עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. יש לי את הגוף קירור של אינטל ומההדלקה הראשונה של המחשב הוא ממש מציק לאוזן נ.ב יש לי מעבד P4 3.2... ???

    • 1 תגובה
    • 564 צפיות
  2. Started by gif,

    שלום. רציתי לדעת איזה טמפרטורות הם נחשבות נורמליות לרכיבים שאכתוב להלן, ואיזה טמפ' הם נחשבות ללא טובות(כלומר:חימום יתר): 1.לוח אם 2.כרטיס זיכרון 3.כרטיס מסך 4.CPU תודה.

    • 5 תגובות
    • 564 צפיות
  3. Started by IG,

    כשאני מעלה את הבאס של המעבד, אני בעצם עושה OC גם לזיכרון וגם לכרטיס המסך, או רק למהירות העברת המידע בין הזיכרון למעבד?

    • 7 תגובות
    • 564 צפיות
  4. Started by Arik.G,

    • 2 תגובות
    • 564 צפיות
  5. Started by FastJack,

    בכניסה לאתר מפורסמת הודעה שבה רשום שהחודש בין השאר יפורסמו כתבות ומאמרים בנושא OC. בינתיים ראיתי רק כתבה אחת בנושא מפרט לOC שהייתה ממש טובה (אך קצרה במקצת). האמת שציפיתי לכמות הרבה יותר גדולה של כתבות ומאמרים.

    • 0 תגובות
    • 564 צפיות
  6. Started by ras81,

    אני מנסה לשנות את הFSB/CPU אבל כאשר אני בודק באוורסט אני רואה שהמכפלה עדיין X10 הדבר היחיד שמשתנה זה הFSB bus Frequency מה הבעיה? כדאי אולי לשחק רק עם הFSB BUS? אם מישהו מכיר מדריך טוב ללוחות DFI אני אשמח לקבל קישור, עד עכשיו אני רואה כל מיני מדריכים אחרים שאינם עוזרים לי כי בDFI זה נראה לי קצת שונה. תודה

    • 5 תגובות
    • 564 צפיות
  7. קיבלתי את המסך הבא: http://photos.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=guest.file.view&path=200409211441075417&id=200409211516226638&user=or_carmi ביינתים הורדתי את האוק עד שאני אבין מה בדיוק הבעיה מה שעשיתי היה להעלות את הFSB ל220 ולהגדיר את הזכרונות על 450MHZ יש למישהו רעיון מה הבעיה?

    • 8 תגובות
    • 564 צפיות
  8. Started by kyyle,

    מה נותן אם אני מוסיף עוד Enermax 120mm 2 Ball Bearing Fan Kit למארז שיש לי(Compucase-HEC Midi Tower CI-6A19 BLACK Front USB 300W Case),הטמפ' של המעבד שלי(AMD2000) היא קצת גבוהה(בערך 57-60 מעלות),יש לי וולקנו 7 פלוס,האם זה יתרום במשהו? או רק בטמפ'של פנים המארז ולא על המעבד? ואם אני מוסיף 2? כי יש לי מקום גם מקדימה וגם מאחורה.

    • 6 תגובות
    • 564 צפיות
  9. היי המחשב שלי רץ כרגע כך: CPU Type DualCore Intel Core 2 Duo E4400 (Conroe-2M) CPU Platform / Stepping LGA775 / L2 CPU Clock 3060.0 MHz (original: 2000 MHz, overclock: 53%) CPU Multiplier 9.0x CPU FSB 340.0 MHz (original: 200 MHz, overclock: 70%) Memory Bus 340.0 MHz DRAM:FSB Ratio 1:1 Motherboard Chipset Intel Bearlake P35 האם יש עניין ל-1:1 FSB:RAM במערכות C2D או שרק ל-K8?

    • 1 תגובה
    • 564 צפיות
  10. טוב הצלחתי להגיע מ 2.66 ל 2.9 בסטוק עכשיו כזה סיפור בכרטיס מסך שלי Ati radeon 9550 256mega 128 bit הצלחתי להגיע מ core 250 ל 410 ו memory 200 ל 250 כל זה בתוכנה ATI TOOL עכשיו עשיתי SAVE עשיתי ריסט ואז LOAD ושוב ריסט לראות שזה נשמר וזה לא. מישהו יודע איך אני עושה את זה הגעתי ב 3D03 ל 3700 מ 2100 רק בבדיקות של הכרטיס מסך מודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 564 צפיות
  11. מעוניין לקבל עזרה באייסי לגבי אובקלוקינג למעבד וברטיס מסך Processor : Intel Pentium E2180 @ 2000 MHz למעלה זה המעבד שלי ^^^ Video Card : NVIDIA GeForce 7300 LE למעלה סה הכרטיס מסך שלי^^^ המדריך שפרסמתם בנעוץ לא הבנתי אותו אז אשמח לקבל הדרכה מפורטת לגבי הכרטיס מסך ןהמעבד המדוייקים שלי הלוח אם שלי: Mainboard : Asus P5GC-MX (בנוסף מי שיכול להציע לי שדרוג עד 200ש"ח .... אני רוצה לקנות מעבד משומש האם זה כדאי?)

    • 1 תגובה
    • 563 צפיות
  12. אז ככה יש לי לוח של אסוס . http://www.overclockersclub.com/reviews/asus_p5k3_black_pearl_edition/5.htm ואני לא יודע איך עושים OC בלוח הזה למעלה יש קישור לתמונות של הביוס. תודה על העזרה!

    • 3 תגובות
    • 563 צפיות
  13. Started by Aisha,

    שלום, יש לי GeForce 3 Ti 200... אני רוצה לעשות Over Clocking עם Geforce tweaker יש לכם הצעות איך לעשוות את זה בלי לסכן את הכרטיס? ועד כמה כדאי לי לשפר...? תודה.

    • 4 תגובות
    • 563 צפיות
  14. Started by SlimShady_1,

    קבלו http://photos.walla.co.il/liozsosko זה רק אני או שכתוב שם 52 נדמה לי שיש איזה מין בורג קטן שאיתו מכוונים את התצוגה להציג את המתח הנכון ? ואם זה נכון איפה אני רואה את המתח העכשווי? עריכה: אוקי יכול להיות שאני פשוט קורא את זה הפוך? אני משתמש בלוח GA-7n400 pro2 ויש לי בביוס אופציה לשנות מתחים בזיכרון ככה: Normal 0.1 0.2 מה עושים?

    • 4 תגובות
    • 563 צפיות
  15. Started by SEangel,

    הצלחתי להעלות (בביוס) את הFSB ל142 ואת המכפלה ל11.5 ז"א שעכשיו היא רץ בבערך1.54 ג'יגה תוך כדי התעלמות משינוי המכפלה בביוס יכול להיות שהוא נעול (כי הבנתי שAMDים לא נעולים)? נ.ב אין לי קירור מיוחד (אך המארז שלי גדול ומאוורר) והטמפ' עומדת על 54 (לאחר כ40 דקות בפריים 95) 1. עדכנתי בביוס להזהיר ב63 ולכבות ב70, כדאי להנמיך את הטמפ' לשניהם או שזה עדיין בתחום הבטוח? 2. כדאי להוסיף קירור נוסף או שבמצב הנוכחי אין סכנה?

    • 1 תגובה
    • 563 צפיות
  16. האם המאוורר CoolerMaster Jet 7 for AMD יראה ביצועים טובים על המעבד AMD 2500+ (עם OC מתוכנן)?

    • 2 תגובות
    • 563 צפיות
  17. היי, ניקיתי עכשיו אבק מהמחשב בכל מקרה אני חושב שזה החיישן שהוצאתי(הוא חיצוני ? ) שהיה על ההיטסינק של המעבד עכשיו בינתיים שמתי אותו במצב כזה שייגע בהיטסינק ולא יזוז(לא שזה כזה משנה אבל לכל מקרה שיהיה דיווח) ולפני זה הוא היה איך שהוא בין ההיטסינק למאוורר, איך אני מחזיר אותו לשם ? חשבתי לשים אותו דרך המאוורר שייגע בהיטסינק אבל אני לא חושב שהמאוורר ישרוד הפרעה רצינית בדרך כשהוא מסתובב 60 פעם בשנייה (סתם בצחוק ;D ) ושאלה לגבי המאוורר- אני פוחד למרוח משחה טרמית אבל אם שמתי לב טוב המאוורר ניתן לניתוק מההיטסינק של המעבד ללא הורדת ההיטסינק נכון ? תודה מראש ומצטער על השאלות הטיפשיות :-\

    • 0 תגובות
    • 563 צפיות
  18. Started by shovel_xxx,

    אני צריך קירור לכ.מסך שלי ואני רוצה לעשות OC GEFORCE 6600 GT טוב ל OC ?!?! תקציב בסיביבות ה 250 זה קירור טוב ? http://www.pandas.co.il/product_info.php?products_id=14232&PHPSESSID=1a5dc3ed45934af3de6c1f7224c328ba ועוד משהו קטן מישהו יכול להתחבר אלי ל MSN או ב ה"פ לעזור לי ב OC למה יש לי כמה בעיות ( OC ל AMD 64 3000+ )

    • 2 תגובות
    • 563 צפיות
  19. שלום! ראיתי שההיט סינק מאוד קרוב לראם בערך 1 ס"מ ממנו. עכשיו ההיט סינק מאוד חם ואני מפחד שהוא משפיע לרעה על הזיכרון ובכך גורם לכל הבעיות שיש לי במחשב..... :-\ אתם יודעים מה עושים במצב כזה? איך בודקים את הטמפ' של הזיכרון?(אין לי שם חיישן...)

    • 4 תגובות
    • 563 צפיות
  20. קראתי כאן שהעלאת מתח בלבד והשאר על אוטומטי יכול לחבל בלוח אז איזה פרמטרים לשנות מאוטומטי ? תודה מראש לעונים

    • 4 תגובות
    • 563 צפיות
  21. איך אפשר לדעת מה הטמפ' של הכ.מסך?

    • 5 תגובות
    • 563 צפיות
  22. Started by ras81,

    שלום רכשתי מאורר 92 ממ בשביל שלים על המארז בצד, יש לי עוד שני 120 ממ המאורר הוא של VANTEC ויש לו מד טמפ', עכשיו אין לי בעיה לחבר אותו לספק כוח, אך יש לו עוד חוט שאני מעריך כמובן שהוא של השליטה והמד טמפ' אשר בטח אמור להתחבר ללוח אם, הבעיה היא שכבר מחוברים ללוח אם שני המאוררים השניים מה לעשות? האם הוא יכול לפעול במוד אוטו' גם בלי שאני מחבר אותו ללוח אם? או שיש איזה שיטה או משהו? דרך אגב יש לי לוח אם של EPOX 8KDA3+ תודה

    • 6 תגובות
    • 563 צפיות
  23. Started by Bone-Breaker,

    שלום, מישהו יודע אולי מתי יצא המאוורר הזה לחנויות? תודה.

    • 0 תגובות
    • 563 צפיות
  24. Started by pc student,

    מה הגוך קירור מבית רולר מאסטר הכי עדיף לסוקט 462 בתקציב של 160 ש"ח

    • 2 תגובות
    • 563 צפיות
  25. Started by conundrum,

    שלום לכולם, יש לי מעבד פנטיום 4 3.2GHZ עם גוף קירור רגיל של אינטל שעושה רעש של טרקטור רציתי לדעת מה יותר כדאי לי לקנות: זלמן FATALITY או זלמן 9500... אם למישהו יש המלצה למשהו אחר יותר טוב אני אשמח לשמוע אני מחפש גוף קירור שיהיה שקט מאוד אבל שיתן תוצאות טובות שאני אוכל לעשות OC נחמד... והתקציב שלי הוא 400 ש"ח מקסימום תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 563 צפיות

דיונים חדשים בפורומים