עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. עד כמה נראה לכם שאני אצליח להגיע בoc עם קירור מקורי של ?Athlon 64 3000\??

    • 6 תגובות
    • 561 צפיות
  2. התוכנה הכי טובה ,הכי קלה לשימוש, והכי פופולרית שאפשר להשיג כיום!!.... לכרטיס רדאון 9800 NP תודה לכל העוזרים תומר בכר

    • 1 תגובה
    • 561 צפיות
  3. יש לי מחשב שלא הייתי מעז להעליב אותו ולקרוא לו ישן (אמנם הוא כמעט בן שנתיים אבל הוא משרת אותי נאמנה עד כה) אבל מדיי פעם ככה גם אני רוצה להנות קצת מאיך שמשחקים נראים בהגדרות מעל למינימום-מדיום (מה שבדרך כלל גורם למחשב להשתעל ולעבור לזחילה). כן, אני מדבר על אוברקלוק ואני יודע שזאת הולכת (כנראה) להיות עלייה דיי רצינית בשביל המחשב אבל אני בטוח שהוא לא יאכזב גם הפעם. היות ויש לי לוח אם מגניב (Gigabyte K8U F6), הם החליטו לנסות לבלבל אותי עם ביוס בעל הגדרות מוחבאות ואשר עובדות בצורה מוזרה ובכלל לא פשוטה. אבל הצלחתי (לאחר ניסוי והטעיה) להבין מה משפיע על מה ואיך לגרום להעלעת תדר המעבד (Sempron 2600+, Palermo D0) בלי להעלות את מהירות הזכרון יותר מדיי אבל גם זה לא עובד בצורה שהייתי…

  4. Started by (G),

    האם המאווררים THEMALTAKE GOLDEN ORB II ו-SCYTHE NINJA PLUS טובים יותר מ-BLUE ORB II SILENT 149MM ואם כן אז באיזה מאוור לבחור?

    • 0 תגובות
    • 561 צפיות
  5. Started by YarYar,

    טוב... אני רוצה לפתוח לו צינורות. עכשיו יש בעיה קטנה... אני לא יודע איך עושים את זה. חיפשתי שעה מדריך לזה ולא מצאתי... ואיך אני בודק אם בכלל אני יכול לפתוח אותם? ואם אני פותח, קירור סטוק של PALIT יספיק? אופס, חשבתי אני בפורום אוברקלוקינג וקירור....

    • 0 תגובות
    • 561 צפיות
  6. Started by מאפיונר,

    אני רוחצה לקנות את המאוורר הזה : http://www.noacomp.co.il/Product.asp?productid=4630 האם הוא טוב לא בשביל אוברקלוק סתם בשביל שהמחשב יפעל על טמפרטורות נמוכות יותר ואיפה אני יכול לשים אותו אני יכול מעל לכרטיס מסך או שעדיף מתחתיו? תודה מראש!

    • 5 תגובות
    • 561 צפיות
  7. i Oced my cpu to 3.23GHZ,going only 5FSB at a time,then running s&m. when i reached 215FSB all was stable,i run S&M and the cpu dosent go up from 60 degrees. then i go up to 220FSB and the computer wont load איך אני מאפס את הביוס? (m sorry about the english,this computer hardly suports hebrew my specs<<<

    • 10 תגובות
    • 561 צפיות
  8. Started by iakovl,

    אני יודע שהבלוק הנ"ל הוא בין המצויינים שיש בעולם כרגע. השאלה היא מה עושה אותו כל כך טוב? אני הייתי רוצה לקבל אם יש תיאורים, סירטוטים וכו'... יש לי מושג די כללי אך ברור לאיך הוא עובד , אבל הייתי רוצה לדעת עוד.. אם אפשר שיהיה בעיברית

    • 4 תגובות
    • 561 צפיות
  9. יש לי מעבד E7200, לוח אם GA-G31M-S2L ומאוורר מקורי של אינטל. המאורר עובד כל הזמן במהירות מקסימלית (3000RPM). בביוס עשיתי enable לאפשרות שאומרת שהביוס שולט על המעבד. ניסיתי להוריד את המהירות בעזרת SpeedFan. הוא מזהה שהמאוורר עובד ב- 3000RPM, אבל כשאני מנסה להוריד מהירות הוא לא מגיב. המאוורר מחובר במקום המתאים.

  10. Started by Impreza,

    יש לי AMD Barton XP 2600+ ואני רוצה לעשות לו OC ל 3200 הלוח שלי זה Abit NF7-S. חשבתי שזה אמור להיות פשוט. יש לי אפשרות בביוס שישר משנה מ 2600+ ל 3200+ אך שאני משנה את הערך, המחשב לא עולה עד שאני מאפס את הביוס אפשר עזרה מה אני בדיוק אמור לעשות? והאם בכלל כדאי להסתבך עם זה כשיש לי קרור סטוק? כרגע הטמפ' של המעבד במנוחה היא 47 מעלות

    • 2 תגובות
    • 561 צפיות
  11. Started by INFERNO,

    לך על הזלמנים

    • 2 תגובות
    • 561 צפיות
  12. שלום, יש לי מעבד Core 2 duo E6600 ואני צריך קירור למעבד חשוב שיהיה שקט וכמובן שיהיה אפקטיבי. תודה רבה. תקציב: עד 300-250 ש"ח תודה.

    • 3 תגובות
    • 561 צפיות
  13. Started by surref,

    הנה הטמפרטורות שלי הטמפרטורה של הכרטיס מסך אמורה להיות AUX לא? ולמה זה לא מופיע? ויש לי כרטיס מסך של radeon 9550 יהיה שווה לעשות לו OC ? יהיה שיפור משמעותי? או שבכלל לא כדאי להתעסק איתו? ואיזה קירור יתאים לי? תודה רבה

    • 6 תגובות
    • 561 צפיות
  14. יש לי זיכרונות בתדר 667 = שמחוברים בלוח אסוס M2N-E עם דואל צ'אנל כמובן למה כשאני מריץ תוכנת CPU-Z אני רואה תדר של 300 / 333 בלבד ? בימקום 667 או כפול מיזה? יכול להיות שאני לא בודק נכון ? הינה תיראו צילום מסך http://img148.imageshack.us/img148/9254/untitled2wq6.jpg או כאן http://img89.imageshack.us/img89/589/untitled3aq9.jpg מי עוזר לי להבין את זה? THX

    • 2 תגובות
    • 561 צפיות
  15. שלום לכולם. החלפתי היום למעבד 2200+ עם 0.13 מיקרון (במקום ה2000+ עם 0.18 מיקרון שהיה לי) . אוקיי אז החלפתי כי חשבתי שהמעבד דפוק כי הוא הגיע לי למעלות ממש גבוהות (ויש לי volcano 12 חדש). עכשיו חיברתי את המעבד שוב (ה2200+) הדלקתי את המחשב ואני רואה שהוא עומד על 51 מעלות במנוחה כשהוולקנו על מקסימום. עכשיו רציתי לשאול מה יכול לגרום לזה???? כי זה מאוד מעצבן אותי! אם צריך עוד פרטים כלשהם אז תגידו אני מייד אביא ובבקשה תענו מהר כי זה מאוד חשוב ודחוף לי!! להתראות ותודה לכל העוזרים. ד"א האייסיקיו שלי הוא 232401378 (יותר קל לדבר שם). ביי.

    • 3 תגובות
    • 561 צפיות
  16. Started by Acejin,

    שלום לכם, לפני יומיים המאוורר בכ.מסך שלי הפסיק לעבוד, והחלטתי לקנות קירור חדש למרות שהיתה לי אחריות על הכ.מסך, אבל לצערי הרב לא יכולתי לנצל אותה.. אהמ פוקס אהמ.. בכל אופן, קניתי היום את הקירור - Accelero L2 Pro ומשחה טרמית. ד"א, הקירור הזה יותר טוב מהקירור הנוכחי שיש בכ.מסך? שמתי לב שהמאוורר שלו יותר גדול, או שהגודל לא קובע =] הפעולות שאני צריך לעשות כרגע הן: - לפרק את הכ.מסך. - לפרק את הקירור + הסנפירים הכסופים שעל הכרטיס, או שאפשר להשאיר אותם? אני משחרר את ארבעת הברגים מתחת לקירור והכל אמור להשתחרר, נכון? - מרכיב את הקירור החדש, אבל לפני זה מורח משחה טרמית (אשמח לקבל מדריך על שיטת המריחה) - זהו, הקירור מוכן לפעולה? הבנתי שכניסת המתח של המאוורר לא מתאימה לכ.מסך,…

    • 3 תגובות
    • 561 צפיות
  17. Started by iyehuda,

    יש לי כרטיס ישן GEFORCE 2 MX 200 64M ולוח GA-7VRXP VER 2.0

    • 2 תגובות
    • 561 צפיות
  18. המפרט: AMD 64 3000 GA-K8VT800M X800 PRO THERMALTAKE PURE POWER 420 512 DDR מארז ATX סטנדרטי זול ב-150 שקל.. בקיצור הכל אצילי חם!!! המעבד במנוחה בממוצע עומד על 50 ככה... ומאמץ מגיע 56+ הכרטיס גם מתחמם אבל פחות.. ההארד דיסק רותח!!!וגם הלוח אם. אין לי שום מאוררים חוץ מהמאוררי סטוק שקיבלתי אחד הספק אחד על המעבד ואחד על הכרטיס..הכל רגיל.. אני מבקש ממכם שתרשמו לי מה הכי כדי לעשות ,מה לשים ,וכמה מאוררים ועל מה!!!! תרשמו בבקשה דברים שיש באתרים וחניות.. לא משנה מה העיקר שהטמפ' תרד!! צריך אמצעי קירור לכל מה שחיוני לו.!!! תודה.

    • 7 תגובות
    • 561 צפיות
  19. http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_271_1500_1502&products_id=9045 או http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_271_1679_1697&products_id=10464 או משהו אחר המיקגלה שלי היא בערך שקל800 אבל עדיף פחות

    • 6 תגובות
    • 561 צפיות
  20. אורח The_Exorcist
    Started by אורח The_Exorcist,

    אין הרבה מה לפרט. מדובר בK6-2, במהירות 500MHZ ללא מאורר, עם היטסינק. האם יש סכנה בהפעלה כזאת או שניתן בלי בעיה? לא ידוע כמה טמפרטורת ואין אפשרות לבדוק, עד כמה שאני מרגיש זה בכלל לא הרבה.

    • 7 תגובות
    • 561 צפיות
  21. Started by le011,

    היי הקרור המקורי(יעני מאוורר מיסכן ) הלך לעולמו(ניטחן באבק ) והגיע הזמן קצת לקרר אותו.אשמח לישמוע על פיתרון קרור טוב לכרטיס-מחיר עד 180 ש"ח. POWER COLOR 9700NP עם הקרור המקורי הייתי מצליח להגיע להמהרה של 320 למעבד ו 300 לזיכרונות.

    • 6 תגובות
    • 561 צפיות
  22. לפני חודשיים-שלושה כשקניתי את המחשב, הצלחתי להרים אותו עד כמעט 3.6 ג'יגה יציב בסטוק. כדי לשמור על מרווח בטוח החלטתי להוריד את הOC ל3.5 ג'יגה. המקסימום שהצלחתי להגיע עם המעבד הוא ל3.9 ג'יגה. לאחר מכן המחשב אינו מצליח לבצע בוט. היום אני מקבל את הפריזר 7, ובינתיים גם החורף הגיע. אני מניח של3.8 יציב לא תהיה בעיה להגיע, וזאת השאיפה המינימלית. מעבר לכך, אני אעשה מאמצים לשבור את גבול ה4 ג'יגה, אך לדעתי הטמפ' הגבוהה אינה מהווה את הבעייה, אלא לוח האם דווקא. נחזור עם תוצאות בהמשך!

    • 2 תגובות
    • 561 צפיות
  23. שלום. ברשותי כרטיס XFX 6600GT PCIe אני מעוניין לקרר אותו ככ להאפשר למטרות OC. - כרגע על ארבעת הזכרונות של הכרטיס מוצבים סינקים של ZALMAN. ואני עובד עם קירור סטוק. הבעיה היא כזו אני מעוניין לקנות את הARCTIC COOLING סיילנסר NV 6 אבל לפי מה שהבנתי עשויה להיות בעיה עם שני הסינקים בחזית, לכומר אני לא יוכל להתקין את הקירור אם לא אסיר את הסינקים האלו, השאלה שלי האם הסינקים של זלמן כן יוכלו להכנס שמה ביחד עם הסיילנסר ? האם הם יחסמו זרימת אוויר ? בנוסף אשמח לדעת במידה ואני מסיר אותם, רק המגע עם האוויר שהזכרונות חשופים יקרר אותם ? כלומר יקרר אותם במידה רבה שתהיה כשירה ל OC תקין ? בכל מקרה למי שיש את הקירור הזה שמח לקבל חוות דעת עליו למה הקירור סטוק של XFX זה זבל.. כפי ש…

    • 4 תגובות
    • 561 צפיות
  24. אני מדבר על הפאנל הזה: http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_145&products_id=7755 לא נראה לי ש זכו להרבה קונים עם המחיר הלא כל כך אטרקטיבי הזה, ואם יש פה מישהו שקנה הייתי רוצה לשמוע ביקורת קטנה (או לא קטנה) על המוצר (:

    • 6 תגובות
    • 561 צפיות
  25. Started by מר שאלה 2000,

    אני עושה\מתאמן על FX5200 אבל אני לא מבין אני מישתמש בתוכנהATITOOL וכשאני עושה SAVE אז זה נתקה קודם יוצא שלח "דיוח" ואז אם אני עושה שלח הוא נתקה..... ואם לא הוא פשות יוצא....... אז מה לעשות..... נ.ב עזבו אותכם על לא שווה לעשות אני רק מתאמן עלב .......

דיונים חדשים בפורומים