עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by liiight,

    הדגש הוא על שקט ומחיר, פחות על ביצועים (לא נועד לאוק'). תודה.

    • 6 תגובות
    • 563 צפיות
  2. Started by bubugu,

    שלום, האם הטמפרטורות הבאות נורמליות למצב של מנוחה של המחשב (בהתחשב בזה שהחדר עם חלון למרפסת פתוח כך שטמפרטורות החדר היא לא אידיאלית כרגע...חם היום אתם יודעים): מעבד amd 4800+ 35 מעלות לוח אם asus m2n-e 35 מעלות כרטיס מסך XFX 8600GTS XXX 54 מעלות תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 563 צפיות
  3. Started by kyyle,

    מה נותן אם אני מוסיף עוד Enermax 120mm 2 Ball Bearing Fan Kit למארז שיש לי(Compucase-HEC Midi Tower CI-6A19 BLACK Front USB 300W Case),הטמפ' של המעבד שלי(AMD2000) היא קצת גבוהה(בערך 57-60 מעלות),יש לי וולקנו 7 פלוס,האם זה יתרום במשהו? או רק בטמפ'של פנים המארז ולא על המעבד? ואם אני מוסיף 2? כי יש לי מקום גם מקדימה וגם מאחורה.

    • 6 תגובות
    • 563 צפיות
  4. אהלן, יש לי מעבד E8400 ואני מעוניין במאורר טוב ושקט באיזור ה 150 ש"ח. כרגע המעבד שלי עובד באיזור ה 45 עד 47 (עם הזלמן 7500) מעלות שזה נראה לי די הרבה.. תודה מראש ושבת שלום.

    • 8 תגובות
    • 563 צפיות
  5. זה המפרט : E6400 + סייט נינג'ה רב B MSI 975X Platinum OcZ 3G ddr2 4-5-4 HEC 550W club3D HD4850OC ראיתי איזה כתבה שאיזה אחד עם אותו לוח אם כמו שלי ומעבד 6700 הצליח לעשות אובר קלוק רציני : http://www.xtremesystems.org/Forums/showthread.php?t=100587 אני לא רוצה להגיע ל4.5 מספיק לי 3.5 אני לא מבין איך מתעסקים עם המתחים וכל זה.. מישהו יכול בבקשה לעשות לי מ- א' עד כמה שצריך???? תודה רבה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 562 צפיות
  6. Started by shlomi8,

    למה כשאנ יעושה אוברקלוק אפילו הכי קטנטןן כל המחשב נתקעע בקושיי זז עד שהוא נתקע לגמרי...אפילו כשאני מעלה ב5 mhz (נ.ב לפני הפירמוט לא היה לי ככה...)

    • 5 תגובות
    • 562 צפיות
  7. Started by Aisha,

    שלום, יש לי GeForce 3 Ti 200... אני רוצה לעשות Over Clocking עם Geforce tweaker יש לכם הצעות איך לעשוות את זה בלי לסכן את הכרטיס? ועד כמה כדאי לי לשפר...? תודה.

    • 4 תגובות
    • 562 צפיות
  8. Started by nimrodim,

    למי שעוקב: http://www.anandtech.com/cpuchipsets/showdoc.aspx?i=2124 קריאה מהנה.

    • 0 תגובות
    • 562 צפיות
  9. Started by p-o-i,

    אם אני עושה OC לכ.מסך אני אמור גם להגיבר את התדר בביוס??...אם כן אז לכמה פחות או יותר?

    • 2 תגובות
    • 562 צפיות
  10. אז ככה, הלוח הוא של GIGBYTE כמו שרואים במפרט ויש לי אפשרויות שאני לא ממש מבין את התכלית שלהן והן : 1)ROBUST GRAPHICS BOOSTER - שזה אמור להיות איזה קטע ייחודי של GIGBYTE למשהו שקשור ב OC לכרטיס מסך - יש שם שלושה מצבים : NORMAL FAST ו TURBO.. מישהו ניסה לשחק עם זה פעם וראה שינוי כלשהו ?? או שיכול להגיד לי מה זה אמור בכלל לעשות ? 2)CHIPSET CORE PCIE VLOTAGE - על איזה מתח מדובר בדיוק ? לליבה של הכרטיס מסך ?? יש שם כמה מצבים NORMAL ואז שלושה בחירות בין +0.1V עד ל+0.3V .. 3) מה נותן , אם בכלל,שינוי תדר ב PCIE CLK ?? זה נמצא אצלי כרגע על 100MHZ ואני יכול להרים עד ל 150 בקפיצות של 1MHZ.. 4) - פחות קשור לOC אבל עדיין - מה לעזאזל ההבדל בין הלוחות GA-K8NF-9 יש שם REV 0.1 וגם REV 0.2…

    • 0 תגובות
    • 562 צפיות
  11. רציתי לשאול אם אני עושה OC למעבד (CORE DOU 4500 (2.2 GHZ האם הוא יגיע למהירות של 3.0 GHZ במפרט הזה ? מפרט : מעבד: Intel Core 2 Duo E4500 2.2Ghz Conroe OEM כמות: 1 - מחיר: ¤611 קירור למעבד: Sunbeam Tuniq Tower 120mm כמות: 1 - מחיר: ¤260 לוח אם: Gigabyte GA-P35-DS3L כמות: 1 - מחיר: ¤548 מארז: NZXT Apollo No PSU Black כמות: 1 - מחיר: ¤399 ספק כוח: Enermax Liberty 400W 30A @ 12V כמות: 1 - מחיר: ¤393 זיכרון: G.Skill 2GB DDR2-800 DualKit (2x1GB) F2-6400CL4D-2GBPK CL4-4-4-1 כמות: 1 - מחיר: ¤319 קשיח למחשב שולחני: WD 160GB SATA II 8MB כמות: 1 - מחיר: ¤269 הרכבה: ללא הרכבה כמות: 1 - מחיר: ¤0 סה"כ: ¤2799 מפרט זה הורכב ב - www.TMS.co.il http://tms.co.il/preview/spec/qkwdxnye כרטיס מ…

    • 4 תגובות
    • 562 צפיות
  12. Started by subarel,

    יש לי רק מ 1.8 עד 2.1, יש דרך - אפילו לעשות ללוח מוד להעלות את זה קצת........? נראה לי שזה מה שעוצר אותי בOC....

    • 1 תגובה
    • 562 צפיות
  13. Started by Yaron-Cohen,

    אז ככה מה הקירור הכי טוב שיש ל9800PRO בחנות פנדה..!!..??...

    • 0 תגובות
    • 562 צפיות
  14. יש לי לוח אם ASUS P4P800 SE והייתי רוצה לדעת אם המאוורר CNPS7000B-AlCu LED של זלמן מתאים לו???

    • 5 תגובות
    • 562 צפיות
  15. Started by iyehuda,

    עם קירור רגיל שבא עם המאוורר המקורי תודה

    • 3 תגובות
    • 562 צפיות
  16. שלום לכולם הדיסק הקשיח שלי ממש בוער 56C אני מעוניין לקנות את זה http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=11455 מישהו יודע איך המערכת הזאת עובדת? האם זה יהיה יעיל עבור הדיסק הקשיח? המון תודה יניב

    • 3 תגובות
    • 562 צפיות
  17. ברצוני לדעת האם הלוח הנ"ל תומך במעבדי מרובעי ליבה? ואם לא האם יש עידכון ביוס שהופך אותו לתומך? :-[

    • 7 תגובות
    • 562 צפיות
  18. Started by איתן,

    שלום לכולם. מהיא הטמפ" הנורמאלית להרד דיסק? על פי האוורסט אלו הנתונים אצלי כרגע. CPU =45 WDC הרד דיסק=39 מדרבורד אינטל פרסקוט=26 תודה מראש! איתן

    • 2 תגובות
    • 562 צפיות
  19. אוקיי אז ככה יש לי Volcano 7Plus אני רוצה לשלוף אותו החוצה אבל אני לא מצליח. מישהו מכיר מדריך שמפרט איך מוציאים את הסינק מהתושבת?

    • 4 תגובות
    • 562 צפיות
  20. Started by ndv,

    יש לי את riva tuner אבל אני לא מבין בה... יש פה אפשרות לראות איזה צינורות פעילים ואיזה לא אבל אני לא רוצה להרוס ואני צריך שמישהו שמבין בפתיחת צינורות ידריך אותי.... יש פה ביטים מ00 עד 31, יש ליד כמה V . ולפי מה שהבנתי יש רק 5 צינורות פעילים (שני יחידות פיקסל ושלוש יחידות ורטקס ) מה עושים ?

    • 5 תגובות
    • 562 צפיות
  21. Started by 104952,

    טוב אז ככה...יש לי ביג טייפון על מעבד P4 478 עברתי לביג טייפון כי היו למעבד טמפרטורות של 90 - 100 מעלות כל הזמן עכשיו השאלה היא.... האם הטמפרטורות בתמונה המצורפת... והמהירות של המאוורר של הביג טייפון תקינות? [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 562 צפיות
  22. יש לי AXP1600+ ואני מריץ אותו ב- 1870 MHZ יציב בלי בעיות. כל MHZ נוסף במוקדם או במאוחר מפיל את המערכת - למה? אני רוצה לפתוח את המכפלה של המעבד, וה- FSB מוגדר אצלי על 178MHZ. במידה ואני פותח את המכפלה צריכה להיות בעיה למעבד לרוץ ב- 12.5X178 שזה אומר המון מגה הרצים == AXP2800+ ==2225? השורה התחתונה היא איך אני מצליח להביא את המערכת לקצה גבול יכולת (ביציבות!!!) ללא נזק לטווח הקרוב. אם איני טועה, העלאת מתח מזיקה לרכיבים ואף מקצרת משמעותית את חייהם - בבקשה להמנע מפתרונות שקשורים בנושא. ההמהרה אמורה להיות קבועה ללא שינויים (לא בשביל לראות לאן הגעתי ואז להוריד אותה חזרה) ולטווח הארוך. תודה

    • 0 תגובות
    • 562 צפיות
  23. Started by kobi-50,

    עשיתי אותו אם התוכנה asus Ai Booster המעבד שלי הוא AMD 4200 לוח ASUS A8N PREMIUM זיכרון corsair 1gb x 2 400mhz cl3 GIL 7800GT מה אתה ממליצים לי לשנות להוסיף אני רוצה מחשב מהיר.!! תודה אנשים [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 562 צפיות
  24. Started by ras81,

    שלום מה זה בדיוק הערך הזה? חשבתי שהוא ערך טמפ' המעבד אבל הוא שונה מהערך הקודם שיש לי (ועדיין מופיע) דהיינו יש לי עכשיו שני ערכים לטמפ' מעבד? וזה גם לא יכול להיות כ. מסך כי גם לו מופיע ערך נפרד. מישהו יודע מה זה?

    • 1 תגובה
    • 562 צפיות
  25. לא זוכר איפה מישהו פעם אמר לי שניתן לחבר מאוור של ספק כוח ישן למחשב ושהוא יקרר כמו מאוור רגיל הטמפרטורות שלי במחשב על הפנים כרגע יש לי בעיות חמורות של חום לוח אם: 36 מעלות מעבד: 42 מעלות הרדיסק 80 גיגה: 40 מעלות הרדיסק 120 גיגה: 41 מעלות יש לי מאורר אחד של CPU ומאוור של ספק כוח ישן איך ניתן להשתמש בהם לשם קירור טוב יותר של ההרדיסקים ושל המחשב והספיו בפרט

    • 2 תגובות
    • 562 צפיות

דיונים חדשים בפורומים