עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by LL@SS,

    שבוע טוב חבר'ה. אני כבר דיי הרבה זמן תקוע על 2.6 שהתדר המקורי שלי הוא 2.2 ,למה זה קורה? העיניין הוא שהמחשב נותן לי פוסט גם אחרי שאני מעלה ל2900 ,אך לא יציב בכלל, בעצם מעל מה שאני עכשיו שזה בין באס 237-240 במכפלה 11 לא נותן יציבות בכלל, מוזר לי ,אני חושב שאפשר יותר, יש לי קירור נחמד ac freezer 64 , ספק דיי טוב ,TT600W ,סידרה טובה, לא עשה בעיות אף פעם, זכרונות של OCZ 800MHZ ,עוד שאלה ,איך אני נועל את הPCI-E על תדר של 100MHZ? הלוח שלי: MSI K9N Neo-F MS-7260 לגבי המתחים, העלתי קצת מ1.80 ל 1.85 ול1.90 ,עדיין לא נתן יציבות מספקת, תמיד נתן פוסט ותמיד העלה את הווינדוס, אבל BLUE SCREENS ב GTA4 איך שאני מפעיל אותו, מה אפשר לעשות? תודה.

    • 4 תגובות
    • 551 צפיות
  2. או שצריך קירור יותר רציני ?

    • 2 תגובות
    • 551 צפיות
  3. Started by mor_anter,

    יש לי מעבד 3ghz אינטל פרסקוט כמה מעלות הוא צריך להיות ביום חם תרשמו לי גם במנוחה וגם במאמץ תודה מראש לכל העוזרים

    • 1 תגובה
    • 551 צפיות
  4. טוב אני כבר ממש מוכן לעשות OC אבל לפני הכל אני רוצה לדעת עם נעלתי את ה AGP\PCI ועשיתי יחס טוב בין הזיכרון למעבד. הנה תמונה: איך ככה זה צריך להיות?

    • 2 תגובות
    • 551 צפיות
  5. Started by morientes,

    ניסית לעשות אוברקלוק ל-radeon 9550 (עם תוכנת ATI TOOL) וקיבלתי הודעה שהכרטיס סגור לאובר קלוק. מישהו בבקשה מכיר תוכנה שפותחת את זה ,ואיזהשהיא תוכנה לצריבת ביוס. תודה מראש נ.ב: אם מישהו עשה כבר O.C לכרטיס הזה אז אני אשמח לשמוע תגובות הערות ועצות הכרטיס הוא: http://www.giga-byte.com/VGA/Products/Products_GV-R955128D.htm#

    • 1 תגובה
    • 551 צפיות
  6. אני רוצה לעשות אובר קלוק למעבד שלי (3800*2) והלוח הוא M2N SLI DELUXE ואני לא יודע איך משתמשים בפונקציה הזאת.. יש מישהו שיכול להסביר לי פה?

    • 5 תגובות
    • 551 צפיות
  7. Started by nec5e,

    רכשתי לוח אם gigabyte p965-s3 עם זכרונות של micron 667 2X1GB ומעבד e6600. עוד לא הרכבתי אבל רציתי לדעת האם יש סיכוי לעשות oc עם זה נגיד עד ל-333.

    • 4 תגובות
    • 551 צפיות
  8. יש לי מחשב בבית (בחדר של אחותי) P3 800mhz. המעבד נמצא ב 23 מעלות במנוחה (במאמץ זה לא משנה, כי בקושי יש שימוש במחשב וגם אם כן זה בצייר) למעבד יש מאוורר 40mm שעובד במהירות 5000RPM ועושה המון רעש. אז אני שוקל לנתקן אותו ולהשאיר אותו פאסיבי, השאלה היא מה הטמפ' המותרת למעבד הזה ? בלי המאוורר זה בטח לא יעלה ביותר מאשר 20 מעלות, השאלה היא אם למעבד הזה 40-50 מעלות זאת טמפ' בסדר ? ד.א בארז אין שום מאוורר (היה אחד, עשה המון רעש אז הוצאתי אותו).

    • 3 תגובות
    • 551 צפיות
  9. יש לי שני מחשבים אני מדבר על המחשב השני שלי 2.53 הפכתי אותו לה 3.06 כמו הראשון שלי כמו שאמרתי הפכתי אותו לה 3.06 ,161 , בקיצור שמתי את הזכורנות גגה זיכרון על 240 ומעבד על 161 העם זהנכון לשים ככה את הזכורנות או יהיה ירידה בביצועים ? עלה זכורנות במהירות רגילה של 333

    • 6 תגובות
    • 551 צפיות
  10. Started by חבקוק,

    שלום חברים, אז ככה יש לי מחשב שקניתי כבר לפני שנתיים ולצערי אף פעם לא התעניינתי בנושא קירור וOC (למרות שבמקור תיכננתי OC ואפילו קניתי לוח M שנוח לOC) רק עכשיו התחלתי להסתכל על הטמפ של המעבד (בעזרת SiSoftware Sandra) והטמפ של הCPU היא 84C (הבנתי שצריך להוריד מזה 40 או משהו כזה???) טמפ של הauxiliary (מזה?) היא 62C טמפ של לוח M היא 36C התוכנה של SiSoftware Sandra מזהירה אותי גם בנוגע לטמפ של הCPU וגם של הauxiliary ובנוסף יש אזהרה בנוגע לCPU COOLING SYSTEM THERMALRESISTANCE האם זה מסוכן? האם צריך לעשות משהו? ואם כן מה כדאי לעשות? *הסתכלתי על הטמפ כי התחלתי להתעניין סוף סוף לגבי OC, האם יש בכלל אפשרות לעשות OC בטמפ כאלה והאם זה מסוכן/כדאי? (אין לי כמובן גם מושג קלוש בOC ובקיר…

    • 1 תגובה
    • 551 צפיות
  11. Started by deelad,

    שלום. שלום חבר שלי רכש 7600gs של palit והוא מעוניין לעשות לו o.c. האם o.c לכרטיס מסך מבטל אחריות. אם הכטיס מיתקלקל בלי קשר ל o.c אז מעניין אותי איך הם יכולים לדעת. תודה.

    • 6 תגובות
    • 551 צפיות
  12. היי , שמתי לב שהמאוור של הרדיאטור לא עובד (למזלי לא קרה למחשב כלום) , פרקתי את הרדיאטור מהמארז עם המאוורר , הדלקתי את המחשב והמאוורר מסתובב כמה שניות ומפסיק , מסתובב ומפסיק וחוזר חלילה... ניסיתי להחליף את חיבורי החשמל , לא עזר. פרקתי את המאוורר מהרידאוטר (המרכז של הרוטור היה חם , בדיוק מעל המנוע) עשיתי "פוו" להעיף אבק שהיה על הרדיאטור והמאוורר... חיברתי חזרה ונכון לעכשיו הוא עובד... אבל אני מפחד שהוא יפסיק שוב.... האם התופעה מוכרת ? מה כדאי לעשות ? בתכל'ס לא עשיתי O/C ככה שיכול להיות שמיותר שיש לי את המערכת במחשב , אבל זה בלאגן לפרק אותה (וןחוץ מזה , אין לי איפה לאחסן אותה כרגע ואני לא חושב שירצו לקנות אותה מכיוון שהTyphoon יותר פופולארי היום...) אז מה אתם ממליצים לעשות…

    • 2 תגובות
    • 551 צפיות
  13. Started by dorish,

    אני קונה מחשב חדש ספק TR420W מסך וויסוניק VP930 כןנן 80GB 8M WDSATA-2 זיכרון OCZ DDR2 533 של 512X2 מעבד AMD 939 3500 SETP לוח ASUS A8N SLI PRMUI כרטיס מסך DUAL 6600GT 256MB של GIB צורב DVD ASUS AUAL שחור אני צריך לקרר את כול זה מה אתם מצעים לי במחקים של עד 500 שקל אני הבנתי שיש לAMD קירור פסיבי בלי שום מאורר וככה הוא שקט חשוב לציין שזאת מערכת HTPC אז ככה שהדבר הכי חשוב פה זה השקט אני לא הולך לעשות אם המחשב שום דבר שיגרום לו להתחמם יותר מדי תודה.

  14. Started by djloliori,

    שקניתי את הכרטיס.....מזמן.......לפניי חודש ואז חבר שלי בא אליי ועשה לי את הOC פתח צינורות וזה.....ועשה אותו X850XTPE עכשיו פירמטתי אז הצינורות עדין 16 הוא אמר לי אבל הוא לא יכול לבוא לפה אז מה אני עושה עכשיו כדי לעשות את זה שוב X850XTPE מוריד ATO TOOL ואז מה אני עושה שם?

    • 4 תגובות
    • 551 צפיות
  15. Started by CaRTeR,

    שלום לכם רציתי לשאול על הטמפרטורה איזה מספר של מעלות כדאי לא לעבור ושמה זה מתחיל להיות גבולי והאם קיים דבר כזה טמפרטורה נמוכה מידי ואם כן מהי ? בתודה מראש 8)

    • 1 תגובה
    • 551 צפיות
  16. בלי שיקולי מחיר, למרות שכולם אותו הדבר בערך AS5 http://www.arcticsilver.com/as5.htm או Zalman ZM-STG1 Super Thermal Grease http://www.zalman.co.kr/eng/product/view.asp?idx=198&pr_name=ZM-STG1 או אולי בכלל משהו אחר? המעבד הוא E6300

  17. יש לי את הקירור הנ"ל קניתי אותו בזול יד שניה ועכשיו אני לא יודע אם כדאי לי לפרק אותו ולחדש משחה אם יש שם בכלל משחה או שזה מחבר באזור שמסומן בתמונה? אני מבקש תשובות ממבינים בלבד אני לא רוצה להרוס או לפגוד ביכולות של הקירור תודה לעוזרים! ofeky1

    • 5 תגובות
    • 551 צפיות
  18. Started by gunga_g,

    בקרוב יהיה לי 7600GT של GIGABYTE, ושמעתי כי הקירור סטוק שלו ממש מעפן... השאלה היא, האם זה ממש קריטי להחליף אותו? ואם כן, מה הם המאווררים המומלצים ביותר לכרטיסי מסך? תקציב: עד 100 גמיש.. תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 551 צפיות
  19. עלתה בראשי מחשבה למכור את הלוח שלי וקנות כזה חדש. סך הכל הלוח שלי היה בזמנו הכי טוב בשוק (לפני חמישה חודשים) אבל אין מה לעשות הטכנולוגיה משתדרגת. אני לא צריך את כל הפיצ'רים של הS-ATA וה-FireWire וכו'. לפי מה שהתרשמתי הלוח גם מפיק איכות קול טובה (לא כמו הSS שעל הלוח הקיים) מה דעתכם?

    • 5 תגובות
    • 551 צפיות
  20. יש לי לוח של Asus P4S800D ואני רוצה לנעול PCI ו- AGP ואיפה מעלים את המתח של המעבד? ועוד שאלה איך שומרים על המהירות של הציפסט? תודה מראש!!

    • 2 תגובות
    • 551 צפיות
  21. Started by pc student,

    חברה שאלה ? יש לי gigabyte k7 triton (לוח אם) האם הדבר הזה עמיד ל oc

    • 2 תגובות
    • 551 צפיות
  22. Started by nore0,

    לא מזמן החלפתי לוח אם ל-Gigabyte במעבדה שמו לי מעבד AMD SEMPRON PROCESSOR 2800+ MMX 3DNOW ~1.6GHZ יש אפשרות לעשות עם המעבד משהו (אוברקלוקינג למרות שאני לא מבין בנושא) או שהפיתרון היחיד זה לקנות מעבד חדש

    • 1 תגובה
    • 551 צפיות
  23. יש לי מעבד Q6600 וכ.מסך nvidia 8800gt הטמפרטורות של המעבד נעות מ-45 מעלות במנוחה עד ל70 במאמץ הטמפרטורות של הכרטיס מסך נעות בין 78 במנוחה ל84 במאמץ האם זה תקין??? גם שמתי לב שהמאוורר של הכרטיס מסך עובד רק על 30% מהיכולת יש סיבה לשנות את זה ליותר או שעדיף להשאיר את זה ככה? ואם כן אז איך ממהרים את המאוורר ליותר מ-30%?

    • 9 תגובות
    • 551 צפיות
  24. Started by oreinis,

    איך עושים OC למעבד של אינטל עם לוח אם ASUS P6T? תודה לעוזרים.

    • 3 תגובות
    • 551 צפיות
  25. Started by pumbatal,

    שלום יש לי לוח אם neo2-p 865pe אבל כל המאווררים שלי (3) באים עם חיבור רגיל (כמו של דיסק קשיח/CD) של חשמל ולכן הם תמיד על פול ספייד (רעש איום) איזה מאווררים אני צריך לקנות (העיקר שלא יהיה רעש) או האם אפשר לעשות הסבה ? נ.ב SPARK7+ הוחלף ב SILENTTOWER עולם אחר (יותר קר, ללא רעש)

    • 2 תגובות
    • 551 צפיות

דיונים חדשים בפורומים