת ללא סיכון בגרימת נזק?
-
- 4 תגובות
- 548 צפיות
-
-
?Core2 Duo E6600, 1066Mhz, s775, 4MB Cache? ASUS P5W DH Deluxe G.Skill 2GB Kit DDR2 PC6400 800MHZ 4-4-4-12 F2-6400CL4D-2GBPK (רציתי את ה G.Skill 2GB Kit DDR2 PC6400 800MHZ 4-4-4-12 F2-6400PHU2-2GBHZ) אבל פנדה אמרו שאולי לא יגיע ואם יגיע אז שבועיים או בכלל. EVGA e-Geforce 7900GT CO PCX 256MB DVI Video Card? FSP EPSILON 600W השאלה איזה קירור הכי טוב ? אני חייב שיחזיק לי לא יעבור את ה 40, שיהיה הקירור הכי יקר מבחינת איוורור. ראיתי שיש טובים כמו לדוגמא Scythe "NINJA PLUS " 6 Heat Pipes CPU Cooler ZALMAN CNPS8000 ZALMAN CNPS 7700 Cu THERMALTAKE BIGTYPHOON Asetek Vapochill micro Ultra Low Noise LGA775 או ( מה ההבדלים בכלל ) Asetek Vapochill micro Xtreme LGA775 עזרה בהקשר…
-
- 7 תגובות
- 548 צפיות
-
-
שלום יש לי את הכרטיס CONNECT3D X1900XT 512MB עכשיו יש לי עליו קירור של זלמן שכחתי איזה דגם(הנפוץ יותר או היחיד לא יודע) עכשיו לפי הנתונים שמראה לי תוכנה מסויימת הם ככה: ENGINE SETTINGS במצב 2D : CORE CLOCK : 499.50 CORE VOLT : 1.200 MEMORY SETTINGS MEMORY CLOCK : 594.00 CORE VOLT : 2.10 עכשיו מצב : 3D ENGINE SETTINGS CORE CLOCK : 621.00 CORE VOLT : 1.200 MEMORY SETTINGS CORE CLOCK : 720.00 CORE VOLT : 2.10 מהם הנתונים של X1950XT 512MB שאני צריך להכניס בתוכנת האוברקלוק לX1900XT 512MB שלי??? והאם אני צריך לשנות את המתחים? תודה לכול העוזר!
-
- 6 תגובות
- 548 צפיות
-
-
E6400 SUPER TUNICK P5B DELUX XMS2 CL4 800 1024X2 CORSIAR THERMALTAKE 470 THERMALTAKE SOPRANO X1900GT מעבד לא יציב על מתחים מ 1.51 עד 1.61 ניסתי .... למישהו יש מושג מה הסיבה? לאחר מאמץ פשוט של 20 שניות נופל המחשב ומאתחל את עצמו
-
- 4 תגובות
- 548 צפיות
-
-
שלום ! זהו המפרט שלי: E6300 + ביג טייפון (TTׂ) לוח אם של אסרוק 2 גיגה TWINMOS 677 X1900XT 512 MB 160 GB SATA 2 לגבי מארז עדיין לא סגור. אני לא רוצה שהמחשב ירעיש ולכם אני אבקש מכם לבנות לי "חבילת קירור " למפרט. התקציב הוא עד 350 ש"ח. אם אפשר שהחלקים יהיו מ KSP או PLONTER או נועה אבל עדיף 2 הראשונים.
-
- 3 תגובות
- 548 צפיות
-
-
ראשית אני מצטער שלפני 3 ימים עברתי על חוקי הפורום ושרשרתי את אותה הודעה בשלוש מקומות.עכשיו קראתי את חוקי הפורום ואני מקווה לא לשגות שוב! לשאלתי: בלוח אם שלי(k8n-sli) יש מקומות ל 4 חיבורים של מאווררים,כדלקמן: sys_fan, pwr_fan, nb_fan, cpu_fan חוץ מNB_FAN שהוא בעל חיבור 2 פינים,לכל השאר יש חיבור בעל 3 פינים. קראתי מה השימוש לשלושת הפינים:אחד לאדמה(בד"כ שחור),אחד למתח(בד"כ אדום) ואחד לחיישן(בד"כ צהוב). לגבי cpu_fan אני כבר הבנתי - הוא גם היחידי שמאויש-המאורר של המעבד AMD מחובר אליו. מהו NB_fan? מישהו יודע היכן עליי למקם כל מאורר שאני מחבר בהתאם לקונקטור? מצורפת תמונת מסך של הלוח אם מהאתר הרישמי של ג'יגה-בייט [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 548 צפיות
-
-
-
קיבלתי היום את הקירור וראיתי שיש 2 אופציות להתקנה . אחת שהגוף קירור מתחת לכרטיס ושניה שהגוף קירור מעל לכרטיס. זה מוסבר באתר שלהם http://www.thermalright.com. השאלה היא אם יש עדיפות לאחת מסוגי ההתקנות ?
-
- 7 תגובות
- 548 צפיות
-
-
שלום לכולם רציתי לקבל בבקשה המלצה לקירור לכרטיס מסך XFX 6600 GT AGP. המאוורר הנוכחי שלי מרעיש מאוד, וכל נסיון לנקותו לא הועיל. אשמח לקבל המלצה למאוורר/קירור אחר לכרטיס הנ"ל, מעוניין בכרטיס הכי זול שיש. תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 548 צפיות
-
-
אני צריך לדעת מה הוא המאורר 12 ס"מ הכי טוב שיש בשוק (עד 100 ש"ח) נ.ב נחמד אם הוא גם צבעוני
-
- 1 תגובה
- 548 צפיות
-
-
מה הקירור הכי משתלם ומומלץ לP4 ותושבת 478? (תקציב עד 150) אני גם אנסה לבצע אוברקלוק כך שהקירור הוא הכי חשוב וגם שלא יעשה יותר מידי רעש.. ראיתי את הקירור הזה: http://www.skypc.co.il/Product.asp?Pid=SCKTN2000&Cat2Cat1ID=18&Cat2ID=0&aff=Zap〈=HE# צריך לפרק את כל הלוח אם בשביל להרכיב אותו?
-
- 3 תגובות
- 548 צפיות
-
-
אני כמעט בטוח שאני אעשה אוברקלוק עם המחשב החדש שלי, אבל בעיה אחת: אין לי מושג איך! מישהו יכול להסביר לי או להביא לינק המסביר איך עושים אוברקלוק? ועוד שאלה, האם זה בטוח!? מכיוון שכולם אומרים כל הזמן שאם משהו מתפקשש אז אין אחראיות, למה שמשהו יתפקשש!? תודה מראש!
-
- 5 תגובות
- 548 צפיות
-
-
שמעו אני יודע שזה כרטיס זבל .....ואני רוצה לעשות לו OC כדי שיפעיל לי משחקים יותר טוב .....הOC הכי גבוה שהגעתי זה 450 זיכרון ו 300 ליבה.... *-אני רוצה לצרוב לו ביוס ולהפוך אותו ל 5500 או פשוט להגביר את המתח .......רציתי לשאול אם אני צורב ביוס של 5200 ושם יש הגדרות שהופכות אותו ל 5500 או שמורידים ביוס של 5500 עם אותם זיכרונות ויצרן.......ואיך עושים את זה? *-או שפשוט לעשות לו VMODE ....אבל אני לא יודע איפה ואיך להלחים ......אם למישהו יש לינק להביא לי בקשר לזה (באנגלית או בעיברית ) או שפשוט תעזרו לי פה........ ***ועוד בעיה שריווה טיונר כתוב שהכרטיס הוא 128 BIT אבל בEVEREST(שאני חושב שזה יותר אמין)....כתוב 64BIT....מה נכון? תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 548 צפיות
-
-
אז ככה יהיה לי בקרוב 4850 cf ואני רוצה להשים לשניהם קרור בינתיים יש לי רק אחד איזה קרור שקט וקריר מומלץ עד 200 שקל מוכן להתפשר 50+-
-
- 1 תגובה
- 548 צפיות
-
-
שלום לכולם, ערב נעים. למרות היותי חבר בפורום די הרבה זמן, אני צריך כמה תשובות על שאלות שעוד לא ראיתי נשאלות כאן: אני מתכוון לעשות אוברקלוק למחשב השני במפרט (1800) הספק הוא של חברה בשם "ortel"=כנראה ג'נרי,של 300W מספק מתח יציב של 11.776/11.712 V ל12 ו 4.945 V ל5 ו 3.264 V ל3.3 כמו כן הוא מספק למעבד (1.8 של אינטל) 1.52/1.536 V שאלות: 1. איני יודע מה אמור להיות הוולטאג' למעבד ואודה אם תגידו לי! 2. על הלוח יש חיבור ATX12V הזה של ה4 פינים ויש גם ת'חיבור הרגיל. לספק שלי אין את החיבור ATX12V :-\ האם זה יוריד מהיציבות תחת אוברקלוק לבאס שהלוח מתוכנן אליו? (מ100 ל133) 3. אם המעבד הוא 1.8 ז"א שהמכפלה שלו היא 18 במהירות באס של 100מה"צ=אם אעלה את הבאס ל133מה"צ אז יהיה לי 2…
-
- 3 תגובות
- 548 צפיות
-
-
יש לי מחשב Intel Pentuim 4 2800 HyperTherding - 478 לוח אם Asus P4P800 . המחשב עושה לי הרבה ריסטים פתאומיים ואני מניח שהבעיה של חום.. חוץ מכך המאווררים עושים הרבה רעש (גם של המארז וגם של המעבד).. ואני רוצה להפוך את המשחב לשקט... כרגע המארז פתוח (בשביל שיכנס אוויר למארז) והטמפרטורה של המעבד עומדת על 42 מעלות, והטמפרטורה של הארדיסק 56 מעלות... בנוסף הכרטיס מסך פשוט רותח! אני נוגע בו.. וכמעט מקבל כוויה.. (והוא יחסית חדש.. גם הארדיסק יחסית חדש.. בערך מלפני חצי שנה..) דגם הכרטיס מסך: ATI GeCube Radeon 9250. בכל מקרה - יכול להיות שהמאוורר של הכרטיס מסך דפוק או משהו? גם בקשר להארדיסק.. לא אמור להיות לו מאוורר פנימי? כי אני לאחורנה חווה הרבה מאד ריסטים.. סך הכל כרגע חוץ מהוורר ש…
-
- 5 תגובות
- 548 צפיות
-
-
איזה מארז עדיף מבחינת קירור וזרימת אויר במארז זה: NZXT Apollo תמונה : http://skypc.co.il/template_inc/design/Pic_Pop2.asp?lang=&ItemID=NZApolloBa פירוט : http://skypc.co.il/product.asp?pid=NZApolloB או זה : NZXT Trinity תמונה: http://skypc.co.il/template_inc/design/Pic_Pop2.asp?lang=&ItemID=NZTrinityB פירוט: http://skypc.co.il/pl_product~NZTrinityB~6~0.htm מה אתם אומרים שעדיף מבחינת קירור וזרימת אויר כלומר מה יקרר יותר מחשב ממוצע או שאתם ממליצים בכלל על מארז אחר התקציב עד 400 שקל (וצריך רק מארז ללא ספק)
-
- 3 תגובות
- 548 צפיות
-
-
יש לי שאלה השגתי מאוורר למארז 1 . אני שם לידו את היד זה מאוורר בכלל ? הוא זז מהר אבל אין שם בכלל עוצמה של אויר. השאלה אם אני אשים את זה במארז זה יתן משהו ? 2 . לשים את המאוורר שהמדבקה שלו כלפי חוץ או פנים ? ...
-
- 5 תגובות
- 548 צפיות
-
-
מעבד - Pentium d 820 2.8 לוח אם - ms-7236 זיכרון - 2*1000MB של KINGSTON כרטיס מסך - 7600GS OC - רוצה להגיע ל 3.3
-
- 5 תגובות
- 548 צפיות
-
-
פעם עשיתי את זה אבל מחקתי את הפרופילים.. כי יש לי את הכרטיס הבעייתי.. ואני לא מצליח לצרוב לו ביוס חדש כמו שהיה במדריכים, אז חשבתי להעלות מהירות המאוורר כשאני נכנס למשחקים, וכשיוצא מהם אז להחזיר לברירת מחדל. אולי זה יפתור את בעיית התקיעות שהכרטיס הזה גורם? תודה מראש!
-
- 1 תגובה
- 548 צפיות
-
-
יש לי לוח של ABIT במודל SG-80. עכשיו השאלה אם אני יכול להעלות מתחים איתו?? או של הזיכרונות או של המעבד או של הכרטיס מסך....? ?
-
- 0 תגובות
- 547 צפיות
-
-
האם שני מאווררים של 120ממ מהמארז מספיקים למעבד athlon 64 עם רדאון 9800 PRO?
-
- 3 תגובות
- 547 צפיות
-
-
איך זה שכתוב לי שהמעבד ב31 מעלות והליבות סביב ה50? איך זה עובד?
-
- 1 תגובה
- 547 צפיות
-


