עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. לפני יום וחצי הייתי אצל חבר, והתעסקתי לו קצת עם הביוס לראות איזה אוברקלוק אפשר לעשות לו למחשב. לפי מה שרשום למטה (והיה בביוס) אני הבנתי שהעלאת תדרים אצלו מעלה גם תדרים ל- PCI, אבל אני לא יודע אם זה מעלה גם ל- AGP...: CPU HOST/PCI Clock: 133/33MHz ... ... 160/40MHz יש לו GF2MX 400, ואני תוהה אם הכרטיס מסוגל לקבל כזה תדר בלי שיקרה לו כלום במידה וזה משפיע גם על ה- AGP? בקשר לתזמונים: אני חושב שזה קשור לתזמונים, אבל זה לוח P3 ולא יצא לי להתעסק איתם בזה, אז אולי אני טועה Bank 0/1 DRAM Timing Bank 2/3 DRAM Timing Bank 4/5 DRAM Timing כאשר לכל אחד מהם האפשרויות הן כאלו: SDRAM 8/10 ns Normal Medium Fast Turbo שורה אחרי זה מופיע: DRAM Clock: שהאפשרויות שלו הן כאלה: …

    • 0 תגובות
    • 550 צפיות
  2. קניתי אותו וראיתי שלא להרבה יש אותו http://www.pch.co.il/docs/pd773850540.htm

    • 2 תגובות
    • 550 צפיות
  3. אז ככה, בזמן האחרון, הכרטיס שלי מגיע לכמעט 100 מעלות במאמץ! אתמול, בביוס, הטמפ' של המעבד הייתה ~60+. החלטתי להשקיע קצת בקירור המחשב ויהיה נחמד גם להפוך אותו לשקט יותר. אני מתכנן להחליף את כל המאווררים במארז (tt Soprano) ואת המאוורר של הכטיס מסך (6600gt) ושל המעבד (3500+). למעבד חשבתי על BigTyphoon כי אני רואה הרבה אהדה כלפיו פה. לכרטיס מסך, אני רוצה לשים את ה-Arctic Cooling NV Silencer 1 Rev.2. אני עדיין צריך שני מאווררי 120 מ"מ ומאוורר 80 מ"מ למארז שלגביהם אני פתוח להצעות. זה ייתן לי טמפ' נורמלית? אם לא, כדאי להשקיע בקירור מים כמו ה- Reserator של זלמן? זה דיי יקר... אפילו מאוד יקר. כל עזרה תתקבל בברכה!

    • 6 תגובות
    • 550 צפיות
  4. Started by 6600GT,

    אני עושה OC למעבד שלי אינטל פנטיום 4 3.0 ל 3.6 כמה אני צריך לעלות את המתח של המעבד? הוא כרגע עומד על 1.38...

    • 2 תגובות
    • 550 צפיות
  5. Started by Lirux,

    צריך קירור לחבר שלי לסוקט 478 של אינטל עד 150 שקל...

    • 5 תגובות
    • 550 צפיות
  6. כשאני נכנס לBIOS ----- אחר כך ל pc health ... מופיעה לי שם 3 דברים הקשורים לטמפ' 1) CPU temperature 2) NB temperature 3) System temperature cpu אני יודע זה המעבד ... אבל מה זה NB (לא MB לא התבלבלתי!), ומה הכוונה ב-system?? NB - כ.מסך או מה?? תודה!

    • 1 תגובה
    • 550 צפיות
  7. Started by The Prophet,

    אז כך, יש לי מעבד E4500 (עם לוח אם P35 DS3L וכרטיס מסך 9600GT)...אז כאשר אני מעלה בביוס את התדר ומגיע איתו לתדר הרצוי, אני שומר את ההגדרות (Save and Exit - כלומר, לשמור הגדרות ולצאת המביוס). הוא יוצא לי הכל טוב ויפה, אבל כשאני נכנס למחשב - פתאום הוא לא שומר לי את התדר. מה יכולה להיות הבעיה? חשוב לציין שאני הורדתי את כל האופציות של חיסכונות החשמל... תודה לעוזרים. בברכה, דן.

  8. לפי מה שהבנתי אני אמור לנעול את המתח של הזיכרון ב-ddr2 overvoltage control על 1.8 (לפי CPU-Z) אבל שאני מנסה לשנות שם זה רושם: 0.1+ 0.2+ עד 0.7+ איך אני נועל אותו על 1.8? או שאני עושה משהו לא בסדר? ועוד שאלה קטנה, נעלתי את PCIE על 100 אבל אני לא מוצא PCI וAGP זה בסדר? יש לי מעבד E6600 ולוח 965p-ds3 תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 550 צפיות
  9. Started by Drek Boy,

    תשמעו רציתי לדעת אם אני אתקין איזה מאוורר למודם שלי זה ישפר לו קצת את הביצועים כי אני יודע שקשהוא פועל כמה שעות הוא מתחמם אז חשבתי שאולי אם אני האוורר אותו קצת הוא ישאר קר ויוכל להוריד ברמה יותר גבוה זה נכון או לא נכון?

    • 1 תגובה
    • 550 צפיות
  10. Started by Guarding angel,

    שלום רב, האם הVF700 CU LED \ VF900-Cu יתאים לHD2900P? בדקתי באתר היצרן,ולצערי הוא אינו מעודכן :\ VF700 CU LED http://www.logicpc.co.il/heb/itdetail.aspx?icom=8432 VF900-Cu http://www.skypc.co.il/Product.asp?Pid=9541&Cat2Cat1ID=18&Cat2ID=0&aff=Zap〈=he האם ישנו קירור אחר אשר תומך בHD2900P עד 150ש"ח? בתודה מראש

    • 2 תגובות
    • 550 צפיות
  11. שלום, פתחתי תרד לגבי המארז פה : http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=204081.0 הציעו לי שם על מארז של Gigabyte Aurora 570 / Aurora עם קירור מים מחברה אחרת, מה אתם אומרים ? אני מעוניין במארז HIGH-END עם אופציה לקירור מים, הקירור מים צריך להיות פנימי, שיקרר מעבד + שני כרטיסי מסך, כמובן כמה שיותר שקט יותר טוב. תדה

    • 0 תגובות
    • 550 צפיות
  12. Started by GoldenGold,

    אוקיי עוד מעט אני קונה מחשב חדש בעזרת ה' וחשבתי לעשות לו OC עכשיו אני לא הכי מבין בזה... אז חשבתי לבקש מחנות לעשות לי... 1. איזה חנות מומלצת בשביל לבקש שיעשו OC 2. חשבתי לעשות OC מ-2.4GHz ל-3GHz כדאי? 3. חשבתי לעשות ל-Front Side Bus Speed מ-1066MHz ל-1333MHz כדאי? 4. איזה קירור כדי ואיזה מעבד לקנות box או tray? 5. איזה ספק אני צריך ואיזה מארז-(עדיף cooler master) 6. מה הסיכונים? אם החנות עושה לי אז אם תיהיה תקלה הם יתקנו בחינם? 7. כל ידע ועזרה שתוכלו לתת לי אשמח לקבל! 8. עזרה בשינוי המפרט שיהיה טוב ל-oc תקציב עד 3000 ש"ח הנה החלק הרלוונטי של המפרט שלי: (לא כולל ספק ומארז כי אני לא יודע מה כדאי...) Core 2 Quad Q6600 EP43-DS3L 2GB Kingston Value 800Mhz HD 4670 512MB GDDR3 a…

  13. Started by sagi_gan,

    יש לי מאורר סטוק בכרטיס מסך עם רעש בלתי נסבל!!!יש לי 9600XT!! אני עוד שנה קונה מחשב ואני לא רוצה להקיע יותר מידי,אני חייב שהקירור היה שקט פסיבי עם אפשר כי גם ככה אני לא מתכוון לעשות אוברקלוק אני מחפש משהו עד 150 שקל שוב שהיה שקט כמה שאפשר שיתאים לכרטיס שלי . אני גר באזור מודיעין שזה ליד תל אביב למי שלא מכיר אז שהיה אפשר כמה שקרוב יותר לשם ...או חנות שאפשר להזמין ממנה ואפשר לסמוך עלייה תודה לעונים!!

    • 6 תגובות
    • 550 צפיות
  14. Started by AvivCh,

    http://www1.sapphiretech.com/us/products/products_overview.php?gpid=253 זה הכרטיס הוא במשחב סלוני אם יש קירור מומלץ שיכול להתאים שיהיה שקט יעזור מאוד תודה

    • 5 תגובות
    • 550 צפיות
  15. היי המליצו לי כאן בעבר על Noctua, אך מכיוון שלא ניתן (לא מצאתי בכל מקרה, ונעה מחשבים כבר לא מוכרת אותם) להשיג אותם בארץ אז המגבלה הזאת הוסרה, האם עדיין ה Noctua עדיפים ? אם לא שמתם לב אני מחפש מאוורר/ים לראדיאטור של הקירור מים. תודה

    • 3 תגובות
    • 550 צפיות
  16. Started by D-Bang,

    איזה מאווררים כדאי לשים במארז מקדימה ומאחורה (כמה שיותר שקטים)? חברה/גודל/מהירות/dB ובכלל על מה צריך לשים לב כשאני קונה אותם? כנ"ל קירור המעבד, נניח אחד המעבדים החדשים של פנטיום D.. בלי אוברקלוקינג, שיהיה שקט ויקרר טוב?

    • 3 תגובות
    • 550 צפיות
  17. Started by overload,

    יש לי P4 2GH 100FBS. לוח IS7-E וזכרונות 256X2 ADATA 500HZ ספק של EAGLEשנותן מתחים מעולים בעומס, גם בOC , אז הוא כנראה לא יהיה בעיה. אני לא ממש מבין בOC של זכרונות ואין לי מושג מה אני צריך לעשות כדי לשפר את הOC שהגעתי איתו עד עכשיו. עכשיו אני ב- CPU-1.625V 120FBS-2400MHZ המעבד דפוק (זה מה שאתם אמרת) ואי אפשר להגיע איתו ליותר מזה בלי להעלות את המתח, ואני לא רוצה לעבור את ה1.625. והזכרונות על 2-5-3-3. מתח רגיל. עכשיו אני לא יודע מה לעשות כדי להגיע יותר רחוק עם הזכרונות, צריך לשנות יחסים? צריך להתעסק עם האפשרויות של הלוח לזכרון(יש טורבו F1 וכל מני כאלה)? כדאי להוסיף מתח? מה עוד אפשר לעשות?

    • 4 תגובות
    • 550 צפיות
  18. Started by yotamavi,

    ככה, יש לי מארז sunbeam transformer ולדבר הזה יש רעש של מטוס סילון לפחות. זה פשוט מחרפן אני צריך המלצות למאוררים שקטים זולים ושקטים!! חח עם דגש על שקטים, אחרי מה שעברתי איתו משקניתי אותו אני חייב משהו שקט שיהיה כמה שיותר זול, ורק כמה שצריך, לא חייב למלא את כל המאוררים גם ככה אני לא מפעיל את כולם.

    • 3 תגובות
    • 550 צפיות
  19. Started by american,

    מה מומלץ ושקט?

  20. Started by lmlm,

    אני צריך המלצה למאורר/קירור לכרטיס מסך עד 200 שקל לא יותר. נ.ב אם הקירור מקרר משני צידי הכרטיס ,הכרטיס יורד בטמפ' הוא שזה לא קשור? אני צריך אחד טוב כדי לעשות לתת לו בOC תודה.

    • 11 תגובות
    • 550 צפיות
  21. מפרט: מעבד : AMD Athlon 64 3200 CPU Box מחיר 1080 לוח אם : Gigabyte GA-K8NS nForce3 250 עולה 581 זכרון : GEIL 512 PC3200 400MHz DDR X2 עולה 1090 הרד דיסק : WD SATA 120GB 8MB 7200 RPM עולה 542 כרטיס מסך :Leadtek WinFast A400 GT TDH GeForce 6800GT 256-bit DDR3 256MB עולה 2690 מארז " ריידמקס + ספק כח 420 וואט מקורי עולה 390 ועוד כמה דברים.. לא ממש חשובים עכשיו.. עכשיו קודם כל איך עושים? דרך הביוס? והאם זה מומלץ? בלוח הנוכחי שלי(אינטל) אין אפשרות לOC .. עכשיו הקירור של הכרטיס של Leadtek טוב מספיק או שצריך אחד אחר? עוד הסבר יעזור לי מאוד תודה

  22. http://www.thermaltake.com/product/DCfan/Standard/a2368/a2368.asp המאוורר הזה מדבר על 78CFM מבחינת כמות האויר שזה נתון מרשים מאוד , משהוא מכיר את המאוורר הנ"ל? האם הוא עדיף על מאווררי ה 12CM של AC? אודה על תשובתכם

    • 7 תגובות
    • 550 צפיות
  23. עשיתי אובר קלוק ל AMD 2500 והמקסימום שהצלחתי להשיג בלי קריסה זה 2.גיגה היה 1.83,למה איני יכול להוסיף עוד בלי קריסה? האם המגבלה היא בלוח אם? GIGABYTE 7VAX-A כי שמעתי שהם לא מצטיינים ב אובר,או שבאחד האתרים ענו לי שהבעיה היא שצריך להוסיף זרם למעבד,אם זה לא מסוכן? לאיזה מעבד של אינטל ניתן להשוות אותו עכשיו? תודה לעונים.

    • 1 תגובה
    • 550 צפיות
  24. Started by bad-sector,

    למישהו יש את המעבד AXP2400+? אני רוצה לדעת מה הטמפרטורות שלו בימים אלו כדי לדעת איפה אני עומד מבחינת טפרטורות..

    • 1 תגובה
    • 550 צפיות
  25. Started by superblader,

    לאיזה מהירויות שעון בדרך כלל אפשר להגיע עם הזיכרון OCZ PLATINUM 800MHZ 1GB STICK העלתי אותו ל1000MHZ (באס 500 יחס של 1:1) במתח של 2.1 VOLT ואחרי זה הוא הופך לקצת לא יציב האם צריך להעלות מתח? והזיכרון הזה לא אמור להיות יותר יעיל בOC (או שזה נחשב יעיל?) תודה:

    • 2 תגובות
    • 550 צפיות

דיונים חדשים בפורומים