עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by RavPamPam,

    שדרגתי את המחשב לא מזמן וקניתי מעבד AMD A64 3700 עם לוח אם DFI Lanparty nf4 ultra-d. יש לי כבר זיכרון 1GB של geil והיטסינק של זלמן למעבד (CNPS9500). עכשיו כשאני קצת רוצה לעשות אוברקלוק אני לא מצליח למצוא שום כיוון שאיתו המחשב יצליח לעלות כמו שצריך. אני חושד בזיכרון שמגביל לי את המערכת, אבל מצד שני במערכת הקודמת שהיית לי (של אינטל) הצלחתי לעלות את הFSB ל 253 (כלומר הזיכרון עבד על 453)עם אותם זכרונות ועוד עם לוח שממש לא טוב לאוברקלוק (8IPE1000PRO של ג'יגה בייט). יש למישהו פתרון? ומניסיון עם הלוח (ביחד עם המעבד הזה) לכמה אפשר להגיע ועם איזה כיוונים בביוס? תודה.

    • 8 תגובות
    • 562 צפיות
  2. Started by yair.,

    איזה מאוורר כד י לי לקנו תלמעבד amd 2500 עד 200 שקל ועוד שאלה קטנה כדי שאני לא יפתח עוד דיון זכרונות במהירות 400 מה עדיף A-DATA OR GEIL?

    • 6 תגובות
    • 562 צפיות
  3. Started by xtract1,

    המפרט שלי בצד...אני צריך לציין שאני חדש בקטע של הOC אז להסביר כמו למפגרים בבקשה נכנסתי לBIOS...בעצת מישהו פה הורדתי ת'זיכרונות ל333 וניסיתי גם ל266..ואז העלתי FSB ל240 והוא לא עולה לי... מה קורה פה? מה הפיתרון?

    • 1 תגובה
    • 562 צפיות
  4. אני קורא קבוע בפורום הזה, וחיפשתי תשובות למה שרציתי ולא מצאתי אז יש לי כמה שאלות, מקווה שתוכלו לענות לי. 1. אם אני רק מעלה תדרים, ולא מוסיף מתח אני בכל זאת מאבד אחריות על המעבד? 2. ושוב אם אני מעלה רק תדרים ולא מוסיף מתח, זה עדיין מעלה את הטמפרטורות של המעבד? 3. מה הסיכוי שמעבד ישרף , הבנתי שזה שונה ממערכת למערכת, אבל אשמח בכל זאת לתשובה כללית אני מדבר על מעבדים ברמת Q6600 אני יודע שיש מעבדים טובים ממנו ל OC אבל עדיין (: תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 562 צפיות
  5. Started by ifs2003,

    שלום, ברשותי לוח P5Q של ASUS ואני מעוניין לעשות OC קטן, היה ברשותי לוח ASUS P5W DH DELUX ששם היה ניתן לעשות OC לפי אחוזים וזה היה פשוט קל ונוח כי המערכת הייתה עושה הכל לבד. השאלה שלי היא האם יש אפשרות כזאת גם ב P5Q ? מצאתי רק הגדרות ידניות שאני מעדיף לא להסתבך איתן. האם ישנה אפשרות אוטומטית פשוטה בכל זאת ? אשמח קצת להרחבה בנושא. תודה

    • 2 תגובות
    • 562 צפיות
  6. שלום, יש לי את הקירור הנ"ל, כרגע מותקן עליו מאורר 92 מ"מ של זלמן, עם הנגד אשר מוריד לו את מהירות הסיבוב. דווקא תוצאות הקירור הן מעולות ביותר, 37-38 במנוחה שזה פשוט מטורף לפי דעתי. הבעיה אשר מטרידה אותי היא לא הקירור, אלה הרעש, נכון, הרעש הוא לא כל כך מציק, אבל ברצוני לעבור סדרה של התקת כל הרכיבים במחשב. המארז הוא ANTEC P182. יש קצת רש שנפלט מהמאורר של זלמן 92 מ"מ שעל הקירור, לכן הבנתי וראיתי אוציות לחיבור מאורר 120 מ"מ על הקירור דרך אזיקונים וכו', שזאת לא בעיה בשבילי כלל, השאלה היא ממשתמשים אשר ביצעו את זה, בשמוש עם מאורר 120 מ"מ שקט מאוד. יש לי כמה חלקים של גומי וכו' שאני אוכל לשים מתחת למאורר בנקודות מגע עם הקירור על מנת לבטל קצת את הרעידות וכו'. מה אתם אומרים, יש לכם ה…

    • 3 תגובות
    • 562 צפיות
  7. צריך המלצה על קירור לכרטיס מסך Radeon 9800pro משולב עם קירור למעבד P4. רצוי שיהיה קירור מים. תקציב 700 שקל.

    • 0 תגובות
    • 562 צפיות
  8. Started by canti,

    שלום החלפתי את ספק הגנרי שלי באחד נורמאלי ויש לי מאוורר גנרי מהספק הישן... אני רוצה לשים אותו במחשב אבל לא יודע איפה לתקוע... יש לי כרגע שתי מאווררים במחשב אחד גדול בגב המחשב שמוציא אוויר והשני בצד המחשב (בחלון) שמכניס אוויר... איפה כדאי לתקוע את המאוורר הנוסף? ואני מתכוון לעשות עוד במעט אובר קלוקינג לכרטיס מסך אז זה יעזור עם אני אמקם אותו עליו? ואם כן אז לשים אותו בצד עם המאוורר של הכרטיס מסך או בצד בלי המאוורר? ולשים אותו שיכניס או יוציא אויר? תודה:>

    • 3 תגובות
    • 561 צפיות
  9. http://richfiles.solarbotics.net/Turbo.html נראה מעניין... להרבה סטודנטים יש את ה TI-89... אם אתה עושים OC, שימו פה תמונות

    • 0 תגובות
    • 561 צפיות
  10. Started by bennnn,

    שלום יש לי 6800 גי טי ומאורר מיוחד של mv 5 silencer במנוחה הוא 58 מעלות רציתי לשאול אם מישהו עשה ל 6800 גי טי אוברקלוק ? הליבה זה 350 וזכרונות1000 כמה מישהו הגיע הכי הרבה?הכרטיס של pny ועם איזו תוכנה הכי מומלץ לבצע את זה? תודה

  11. כרגע אני נמצא ב-OC ומצב הזכרונות נמצא על AUTO (כלומר לא נגעתי בהגדרות שלהם) השאלה שלי היא כזאת, האם אני יוכל להוציא ביצועים נוספים אם אני אשנה את ההגדרות של הזכרונות או שעדיף לשאיר את זה ככה. הזכרונות שלי הם TWINMOS TWISTER DDR2 800MHZ CL5 2048 ואם אני צריך לשנות תגידו לי מה למספר איפה שסימנתי. תודה.

    • 3 תגובות
    • 561 צפיות
  12. Started by Shonz,

    אני רציתי לעשות ללמוד לעשות oc עכשיו קודם אני רוצה לדעת אם זה יהיה כדאי בשבילי תגידו עד איפה אני יכול להגיע עם כרטיס מסך ati radeon 9600 xt 256mb ואיזה קירור אם אני עושה תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 561 צפיות
  13. היום התקנתי משקיט רעידות להרד דיסק שלי ועל הדרך עשיתי ניקוי קטן של אבק מהביג טייפון שלי... שכבה דקה של אבק הצטברה בשנה האחרונה בין המאוורר לכנפיים של הגוף קירור שחסמה את זרימת האויר. הסרתי את השכבה עם האצבעות באופן חובבני למדי, והפעלתי את המחשב. הופס! 6 מעלות ירדו מהטמפרטורה של המעבד במנוחה... איזה כיף!!!

    • 1 תגובה
    • 561 צפיות
  14. Started by toppy,

    עפ"י המלצות רבות, קניתי את האינטל 805, לוח גיגהבייט 8I945P-G (תומך זכרונות 667) וזכרונות 667. לפי התיעוד של הלוח, עבודה ב667MHZ עם הזכרונות אפשר לעשות רק אם המעבד הוא לא 533MHZ FSB, מה שה805 הוא 533 FSB. לשאלתי, האם OC למעבד (שהבנתי שהיא פעולה די פשוטה במעבד הזה) יתן לי לעבוד עם הזכרונות ב667, או שסתם בזבזתי את ההפרש/ בין 533 ל677 בזכרונות?

    • 1 תגובה
    • 561 צפיות
  15. Started by barak4ever,

    אני חושש שהטמפרטורות שמדדתי ב- Everst (קובץ תמונה מצורף) גבוהות מדי, במיוחד של לוח האם שמתי לב שבאופן קבוע טמפ' לוח האם שלי גבוהה ב-12-13 מטמפ' החדר - האם זה תקין ? כמו כן, טמפ' כרטיס המסך (Palit Radeon 2600 XT) היא 51 מעלות הטמפרטורות נמדדו במנוחה שאלתי היא האם הטמפרטורות לא גבוהות מדי - ואם כן, על איזה קירור אתם ממליצים לי ? בתודה, החושש [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 561 צפיות
  16. Started by KrustyTheKlown,

    יש לי GEFOCE6100 מובנה (מחשב חדש) האם OC יתן איזשהוא שיפור מורגש לדעתכם? מן הסתם אני לא מצפה לשחק משחקים הכי חדשים.... האם יש איזשהו סיכון גם ללוח אם? תודה

    • 7 תגובות
    • 561 צפיות
  17. Started by ilanb0,

    גם אם אין כאן בקשה למפרט, עדיין אני חושב שכדאי שהשאלה תשאר בפורום הזה כי מדובר כאן בשאלה עקרונית: שמתי לב שיש מפרטים שונים בהם הומלץ על אותו המעבד. עם זאת, במפרט מסוג אחד הומלץ קרור למעבד ובשני לא (ואין מדובר על מצב בו בהצעה אחת הוצע OC ובשני לא). מה הלוגיקה כאן? איך ניתן לדעת מתי לאמץ הצעה בה למעבד מוצמד קרור לעומת הצעה עם אותו מעבד ללא קרור?

    • 4 תגובות
    • 561 צפיות
  18. Started by ClubCaliber,

    שלום, חשבתי על רעיון מאוד נחמד למודינג, חשבתי לקחת שלדה של מכונית צעצוע, ולהכניס לשם את המחשב, האם זה בר ביצוע? חשבתי להסיר את התחתית הפלסטיקית של המכונית ולהחליפה במתכת, לחתוך את הבגש שמשם יהיו כל היצאות של הלוח אם, ומקדימה במכסה מנוע את יציאות הUSB את הפאנל לסגריות שלי, ופאן באס, גם חשבתי שאני יעשה Stealth לCDRW שיצא מהמספר של המכונית מקדימה, והPWR LED HD LED והריסטרט והפאוור יהיו המנורות של המכונית. אני רק רוצה לשאול אם זה נשמע לכם הגיוני, ועזרה למקם את החלקים בתוך המכונית. תודה, רועי.

  19. Started by rafip77,

    שלום רב, מעבד E6420 קירור סטוק, צריך למרוח משחה טרמית? בין המעבד לקרור? כמה בדיוק מורחים? ואיזה סוג משחה כדאי לקנות ? אם אני רוכש קרור מסוג אחר יותר מקצועי, אזי למרוח כמות אחרת ? משחה אחרת ? תודה לכל העונים, בברכת יום טוב

    • 2 תגובות
    • 561 צפיות
  20. Started by IxSrPpTUq,

    שלום, תראו, לפני מספר ימים סתם דפדפתי ב-OCDB, וחיפשתי פרוייקטים שקשורים במעבדים כמו ה-3200+ וה-3500+... ואז ראיית פרוייקט אחד מיוחד - מישהו שם את המעבד שלו על מתח של 1.00V....!!! שלי עכשיו על 1.42V עם מעבד 64BIT 3500+ =] ליבת ווניס =] ויש לי כמה שאלות - האם הורדת מתחים: 1. האם זה מסוכן למעבד? זה מוריד אחריות? 2. זה יתרום לקירור המעבד? 3. זה עלול לפגוע בביצועים של המעבד? 4. עלול לגרום לבעיות אחרות כלשהן? 5. בכמה להוריד כל פעם בביוס (מתחים)? תודה מראש, אור.

    • 2 תגובות
    • 561 צפיות
  21. Started by PhP dUdE,

    שלום כבר בניתי הכול חוץ ממשאבת מים שאי אפשר לבנות אוקי אז ככה לחבר שלי יש בדיוק כזה במצב חדש לגמרי: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=26236&item=3833817320&rd=1#ebayphotohosting זה יספיק לי בשביל לקרר מארז מידי טאוור?

    • 2 תגובות
    • 561 צפיות
  22. Started by Aviv C,

    למה אני לא מצליח להגדיר את ההגדרות של המעבד בביוס? (הגדרות כמו ה-FSB והמכפלה) יש לי מעבד Intel Pentium 4 2.66GHz, לוח אם Asus P5S800-VM וביוס של AMI.

    • 5 תגובות
    • 561 צפיות
  23. Started by RoverBoy,

    רשום שהCPU #1 27 מעלות והCPU שלידו 21... והcooling fan : cpu 3.3 והלוח אם 33 רשום זה תקין? למעבד AMD 4200?? כמה מעלות זה כבר לא תקין שאני אדע אם ישתנו המעלות.?

    • 0 תגובות
    • 561 צפיות
  24. Started by eladsh,

    אני מתכנן כנראה אוברקלוקיג לכרטיס מסך ואני צריך קירור שקט וטוב לכרטיס מסך לביצוע אוברקלוקיג בינוני זה המפרט שלי: Intel Core 2 Quad Q6600 2.40Ghz 8MB Conroe -=Stepping G0=- OEM Gigabyte GA-P35-DS3L Conroe Support GP35DS3L WD 250GB SATA II 16MB WD2500AAKS Raidmax Sagitta + Window 2x120MM+1x80 LED Arctic Cooling Freezer 7 Pro Enermax Liberty 500W 32A @ 12V OCZ 2GB DDR2-800 DualKit (2x1GB) Special Ops CL5-5-5-12 Gecube Radeon HD2900Pro 512MB DDR3 Vivo HDMI DualDVI PCI-E Ret תודה

    • 9 תגובות
    • 561 צפיות
  25. Started by p-o-i,

    אני מחר קונה את הQ6600 ורק רציתי לדעת איזה קירור אתם ממליצים לקנות וכן אני מתכנן אוברקלוק...תודה

    • 1 תגובה
    • 561 צפיות

דיונים חדשים בפורומים