אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום. אני מחפש קירור ל-Q9550 שיעשה טוב את העבודה, תקציב כ-200 ש"ח. ניתן לחרוג מעט. מתוכנן OC קל - עד 3.5GHZ פחות או יותר (כ-25%). יש כמה מועמדים, לא יודע מה הכי כדאי: Thermaltake Big Typhoon with Silent 120m"m Fan Sunbeam Tuniq Tower Arctic Cooling Freezer 7 זה מה שאני מכיר. אם יש משהו אחר \ טוב יותר, אשמח לשמוע. נ.ב. אם זה חשוב, המארז שלי זה ANTEC 900. תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 549 צפיות
-
-
מה אמורה להיות הטמפרטורה האופטימלית למעבד אינטל פנטיום 4 2.8 ghz 64bit בשעת מנוחה? והאם המחשב מדליק את עצמו מחדש כתוצאה מטפרטורה גבוהה? תודה
-
- 1 תגובה
- 549 צפיות
-
-
שאלתי בפורום מחשבים ניידים ושם לא ידעו לענות לי...
-
- 0 תגובות
- 549 צפיות
-
-
היי חברה, אני די חדש בנושא ההמהרות אבל זה נורא מרתק אותי. בכל אופן ולעניינו: המעבד כאמור AMD 1800 XP בכל אופן קרה לי דבר נורא מוזר לי אבל אולי לא כזה מוזר לכם בכל אופן ברגע ששיניתי בביוס את הCPU CLOCK שעמד על 100 MHZ ל166 אז בכל התוכנות המעבד מזוהה כAMD 2600 XP ועובד במהירות של 1.9 מבחינת חום הוספתי שתי מאווררים של THERMALTAKE והחום עלה אבל לא בצורה דרסטית במאמץ מגיע ל40 מעלות רציתי לשאול אם האובר קלוק המוזר הזה הצליח בכלל? ומה פשר השינוי במעבד? תודה רבה על העזרה. קבלו תיקון אחרי כמה בדיקות ומישחקים התוצאה שהיתקבלה ממעבד AMD 1800 XP היא [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 549 צפיות
-
-
החלטתי לנסות ולהאיץ קצת את המעבד שלי, נכנסתי ל-BIOS ומשם ל-CPU FEATURES SETUP - שם יש לי 3 אפשרויות (מצורפת תמונה): http://www.rar.co.il/files/eMule-1132389285.jpg ב-Spread Spectrum יש לי את האפשרויות: +0.25 +0.5 ב-CPU Host/PCI Clock יש לי את האפשרויות: 124/31MHz 133/33MHz 140/35MHz 150/37MHz האם אחת מהאפשרויות הינה OC למעבד?
-
- 5 תגובות
- 549 צפיות
-
-
שלום רב , אני אמנם חדש אבל די מעורב בנושא המחשוב בכלל ובעיקר בכל הנושא של אוברקלוק. קראתי פה ובפורומים בחול המון חומר חשוב והמלצות בנושא. אני מבקש ייעוץ על לוח וזכרונות שיעזרו לי להגיע עם מעבד 6600Q לתדר 3.5 יציב בטמפ' סבירה. חשבתי לקנות לוח שתומך FSB 1600 כדי לשפר את היכולת. הראשון שכרגע עולה לי בראש הוא ASUS P5E . http://www.asus.com/products.aspx?modelmenu=2&model=1873&l1=3&l2=11&l3=572&l4=0 וזכרונות של GSKILL האלה - http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=9206 מעבד כבר יש לי כאמור ה 6600Q. לגבי ספק יהיה כנראה TT 650W ומארז אנרמקס 5001 טאוור. לגבי קירור למעבד - זלמן 9500 / 9700 תודה על העזרה.
-
- 3 תגובות
- 549 צפיות
-
-
[glow=red,2,300][shadow=red,left]http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_144&products_id=4190 אני יודע שזה קירור לצ'פט אבל בעם זה מועיל וקשה לשים את זה?[/shadow][/glow]
-
- 3 תגובות
- 549 צפיות
-
-
היי, http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=174_157_161&products_id=3486 למישהו יש נסיון עם המוצר הנ"ל? אני מחפש קירור כמה שיותר זול, כמה שיותר שקט, ושיקרר כמו שצריך (לא נעשה OC). הכרטיס הוא 9800PRO, והמאוורר הקטן שיש עליו פשוט מחרפן אותי. תודה
-
- 0 תגובות
- 549 צפיות
-
-
יש לי Radeon 9550 128BIT/MB של GigaByte עם הקירור הפאסיבי. קניתי אותו בפברואר 2005, לפני שמונה חודשים והוא היה פועל מצויין על 380 לליבה ו250 לזכרון ואפילו יכל להגיע יותר בליבה, ללא שום ארטיפקטים. קיבלתי 1665 ב3DMARK2005 ו-3800 ב2003. בתקופה האחרונה התחלתי להרגיש שיש ארטיפקטים במשחקים והיום החלטתי לבדוק למה הכרטיס מסוגל בATI-TOOL. המקסימום שאפשר להשיג בלי ארטיפקטים זה 280 לליבה (ירידה של 100MHZ) ו-ו220 לזכרון (ירידה של 30MHZ) !! זה פשוט נראה לי מאוד תמוה. הכרטיס מקורר במאוורר 80MM שמחובר לדלת ומעיף עליו אוויר ואף פעם לא הייתה בעיה. מה אתם אומרים? יכול להיות שהדרייברים החדשים של ATI לא מתאימים לOC וכדאי לנסות גרסה ישנה יותר? תודה.
-
- 2 תגובות
- 549 צפיות
-
-
שלום, אני קונה את המעבד intel quad q6600, ואני לא הולך לעשות לו OC. למרות זאת,המליצו לי לקנות קירור,האם באמת אני צריך לקנות קירור? רציתי לדעת האם יש הבדל בין שני המוצרים שאותם ציינתי: glacialtech igloo 5073s שעולה 48 שקל לfreezer 7 pro שעולה 113 שקל האם ההפרש ביניהם מצדיק את המחיר של הfreezer? בנוסף, שקט מאוד חשוב לי, מי מביניהם יתן לי את זה? תודה רבה!
-
- 4 תגובות
- 549 צפיות
-
-
שלום, המעבד שלי עובד עכשיו על 133 ואני רוצה שיהיה על 166, כאשר העלתי ל166 הוא התחמם לי ולא העלה ווינדוס, זאת אומרת ניסיתי פעם אחת וזה לא עבד אז הפסקתי כי פחדתי, מה אני צריך לעשות?
-
- 9 תגובות
- 549 צפיות
-
-
-
שלום ,ברצוני לבנות מערכת קירור מים. יש לי רדיאטור בגודל 20.5 על 20.5 וסירקולציה של מעבד-משאבה-רדיאטור. את הבלוק למעבד אני יקנה.. (אשמח להצעות- תקציב עד 200 ש"ח, עם קצת חריגה) ומשאבה- חשבתי לקנות משאבה טבולה, מחנות דגים, אבל כמה ליטר לשעה דחיסה צריך להיות לה וכל זה בשביל זרימה טובה?
-
- 2 תגובות
- 549 צפיות
-
-
כמה יעיל יהיה פאנפלו 120 מ"מ עם מתאם 120 ל- 80? בעיקרון אני רוצה את זה בשביל איזה אלתור להיטסינק, למאוורר 120 הזה יש 103CFM... כמה הוא יהיה יעיל על מתאם 120 מ"מ ל- 80 מ"מ? יש הצעות למתאמים? בכלל, זה אפשרי להרכיב כזה דבר על היטסינק?
-
- 0 תגובות
- 549 צפיות
-
-
יש לי מארז e-Star (כן אני יודע שהוא לא בדיוק המארז הכי טוב שיש אבל זה מה יש) ורציתי לשאול האם מישהו ניסה פעם להכניס בחזית שלו מנורת קטודה ? פשוט יש לי קיט שלם ספייר של קטודה עם המנגנון הפעלה הזה שיודע גם להגיב לישמע סאונד וכ"ד וחשבתי אולי יהיה זה יפה עם ההיתי יכול להכניס את הקתודה הזאת בחזית המארז מאחר וברשותי הדגם שבו המארז כולו לבן ובחזית הוא כחול שקוף כזה וזה נראה אולי נחמד להכניס לשם ואז זה יהיה מואר ויפה כזה. אז שאלתי האם מישהו ניסה לעשות את זה והצליח?
-
- 1 תגובה
- 549 צפיות
-
-
יש לי מאוורר של טרמלטק שיש לו רק חיבור חשמל רגיל כמו בהארד דיסק IDE ואני רוצה לדעת כמה RPM הוא עושה, איך אני עושה את זה?
-
- 3 תגובות
- 549 צפיות
-
-
ברשותי הכרטיס המצויין למעלה ואני רוצה לעשות לו אוברקלולק. 1)איזו תוכנה הכי טובה והכי פשוטה לOC לכרטיס מסך של Nvidia? 2)מה אני אמור לצפות מהכרטיס הזה (של חברת expert vision) הטמפ' שלו כרגע במנוחנ 45 מעלות. לא יודע כמה בעבודה. כמה אפשר לדחוף אותו עוד? 3) המהירות שלו כרגע היא 560 והזכרונות ב 700
-
- 2 תגובות
- 549 צפיות
-
-
-
מישו יודע אולי איזה מהירויות שעון וזיכרון לגיפורסים השונים מ5200 עד 5900 אולטרה???
-
- 1 תגובה
- 549 צפיות
-
-
שקניתי את הכרטיס.....מזמן.......לפניי חודש ואז חבר שלי בא אליי ועשה לי את הOC פתח צינורות וזה.....ועשה אותו X850XTPE עכשיו פירמטתי אז הצינורות עדין 16 הוא אמר לי אבל הוא לא יכול לבוא לפה אז מה אני עושה עכשיו כדי לעשות את זה שוב X850XTPE מוריד ATO TOOL ואז מה אני עושה שם?
-
- 4 תגובות
- 549 צפיות
-
-
שלום, כפי שאפשר לראות במפרט (למטה) הלוח אם הוא מדגם : Gigabyte GA-7Npro2 rev2.0 עכשיו הבעיה שלי היא שאני לא מצליח למצוא קירור יותר טוב מזה שיש לי כרגע : Cooler Master Jet הבעיה היא שכמעט כל קירור טוב שאני מוצא כגון הזלמן או ההיטסינקים השונים שיש היום בשוק לא מתאימים ללוח וכנראה שבגלל שאין לו חורים בתושבת אנא חברים עזרו לי למצוא קירור אוויר טוב שאוכל לעשות אובר סביר כרגע הטמפ' שלי ללא מאמץ עומד על 54 מעלות כך שהרצון שלי הוא להגיע ל40 מעלות או מתחת תודה מראש ניר
-
- 4 תגובות
- 549 צפיות
-
-
כותרתתתת ניסיתי לעשות OC למעבד הבתחלה העלתי אותו לב100 מגהרץ בלי לגעת עוד בכלום.. קיצור המחשב עלה יפה העלתי 3DMARK06 עבר סבבה ההעלה לי את הציון בדיי הרבה כי יש לי צואר בקבוק עם ה88GT..אחר כך עשיתי בדיקה בS&M זה הגיעה לפחות ל30 אחוז חח אחר כך נירדמתי לאיזה חצי שעה שהתעוררתי ראיתי שהמחשב עבר הפעלה מחדש כנראה קריסה.. מה נירא לכם הבעיה? ואיך אני מעלה עוד? ספק כוח FSP 450PNR לוח אמ Motherboard Name MSI K9N Neo v1.0 (MS-7260( למה אמרתי לוח אמ טיפה בעיתי? חיפשתי בביוס כמה פעמים לא ממצאתי העלאת מתחים ולא מצאתי איך לעלות את מהירות הסיבוב של המאורר למעבד.. עם חסר פרטים או משהו תגידו תודהה נ'ב לא נירא לי זאת טמפרטורה. בסטוק במאממץ הוא הגיעה ל50.. בביוס כתוב ב56 זה …
-
- 3 תגובות
- 549 צפיות
-
-
אוקיי אני רוצה לעשות אוברקלוק למעבד שלי מ2.4 לפחות עד 2.6 , עכשיו הייתה את התוכנה CLOCKGEN ושאני צריך לבחור את הלוח אם שלי ולהוריד אותה מישהו יכול להביא לי את הקישור להורדה של CLOCKGEN את הדף הזה שבוחרים מה הלוח אם ומורידים ? ועוד הסבר קטן על איך לעשות את האוברקלוק אם אתם צריכים תמונה מה CPU-Z תגידו לי,אני לא רוצה להרוס או משהו. אה כן טמפ' - 31 - 35 במנוחה , מקסימום 50 במאמץ. אם יש תוכנות שאני צריך להריץ אחרי האוברקלוק תגידו לי. תודה מראש. אגב אני רוצה את קלוקגן מכיוון שיש לי לוח של אינטל אז אי אפשר לעשות אוברקלוק וגם המעבד שלי לא משהו באוברקלוק.. אגב זה מעבד Northwood.
-
- 4 תגובות
- 549 צפיות
-
-
ליבה 580 זיכרונות 702 טמפ' במנוחה 41-44 מאמץ 58-60 ניסתי להגיע ל-600 בליבה אבל המסך נכבה. זה הגבול של הליבה\זיכרונות? אפשר לעלות מתחים ? כי הטמפ' בסדר לא ? ואיפה מגדירים שה-OC ישמר ולא יתאפס כל ריסט ?
-
- 3 תגובות
- 549 צפיות
-
-
מה לעשות? יש לי מעבד אינטל בפטיום 4 כולל גוף קרור מקורי סמתי משחה טרמית לפני שבועים הוא ירד 20 מעלות (היה על 40+-) אבל עכשיו הוא על 52+- מה לעשות
-
- 6 תגובות
- 549 צפיות
-


