עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by My_Name,

    יש לי E6300 והטמפרטורה שמופיע לי ב-Core Temp היא 46 מעלות. ברצוני לעשות OC קטן. אז לפני זה רציתי לדעת אם זאת טמפרטורה טובה? סבירה? או שאני צריך להוסיף מאוורים ? צלעות קירור ? תודה

    • 4 תגובות
    • 556 צפיות
  2. כל פעם שזה קורה מעלים עדו טיפה במתח עד שמתייצב . רציתי לדעת אם זה עושה נזק למחשב?

    • 3 תגובות
    • 556 צפיות
  3. Started by sahargt,

    ראית את הגוף קירור הזה מה את אומרים שווה משהו יתאים למארז ATX כי אני רוצה לקנות גוף קירור למעבד בשביל להצליח יותר ב OC אני יחפש בקורות על הגוף

    • 9 תגובות
    • 556 צפיות
  4. Started by elad123,

    כשהגעתי ל330 המחשב לא עלה ונתקע במסך הפתיחה וכתוב INFINITY... אני צריך להחליף תביוס? הזיכרון יכול לעצור אותי? הטמפ'? לשנות משהו בביוס?

  5. המתח צריך להיות 1.65 ! מה שקורה אני רואה בתוכנה שהמתח קופץ 1.68 1.69 וחוזר ל 1.65 למה זה לא צריך להיות רק ב 1.65 ? מה שקרה לפני כמה שעות למחשב שלי זה שהתקנתי משהו והמחשב הפעיל את המחשב מחדש בלי שום סיבה הפעיל מחדש וזהו אני לא על OC מה יכול לגרום לבעיה הזאת ? יכול להיות שזה בעיה של מתח לזיכרון זה המתח שלי ! http://www.donkey.co.il/Briefcase/Uploads/323/ללא%20שם.JPG להעתיק לדפדפן !

    • 2 תגובות
    • 556 צפיות
  6. Started by Evyatar,

    איזה קירור יותר טוב למעבד ויקרר אותו יותר טוב ויוריד יותר את המעלות? Thermalright XP-90C for P4&K8 או Zalman CNPS7700-Cu 120MM Fan תודה לכול העוזרים

    • 2 תגובות
    • 556 צפיות
  7. Started by Oranili,

    שלום לכם חברים חייברתי כרגע מאורר THERMALTAKE כתום כזה עם 3 פינים ישירות ללוח עכשיו איך אני יכול לשלוט עליו?? ניסיתי עם SPEEDFAN ולא קורה כלום .. תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 556 צפיות
  8. אוקי אז קניתי מחשב חדש עכשיו יש בו 5 מאוווררים וזה עושה יותר מדי רעש כי כולם פועלים תמיד על הכי גבוה.. רציתי תוכנה שתעשה לי שם סדר משהו תודה מראש..

    • 1 תגובה
    • 556 צפיות
  9. נגיד כתוב במפרט של איזה מאוורר למעבד "Life Time 40,000hr" אז מה יקרה אחרי 40 אלף שעות עבודה ? הוא הולך לעולמו או שצריך לשמן אותו או מה ? ועוד שאלה שקשורה לקירור, מה עדיף: Golden Orb II או Silent Heatpipe 775D ? - שניהם של Thermaltake ויש הפרש של 10 ש"ח ביניהם...

    • 0 תגובות
    • 556 צפיות
  10. מישהו יכול להסביר לי מה זה ההיט סינק הזה?!?!?! תודה מראש אחים שלי :)

    • 6 תגובות
    • 556 צפיות
  11. לחץ כאן יש לי שניים בצבע ירוק ושניים בצבע אדום. הם כמעט ולא היו בשימוש בכלל, אבל נקנו לפני 4 חודשים אני חושב (זרוקים בארון). איזה מחיר כדאי לי לבקש על כל אחד? פשוט לא יודע איזה מחיר הגיוני והוגן לבקש.

    • 2 תגובות
    • 556 צפיות
  12. אחרי הרצה של auto-tune ב-CCC הכרטיס הגיע לתדר מעבד של 690 ותדר זכרון של 1190 לא הרצתי שום משחק על ההגדרות האלו כי ממה שהבנתי הזכרון מיועד ל1000 מגה הארץ והתדר שהכרטיס עצמו מנצל הוא רק 900. קפיצה שכזאת טיפה מפחידה אותי. יש אפשרות לשים את הכרטיס על כאלו תדרים (במיוחד לזכרון.. המעבד אני מודע לעובדה שיכול להגיע למהירות יותר גדולה)? או שעדיף לי להוריד את התדרים? בנוסף יש תוכנה לOC שאני יכול לעבוד איתה? ממה שהבנתי אני יכול להגיע למהירות מעבד יותר גבוהה ממה שCCC מאשר. תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 556 צפיות
  13. Started by Infin1ty,

    יש ברשותי כרגע מארז של shuttle (בעצם מחשב), המאוור הראשי (של המארז\מעבד) מרעישים בצורה מחרידה, פתחתי את המאורר והבנתי איך כל העסק עובד (דומה מאוד לקירור במחשב נייד), בכל אופן, אני צריך להחליף את המאוור הפנימי, לא מדובר על מאורר יעודי למעבד אלא מאורר די סטנדרטי למארז (שיושב על heatsink שמחובר למעבד בצינורות נחושת). חיפשתי מאוור למארז חזק ולא מצאתי (הכי גבוה שמצאתי היה משהו כמו 2000RPM), איפה ניתן למצוא משהו שיכול להגיע ל 3500RPM אך עם זאת יהיה די סקט (ובשקט אני מתכוון שאפשר לישון לידו או אפילו לדבר בטלפון.. ) אני חושב שמדובר על 120 מ"מ.

    • 2 תגובות
    • 556 צפיות
  14. Started by SuB,

    מה המתח המקסימלי המומלץ שמותר לתת כאשר עושים OC ב-P4B 2400. המכפלה כמובן תהיה 18 (נעולה), והבאס לא יעבור את 175. כמה אתה ממליצים לתת במקרה כזה? מעלות ללא OC- מנוחה: 36 מאמץ 38-39

    • 3 תגובות
    • 556 צפיות
  15. Started by most,

    מישהו מכיר תוכנה שאפשר בעזרתה לעשות אוברקלוק למעבד? אני צריך משהו פשוט כדי לעשות אוברקלוק לא גדול במיוחד... שאלה:אני צריך להוסיף איוורור למארז גם אם אני עושה אובר קלוק קטן?

    • 4 תגובות
    • 556 צפיות
  16. Started by gonoz,

    אני חדש בכל הנושא הזה של הOC התחלתי לפני כחודש אז תתאזרו בסבלנות איתי אני מקווה לא לעצבן אף אחד בשאלות מטומטמות. בכל מקרה אני חדש גם בפרום הזה שלפי מה שראיתי בריפרוף הוא מצויין אז אני רוצה להגיד תודה לכל האנשים שעוזרים פה בפורם אני ( ואני בטוח שעוד הרבה ) מעריכים את זה מאוד ! אני יתחיל : שמעתי בכל מני מקומות על שינוי התזמונים של הזיכרון ויש לי כמה שאלות בנושא : 1. מה כל פרמטר בתזמון עושה ואיך אני יודע להתאים אותם אחד לשני 2. למה תזמון גבוה לא עובד במהירות באס גבוה 3. האם שינוי התזמון גורם להתחממות 4.האם יש מדיך שיכול להסביר לי את כל זה ( זה דיי כולל את השאלות הקודמות) 5. עוד שאלה שלא ממש קשורה למה שיש שני סטיקים של זיכרון ה OC יהיה גרוע יותר תודה !!!

    • 6 תגובות
    • 556 צפיות
  17. דרך אגב , מה יותר יפה : 1. :lsvader: 2. :itschy: 3. :ylsuper: 4. דרך אגב....ב-1 , הם משנים את המהלכים כל כמה זמן או שהם פשוט עושים אותו דבר ?

    • 2 תגובות
    • 556 צפיות
  18. Started by drordror,

    שלום, איזה אמצעי יתן לי להחליש את מהירות סיבוב המאוורר ובכך להשקיט אותו. האם ב-5V המאוורר יעבוד בחצי מהירות. האם ב-FAN MATE1 ניתן לרדת מ-5V. כמו כן, ברשותי מארז hec 6a19. האם ניתן להתקין יותר משני מאווררים? תודה

    • 2 תגובות
    • 556 צפיות
  19. האם זה אלו http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=7547 ? ד"א לא מצאתי את הטרד בחיפוש יכול להיות שהוא נימחק?

    • 6 תגובות
    • 556 צפיות
  20. Started by J.a.C.k,

    התוצאות שלי ב-3DMARK 2001 : האם זה טוב ל FX 5200 עם א"ק ל350 ליבה ו750 זכרונות? הכרטיס מקורר עם ICEBERQ4 כולל סינקים לזכרונות מפרט מלא ASUS A7N8X KINGMAX 256 DDR400 ALBATRON FX 5200P@350/750 ATHLON XP 1900+ VULCANo 9 אישית מאוד מרוצה מהדרעק הזה.... [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 7 תגובות
    • 556 צפיות
  21. Started by pc student,

    חברה אני רוצה לעשות קלוק לכרטיס מסך אבל אני זקוק לתוכנה אתם יכולים להציע לי כמה?

    • 2 תגובות
    • 556 צפיות
  22. אני הולך על מעבד מעבדוCore 2 Duo E8400 BoxוIntel שמעתי שהקירור של אינטל לא כ"כ טוב ושכדאי לשים קירור אחר במקום. באמת שווה להחליף ולשים קירור אחר ? אולי שווה לתת זמן לקירור של אינטל ואחרי כמה זמן אם יעשה רעש ובעיות אז להחליף ? הבנתי שאם שמים אז זה במקום ולא בנוסף, נכון? האם הקירור של אינטל רועש יחסית ? אני רוצה שיהיה טוב ושקט המליצו לי על Arctic Cooling שמעתי על הדגמים הבאים: 1. Arctic-Cooling Alpine 7 Pro 2. Arctic-Cooling Freezer 7 LP 3. Arctic-Cooling Freezer 7 Pro 4. Arctic-Cooling Freezer XTREME מה ההבדל ביניהם מבחינת ביצועים ומבחינת שקט ? מה יותר מומלץ ? האם יש דגמים אחרים או חברות אחרות שמומלצים יותר ?

    • 0 תגובות
    • 556 צפיות
  23. תראו החלטתי שהפעם אני עושה את ה-OC באופן מבוקר יותר [מקודם העלתי ל3006, ואחרי שעתיים וחצי הפריים נתנה הודעת שגיאה]. אז בהתחלה העברתי ל2700 [יחס 1:1] והרצתי פריים 95 ל3 וחצי שעות, הכל עבר חלק. אח"כ העלתי ל2880, והעלתי מתח ל1.6 בביוס [המתח המקורי הוא 1.52]. הבעיה היא שבאוורסט המתח מזוהה כ-1.57, ובCPU-Z כ-1.568 [ערכים דומים]. בכל מקרה, השארתי את המחשב בלילה והרצתי פריים 95 במצב של 2880, והמחשב עבר את הבדיקה ללא שגיאה עד הבוקר, כלומר 7 וחצי שעות. מעלות מנוחה 30, ובשיא של פריים 95 57 מעלות. קירור סטוק, מאוורר מול המעבד מכניס ומוציא מתחת לספק. יש מקום לדאגה מהמתח?

    • 1 תגובה
    • 556 צפיות
  24. Started by edi17,

    שלום לכולם! אז ככה... לפני כמה ימים נשרף לי הספק... כששמתי ספק ישן ( 400 וואט ) - היה רעש מעצבן, פשוט רעש מעצבן כמו של מנוע... יש לציין שהספק הישן שלי השמיע גם כל מעצבן - רק פחות ( הספק הישן היה 300 וואט). חשבתי שהבעיה היא בספק או במארז. החלטתי לקנות ספק חדש - החלפתי לספק חדש של 400 ואט... אך הבעיה החריפה...!!! הרעש ממש ממש מעצבן ואי אפשר להשאיר את המחשב בלילה כי ממש ממש שומעים את הרעש!!! נכנסתי לביוס כדי לבדוק את הנתונים של הטמפרטורה ונחרדתי!!! המעבד הוא פנטיום 3 667 MHZ... ואלו הנתונים: Cpu Fan Speed: 4166 rmp Mb Temperature: 28c Cpu Temperature: 44c! אשמח לשמוע תגובות והצעות לשיפור הבעיה המציקה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! בתודה אדי!

    • 4 תגובות
    • 556 צפיות
  25. היי מה קורה היום קניתי את הביג טייפון וכולי מיתרגש חח טוב אז מה שקורה זה ככה היתקנתי עשיתי כול מה שצריך הדלקתי את המחשב עכשיו הטמפ ירדה מ 55 ל 40 42 המהירות שהוא מיסתובב זה רק 1339 זה נוראה חלש מה לעשות זה נורמלי?! בבשקה עזרה!!!!

    • 7 תגובות
    • 556 צפיות

דיונים חדשים בפורומים