אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
₪691 TWINMOS 2048MB (1024X2) DDR2 800MHz CL5 G.SKILL 2048MB (1024MBX2) DDR2 667 CL5-5-5-15 - F2-5400PHU2-2GBNT ₪576 כמה OC אפשר לעשות לזיכורנות הללו..? יש זיכורנות אחרים באותו המחיר שעדיפים מבחינת OC בחנות IQPC..?
-
- 4 תגובות
- 563 צפיות
-
-
קניתי את המפרט הבא ב- KSP: רציתי לדעת האם אני צריך מאווררים נוספים מלבד אילו הקיימים במארז? Core 2 Duo E8500, 1333Mhz, s775, 6MB ASUS P5Q Pro s775 C2Q 1600Mhz, Intel P45, DDR2 1200, 2xPCI-E 2.0 2x2GB Corsair DHX TwinX CL4 Sapphire HD 4870 X2 2GB GDDR5 DX10.1 HDTV 2xDVI PCI-E Western Digital 640GB 7200RPM, 16MB, SATA II Samsung SH-S223F DVD±RW x22 White Sata Arctic Cooling Freezer 7 Pro (LGA775) CoolerMaster CoolerMaster CM 690 Black (No PSU) Thermaltake ToughPower W0116 750W PFC (24pin)
-
- 4 תגובות
- 563 צפיות
-
-
יש לי לוח K8NF-9 וזיכרונות A-Data. אם אני אשים קירור לזכרונות האלה, זה יעזור לי באוברקלוקינג? איזה סוג קירור יוכל להתאים לי? מבחינת ההתאמה יש ממש בעיה כי שני הסטיקים שעובדים ב Dual יושבים ממש קרוב. תודה כמו כן עוד שאלה: אם אני קונה Arctic silencer 6 אז קירור לזיכרונות דוגמת COOLERMASTER Little Cooler יתאימו ל 6600GT?
-
- 1 תגובה
- 563 צפיות
-
-
עד כמההצורך בו משמעותי בעבודה עם מעבד E5200 במידה ולא יתבצע OC? הציעו לי מפרט שאני דיי מסמפט וההפרש בינו לבין מפרט עם ה Scythe Ninja Plus Rev. B AM2\S775 הוא סביב ה300 ש"ח. המחשב הוא מחשב בסיסי למשחקים באיכות בינונית (לא ירוצו על "HIGH"). עד כמה יורגשו הבדלי הביצועים עם ובלי גוף הקירור?
-
- 7 תגובות
- 563 צפיות
-
-
היי אני כבר הרבה זמן מתעניין בקירור מים כרגע אני עם BT VX הוא עושה את העבודה טוב מאד,אני מעוניין לדחוף עוד קדימה המעלות במנוחה בערך 40-45 במאמץ אני על 60-65 מעבד E6400 באס 425 לגבי קירור מים, יש לי משאבה ויש לי רדיאטור,עקרונית אני צריך רק בלוק למעבד, חשבתי על עוד רעיון כדי לקרר ממש את המים,יש לי בבית מיני בר כזה של מים קרים וחמים ולא משתמשים בו כי המים החמים בו לא עובדים,אני יכול לפרק אותו ושהוא יקרר את המים,ואז זה יהיה ממש קר. השאלה שלי א.איזה בלוק אני צריך לכזה דבר אני מעוניין להגיע למעלות ממש ממש נמוכות 20 ומטה אחרת אין לי טעם אני ישאר עם הקירור אוויר בנתיים, כדי להגיע לכאלה מעלות אני צריך לעשות משהו מיוחד?בלוק מיוחד או משהו אגב לא תהיה בעיה של נוזלים בכאלה מעלות? אשמח…
-
- 5 תגובות
- 563 צפיות
-
-
יש לי מחשב נייד מסויים של emachines. מעבד Mobile AMD Athlon XP 2400 1.79GHz והוא בטמפ' של 59 מעלות!! רק שלשום הוא חזר מניקוי במעבדת מחשבים,הוא היה נכבה כל הזמן. הבדיקה נעשתה ע"י אוורסט. מה לעשות? שמתי לב שהאיוורר המרכזי של המחשב הוא מתחת למחשב ??? לא פלא שדרכי האיורר חסומים,יש משהו לעשות בנוגע לזה?
-
- 4 תגובות
- 563 צפיות
-
-
לוח אם בidle 40-42 במאמץ יכולה לעבור את ה45 לפי דעתי.. מעבד 36 בidle ובמאמץ 42 בערך הארד דיסק 43 בidle ובמאמץ 46 בערך נ.ב. בחורף הטמפ' עוד היו איכשהוא נורמאליות וכן יש לי סירקולציה נכונה של המאוררים ו4 מאוררים הוא ישאר חיי עד סוף הקיץ? לפעמים אני משאיר אותו גם דולק כל הלילה בגלל הורדות וכאלה...
-
- 3 תגובות
- 563 צפיות
-
-
ומה אני אמור לעשות להוריד אותם? המחשב מרעיש בצורה מעצבנת , זה המעבד בדוק ... [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 563 צפיות
-
-
אני חודע שמאוורר לא עושה רוח בקו ישר אלא בעיגול שנהיה חלש יותר וגדול יותר ככול שמתרחקים ממנו. אז אני צריך דיאגרמת זרימת אויר. אם מישהו מכיר, אז תנו תמונה. תודה.
-
- 1 תגובה
- 563 צפיות
-
-
שלום לכולם. עשיתי OC לכרטיס מסך שלי דרך הGAMER HUD של GIGABYE והוא עובד מצויין והכל, הבעיה היא שכל פעם שאני מפעיל מחדש ת'מחשב אני צריך להפעיל את התוכנה ורק אז ההגדרות OC חוזרות. כלומר התדרים החדשים לא עולים אוטומטית עם הווינדוס. למה זה? ומה אני יכול לעשות עם זה? תודה
-
- 3 תגובות
- 563 צפיות
-
-
לכל מי שראה בנושא הזה: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=302010 שיש לי בעיה שאחרי שאני מפעיל את הOC המחשב לא נדלק בצורה רגילה (צריך לכבות ולחכות משהו כמו 20 שניות) ובנתיים שום דבר לא עזר. עכשיו המחשב עובד עם הOC והוא נדלק כי חיכתי 20 שניות. אז הינה כמה פרטים מאוורסט: Temperatures: Motherboard 42 °C (108 °F) CPU 32 °C (90 °F) CPU #1 / Core #1 47 °C (117 °F) CPU #1 / Core #2 43 °C (109 °F) CPU #1 / Core #3 46 °C (115 °F) CPU #1 / Core #4 45 °C (113 °F) GPU 49 °C (120 °F) GPU Diode 57 °C (135 °F) GPU Ambient 45 °C (113 °F) WDC WD2500AAKS-00SBA0 34 °C (93 °F) CPU Properties: CPU Type QuadCore Intel Core 2 Quad Q660…
-
- 3 תגובות
- 563 צפיות
-
-
אני קניתי סינק חדש למעבד קניתי את ה coolmaster auro7+ ולדעתי הוא דפוק או שמשהו עשיתי לא טוב יש לי מעבד AMD2400 ואחרי שהתקנתי את הסינק החדש הטמפ' של העבד לא השתנתה בכלל אולי היא ירדה ב 3 מעלות ברגע שהדלקתי את המחשב גיליתי שהמעבד על טמפ' של 52 מעלות שזה בערך 7 מעלות פחות ממה שהיה לי לפני זה ולפני זה היה לי את הסינק שקיבלתי עם המעבד AMD קודם כל : זה סינק טוב מה שקניתי לא? מה יכול לגרום לזה שהטמפ' לא השתנתה? מה עשיתי לא טוב?! זה דחוף לי אז בבקשה תענו לי... תודה רבה רבה רבה ד"א לאיזה ביצועים לצפות מaero7+ של קולרמאסטר? כאלה?
-
- 2 תגובות
- 563 צפיות
-
-
הי, האם אפשרי לחבר במקביל יותר ממאוורר יחיד על הקונקטור של המאוורר למארז? א - העניין הוא שמבחינת מתחים לא תהיה בעיה, לא אמורה להיות בעיה מבחינת הספק, נכון? ב - מן הסתם זה יחרפן את המדידה של המהירות בפועל של המאוור, יה יכול לפגוע במשהו? (ואם כבר, לא מצאתי לזה תשובה, אבל איך תכל'ס הוא מבצע את המדידה של ה-RPM? מישהו יודע איך הסנסור הזה עובד?)
-
- 3 תגובות
- 563 צפיות
-
-
מעבד: E2200 2.2GHz M0 לוח אם: ASRock 4CoreN73PV זכרונות: Transcend DDR2 2GB PC2-6400 CL4 קירור: ASUSTEK P5A2-8SB4W ספק: Enermax Liberty 500W הלוח אם המקורי שלי DFI LanParty RDX-200 נשרף לפני כמה חודשים בעקבות קצר חשמלי ואיתו הלך גם הAMD X2 4400+ והזכרונות Crucial Ballistix... היה לי גם TT BigTyphoon שהחליפו אותו בקירור ASUS המוזר הזה. רק הספק נשאר והכרטיס (X1800XT 512MB). לצערי הטכנאי החובבן (כפי שהסתבר לי אח"כ) שהלכתי אליו תקע לי את החלקים האלה במקום, ועל הדרך גם דפק לי את החיבורי USB. לא משנה. קיצר החלטתי שלא לשדרג את המחשב הזה יותר ואולי לקנות חדש מתישהו אבל זה תלוי בהורים. הבנתי שדי קל לעשות OC לסדרת הE2XXX גם על קירור סטוק, אז אני מניח שהקירור לא יהיה בעיה. הקטע …
-
- 1 תגובה
- 563 צפיות
-
-
-
הוצאתי את המאוורר ממעבד פנטיום שלוש, לקחתי את הקליפסים וחתיכתי אותם ככה שנשאר רק העמוד המחבר בין המאוורר לגוף קירור ללא התופסנים ואז הדבקתי אותם בעזרת דבק מהיר עמיד לחום גבוה. הנה התוצאה: http://planet.nana.co.il/theredeye/Pic1.jpg http://planet.nana.co.il/theredeye/Pic2.jpg לגבי האוברקלוקינג בכרטיס [Geforce MX 440 64Mg] המהירות הייתה 275/300 [זכרונות/ליבה] ובתוכנה AquaMark3 התוצאה הייתה: 5.525 FPS המיהרות שונתה ל 392/405 [זכרונות/ליבה] ובתוכנה AquaMark3 התוצאה הראתה: 6.723 FPS הציון בתוכנה 3DMark2001 SE הגיע ל4921 אשמח לדעת איך ביצועי הכרטיס אחרי האוברקלוקינג, ולאיזה כרטיס הוא מקביל מבחינת ביצועיו?
-
- 5 תגובות
- 563 צפיות
-
-
אז אמרתם לי שעדיף עוד מאוורר ארובה ומאוורר מהצד + למאווררים שיש לי מאחורה ומקדימה (כולם 120) על פני קירור מים של טרמלטייק . יהיה הפרש טמפ' זניח או ניכר בין הסיטואציה הזאת לבין 2 מכניסים מהצד 2 מוציאים בגג + אחד מקדימה ואחד מאחורה ?
-
- 0 תגובות
- 563 צפיות
-
-
קניתי את המחשב שלי לפני חודשיים עם קירור של זלמן אבל הוא לא נכנס ברוחב. מסתבר שיש לי מקום רק למאוורר של 8 ולא של 12 וצריך שהצלעות יהיו מתחתיו ולא מצדיו, אז קניתי סטוק ובגלל שאני רוצה לעשות אובר קלוק זה לא מספיק לי.. וגם בכלל מה שיותר קר יותר בריא אז אם אתם יכולים להמליץ לי על קירור טוב שאני יכול לשים .. תודה (המפרט שלי מופיע בחתימה אם לא שמתם לב )
-
- 0 תגובות
- 563 צפיות
-
-
אני מת לקנות קירור מים ולהשתיק את המחשב כבר אבל אין לי חורים לברגים בלוח אם יש לי רק קליפסים ולא ראיתי עוד בלוק של מעבד שמתחבר למעבד עם קליפסים לכולם צריך חורים לברגים! זה פשוט מבאס תחת, איך זה קרה שABIT לא שמו בלוח שלהם mounting holes!?
-
- 0 תגובות
- 563 צפיות
-
-
מה קורה חברה? יש לי 2180 עם קירור סטוק המהרתי אותו קצת ל2300MHZ אבל כשאני מריץ אורטוס המעלות מטפסות בשניות למעל 70 מעלות (אני בודק מעלות עם Coretemp 0.96). אני חושב שקראתי איפשהו שאנשים מגיעים איתו ל3700 עם קירור סטוק. איך זה יכול להיות?
-
- 0 תגובות
- 563 צפיות
-
-
לוח אם:M3N72-D מעבד:905e כרטיס מסך:XFX GTX 275 קודם כל מה המגבלה של הלוח אם הזה מבחינת FSB? איזה קירור הכי כדאי לי לקנות למעבד(עד 350 שקל) ? איזה קירור הכי כדאי לי לכרטיס מסך(עד 250 שקל)? ואיזה זכרונות DDR2 1066 הכי טובים שקיימים בשביל הOC שאני אעשה? תודה
-
- 4 תגובות
- 563 צפיות
-
-
האוברקלוק הוא לכרטיס מסך. הסטוק של הכרטיס C-513 ו M-792... אם הזיכרון אין לי כלכך בעייה אבל אני חייב להעלות את הליבה עוד! פשוט חייב, יש קירור ויש הכל. פשוט מה שקורה שאם אני מפעיל משחק כשהליבה מכוונת ליותר ממה שרשמתי, אחרי 2 שניות שהוא עולה המחשב ניתקע ונדרש ריסט. הMhz המירבי שיכול להעניק הכרטיס בתחום הליבה הוא 770 אני חייב להגיע לפחות ל690-700
-
- 3 תגובות
- 563 צפיות
-
-
שלום, ברשותי המפרט אשר כתוב לי בפרופיל. ההבדל היחיד הוא שכרגע המעבד שלי לא ב OC. בחודשים האחרונים מדי פעם המחשב שלי נתקע. בגלל חוסר בזמן לא התעסקתי עם זה יותר מדי. אמרתי- "מדי פעם, יאללה שיהיה". אבל בימים האחרונים, בעת משחקי CSS (אפילו לא משחק עד כדי כך כבד), המחשב שלי התחיל להתקע לעיתים קרובות מאוד. זה אפילו הגיע למצב שבו נכנסתי למשחק ואחרי שניה (באמת שניה) הוא נתקע. באותו יום פירקתי את המחשב, ניקיתי קצת, והרכבתי את ה HSF של הלוח ושל המעבד מחדש (עם חידוש המשחה התרמית). יש לציין שלפני זה היה לי על הלוח קירור פאסיבי של זלמן שאותו החלפתי בחזרה לקירור המקורי של ABIT. עקרונית- אין כל כך הבדל בטמפ' לפי הבחנתי. המארז שלי זהה למארז הבא מבחינת המבנה הפנימי: http://www.xb…
-
- 0 תגובות
- 563 צפיות
-
-
שלום לכולם ,אני פתחתי ת'רד לפני כחודש בקשר לעזרה בקניית אביזרי קירור למחשב כדי לבצע אוברקלוק אבל נשארו לי מספר שאלות שלא שוות להקפיץ בשבילן את הת'רד: 1. האם הספק כוח שלי של 300W יספיק לאוברקלוק? 2.האם צריך לזיכרון של הכרטיס מסך קירור? (לפי מה שהבנתי לא צריך לזכרון RAM קירור האם זה נכון?) 3.האם הקירור שבחרתי לכרטיס מסך שווה את המחיר (הגבוה) או שה ATi Silencer של Arctic Cooling יספיק? הנה המפרט של המחשב שלי אם זה יעזור + אמצעי הקירור למקרה שיקפצו לכם עצות\השערות: מעבד: P4 2.53 Ghz,533 mhz. לוח אם: ASUS P4P800 Deluxe. זכרון: 2X256MB DDR 333 Mhz by Micron. כרטיס מסך:Sapphire Radeon 9500Pro. ספק כוח: 300W. ורכיבי הקירור שאני מתכוון לקנות: קירור לכרטיס מסך: Thermalta…
-
- 3 תגובות
- 563 צפיות
-
-
הרצתי 5-6 לופים של 3DMark06 ואין ארטיפקטים בסריקה של ATT המסך מראה מלא ארטיפקטים ירוקים ונכבה האם אפשר להמשיך לעלות ?
-
- 0 תגובות
- 563 צפיות
-


