עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by mikezaush,

    ברירת המחדל שלי הם 378 בליבה ו338 בזכרון. עשיתי אובקלוקינג עם ati tool והגעתי עד ל400 בליבה ו360 בזיכרון בלי שיופעו לי ארטיפקטים. אני משתמש בקירור סטוק של msi שבא עם הכרטיס. האם מישהו הצליח להמהיר את הכרטיס של החברה הזאת ספציפית עם קירור רגיל שעליו דיברתי? ולאיזה מהירויות אני יכול להגיע עם קירור מאוורר מקצועי של זלמן לדוגמא?

    • 0 תגובות
    • 559 צפיות
  2. Started by סתםמישהו,

    טופ קניתי לא מזמן מחשב ואחרי שהתקנתי דרייבר לכרטיס מסך מהאינטרנת המחש הציג קשקושים על המסך ברגע שהווידווס עלה לקחתי תמחשב למעבדה ווהכל עבד פיקס אז החזרתי אותו הביתה ואז אחרי שבוע קרתה אותה תקלה אז כיביתי ולא נגעתי בו איזה יומיים ושוב הכל עובד ומאז זה קורה לסירוגין ולא היה לי זמן לטפל בזה כמו שצריך עד עכשיו אקיצר ושאלה שלי האם יתככן שהבעיה היא שהכרטיס מסך מתחמם יותר מדי ואם כן אי אני בודק את זה המפרט שלי הוא GF NX8800 של MSI ו E6600 לוח אם MSIP965 NEO-F והמארז המגעיל של איבורי עם שני המאווררים שלובנוסף יש תקירור של הכ.מסך של המעבר והספק וזהו

    • 9 תגובות
    • 559 צפיות
  3. Started by dreamboot,

    ציתי לדעת לאיזה מהירות אפשר להגיע עם הנתונים האלה אבל בלי לקנות קירור מיוחד: מעבד: Intel Pentium 4 2.4 Ghz Socket 478 לוח אם:Asus P4s800Mhz זכרון:512RAM האובר קלוקינג הוא למעבד תודה מראש מתן

    • 3 תגובות
    • 559 צפיות
  4. WaterChill CPU/VGA/Chip set cooling kit - KT12-L20 זה קירור מים טוב? וכמה מעלות הוא בערך מוריד למעבד

    • 2 תגובות
    • 559 צפיות
  5. Started by RENESANSE,

    טוב אז ככה... יש לי מחשב p4 1.8 (לוח אם p4s333 של asus) אני מעוניין להפוך אותו ל 2.0 (אם אפשר) אין לי ניסיון באוברקלוקינג... קראתי את כל המדריכים שיש פה ואני עדיין דיי מסתבך... אז אם מישהו פה יכול לעזור לי במה להתחיל איך לעשות או לכוון אותי... תודה

    • 8 תגובות
    • 559 צפיות
  6. Started by iziko,

    אפשרי לעשות OC ל930 ברמה סבירה בלי להתעסק יותר מדי עם קירור אוויר נגיש של GOLDEN ORB 2 ומארז סופרנו עם הקירור סטוק מבלי לגרום לו לקריסה?

    • 5 תגובות
    • 559 צפיות
  7. Started by azsxazsx,

    איזה לוח הכי טוב היום לoc בתמיכה של ddr3 ו קרוס פייר או אס אל אי pci-e 2.0 תודה אשמח לעזרה

    • 3 תגובות
    • 559 צפיות
  8. שלום בעת נמשחק פיפא 07 הכ. מסך שלי מגיע לטמפ' 80 81 ואפילו 84 מע' מה דעתכם על זה http://www.logicpc.co.il/heb/itdetail.aspx?icom=2467

    • 6 תגובות
    • 559 צפיות
  9. Started by natit09,

    אני רוצה להוסיף מאורר מקדימה כי עכשיו יש לי רק אחורי ורציתי לדעת אם אני יכול להוסיף אותו כי אמרו לי שזה יכול לפגוע לי בספק אם אין מספיק כח בספק אז אני רוצה לדעת אם אני יכול הוסיף בלי פגיעה או איכשהו לבדוק אם אני יכול להוסיף תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 559 צפיות
  10. Started by Amitai,

    ראיתי הרבה פעמים שמדברים שכדאי לקנות מעבד X שיוצר בדיוק בשבוע Y. (כדי להמהיר בצורה טובה יותר, כלומר שהמעבד הנ"ל יותר מתאים לאוברקלוק) למה זה אמור להיות משנה באיזה שבוע הוא יוצר? מה, יצור המעבדים איננו אחיד לאורך כל השבועות? כל שבוע מחליפים שיטת יצור?... אשמח אם תענו, תודה.

    • 2 תגובות
    • 559 צפיות
  11. Started by f_b_i,

    יש לי מעבד ATALON 2500 לוח ABIT NF7-S2 הטמפ' במנוחה היא SYS: 36 CPU:44 האם זה גבוהה או תקין? הBIOS נותן לי גם טמפ' של PWM מה זה? איזה קירור (אוויר)הכי מומלץ למעבד ולא אכפת לי מהרעש? ועכשיו לשאלה על אוברקלוק: הלוח נותן לי אפשרות להעלות את הבאס עד 300 בהתחשב בזה שהמכפלה של המעבד היא 11. האם אני יוכל להגיע ל3300Mhz אם אני מצליח להשאיר את טמפ' נמוכה? SORRY על כמות השאלות ותודה מראש

    • 5 תגובות
    • 559 צפיות
  12. Started by guylederer0,

    שלום עשיתי OC קטן למעבד שלי שהוא Q6600 והגעתי איתו ל 3 עשיתי בדיקת מאמץ ב OCCT במשך שעה והטמפרטורה הכי גבוהה הייתה 64 +- יש לי קירור לא משו והוא כתוב פה בצד של המפרט שלי ורק בזכות מאוורר שקניתי ודחפתי למארז הצלחתי לבצע את ה OC כי בלי המאוורר שיושב בקומבינה מול הקירור הקירור של המעבד לא היה מצליח להגיע לטמפרטורה כזו השאלה שלי האם כדאי לי להמשיך ב OC ולהגיע ל 3.2 + ? ואם כן האם עלי להוסיף מתחים ? כי אני לא כ"כ רוצה לגעת בזה אבל לא אכפת לי לנסות :]

    • 1 תגובה
    • 559 צפיות
  13. Started by drago,

    שלום לכולם . האם ניתן לעשות אוברקלוק לפאנטיום 3 750 . במידה וכן אנא ספרו לי איך . תודה אבי

    • 1 תגובה
    • 559 צפיות
  14. שמעתי איפשהוא שזה אפשרי בעזרת דרייברים של אומגה...אבל איך עושים את זה? זה כרוך בסיכון מסויים? צריך לפרוץ ביוס או משו כזה? או שזה רק תוכנתי וזה שטויות ואם יש בעיות פשוט מחזירים את ההגדות להגדרות הקודמות\מוחקים את הדרייברים של אומגה?

    • 3 תגובות
    • 559 צפיות
  15. Started by eliXir,

    במחשב הנוכחי יש לי AMD 2500 והיו לי ויש לי בעיות קירור נוראיות. הגעתי למצב שהמחשב שלי פתוח ועומד מולו מאוורר ריצפה בכדי שלא יקרוס. בגלל זה אני רוצה לדעת האם הקירור שמגיע עם ה 4800 יהיה מספק או שעדיף לקנות קירור בנוסף?

    • 5 תגובות
    • 559 צפיות
  16. Started by djzander,

    יש לי כרגע שתי מאווררים של 120 אחד קדימה מכניס ואחד אחור מוצאי .. קיצר נישאר לי עוד 2 מאווררים של 80 מהקייס הקודם מה לעשות איתם ?

    • 9 תגובות
    • 559 צפיות
  17. Started by whome,

    שלום לכולם, האם השילוב הנ"ל (ninja II ו-q9550) סביר תחת המגבלות? 1) שקט (חשוב ביותר!) 2) טמפ' עם OC בינוני (אני הולך לנסות OC בפעם הראשונה ואל רוצה למתוח את הגבול יותר מידי). 3) מחיר עבור הקירור בסביבות 150 ש"ח ובכל מקרה לא מעל 200. 4) מארז טרם נבחר סופית אבל כנראה SST-LC17 תודה לעוזרים...

    • 3 תגובות
    • 559 צפיות
  18. לוח אם asus p4sgx - mx

    • 4 תגובות
    • 559 צפיות
  19. Started by evy,

    שלום לכולם. כפי שאפשר לראות במפרט לי לי מעבד 2.6c ..ובתקופה האחרונה שלו המעבד מגיע ל 48-49 מעלות במנוחה(זה כי קיץ) ובכלל במאמץ הוא קופץ ל 54-57 מעלות (כשאני במשחק מסויים),לדעתי זה יותר מדיי חם. עכישו מה שמוזר פה הוא שרציתי לוודא את המעלות ,לשם כך לקחתי מד טמפ' רגיל(שתולים על קירות וכו) והנחתי אותו כרבע שעה על ההיטסינק. המחשב היה במצב מנוחה כאשר בתוכנה הוא מראה לי טמפ' של 45, אך כשראיתי במד חום שהיה על ההיטסינק זה היה על 30 מעלות. משהו מוזר כאן לפי דעתי.אני חושב שהלוח שלי לא קורא נכון את הטמפ'....זה לוח ABIT IS-7 אם תוכלו לעזור לי אני אשמח!

    • 5 תגובות
    • 559 צפיות
  20. יש לי כרטיס X1950PRO של גיגה בייט מגיע עם קירור של זלמן. שום תוכנה אינו מזהה את טמפ הכרטיס עוד מישהו נתקל בתופעה זו? יש סיכוי שאין חיישן? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 559 צפיות
  21. Started by adamjo,

    שלום יש לי סטפינג מסוג AQYHA מישהו שמע עליו האם הוא טוב לאובר קלוק? הצלחתי להגיע איתו ל2350 מגה הרץ ותאמינו או לא כל ה-- הזכרונות תקעו אותי בבאס של 215 בערך ואין לי כסף להחליף ומכפלה אני לא יכול לפתוח בקיצור רק תענו לי על השאלה האם זה סטפינג טוב תודה רבה שבת שלום אדם

    • 9 תגובות
    • 559 צפיות
  22. היי יש לי לוח אם GIGABYE GA-K8NXP-SLI אשר מגיע אם כרטיס מיוחד הנקרא DPS אשר מספק מתח יציב למבעד עכשיו לכרטיס זה יש סלוט מיוחד ליד המעבד ולכן אני חושב שאין לי שם מקום לקרור רציני כל מי מישכול לעזור ולגלות מה כן מתאים או להביא תמונה של הלוח עם קירור רציני אני יודע לו מאוד גופי הקירור אשר אני מעוניין לקנות הם בסגנון CNPS7700CU או XP-120 או משהו בסגנון מי מכיר או יכול לעזור תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 559 צפיות
  23. Started by SOLIDUS SNAKE,

    באתר של TT אומרים שמקבים עם ה HSF עצמו וסט מהירות - האם מקבלים אותו עם הקניה של HSF כזה גם בארץ או לא.

    • 1 תגובה
    • 559 צפיות
  24. יש לי P4S533VM... הבנתי שאם מוציאים את כל הג'מפרים מה FSJ אז הוא נהיה jumperfree אם unlock ואז ניתן לשנות ב bios את ההגדרות , אבל בפועל הם נשארו disabled... ומהירות המעבד ירדה ל 1327MHZ. האם אני צריך לעדכן BIOS או משהו ? לאיזה גירסה ומאיפה ? תודה.

    • 0 תגובות
    • 559 צפיות
  25. יש לי שאלה בנוגע לCRYSIS, קיבלתי היום את ה8800GT שלי בשעה טובה ואני משחק בCRYSIS. בשלבים הראשונים הכל פעל על HIGH בלי בעיה אבל בערך בשלב של RECOVERY ככה הכל התחיל להיות קשה בHIGH והייתי צריך להעביר לMEDIUM אחרת לא יכולתי להזיז את העכבר מהר מימין לשמאל בלי לגים רציניים. הבעיה היחידה שלי כרגע היא שעדיין לא השגתי לטעמי מספיק RAM לCRYSIS, ולהשערתי זה יכול ליצור צוואר בקבוק- יש לי רק 1 GB של RAM. אני מחר כבר קונה RAM כדי שיהיה לי 2 GB, האם זה יספיק? מדובר כאן על מסך 19 אינץ' LCD ברזולציה 1280 על 1024. יש לי מעבד של CORE DUO E6300 1.86 GHZ. האם זו באמת הבעיה או שזה פשוט הE6300? אמרו לי שאפשר לעשות לו OVERCLOCK אבל אני לא יודע איך. למישהו יש עצות?

    • 5 תגובות
    • 559 צפיות

דיונים חדשים בפורומים