עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by eegg,

    יש לי את המערכת הנ"ל. יש אפשרות לעשות oc מ1ghz ל1.5 עם קירור סטוק? http://hwzone.co.il/community/view_pcspecs.php?ID=23444

    • 0 תגובות
    • 555 צפיות
  2. הדבר הכי מיקצועי שיש להסרה של גריז טרמי. ולגבי המשחה שאני רוצה להשים Arctic Silver 5 הבנתי שצריך להשים רק נקודה ממש קטנה במרכז וזהו? נכון או שזה משתנה ממעבד למעבד.

    • 5 תגובות
    • 555 צפיות
  3. Started by esaly,

    היי! אני מחפש קירור טוב ל478 ,לא חייב להיות שקט מידי העיקר שיקרר טוב, יש לי בעיית התחממות באיזה מחשב כאן... אם אפשר לינקים לחנויות מהצפון זה יעזור לי... בדקתי אגב בסטיקי ולא מצאתי שם משהו שהרבה ממליצים עליו... תקציב 100-150 תודה מראש לעוזרים...

    • 0 תגובות
    • 555 צפיות
  4. תהיתי אם המים שמוכרים לקירורים (קירור מים),הם אותו סוג המים שנמצאים בתוך צינורות החימום של הקירור (קירור אוויר), מה אתם אומרים? - אלה אותם המים? בתודה, MuTaTiOn.

    • 2 תגובות
    • 555 צפיות
  5. Started by snoopy1,

    שלום לכולם! יש לי ספק כוח 480W , ג'יפורס 6600GT לוח MSI KT4AV SOCKET A ומעבד סמפרון 2400+ אז ככה, המעבד רץ בסטוק על 166X10, ואני באוברקלוק הכי יציב שיכול להיות, של 200X10. הבעיה היא כזאת, שגם אם אני שם את הFSB על 220X10 הוא מזהה לי אותו כ2000 MHZ. יש למישהו מושג איך אני עובר את מחסום ה2000 ? אני יודע שזה חרא של לוח, אבל אני בטוח יכול להגיע הרבה יותר רחוק. הורדתי מחלק של זיכרונות , תיזמונים וכל מה שאפשר להעלות על הדעת. הוא פשוט מתעקש לזהות אותו כ2000 MHZ.

    • 4 תגובות
    • 555 צפיות
  6. Started by eliau21071981,

    אז ככה msi neo p35 intel c2d e660 3x1gb ddr2 1066mhz 8800gts 320mb wd 320gb sata 16mb ide 160gb 8mb 500w אם המפרט הזה האם כדאי לעשות o.c או שלא?האם המפרט טוב לזה? או שכדאי להישאר ככה? אני אוהב לשחק משחקים כבדים כמו קרייסיס שאני משחק מהירות הfps בממוצעת על 25-30 ואפילו מגיעה ל 40 במקומות מסויימים לאחר התקנת הפאצ' אשמח לקבל המלצות

    • 6 תגובות
    • 555 צפיות
  7. Started by nadav1379,

    אני רוצה להוסיף עוד מאוררים למחשב שלי ואני לא יודע מה כדאי לי אני רוצה משהו טוב ולא יקר מידי עכשיו יש לי רק מאורר אחד על המעבד זה מאורר של אניטל אני לא יודע דגם אבל על הקופסה שלו כתוב ATTN STATIC SENSITIVE אני לא יודע אם זה הדגם אבל זה מה שכתוב אז אני רוצה להוסיף עוד 3 מאוררים למחשב ואחד לכרטיס מסך יש לי R9600XT אני לא יודע אם יש לי מאורר טוב על המעבד אם לא אז למה כדאי לי להחליף? אני מעדיף את המאוררים כמה שיותר שקטים כי המחשב בחדר שלי והוא דלוק בלילה אם אפשר שלפחות אחד מהמאוררים יהיה אם אורות

    • 0 תגובות
    • 555 צפיות
  8. שלום לכולם, עברתי לויסטה 64 ביט לפני כשבוע ומאז בספידפן אני לא רואה את הטמפרטורה של של ההארדיסק, הדיסק שלי: AAKS250 של ווסטרן דיגיטל כמובן שהוא מזהה אותו במנהל ההתקנים והכל כמו שצריך. אך בספידפן הוא לא מזהה אותו גם בחלק של ההארדדיסק של הSMART. יש למישהו רעיון?

    • 0 תגובות
    • 555 צפיות
  9. כרטיס מצויין לOC אני אפרסם תגובה אחריי שאני אקרע את החמוד קטן (e2180)

    • 4 תגובות
    • 555 צפיות
  10. Started by iakovl,

    אנשים , בבקשה לכל מי שיש לו גישה למחרטה ויכול לעזור לי בבקשה דברו איתי בפרטי/ICQ/מייל

    • 0 תגובות
    • 555 צפיות
  11. Started by dastox,

    היי חברים! אם אני עושה לו oc עד איפו אני יכול להגיע איתו? 5700? 5900?

  12. Started by shlomi8,

    זאת הדלת שלי אני רוצה לקרר כמה שיותר עם כמה שיותר יופי...אני צריך טיפה עזרה במיקום מאוררים...

    • 3 תגובות
    • 555 צפיות
  13. Started by liran315,

    אני קונה את הCM690 לOC רציני במיוחד עם E8400 עם קירור אוויר הכי טוב שיש.. עכשיו רציתי להוסיף בנוסף ל3 שבאים איתו את כול 4 אבל הבנתי שזה גם יכול לגרום לבעיות.. אז כמה אתה ממלצים לשים ובאיזה מיקום?

    • 3 תגובות
    • 555 צפיות
  14. Started by haim652,

    אני לא בטוח עד כמה זה קשור לפורום הזה או לפורום אוברקלוקינג וקירור, אם זה לא שייך בבקשה תעבירו, תודה רבה. אז ככה קניתי את הכרטיס מסך HD4870x2 של Sapphire אתמול, ורציתי לדעת אם יש לו קירור, הכוונה הבנתי שאיאפשר להחליף לו את הקירור בגלל שיש לו שני צ'יפסטים, זה נכון שאיאפשר\שאין לו קירור אחר? כי אני אולי מתכנן OC, והכרטיס מסך אולי יגביל אותי בגלל הטמפ' שהוא מסוגל להגיעה.

    • 4 תגובות
    • 555 צפיות
  15. Started by r1v,

    1. Q9450 - לאן מומלץ ואפשרי להגיע איתו ל-OC (וכמובן עם שם מדוייק של קירור!!!)? 2. E8400 - לאן מומלץ ואפשרי להגיע איתו ל-OC (וכמובן עם שם מדוייק של קירור!!!) והאם זה יתן תוצאות יותר טובות משל ה-Q9450, למה?! תודה רבה רבה

    • 2 תגובות
    • 555 צפיות
  16. יש לי כרטיס מסך gforce 4 mx440 של אסוס ורציתי לעשות לו אובר קלוק . עכשיו הכרטיס עומד על ליבה : 281 mhz , וזכרונות : 420 mhz (אם אובר קלוק קל ) , והוא עובד יציב , עכשיו הייתי רוצה לדעת האם כדי לעשות אוברקלוק רצחני לכרטיס אני צריך קירור לזכרונות ולהשאיר את המאורר על הכרטיס או להישאר בלי קירור לזכרונות ואם tt crystal orb ? מקווה שתוכלו לפתור את הדילמה שלי נ.ב (אני לא יודע איפה לקנות קירור לזכרונות של הכ"מ אז אם מישהו יוכל לשלוח לי בפרטי את שם החנות אני אשמח)

    • 3 תגובות
    • 555 צפיות
  17. אני רוצה לעשות OC לכרטיס מסך שלי ואולי גם למעבד ואני צריך תוכנות לבדיקת יציבות ואם אפשר הסבר איך משתמשים בהם וד"א בישביל לעשות OC צריך רק לעלות את הזרם בביוס או שצריך לעבוד גם עם תוכנה

    • 1 תגובה
    • 555 צפיות
  18. אני רוצה לקנות מאווררים למארז של arctic 8cm לאחר שהבנתי שהם נורא שקטים אבל החנות היחידה שראיתי שמוכרים אותם זה נועה מחשבים והם נמצאים בחיפה אז אם מישהו מכיר איזה חנות בת"א שמוכרת את המאווררים שיגיד בבקשה אשמח גם לקבל המלצות למאווררים אחרים שקטים (8cm למארז כמובן) תודה,רותם.

    • 6 תגובות
    • 555 צפיות
  19. Started by maphisto324,

    שלום לכולם.. אני מעוניין לקנות את הכרטיס הנ"ל (zalman vf900-cu)- עבור ה6600GT שלי ב-PCIE. עשיתי חיפוש קטן כאן בפורום, והתגובות שראיתי דוקא הפתיעו אותי.. מכמה תגובות שקראתי כאן המסקנות שהיסקתי: 1. הVF900 והSILENCER בערך באותה רמה? 2. הוא פולט אויר חם אל תוך המארז? 3. מומלץ להשתמש במשחה תרמית כמו MX-1 או AS5 במקום המשחה שמגיעה עם הכרטיס? אם למישהו יש אותו הייתי מאוד מעוניין אם מישהו היה יכול לכתוב עליו קצת, ועל השיפור שהוא עשה עבורו. מישהו ציין גם שיש ביקורת עליו כאן באתר? איפה היא ?לא מצאתי.. האם החיבורי מתח של הכרטיס הם כמו ב VF700? האם אתם יודעים על חנויות באיזור המרכז (איזור ראשון) מוכרות את הקירור? KSP מוכרת? תודה לכם על כל תשובה

    • 1 תגובה
    • 555 צפיות
  20. Started by DakloN,

    שלום.. אני יכול לעשות O.C למעבד 4800+ (2.4GHz) להגיע ל2800.. מבלי להחליף לו קירור או משהו?? AMD Athlon 64 X2 יש לי את הזלמן 9500... אם כן, איך אני עושה את זה??

    • 4 תגובות
    • 555 צפיות
  21. TRUE Copper http://icrontic.com/articles/thermalright-true-copper-review/4 http://www.thermalright.com/new_a_page/review_logo/cpu_cooler/true_copper/TRUE%20copper.pdf באם אין אז TRUE Black 120 http://www.thermalright.com/new_a_page/product_page/product_cpu_cooler.html האם משהו יודע מי היבואן

    • 4 תגובות
    • 555 צפיות
  22. Started by shazil,

    אהלן, קניתי לפני כשנה מאוורר של זלמן. למיטב זכרוני הזמנתי או את ה - cpns9700 או את ה - cpns9500. משום מה קיבלתי את המאוורר כ - OEM בלי שני רכיבים שציפיתי שיהיו שם ואלו הם ה - fan mate II וה קליפ לסוקט של AMD. בכל מקרה מרוב עצלות לחזור לחנות (זה מה שקורה כשקונים באינטרנט...לפעמים ) פשוט עזבתי את המאוורר לנפשו וחיכיתי ליום שאצטרך אותו. היום הגיע ואני צריך עזרה בזיהוי המאוורר. כל מה שיש על מנת לזהות אותו הוא הטבעה של cpns9000 על בסיס גוף הקירור. אני מעוניין להתקין את המאוורר על socket של AM3 ולפי מידע שקראתי רוב דגמי ה - cpns9xxx מתאימים, השאלה רק אם הדגם שלי מתאים? במידה וכן אצטרך לרכוש את הרכיבים החסרים אבל זה כבר בלינק אחר.... אשמח לכל עזרה שהיא, תודה!!!

    • 2 תגובות
    • 555 צפיות
  23. Started by mrsph666,

    שלום, אז ככה - המעבד שלי כזה: Intel Pentium-4 2.6GHz Hyper-Threading - Northwood והחלטתי לעשות OC קטן... בביוס החלוקה כזאת - 13x200 מה שיוצר 2600MHz. העליתי ל-210, עבד בתדר של 2730MHz והיה יציב מאד. עכשיו ניסיתי (אני יודע שכאלו קפיצות לא עושים אבל בכל זאת...) העליתי ל-231, עלה ל-3003MHz - בעצם 3GHz... אחרי זה, התחילו לי בעיות עם ה-ICQ, הוא התחיל לצאת עם הודעת שגיאה + המחשב עשה RESET, המערכת איבדה יציבות (הטמפ' היו בגדר הנורמה, לא מעל 45 מעלות) - האם זה קשור למתחים? אם כן, כמה עלי להעלות? אשמח מאד אם תפרטו לי על כך, תודה רבה! נ.ב. - אני לא מנסה להיות אוברקלוקר תותח, אם הייתי מנסה, הייתי משקיע בקירור יותר חזק, הכל אצלי גנרי + מאוור 40 מ"מ מאחורה שמוציא אוויר + בצד המ…

  24. Started by blanco,

    שלום לכולם יש לי כרטיס מסך ג'יפורס 5500 ואני מעוניין לקנות קירור לכרטיס, כמו כן גם קירור לצ'יפסט של אינטל.. אשמח אם תוכלו לעזור לי דגמים ולינקים לאתרים אם מחירים. תודה לכולם.

  25. Started by singera,

    הלך לי המאוורר על מה אתם ממליצים? האם ניתן לקחת כל SILENCER או יש משהו יעודי (הייתי רוצה אם אני משקיע הרבה משהו שאולי יעבור לכרטיס הבא שלי). האם הוא 3 פינים או 4? מה יש לכם עוד להמליץ. בקירור מים אני לא משקיע....

דיונים חדשים בפורומים