אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
יש לי כרטיס מסך ati radon 9800 pro איזה קירור כדאי לקנות לו?
-
- 7 תגובות
- 557 צפיות
-
-
מה מבין הכרטיסים הבאים יוצא חזק יותר, מקורר יותר ומתאים יותר לOC? השילוב הזה(קירור מים הכי זול שיכולתי לארגן לכרטיס מסך): WaterChill Pump DYO - Hydor L20 with fittings 10mm 190 WaterChill Radiator RDT02 120 mm Black Ice Pro 10mm 316 Thermaltake Aquarius VGA Waterblock A1983 166 ?xfx 6800GT 256MB DVI,TV? 2480 הכל ביחד יוצא 3152 או הכרטיס הזה: Leadtek WinFast A400 GT TDH GeForce 6800GT 256-bit DDR3 256MB 2960
-
- 3 תגובות
- 557 צפיות
-
-
שלום אחים שלי אני רוצה לדעת עים אני קונה 6600 רגיל אני יכול להפוך אותו ל-gt כמובן שאני יעשה לו oc תודה רבה לעוזרים מראש : :xyxthumbs: :xyxthumbs:
-
- 4 תגובות
- 557 צפיות
-
-
הייייי אנשים שמעו אני רוצה לקנות עכשיו מחשב חדש אבל הבעיה היא שאין לי כול כך כסף לקנות זכרונות(אני רוצה לשים לפחות גיגה וזה איזה 100 ש"ח) (לפחות עד שאני יתחיל לעבוד (לא עוד הרבה זמן) בכול מיקרה רציתי לדעת אם זמנית אני יכול לשים זכרונות SD (יש לי הרבה כאלה) במקום DD
-
- 8 תגובות
- 557 צפיות
-
-
אני מחפש מעבד לקניה החדשה שלי, אני מתכוון מסדרת E4XXX (או אולי אפילו E2XXX). המחשב מיועד למשחקים, כמובן שמתוכנן אובר רציני (קירור מים). כל זה בשילוב P35, וזכרון 800. מה אתם אומרים?
-
- 3 תגובות
- 557 צפיות
-
-
יש לי כמה תוכנות שכל אחת מהן מראה שיש לי מעבד אחר! אוורסט-פרסקוט cpu-z-פרסקוט fuzy logic(התוכנה ללוח אם של msi)-נורת'ווד מה מהם נכון???
-
- 3 תגובות
- 557 צפיות
-
-
אני צריך המלצה למאוורר 120 עם בקר שליטה הכי שקט והכי איכותי שאפשר.
-
- 0 תגובות
- 557 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה לשמירת הביוס של כרטיס מהסך שלי על ההרד דיסק כי אין לי כונן דיסקטים!! אני צריך תוכנות כמו NVFLASH אגב יש לי כרטיס מסך של נוידיה FX 5200
-
- 1 תגובה
- 557 צפיות
-
-
יש לי מארז קטן HTPC (הסילברסטון LC17) עם GTX בתוכו והGTX הזה עומד על 59 מעלות בIDEL ומגיע עד 80 מעלות בLOAD ! עד שהגיע אלי היה לי מארז קריר ושקט, היום יש לי בעיית טמפרטורה במארז למרות שהוא רועש במיוחד (עקב המפגע הטמפרטורי הזה הוספתי 2 מאווררים שלא לדבר על הרעש של המאוורר שלו !). בקיצור, אני צריך פתרון לזה. עכשיו, מצאתי את הביקורות של Accelero Xtreme 8800 של ארקטיק קולינג כמעניינות מאוד, אך הוא לא זמין בארץ (וגם לא בNEWEGG או EBAY) אז הוא די יורד מהפרק. מה שנשאר לי זה למצוא קירור אטרקטיבי אחר (אני חושב על Thermalright HR-03 למרות שאני לא בטוח שהוא ייכנס במארז מבחינת גובה) או לעבור לקירור מים. אם כבר קירור מים הייתי שמח לקבל הצעה על מערכת שלמה ומלאה שכוללת בלוק ל8800GTX כמ…
-
- 0 תגובות
- 557 צפיות
-
-
שלום. נאמר לי מחברת Thermalright שבכדי להתקין את ההיטסינק XP-120 על לוח אם של אינטל עם סוקט LGA775(מה שיש לי) צריך לקנות בנפרד את הרכיב הזה:http://www.thermalright.com/product_default.htm מישהו יכול לומר לי באיזו חנות אני יכול לקנות אותו?
-
- 3 תגובות
- 557 צפיות
-
-
יש לי מארז עם מאוורר 120 מכניס...ועוד 80 ליד המעבד מוציא...ספק 480 עם שני מאווררים שהוא מוציא. מעבד עם קירור של ThermalTake אבל ג'נרי....המעבד באופן קבוע על 58-63 מעלות!!!!!! הלוח על 30-34 מעלות (אין לי בעיה עם זה) מה אתם ממליצים לי לעשות כדי לקרר אותו?? המעבד הוא AMD Barton 2500 רצוי לציין שאני עובד בסטוק..לא אוברקלוקר ... ולא מתכווןן לעשות..המתתח הוא 1.660 -1.640 של המעבד..לא שיחקתי ולא נגעתי. לא מבין למה הוא כזה חם :-[ אין לי שום בעיה הכל עובד מעולה..אבל זה מפריע לי
-
- 4 תגובות
- 557 צפיות
-
-
אני רוצה לעשות אוברקלוק למחשב שלי אבל לא הבנתי איך לשנות תזמוני זיכרון ואיך אני אמור לדעת כמה לשנות ואותו דבר לגבי המתח
-
- 7 תגובות
- 557 צפיות
-
-
זה המחשב שלי ממליצים לעשות לו אוברקלוק? [attachment deleted by admin]
-
- 11 תגובות
- 557 צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לעשות OVERCLOCK למעבד שלי. המערכת שלי היא - P35-DS3L E8200 - 2.66GHZ 2GB 800MHZ DUAL CHANNEL אם אני מוסיף קירור THERMALTAKE V1 למעבד, עד כמה GHZ אני אוכל להגיע ללא סיכון התחממות יתר? איך ואיפה עושים אוברקלוק וכמה זה עולה? תודה.
-
- 4 תגובות
- 557 צפיות
-
-
בקיצור פתחתי צינורות וראיתי שיש כל מיני רעשים במשחקים. זה לא מזיק לכרטיס? אציין שלא עשיתי OC אלא רק פתיחת צינורות.
-
- 5 תגובות
- 557 צפיות
-
-
קיבלתי מאוורר למעבד חדש של Zalman CNPS7500-AlCu ומשחה טרמית ... והיו לי עוד שני מאווררים ישנים של אינטל , החלטתי לחבר גם אותם ... חיברתי אחד למעלה ואחד מאחורי המארז עם ההיטסינק של המעבד ... האם יהיה יותר טוב להוציא אותו ? או דרך טובה יותר להרכיב את המאווררים בצורה אחרת ? http://img230.imageshack.us/img230/7711/123li7.jpg יש לי גם כרטיס מסך ישן של radeon 9600xt עם מאווררון יש למישהו רעיון מה אני יכול לעשות איתו ? http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikelimages/30112003-3.jpg
-
- 2 תגובות
- 557 צפיות
-
-
שלום, במן האחרון אני שומע רעש של מכונת כביסה מהמאוורר של הכרטיס מסך, וכשפתחתי את המחשב לראות את הכרטיס ראיתי שהמאוורר על דעת עצמו מפסיק כמעט לגמרי להסתובב..אולי כמה סיבובים שהוא עושה בשניה...ואז מממשיך להסתובב במהירות רגילה, ואז שוב פעם אותו הדבר. גם שמתי לב שהטמ"פ עולה ל 44 מעלות ואז שהוא חוזר להסתובב יורד חזרה ל 38.. מישהו מכיר דבר כזה בכרטיס? או שהוא הולך למות וכדאי שאני אממש אחריות?
-
- 4 תגובות
- 557 צפיות
-
-
אני מתכנן להגיע לoc של 4ghz. אני יכול להשתמש בקירור סטוק שמגיע? אם לא, איזה קירור אני צריך לקנוות? הזול והמשתלם ביותר..
-
- 1 תגובה
- 557 צפיות
-
-
שלום חבריה,יש אצלי מחשב פנטיום 3 שכול הזמן נופל,בהתחלה פתחתי לנקות,ניקיתי הכול ואז המחשב היה נופל כול פעם. בדקתי את הטמפרטורה הייתה גבוהה מאוד. כ 120 מעלות. פתחתי שוב ניקיתי וסידרתי הכול שוב הטמפרטורה חזרה ל 74,והמחשב עדיין קורס ולא מעלה את הווינדוס. האם הבעיה פה היא בטמפרטורה ? או שבעיה אחרת.. תודה לכולם.
-
- 7 תגובות
- 557 צפיות
-
-
-
היי !!! אני צריך המלצה למאוורר שקט (הכי שקט שאפשר) 90מ"מ ואם אפשר אז בתוספת לינק...
-
- 6 תגובות
- 557 צפיות
-
-
-
היי איך מנקים את הגוף קירור של המעבד, הסטוק? אני אפילו לא יודע איך מחליפים קירור. נוב מצוי. טיפים? אפילו מדריך וידאו אולי? תודה..[br]פורסם בתאריך: 9.01.2008 בשעה 20:56:48 מישהו? זה ממש ממש חשוב לי..
-
- 2 תגובות
- 557 צפיות
-
-
בקרוב אני קונה A64, מהו הקירור הכי מומלץ בשביל המעבד ? חשוב לציין שיש אפשרות של קניה מחו"ל.
-
- 1 תגובה
- 557 צפיות
-
-


