עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. שלום עשיתי לכרטיס שלי 7600gs אוברקלוק של 38% לפני יותר משנה, את האוברקלוק עשיתי על הדייברים המקוריים דרך coolbit, לאחרונה נסתי לעדכן את הדרייברים ולהתקין coolbit אבל התוכנה הזאת לא עובדת בדרייבר החדש. אני יכול לעשות אוברקלוק דרך הntune אבל כל אתחול ההגדרות מתאפסות, מה אפשר לעשות בכדי שההגדרות ישמרו?

    • 1 תגובה
    • 550 צפיות
  2. Started by cold-fire,

    איך אני יכול לבדוק חום בזמן שאני מריץ את ה3dmark 05 תודה

    • 3 תגובות
    • 550 צפיות
  3. אני מתחיל כפי שהבנתם ואני מעונין בעיקר במודינג שקשור ביופי רציתי לדעת האם הוספת חלון שקוף לצד המארז והוספת נורה יכולה להוות בעיה למתחילים.. תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 550 צפיות
  4. Started by eSLC,

    אוקי אז ככה הוצאתי ממחשב ישן את הספק ומהספק את המאורר (120MM) וחיברתי אותו מאחורה למארז כיונתי אותו אל המעבד והוא מכניס ולא מוציא אז השאלה שלי עם עדיף להפוך אותו שיוציא?? (יש לי עוד 120 מקדימה).

    • 1 תגובה
    • 550 צפיות
  5. שלום , ביצעתי אובר קלוק למעבד שלי ואלה הנתונים , אשמח לדעת אם הכל כמו שצריך ואם אין שום דבר שחורג. אני לא מעוניין ביותר מ 20 אחוז. http://img443.imageshack.us/img443/7209/ochelpln9.jpg תודה למגיבים

    • 1 תגובה
    • 550 צפיות
  6. נראה די סבבה עוד לא ניסיתי משחקים כרגע אני מריץ פריים 95 העניין שיש משהו מוזר ....... הורדתי את המכפלה ל9 העלתי את הFSB ל333 אז המעבד אמור לרוץ על 3GHZ העניין שבווינדוס ובפריים הוא מופיע כרץ על 3660 MHZ שזה קצת מוזר לי ..... כמו כן נעלתי את התזמונים של הזיכרון ואפיק הפסיאי אקספרס ל100MHZ, אבל נתקלתי בעוד בעיה המכפלה יורדת כאשר המחשב במנוחה למרות שביטלתי את האופציה הזאת יש משהו שפיספסתי בהגדרות ? (תמונות מביוס בהמשך..) הנה המפרט : E4500 + ארטיק קולינג פרייזר פרו 7 P35-DS3L Transcend 2GB (2x1GB) DDR2-667 CL5 BFG GEFORE 8800GT OC [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 550 צפיות
  7. Started by Street-Fighter,

    שלום לכולם. לפני כ4 חודשים קניתי מחשב חדש ומאז הייתה לי בעיה של זיוף הטמפרטורה של המעבד. למשל, אני סתם גולש, הוא נמצא על 49 מעלות, למרות שהוא ממש קר(בדקתי עם האצבעות, זה נקרא?), האוורור בו ממש טוב(מאוורר 120 מ"מ מקדימה שמכניס אוויר, 2 מאווררים מאחורה שמוציאים אוויר,מאוורר מהצד שמכניס אוויר). אבל מה קורה כאר אני יפעיל סתם תוכנה או משחק אפילו ממש קטן? תוך פחות מחצי דקה יעלו המעלות ב-15 מעלות בערך. בוא נגיד שיגיעו ל-62 מעלות בערך (אני על סטוק) ניסיתי לשים משחה טרמית חדשה. לא עזר. אני כמעט בטוח שלא יכול להיות שהמעלות אמיתיות. זה ממש מגוחך. השאלה היא: האם יש סיכוי שהחיישן לא מזייף? מה אני יכול לעשות בנידון כי אני רוצה לעשות אוברקלוק? מפרט: AMD A64 3000+ לוח אם:VIA K8T800pro AM…

    • 7 תגובות
    • 550 צפיות
  8. Started by djzander,

    יש איזה קטע מוזר שקורה עם הכרטיס שלי הכרטיס הוא כרטיס של GAINWARD. קיצר בסטוק הוא רץ על 500/900 . הבעייה היא כשאני מעלה את התזמונים לפעמים הוא מעלה את התוצאות אבל לפעמים הוא מוריד ? כיבלתי ב3DMARK ב FIREFLY FOREST . 550/1060 אני מכבל fps של 11.3 560/1070 אני מכבל fps של 11.5 570/1080 אני מכבל fps של 11.7 570/1100 אני מכבל fps של 11.7 ? 560/1100 אני מכבל fps של 11.5 ? כמו שאתם רואים באיזה שהוא שלב הזיכרונות כבר לא משפיעים על התוצאה זה נורמלי ? (לדעתי לא ) אני משתמש ב rivatuner . בברכה . אלכס

    • 2 תגובות
    • 550 צפיות
  9. Started by gilloze,

    שלום היה לי שאלה על הoc שלי וידיין לי עמו לי אז פתחתי חדש כי זה ממש למטה: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=212712.0 וזאת השאלה:שלום, יש לי מעבד pantium D 830 מהירות 3.0 אכשיו יש לי זיכרות כאלו ddr2 של ceon cl4 533 חרא זכרונות אני יודע עשיתי להם מחלק 4:3 לוח: asus pmld2 אכשיו עשיתי להם oc קטן מ3.0 ל3.6 ובינתים הכל יציב על המתח 1.42 ואני ניסתי להגיע ל3.8 שזה ממש סבבה ואני לא מצליח סמתי מתח 1.52 אפילו וזה לא נותן להגיע לי ל3.8 מה אתם חושבים הבעיה? ספק יש לי Librty 400 אנרמקס המעלות של הלוח 45 ככה והמעבד 60 שסמתי לו /1.52 אכשיו הוא 52 מתח 1.42 מה הבעיה אני לא מבין תודה רבה אולי עידכון ביוס יעזור? ועוד דבר אחרון כשאני סמתי מעל מתח 1.45 המחשב נכבה כזה ואז נידלק ל…

    • 0 תגובות
    • 550 צפיות
  10. Started by zombie,

    אני צריך של 05 ו06 תודה רבה!

    • 2 תגובות
    • 550 צפיות
  11. לפני יום וחצי הייתי אצל חבר, והתעסקתי לו קצת עם הביוס לראות איזה אוברקלוק אפשר לעשות לו למחשב. לפי מה שרשום למטה (והיה בביוס) אני הבנתי שהעלאת תדרים אצלו מעלה גם תדרים ל- PCI, אבל אני לא יודע אם זה מעלה גם ל- AGP...: CPU HOST/PCI Clock: 133/33MHz ... ... 160/40MHz יש לו GF2MX 400, ואני תוהה אם הכרטיס מסוגל לקבל כזה תדר בלי שיקרה לו כלום במידה וזה משפיע גם על ה- AGP? בקשר לתזמונים: אני חושב שזה קשור לתזמונים, אבל זה לוח P3 ולא יצא לי להתעסק איתם בזה, אז אולי אני טועה Bank 0/1 DRAM Timing Bank 2/3 DRAM Timing Bank 4/5 DRAM Timing כאשר לכל אחד מהם האפשרויות הן כאלו: SDRAM 8/10 ns Normal Medium Fast Turbo שורה אחרי זה מופיע: DRAM Clock: שהאפשרויות שלו הן כאלה: …

    • 0 תגובות
    • 550 צפיות
  12. קניתי אותו וראיתי שלא להרבה יש אותו http://www.pch.co.il/docs/pd773850540.htm

    • 2 תגובות
    • 550 צפיות
  13. אז ככה, בזמן האחרון, הכרטיס שלי מגיע לכמעט 100 מעלות במאמץ! אתמול, בביוס, הטמפ' של המעבד הייתה ~60+. החלטתי להשקיע קצת בקירור המחשב ויהיה נחמד גם להפוך אותו לשקט יותר. אני מתכנן להחליף את כל המאווררים במארז (tt Soprano) ואת המאוורר של הכטיס מסך (6600gt) ושל המעבד (3500+). למעבד חשבתי על BigTyphoon כי אני רואה הרבה אהדה כלפיו פה. לכרטיס מסך, אני רוצה לשים את ה-Arctic Cooling NV Silencer 1 Rev.2. אני עדיין צריך שני מאווררי 120 מ"מ ומאוורר 80 מ"מ למארז שלגביהם אני פתוח להצעות. זה ייתן לי טמפ' נורמלית? אם לא, כדאי להשקיע בקירור מים כמו ה- Reserator של זלמן? זה דיי יקר... אפילו מאוד יקר. כל עזרה תתקבל בברכה!

    • 6 תגובות
    • 550 צפיות
  14. Started by 6600GT,

    אני עושה OC למעבד שלי אינטל פנטיום 4 3.0 ל 3.6 כמה אני צריך לעלות את המתח של המעבד? הוא כרגע עומד על 1.38...

    • 2 תגובות
    • 550 צפיות
  15. Started by Lirux,

    צריך קירור לחבר שלי לסוקט 478 של אינטל עד 150 שקל...

    • 5 תגובות
    • 550 צפיות
  16. כשאני נכנס לBIOS ----- אחר כך ל pc health ... מופיעה לי שם 3 דברים הקשורים לטמפ' 1) CPU temperature 2) NB temperature 3) System temperature cpu אני יודע זה המעבד ... אבל מה זה NB (לא MB לא התבלבלתי!), ומה הכוונה ב-system?? NB - כ.מסך או מה?? תודה!

    • 1 תגובה
    • 550 צפיות
  17. Started by The Prophet,

    אז כך, יש לי מעבד E4500 (עם לוח אם P35 DS3L וכרטיס מסך 9600GT)...אז כאשר אני מעלה בביוס את התדר ומגיע איתו לתדר הרצוי, אני שומר את ההגדרות (Save and Exit - כלומר, לשמור הגדרות ולצאת המביוס). הוא יוצא לי הכל טוב ויפה, אבל כשאני נכנס למחשב - פתאום הוא לא שומר לי את התדר. מה יכולה להיות הבעיה? חשוב לציין שאני הורדתי את כל האופציות של חיסכונות החשמל... תודה לעוזרים. בברכה, דן.

  18. לפי מה שהבנתי אני אמור לנעול את המתח של הזיכרון ב-ddr2 overvoltage control על 1.8 (לפי CPU-Z) אבל שאני מנסה לשנות שם זה רושם: 0.1+ 0.2+ עד 0.7+ איך אני נועל אותו על 1.8? או שאני עושה משהו לא בסדר? ועוד שאלה קטנה, נעלתי את PCIE על 100 אבל אני לא מוצא PCI וAGP זה בסדר? יש לי מעבד E6600 ולוח 965p-ds3 תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 550 צפיות
  19. Started by Guarding angel,

    שלום רב, האם הVF700 CU LED \ VF900-Cu יתאים לHD2900P? בדקתי באתר היצרן,ולצערי הוא אינו מעודכן :\ VF700 CU LED http://www.logicpc.co.il/heb/itdetail.aspx?icom=8432 VF900-Cu http://www.skypc.co.il/Product.asp?Pid=9541&Cat2Cat1ID=18&Cat2ID=0&aff=Zap〈=he האם ישנו קירור אחר אשר תומך בHD2900P עד 150ש"ח? בתודה מראש

    • 2 תגובות
    • 550 צפיות
  20. Started by GoldenGold,

    אוקיי עוד מעט אני קונה מחשב חדש בעזרת ה' וחשבתי לעשות לו OC עכשיו אני לא הכי מבין בזה... אז חשבתי לבקש מחנות לעשות לי... 1. איזה חנות מומלצת בשביל לבקש שיעשו OC 2. חשבתי לעשות OC מ-2.4GHz ל-3GHz כדאי? 3. חשבתי לעשות ל-Front Side Bus Speed מ-1066MHz ל-1333MHz כדאי? 4. איזה קירור כדי ואיזה מעבד לקנות box או tray? 5. איזה ספק אני צריך ואיזה מארז-(עדיף cooler master) 6. מה הסיכונים? אם החנות עושה לי אז אם תיהיה תקלה הם יתקנו בחינם? 7. כל ידע ועזרה שתוכלו לתת לי אשמח לקבל! 8. עזרה בשינוי המפרט שיהיה טוב ל-oc תקציב עד 3000 ש"ח הנה החלק הרלוונטי של המפרט שלי: (לא כולל ספק ומארז כי אני לא יודע מה כדאי...) Core 2 Quad Q6600 EP43-DS3L 2GB Kingston Value 800Mhz HD 4670 512MB GDDR3 a…

  21. Started by sagi_gan,

    יש לי מאורר סטוק בכרטיס מסך עם רעש בלתי נסבל!!!יש לי 9600XT!! אני עוד שנה קונה מחשב ואני לא רוצה להקיע יותר מידי,אני חייב שהקירור היה שקט פסיבי עם אפשר כי גם ככה אני לא מתכוון לעשות אוברקלוק אני מחפש משהו עד 150 שקל שוב שהיה שקט כמה שאפשר שיתאים לכרטיס שלי . אני גר באזור מודיעין שזה ליד תל אביב למי שלא מכיר אז שהיה אפשר כמה שקרוב יותר לשם ...או חנות שאפשר להזמין ממנה ואפשר לסמוך עלייה תודה לעונים!!

    • 6 תגובות
    • 550 צפיות
  22. Started by AvivCh,

    http://www1.sapphiretech.com/us/products/products_overview.php?gpid=253 זה הכרטיס הוא במשחב סלוני אם יש קירור מומלץ שיכול להתאים שיהיה שקט יעזור מאוד תודה

    • 5 תגובות
    • 550 צפיות
  23. היי המליצו לי כאן בעבר על Noctua, אך מכיוון שלא ניתן (לא מצאתי בכל מקרה, ונעה מחשבים כבר לא מוכרת אותם) להשיג אותם בארץ אז המגבלה הזאת הוסרה, האם עדיין ה Noctua עדיפים ? אם לא שמתם לב אני מחפש מאוורר/ים לראדיאטור של הקירור מים. תודה

    • 3 תגובות
    • 550 צפיות
  24. Started by avivlevy,

    מה לעשות? יש לי מעבד אינטל בפטיום 4 כולל גוף קרור מקורי סמתי משחה טרמית לפני שבועים הוא ירד 20 מעלות (היה על 40+-) אבל עכשיו הוא על 52+- מה לעשות

    • 6 תגובות
    • 550 צפיות
  25. Started by overload,

    יש לי P4 2GH 100FBS. לוח IS7-E וזכרונות 256X2 ADATA 500HZ ספק של EAGLEשנותן מתחים מעולים בעומס, גם בOC , אז הוא כנראה לא יהיה בעיה. אני לא ממש מבין בOC של זכרונות ואין לי מושג מה אני צריך לעשות כדי לשפר את הOC שהגעתי איתו עד עכשיו. עכשיו אני ב- CPU-1.625V 120FBS-2400MHZ המעבד דפוק (זה מה שאתם אמרת) ואי אפשר להגיע איתו ליותר מזה בלי להעלות את המתח, ואני לא רוצה לעבור את ה1.625. והזכרונות על 2-5-3-3. מתח רגיל. עכשיו אני לא יודע מה לעשות כדי להגיע יותר רחוק עם הזכרונות, צריך לשנות יחסים? צריך להתעסק עם האפשרויות של הלוח לזכרון(יש טורבו F1 וכל מני כאלה)? כדאי להוסיף מתח? מה עוד אפשר לעשות?

    • 4 תגובות
    • 550 צפיות

דיונים חדשים בפורומים