עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. מפרט : e8400 EP43-ds3l BFG GTX 285 Kingstone 4G CL 4 Corsair 550w קיצר עשיתי בדיקה ב3DMARK 06 כמה פעמים : ואני מקבל 14200.. זה הגיוני? ראיתי אנשים שמקבלים מעל 15 עם 4870 ..

    • 1 תגובה
    • 548 צפיות
  2. יש לי את גוף הקירור שציינתי בכותרת והוא כל הזמן על מהירות של 5400RPM וזה מאוד רועש ולא תמיד אני צריך כזה קירור. יש אפשרות במערכת הקירור הזאת לשלוט במהירות של המאורר? אם כן אז עם איזה תוכנה?

    • 1 תגובה
    • 548 צפיות
  3. Started by elad76,

    קיבלתי את ה6300 והטפרטורה שלי במנוחה לפי CORETEMP היא 53 בראשון 51 בשני הלוח אם DFI כשאני נוגע במחשב הוא קר מאוד..והביצועים של המעבד גם טובים.. אז מה קורה?

    • 6 תגובות
    • 548 צפיות
  4. ומה צריך בשביל לעשות OC(לדוג' תוכנה)?

    • 2 תגובות
    • 548 צפיות
  5. Started by Rhx,

    אוקיי אני רוצה לעשות אוברקלוק למעבד שלי מ2.4 לפחות עד 2.6 , עכשיו הייתה את התוכנה CLOCKGEN ושאני צריך לבחור את הלוח אם שלי ולהוריד אותה מישהו יכול להביא לי את הקישור להורדה של CLOCKGEN את הדף הזה שבוחרים מה הלוח אם ומורידים ? ועוד הסבר קטן על איך לעשות את האוברקלוק אם אתם צריכים תמונה מה CPU-Z תגידו לי,אני לא רוצה להרוס או משהו. אה כן טמפ' - 31 - 35 במנוחה , מקסימום 50 במאמץ. אם יש תוכנות שאני צריך להריץ אחרי האוברקלוק תגידו לי. תודה מראש. אגב אני רוצה את קלוקגן מכיוון שיש לי לוח של אינטל אז אי אפשר לעשות אוברקלוק וגם המעבד שלי לא משהו באוברקלוק.. אגב זה מעבד Northwood.

    • 4 תגובות
    • 548 צפיות
  6. שלום רב קניתי את המערכת הבאה לסבא שלי לא מזמן הוא עורך וידאו מקצועי: מעבד: E6420 לוח: 965P-DS3 כ.מ: 8800 GTS 320 ספק: ENERMAX 500 זכרונות: TWINMOS 1GBX2 דיסק קשיח: 2X250 WD שאלתי היא האים אוכל לעשות לו אברקלוק (בכללי אם בכלל) אם הקרור סטוק ככה כמו שהוא בא?

    • 6 תגובות
    • 548 צפיות
  7. Started by cheat-it,

    קניתי OCZ REAPER HPC 2GB DDR2 800MHZ CL3 (שניים של 1GB) ואני רוצה לעשות להם OC, עד איזו מהירות כדאי לי לעשות אותם ואיך אני עושה את זה???

    • 0 תגובות
    • 548 צפיות
  8. מכירים את הקרחון הזה שלוקחים לטיולים ובמיוחד לפיקניקים זה שיושב בתוך הציידנית עם כל האוכל והשתייה זה נראה ככה: עכשיו חשבתי על זה הנוזל שנמצא בתוך זה מחזיק הרבה זמן שהוא קופא אולי זה יכול לשמש כנוזל לקירורי מים זה יכול להיות מעולה אבל כאן אני צריך שאתם תגידו מה אתם חושבים שיהיה שנה טובה ומתוקה לכל חברי הפורום 8)

    • 2 תגובות
    • 548 צפיות
  9. 1) אני עושה 3 חורים במארז ויש לי רק שני כוסות שעשויות מיהלום, אחת 75 והשנייה 85. אמרו לי שזאת שבגודל 75 מתאימה למאוורר 80 מ"מ וזאת שבגודל 85 מתאימה למאורר 92 מ"מ. אז רציתי לדעת באיזה גודל מאווררים לבחור, 92 או 80מ"מ? יש בכוח שאיבת האוויר ביניהם? אם לא אז אני מעדיף לעשות חורים למאווררים 80 מ"מ (מאוורר 80 מ"מ יותר זול ב-10 ש"ח ממאוורר 92 מ"מ ואני קונה 3 מאווררים אז אני אוכל לחסוך 30 ש"ח). 2) אני מצאתי כמה תמונות באתר הזה, שהם בעצם "גרילים" למאוורר 80 מ"מ. דוגמה: אני מתכנן להדביק תמונה אחת על דל המארז, והתמונה תשמש כתחליף לחור שאני אעשה. כמובן שאני אחתוך את החלקים הדרושים בתמונה כך שיהיו פתחים במארז בצורת התמונה. עכשיו, בתמונה הזאת אני לא רואה את המיקום של החורים לברגים…

    • 2 תגובות
    • 548 צפיות
  10. Started by alon311,

    שלום לכולם יש לי מעבד E7200 ובדקתי לו טמפרטורות עם תוכנת CORE TEMP והיא מראה לי שיש הבדל של 5 מעלות בין הליבות גם במאמץ וגם במנוחה האם זה תקין? תודה לכל העונים

    • 3 תגובות
    • 548 צפיות
  11. Started by hag911,

    אני צריך קרור למעבד! למערכת הנ"ל.... אני עושה OC והקטע של הקירור חשוב פה... אם אתם יכולים להביא לי כמה דגמים של קירור אוייר! אני אשמח.... בערך בסביבות 250-300 שקל! תודה... CORSAIR CMPSU-520HX 520W DUAL 12V RAILS DUAL 6PIN ACTIVE PFC 598 LOGITECH CORDLESS OPTICAL DESKTOP EX110 175 BLITZ FORMULA LGA 775/QUAD READY INTEL P35 HD 1420 צורב Sony DVD-RW AW-G170A x18 150 SEAGATE ST3250620AS 250GB 16MB SATA II 7200 Barracuda7200.10 300 קירור למעבד SUNBEAM TUNIQ 257 2,900¤ כרטיס מסךEvga8600GT מתנה Corsair DHX XMS2 Dominator Dual Channel 2048MB PC8500 DDR2 1066Mhz Memory with Dominator Airflow Fan 837 Thermaltake Tsunami +window 500 Intel Q6600 R…

    • 3 תגובות
    • 548 צפיות
  12. Started by noambaum,

    שלום לכולם! המחשב שלי נמצא בחדר השינה שלי והוא ממש מרעיש.אז החלטתי להחליף מאווררים ואולי להשיג גם כמה אמצעים להשקיט את המארז (גומיות וכו) יש לי 120 מאחורה 80 מקדימה ועוד 80 בצד. בקשר ל-80 מ"מ שמתי עין על Arctic Cooling Arctic Fan 3 TC אבל הבעיה שהוא מתאים לי רק לצד כי מקדימה המאוורר צמוד להארד דיסק.. אני מחפש שקט וכמובן קירור טוב,אה כן ואני צריך FANBUS משהו נחמד וזול. אין תקציב , אבל אני לא מתכוון להוציא יותר מ-200 ש"ח על כל הסיפור,תודה נ.ב. אם מישהו מוצא פילטרים באותה חנות אני אשמח..

    • 1 תגובה
    • 548 צפיות
  13. היי, המעבד (core 2 6300 duo) מגיע לטמפרטורות ממוצעות של 45 מעלות בעבודה רגילה ועובר לפעמים את ה-55 מעלות במאמץ. לפי "טמפרטורות ואמצעי קירור מומלצים" שנכתב כאן אני מבין ש-55 מעלות זה סביר למעבד הזה. האם כדאי להשאיר את המצב ככה או להוסיף מאוורר ליתר ביטחון? לגבי כרטיס המסך (7600 GT) - האם קיים עליו חיישן שמאפשר מדידת טמפ'? אם כן אשמח לתוכנה שתאפשר מדידה. תודה.

    • 1 תגובה
    • 548 צפיות
  14. Started by zvika04,

    היי חברים קראתי בעיון את המלצותיכם ב"מפרטי המחשבים" השונים ונתקלתי בהמלצתכם לגבי מעבד ברטון 2500+ "מובייל" (נייד) כמעבד המועדף למחשב המיועד לאוברקלוק . שאלתי היא מדוע דווקא מעבד למחשבים ניידים והאם זה משנה לגבי "ברטון" רגיל. ובכלל האם אין היום בעיה לבצע אוברקולק למעבדים הללו כי אמרו לי ש-AMD "סגרו" אותם ב"מכפלות". אשמח לקבל תשובות מקצועיות בברכה צביקה

    • 8 תגובות
    • 548 צפיות
  15. Started by iakovl,

    הייתי חייב להגיב על זה מכיוון שזה נושא חשוב לכל אוהבי השקט שמתי לב לזה שנועה מביאים עכשיו דברים של Scythe ועוד איזה דברים http://noacomp.co.il/Category.asp?q=+Scythe צריך לברר מתי יהיה במלאי

    • 2 תגובות
    • 548 צפיות
  16. חשבתי על זה הרגע, אומנם יש בעיה עם משקל.. אבל אני בטוח שעם XP90 או 120 זה לא צריך לה יות בעיה, שני מאוררים שקטים וPVC קל ביותר ואני מניח שהבעיה תעלם על הנייר זה אמור לתת שיפור, בפועל? אני לא יודע.. לא ניסיתי ;D ירוק זה לוח אם, אפור זה היטסינק, שחור זה הגוף PVC או כל דבר אחר שיפצל, וכתום זה מאוררים [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 7 תגובות
    • 548 צפיות
  17. http://www.theinquirer.net/?article=8359 http://www.vrforums.com/showthread.php?threadid=5525&perpage=15&pagenumber=1 אוקי זה משהוא ממש ממש ממש מוזר.... מישהוא ניסה ראה שמע יודע ??? תסבירו...

    • 3 תגובות
    • 548 צפיות
  18. שלום הוספתי היום עוד כ- 2 ג'יגה זכרון, סה"כ 4 מודולים של 1 גי'גה, לוינדואוס ויסטה אולטימייט. הקטעהוא, שאני הייתי זקוק מן הסתם בטח קודם כל לבטל את ה- OC על מנת שהמערכת תעלה, לאחר מכן, ניסיתי להחזיר את ה- OC כמו שהיה וכו', המערכת לא עולה, הבנתי שישנה בעיה מסויימת כאשר ישנם 4 מודולים של זכרונות? אלו הם זכרונות של KINGSTON DDR2 800 CL5. מסוגלים להגיע דרך אגב גם לכ- 870 ללא כל בעיה, זכרונות איכותיים אפשר להגיד. אם אוכל לדעת , מה פשר העניין עם הזכרונות שכעת איני יכול להחזיר את ה- OC? או שזהו המחיר שצריך לשלם למעבד בהוספת עוד זכרון RAM ? תודה על הייעוץ והעזרה. המפרט העדכני נמצא בצד, כל הדרייבירם העדכניים ביותר נמצאים ללוח אם וכו', כמו כן, משתמש במערכת ויסטה עם SP1 . (כמובן שכעת,…

    • 2 תגובות
    • 548 צפיות
  19. שלום... ניסיתי לפי ההיגיון שלי, ניסיתי לפי חוברת ההוראות הגרועה שנכתבה ע''י בבונים, ניסיתי הרבה דרכים - אבל איכשהו תמיד הניסיונות מסתיימים בטמפ' של 90c ובקריסות. אשמח למדריך, אשמח עוד יותר לתמונות. תודה רבה מראש!

    • 1 תגובה
    • 548 צפיות
  20. שלום לחברי הפורום ישלי כרטיס 7900GS של לידטק.. +קירור Duorb דבר ראשון אני הלכתי לפי המדריך הזה שקיים ברשת: http://www.overclock.net/nvidia/162983-how-volt-mod-your-7900gs-newbs.html ביצעתי VMOD לליבה בדקתי עם מולטימטר אחלה לא נשרף כלום וישלי 1.5V ;D (סטוק-1.2V) עכשיו אני רוצה גם לעשות לזיכרונות ומה שצריך לעשות זה פשוט להשחיר נגד מסויים על ה-PCB, השחרתי והשחרתי עם עיפרון 8B (וניסתי גם עם 6B..) וזה בקושי עזר בסטוק המתח הוא 2.02V לזכרונות ועכשיו אחרי שבדקתי עם מולטימטר זה 2.07V, בעיקרון מה שאמור לקרות זה שהנגד הוא 608 אוהם ואחרי שמשחירים עם עיפרון ההתנגדות יורדת וצריך להגיע בסביבות ה-550 אוהם.. אגב לא הצלחתי למדוד את האוהם חיברתי חוט אחד של המולטימטר לאדמה ואת השני לקצה …

    • 4 תגובות
    • 548 צפיות
  21. Started by nimrodim,

    אני מתכנן על בניית מערכת למשחקים תוך שימוש ברכיבים הבאים: AMD Athlon 64 3200 Venice BW-E6 Socket 939 DFI LanParty NF4 ULTRA-D nForce 4 Ultra 939 Motherboard PQI PC3200 2048MB DDR 400MHz Dual Channel (2x1024MB) Mirrored Black Copper 3-4-4-8 הרעיון הוא הרבה זכרון (2GB) יחד עם OC למעבד. מאחר והזכרונות הללו לא ירצו מעל 440 MHZ אצטרך להשתמש במחלקים. לדוגמא תוך שימוש במוליפלייר של 10 למעבד - נאמר במקרה הכי טוב (בעזרת השם על קירור אויר - למרות שאני לא מאמין בכך) עם FSB של 275 אקבל 2750 למעבד. תוך שימוש במחלק 5:4 הזכרונות יהיו על 220 במקסימום. (בדיוק מה שרציתי). השאלות: 1. האם הרעיון מעשי/כדאי? 2. איזה מחלקים אסינכרונים קיימים ע"ג לוח של DFI 3. האם למישהו יש נסיון ב- …

    • 0 תגובות
    • 548 צפיות
  22. Started by iyehuda,

    יש לי לוח GA-7VXRP מעבד DURON 1000 עם OC ל 1.34G לאחר 20 דקות עבודה ללא מאמץ טמ"פ המעבד 53 מעלות ( הבנתי שזה לא נורא ) אבל טמ"פ הלוח 47 מעלות התכתבתי עם התמיכה של GIGABYTE וקיבלתי תשובה לא הגיונית בכלל הם אומרים לי לא להלחץ זו טמ"פ סבירה אז שלחתי להם עוד מכתב בו שאלתי מאיזה טמ"פ של הלוח והדגשתי שוב ושוב אני אמור להלחץ הם אמרו לי מ טמ"פ של 90 תתחיל לדאוג זה נראה לכם הגיוני ? שמתי מאוורר 40 מ"מ על ה ציפסט כמעט ולא עזר יש מארז גבוה אבל עם הרבה כבלים סידי רום +צורב +דיוידי יעזור אם אני יעבור ל ולקנו 9 ועוד שאלה יש שני סוגים לוולקנו 9 שמעתי שמישהו אמר ש וולקנו 9 מגיע עם SF2 מה זה ? תודה

    • 4 תגובות
    • 548 צפיות
  23. עשיתי אוברקלוק לכרטיס מסך שלי דרך אופציית הATI OVERDRIVE בCC. איך אני יכול להחזיר את ההגדרות לברירת מחדל? בעקרון הפעלתי את האופציה שעושה OC מבוקר (גם כן מבוקר זה פשוט העלה לי את השעון לכמעט מקסימום) ולאחר מכן הייתה לי נפילה במשחק. אני חושב שהכרטיס טיפה ניזוק כי יש לי לפעמים קצת עיוותים גרפיים במשחקים. בכל מקרה, אני רוצה להחזיר את ההגדרות למקור ולנעול את ההגדרות

    • 0 תגובות
    • 548 צפיות
  24. Started by ron533,

    קניתי את ה Abit AN7 guru ולאחר בדיקות קניתי גם את המאוורר ZALMAN 7000 בהמלצת המוכר... מסתבר שיש קבל על הלוח אם הספציפי הזה שמפריע לתושבת של המאוורר, ועכשיו המוכר תקע אותי ואני צריך מאוורר אחר! 1. למישהו יש המלצות למאוורר טוב וקל ל O/C ? 2. מה לעשות למוכר?! 3. מישהוא רוצה לקנות ממני אותו ב200 ש"ח בלבד? (חדש לגמרי!) תודה רבה 053892798 גיל

    • 2 תגובות
    • 548 צפיות
  25. Started by morangal555,

    שלום מעוניין לעשות OC לכרטיס מסך ישן שלי X600 128MB של גיגהבייט ואני מפחד לפגוע בו מכיוון שאין לו חיישן טמפרטורה ואני לא יודע אם הוא מתחמם יותר מידי מישהו יודע בכמה ניתן להעלות לו תדרים בלי סכנה לכרטיס?? התדרים שהוא מגיע איתם מהחברה הם 500MHZ זיכרון ו400MHZ GPU תודה מראש לכל המגיבים

    • 7 תגובות
    • 548 צפיות

דיונים חדשים בפורומים