אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
יש לי מחשב פנטיום 2 450mhz ישן התוכנה aida מדווחת שהטמפרטורה שלו היא 70 מעלות סלציוס זה נשמע לי מאוד גבוה. האם זה נורמאלי למעבד מסוג זה?
-
- 5 תגובות
- 564 צפיות
-
-
שלום לכם, אני מעוניין להרכיב מערכת קירור מים מ-Danger Den לסוקט 939 + בלוק קירור ל-LeadTek 6600GT הבעיה היא, שהסתבכתי לגמריי, יש שם יותר מדיי דברים והתבלבלתי לגמריי.... תקציב- 1000-1500 שקל
-
- 1 תגובה
- 564 צפיות
-
-
השתמשתי במדריך הזה : http://hwzone.co.il/guides/casefan/ הגעתי לשלב שבוא צריך לחבר את המאורר ללוח אם ואין לי מושג איפה בדיוק אמור להיות המקום שאני צריך להכניס אליו את הדבר ששימש חיבור לכונן הדיסקטים. איפה זה ממוקם? תודה רבה.
-
- 10 תגובות
- 564 צפיות
-
-
זה המפרט שאני קונה: מעבדי אינטל Core 2 Quad Q9450, 1333Mhz, s775, 12MB לוחות אם למעבדי אינטל ASUS P5Q s775 C2Q 1600Mhz, Intel P45, DDR2 1200, PCI-E, HDAudio זכרונות DDR II 800Mhz - Life Time Warranty 2x2GB OCZ Vista Upgrade Copper Mirrored XTC Heatspreader דיסקים קשיחים Seagate - חמש שנות אחריות 500GB 7200RPM, 32MB, SATA II כרטיסי מסך GIGABYTE HD 4870 512MB GDDR5 DX10.1 HDTV 2xDVI PCI-E 2.0 צורבים Asus DRW-2014L1T DVD±R x20 LightScribe Black Sata - 2 Years Warranty מארזים CoolerMaster CoolerMaster CM 690 Black (No PSU) מסכים SAMSUNG - שלוש שנות אחריות 2243BW 22'' LCD 5ms 1:8000 DVI WideScreen מחיר 5815 ¤ אשמח בשארית שנשארה לי בתקציב (200 ש"ח לערך) שתמלי…
-
- 2 תגובות
- 564 צפיות
-
-
http://www.thermaltake.com/product/Cooler/NBcooling/r15on01/r15on01.asp מישהו מכיר ויכול להסביר לי קצת יותר טוב איך זה עובד? זה נראה מעניין מאוד אבל לא שמעתי על דבר כזה עדיין, שווה להשקיע בזה 150 ש"ח? בתודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 564 צפיות
-
-
אמרו לי שזה אפשרי אבל צריך לעשות משהו אם איזה עיפרון על השבב של הnF4 זה נכון? ואם כן אפשר הסבר קצר איך לעשות את זה? ואיך לדעת אם התהליך הצליח. תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 564 צפיות
-
-
יש לי מעבד Quad 6600 עם לוח אם MSI P35 Platinum. השאלה שלי האם הקירור אותו אני מתכוון לקנות לא יעשה לי בעיות בלוח והאם הוא יכנס כמו שצריך בלי שום בעיות. הקירור הוא: Thermalright Ultra - 120 CPU Cooler + תוספת של מאוורר: Scythe 120mm MINEBEA מה אתם אומרים עליו? יתאים? או שאתם ממליצים על משהו אחר? התקציב יכול להגיע עד 500 ש"ח. תודה מראש לעוזרים.
-
- 4 תגובות
- 564 צפיות
-
-
שלום הזמנתי http://www.arctic-cooling.com/cpu2.php?idx=22&data=2&disc עם איזה משחה הוא מגיע?
-
- 9 תגובות
- 564 צפיות
-
-
כנראה הסטפינג שנפלתי עליו לא הכי טוב בעולם, אני כבר יותר מחודשיים על אוברקלוק של 2500MHZ על 1.5V כשניסיתי להגיע ל2600 המחשב קרס לאחר כמה שעות של פריים, חשבתי לעלות וולטג' אבל עד כמה אני באמת יכול לעלות ואיזה כמות וולטג' מומלץ לא לעבור? ד"א בביוס אני הגדרתי 1.5V והCPUZ מראה 1.472 אולי גם לזה יש לכם תשובה, למה(: ? תודה רבה לכל מי שיעזור. ד"א המפרט הוא: AMD Athlon64 3200+ OCZ PC4000 Dual Channel Voltage eXtreme 500MHZ Gold edition Antec TruePower 2.0 550Watt DFI LP NF4 Ultra-D
-
- 3 תגובות
- 564 צפיות
-
-
שלום לכולם, זה התחיל כך: " מה דעתכם, הציעו לי להחליף את ה- XP1800 0.18m הישן והמתחמם שלי ומאה שקלים תמורת XP1700 0.13m חדש וקריר ( כמובן לצורך OverClocking ). מה דעתכם על העסקה הזו - שווה ? אנא אימרו לי מה אני צריך לדרוש או לשים לב לגבי המעבד החדש... מבחינת (איך אני מזהה שזה ה- 0.13m החדש ולא הישנים ? איזה סטפינג כדאי ? וכו'... ?) " והסתיים כך: (בעזרתכם האדיבה... ) אני שמח לבשר כי העסקה יצאה אל הפועל (לאחר כמה מהמורות) - התחדשתי ב- AXP1700 DUT3C JIUHB המיוחל !!! [צונזר-אין לפרסם חנויות באתר!] המהמורות: לאחר שהגעתי לחנות ונתתי לו צילום של המעבד המבוקש (זה שקיבלתי מכם), הוא אמר שיזמין לי מהיבואן - לאחר שבוע הוא אמר שהגיע, אך כשהגעתי לחנות - חשכו עיני ! - Palimino 1700 מסריח…
-
- 1 תגובה
- 564 צפיות
-
-
שלום יש לי כרגע את הextreme spirit של TT.מי שמכיר אותו יודע שזה מפוח,קטן אומנם,אבל הרעש שלו על הכי גבוהה פשוט בילתי נסבל!.(בגלל ששגעון הOC שלי עבר,אני עכשיו שם לב לזה שמחשב שלי נשמע כמו בולדוזר).אני צריך קירור לצ'יפסט שקט,טוב,ושלא יעבור הכי הכי הרבה את ה100 ש''ח. הצ'יפסט הוא 478 לוח BIOSTAR(לוח נחות). תודה
-
- 5 תגובות
- 564 צפיות
-
-
שלום,אני חדש פה ובכלל לכל הקטע של המודינג,אני אפילו לא יודע מאיפה להתחיל ושמעתי דברים טובים פה על הפורום הזה אז החלטתי להצטרף ולהתחיל ללמוד כמה שיותר על מודינג,אז כל מי שרוצה לתפוס אותי ולעזור לי מוזמן לעשות זאת באיציק: 89261393 תודה רבה מראש לכולם
-
- 6 תגובות
- 564 צפיות
-
-
אני מנסה להפעיל Prime95 ואחרי שהוא מנסה להתחבר אני מקבל שגיאה מס' 12002. השגיאה לא מתקבלת בזמן שהוא רץ, אלא בזמן ההתחברות לשרת של prime95. זה בעיה רק אצלי? איך אני מסדר את זה? ד"א ניסיתי להכנס לאתר שכתוב אחרי השגיאה, והדף לא קיים.. תודה. עריכה: אף אחד לא נתקל אי פעם בשגיאה הזו? הרצתי חיפוש בפורום עם הערך "12002" ומצאתי רק הודעה אחת רלוונטית, בה למישהו היה בעיה כזו, אבל לא ענו לו. [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 564 צפיות
-
-
טוב חברה אני צריך קרור נחמד במחיר סביר שיהיה שקט ומקרר סומך עליכם זה המארז שלי http://www.nzxt.com/products/apollo/ וזאת החנות שאני קונה ממנה http://www.foxpc.co.il/Category.aspx?catCode=150&ParentID=19 אני לא יודע איפה להשים אותו מאחורה או בצד הייתי מעוניין להשים בצד שהקרור גם יבוא על כרטיס מסך(4850) כי בצד סתם מאוור של המארז (אם אפשר שיהיה מדליק כזה עם אורות ) אני לא יודע איזה מידה המאוור אם אתם יכולים להגיד לי אני ישמח רשום באתר אבל אני לא ממש מבין כרגע החום עומד על 30 מעלות בגלל e8400+accooler
-
- 3 תגובות
- 564 צפיות
-
-
(סליחה אם זה לא המקום) בתוכנה speedfan ראיתי שהמאוורר שלי פועל על 3396 סיבובים לדקה,וזה מזהה רק מאוורר אחד כלומר,זה כותב 3396 rpm ב-fan 1 וב-fan 2 זה כותב פשוט 0, והטמפרטורה של המחשב היא 45. כמה שאלות: האם מספר הסיבובים של המאוורר לדקה נורמלי,למרות שלא ניקיתי אותו בערך שנה? האם אחרי נקיון הוא ירוץ מהר יותר? האם יכול להיות שיש לי רק מאוורר אחד? ואחרונה,האם הטמפרטורה נורמלית? תודה מראש וסליחה על כל השאלות,אבל אני פשוט חייב לדעת!
-
- 1 תגובה
- 564 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש מאוורר למעבד AMD 3200+ 939 התקציב הוא סביבות 300 ש''ח עד עכשיו מצאתי שניים שאני חושב מתאימים לי: 1) BIG Typhoon Zalman 7700 Cu (2 איזה אחד אתם חושבים יותר טוב? אשמח לעוד הצאות
-
- 3 תגובות
- 564 צפיות
-
-
כי התוכנה AIDA מראה לי 29 מעלות מה אומרים מה הסטנדרט?
-
- 1 תגובה
- 564 צפיות
-
-
יש חיה כזאת ? לאחרונה כשבדקתי, אף תוכנה לא עברה את הDRIVER SIGNING של מיקרוסופט... יש חדש תחת האופק ? תודה רבה. עריכה: לא משנה כבר ,צרבתי BIOS לאחר שערכתי את מהירויות השעון והמאוורר בRABIT
-
- 0 תגובות
- 564 צפיות
-
-
יש לי מעבד BARTON 2500+ עכשיו שקצת יותר חפ בקיץ טמפ המעבד מגיעה ל50+ מעלות יש לי עליו קירור של גיגאבייט 3DCOOLER שאני זוכר שמתי ששמתי אותו היה לי טמפ של 43- 50 מקסימום ניסיתי לשים מחדש משחה טרמית ניקיתי את איזור של כל לוח האמ עם לחץ אויר ושום דבר לא עור כבר חשבתי להחליף קירור אבל אני ממש לא יודע איזה מהקירורים היום נחשבים להכי טובים לסוקט A תודה !
-
- 2 תגובות
- 564 צפיות
-
-
בביוס האפשרויות המתקדמות של המעבד לא מאופשרות (אפור) מישהו יודע איך אפשר, אם בכלל, לעשות OC?
-
- 2 תגובות
- 564 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות מאוורר טוב למעבד ... לא משנה לי הכסף...פליז תנו לי עצה... תודה
-
- 4 תגובות
- 564 צפיות
-
-
אז אמרתם לי שעדיף עוד מאוורר ארובה ומאוורר מהצד + למאווררים שיש לי מאחורה ומקדימה (כולם 120) על פני קירור מים של טרמלטייק . יהיה הפרש טמפ' זניח או ניכר בין הסיטואציה הזאת לבין 2 מכניסים מהצד 2 מוציאים בגג + אחד מקדימה ואחד מאחורה ?
-
- 0 תגובות
- 564 צפיות
-
-
שתי שאלות ADATA DDR400 512MB כמה אתם חושבים שאפשר? כרגע הם על 3-4-4-8 ולא ממש מצאתי בביוס גם איפה משנים את זה רק מצאתי את המתח שלהם מישהו יכול לעזור?
-
- 3 תגובות
- 564 צפיות
-
-
תסתכלו בתמונה המצורפת, מה לדעתכם אני צריך לעלות וכמה? אני לא מבין כ"כ באוברקלוק לכרטיסי מסך, תודה מראש. [attachment deleted by admin]
-
- 8 תגובות
- 564 צפיות
-
-
TITAN TWC-A04 Water Cooler האם היא שווה משהו??? אני יכול להשיג אותה בסביבות 900-800 ש"ח!!! שווה??? תודה מראש http://www.overclockercafe.com/Reviews/cooling/Titan_TWC-A04
-
- 2 תגובות
- 564 צפיות
-


