עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. הוא מרובע כזה, חשבתי לשים על הזכרונות שעל הכרטיס מסך אבל הוא לא בגודל יש איזה דרך לחתוך אותו? עם איזה כלי? וצריך לשים דבק טרמי? כי אין לי דבר כזה ומעולם לא שמתי גם. כמה שאלות.. זה רק יכול לעזור? זה לא יכול להרוס משהו עם השנים שזה עם דבק טרמי וסינק? וכמה אחוזים זה אמור להוריד מהחום? ואיפה לקנות דבק טרמי? ב KSP? איפה הכי זול? אני מראשל"צ אז אל תציעו מחיפה או מקומות כאלה

    • 3 תגובות
    • 558 צפיות
  2. יש לי קרור(478) COOLERMASTER DIA-8JD3B-99 עכשיו איך אני מיציא אותו? יש שתי ידיות ברזלך אז נראה לי שאני צריך למשוך אותם למעלה אבל ניסיתי חזק אבל זה לא מצליח מה לעשות?

    • 4 תגובות
    • 558 צפיות
  3. Started by zoobooboozoo,

    אני חושב על לקנות/בנות לי אחת כזאת. ורציתי לדעת אם היא תיספק קירור טוב גם בשביל הכרטיס מסך שלי, ככה שאני אוכל להגיע לביצועי OC טובים איתו, כאילו, כמה טוב יהיה הקירור שלה ביחס לצלעות קירור חדשות ומאוורר חדש(ואכיותי) לכרטיס מסך

    • 6 תגובות
    • 558 צפיות
  4. Started by Spaik,

    יש לי מעבד AMD 2400 והוא על 60 מעלות עכשיו. זה הרבה 60 מעלות? אני צריך לדאוג לקירור יותר טוב? אתם יכולים להמליץ על על מאורר או משהו. אם זה קשור ואם רציתם לדעת אז לא עשיתי אוברקלוק (זה לא קשור אבל שיהייה) תקציב זה בערך 150 שקל להשתדל לא יותר. תודה ד"א אם זה יותר קשרו לפורום מעבדים לוחות אם וזיכרונות אז להעביר אני פשוט חדש פה ואל ידעתי. תודה רבה

    • 5 תגובות
    • 558 צפיות
  5. האם אני יכול להגיע למקס שהיגיעו אם הזכרנות האלו כמו פה באתר אם הלוח שלי[asus a8ne] בדקתי יש הגבלה של עד 3v לזכרונות http://hwzone.co.il/reviews/kingmax_and_ocz/ האם זה משנה שאני הגעתי למקס של המעבד שלי שזה 2.6ghz האם אני יכול להגיע רחוק יותר? אם הkingmax ? תודה מראש

    • 9 תגובות
    • 558 צפיות
  6. Started by kobipk,

    הבאתי לינק מתוך התוכנה everest פה http://img257.imageshack.us/img257/6458/untitledda8.png ורציתי לדעת עם הכול תקין המחשב פה במנוחה עם מזגן דולק

    • 9 תגובות
    • 558 צפיות
  7. Started by egblue,

    האם Corsair COOL Water Cooling Kit (CWC100-1000) מספיק טוב ל AMD 4400+? האם הכסף מצדיק את עצמו? כדי לקנות משהו אחר? אני לא מבין כל כך במערכות מים, לכן אני לא יודע איך להתאים מערכת מחלקים, אז אני הולך על KITS מוכנים. http://www.frozencpu.com/ex-wat-63.html הנה המפרט של הערכה. והאם יהיה אפשרות להתאים את המערכת לקרר גם את ה GEFORCE 7800? תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 558 צפיות
  8. תשמעוץ.. המליצו לי AMD Athlon XP 2600 Mobile עכשיו גם שמעתי שה 3000 עם 64 ביט יותר טוב למשחקים.. עם המעבד הראשון אני יכול להגיע בערך ל 3400 עם OC... אני יכול להגיע נגיד ל 4000 עם המעבד של ה64 ביט? אני רוצה מחשב טוב למשחקים אבל אני כל הזמן כל הזמן חושב על ה64 ביט.. אני מפחד שאני לא יהיה מרוצה מה 2600...

    • 5 תגובות
    • 558 צפיות
  9. Started by hai97,

    איך המארז הזה מבחינת קירור ושקט? האם יש במחיר דומה משהו יותר טוב? ‏מארזים‎ - ‏AeroEngine II Silver ATX Case With Window No PSU‎ ‎Model‎ ‎ AeroEngine II‎ ‎ Key features‎ ‎ Plastic door (Available in black and silver)‎ ‎ Jet Engine styled design for smooth and quiet air inlet to keep case cool‎ ‎ Fitted with quad blue LED 14cm fan at front of case to withdraw cool air with a strong air pressure and one 12cm transparent fan at rear of case‎ ‎ Meshed 5.25'' bay covers‎ ‎ Pulling handles installed at the side panel for easy pulling‎ ‎ Clear acrylic side window supports upto 2x12cm and 2x8cm fan installation.‎ ‎ 2plastic front door‎ מחיר בתשלומים ללא ריבית 280 ¤ 10 X…

    • 1 תגובה
    • 558 צפיות
  10. Started by amatzia800,

    שלום ... ברשותי מעבד LGA775 INTEL P4 3.0MHZ 0.09 ולוח של אינטל BLACKCREECK 955X , כרטיס מסך NVIDIA 6600 במנוחה המעבד בכ- 72 מעלות ויותר וזאת לאחר הרכבת עוד שני מאוורים אחד שמכניס אוויר מלמטה ושני מוציא אוויר ליד המעבד .... בדקתי את המאוור של המעבד הוא בסדר אבל מגיע לכדי 4800 סל"ד ועושה רעש איום .... מישהו יכול לתת עצה ? תודה

    • 4 תגובות
    • 558 צפיות
  11. Started by thegodx,

    מה טמפ' אצלכם בתקופה הזאת? וזה בסדר שהמעבד במנוחה על 40-42 מעלות?

    • 2 תגובות
    • 558 צפיות
  12. Started by p-o-i,

    שאני עושה אובר למעבד ולזיכרונות כדאי גם להרים את המתח של הNB?? ויש שם כמה מאפיינים מוזרים שבהסבר בצד של הביוס רשום שזה יכול לעזור לאובר זה נכון?

    • 1 תגובה
    • 558 צפיות
  13. לאחר שקראתי את המדריכי אוברקלוקינג ולא מצאתי שום קשר בין ההדרכות שיש שם לאיך שהדברים נראים אצלי בביוס אני פונה אליכם. המושגים כמו Spread spectrum, DRAM Rank Interval, CPC וכו.. לא קיימות אצלי כך שאין באפשרותי להיעזר במדריך על מנת לבצע אוברקלוק למעבד. ניסיתי להשתמש בתוכנה Ai Booster שמגיעה עם לוח האם אבל ברגע שהעלתי את התדר של המעבד ב 200Mhz המחשב קפא. יש לי מעבד AMD Athlon XP 64 3800x2 לוח ASUS A8N-E וקירוק Big Typhoon. אשמח לשמוע הכוונה איך לבצע אובקלוק למעבד. קישור לאפשרויות אובקלוק שיש לי בביוס http://www.thg.ru/mainboard/20050331/images/asus_jumperfree.jpg תודה!

    • 3 תגובות
    • 558 צפיות
  14. אני שואל כי יש לי מאוורר שחלון של המארז.. ועד לפני כמה זמן לא חיברתי אותו... עכשיו כשחיברתי אותו יוצא מהמחשב פי 2 רעש... מה כדאי לעשות? זה מגיע למצב שאני לא יכול להשאיר ת'מחשב דלוק בלילה בגלל הרעש הזה

    • 6 תגובות
    • 558 צפיות
  15. Started by perrikus,

    קניתי מאוורר 120 מ"מ ומחובר אליו חוט עם סנסור, השאלה שלי זה איך אני יודע מהי הטמפרטורה שהוא מודד? כי ראיתי בספר של לוח האם שלי (NF7-S) שאחד משלושת הפינים של חיבור המאוורר למארז הוא של הסנסור.

    • 0 תגובות
    • 558 צפיות
  16. Started by wow,

    בכמה יהיה ה-SP97 יותר טוב? 2 מעלות ? או משמעותי יותר כי ההבדל במחיר בין השניים הוא כפול בערך.

    • 6 תגובות
    • 558 צפיות
  17. Started by ashkenazone,

    הי, אני חדש לחלוטין לאוברקלוקינג, לא מבין בזה כלום... מישו יכול להסביר לי מה זה (טכנית, לא בגדול), ואיך עושים את זה, מדריכים, לינקים, אני יודע מה... אני רוצה ללמוד והרבה... תודה לכל העונים

    • 5 תגובות
    • 558 צפיות
  18. חברה אני חושב להזמין ביום שני הקרוב את המאוורר הזה ....: http://www.pch.co.il/docs/pd2122661159.htm מקווה לעוד הצעות עד (גג) 170 ש"ח

    • 6 תגובות
    • 558 צפיות
  19. Started by orkir,

    ואם לא אז איזה קירור שקט שמאפשר OC יתאים לכרטיס כזה?

    • 1 תגובה
    • 558 צפיות
  20. Started by lowlow1001,

    זה המארז שקניתי http://www.thermaltake.com/product/chassis/desktop/tenor/vb2000bns.asp ואני מעוניין להוסיף לו מאוורר קדמי כי מקבלים רק מאורר אחורי וחוץ מזה עשיתי טעות וקניתי מעבד +לוח אם+זכרון מKSP (חסכתי 300 ש"ח ואני אסבול על זה עד המחשב הבא) ואני רוצה להחליף את הקרור STOCK שהביאו לי http://www.spirecoolers.com/fcc.asp?ProdID=268 אני מעוניין בקרור שיכנס במארז ללא חלון בתודה מראש נ.ב. בקשר לתקציב אני אשמח לחסוך אבל רוצה משהו טוב

    • 6 תגובות
    • 558 צפיות
  21. Started by zoyaniv,

    שלום קודם כל אני חדש לחלוטין באוברקלוק ומעולם לא עשיתי אני חושב לעשות אוברקלוק למעבד 805D על לוח של גיגהבייט 954P-G איך אני עושה בדיוק הבנתי שכדאי לעלות את הבאס ל 166 כדי שיהיה כמו ה 840 לפחות אני מעוניין באוברקלוק מתון לא יותר מידי אם אפשר להסביר לי את כל השלבים דבר שני איזה קירור כדאי לי לשים על מעבד כזה עם אוברקלוק כזה? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 558 צפיות
  22. חיפשתי ולא מצאתי היה פה פעם מדריך איך לפרק מהמעבד 478 את הראש ברזל שלו ושבלי זה הוא מתקרר יותר טוב מישהו זוכר את זה יש לו לינק

    • 2 תגובות
    • 558 צפיות
  23. Started by MrFastFinger,

    אני עובד עם RIVATUNER וכאשר אני פותח את הצינורות והוא אומר לי שצריך לעשות REBOOT אז אחריו הצינורות חוזרים לבררת המחדל הכרטיס הוא תוצרת פוינט אוף ויו אם זה עוזר... אמרו לי שיכול להיות שזו בעיה בחומרה? תודה מראש לכל המגיבים.. אהה ועוד שאלה.. איך בודקים טמפ' בזמן הרצת מרקים למיניהם.. או משחקים (אני די חדש בתחום...)

  24. Started by PCguy,

    יש לי נייד של COMPAQ EVO N1015V עם מעבד AMD ATHLON XP2000 האם אפשר לעלות לו את המהירות? האם חייב להוסיף מע' קירור? אם יש משהו שעשה זאת בעבר אשמח לקבל פרטים על איך לעשות overclocking תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 558 צפיות
  25. שלום לכם, אני מקווה שאני כותב את השאלה במקום הנכון. יש לי לוח אם של MSI - RC410M, עם מעבד pentium 4 D שמאוד מתחמם, לכן המאוורר המקורי שקיבלתי מאינטל עבד קשה ועשה המון רעש. קניתי מאוורר חדש למעבד - Freezer pro 7 AC, והתקנתי אותו עם המאורר החדש המעבד באמת כל הזמן קר - יורד מ30 מעלות רוב הזמן כשהמחשב לא טוחן במיוחד, אבל משום מה הוא כל הזמן מסתובב נורא מהר (בערך במהירות 2900 RPM). ניסיתי להוריד תוכנה ששולטת על המהירות שלו (SpeedFan) ובעקרון היא עושה את העבודה כמו שצריך, רק ברגע שהלוח אם (כנראה) מזהה שהמחשב בתהליך התחממות, הוא מעלה את המהירות חזרה ל100% והתוכנה כנראה לא שמה לב (רק אם אני אשחק לה במהירות של המעבד היא תשתלט על המהירות שוב. אתם יודעים אולי איך אני פותר את זה? הר…

    • 2 תגובות
    • 558 צפיות

דיונים חדשים בפורומים