אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
הוא שווה קנייה במחיר שלו? איזה מאוורר לקחת איתו
-
- 4 תגובות
- 565 צפיות
-
-
יש רק מאוורר על המעבד, זה סלרון 700 מגה הרץ עם מארז ג'נרי וספק גנ'רי, אבא שלי צריך את המחשב רק לאינטרנט ומייל וחשבתי "לגנוב לו את המאוורר 80 מ"מ שמקדימה ולשים אצלי כי המאוורר שם ממש לא מקרר ולא מוציא שום רוח, בטח בגלל אבק אבל אם המחשב מספיק לעבוד ככה בזמן שהמאוורר לא עושה כלום אז אני יכול לקחת אלי ולנקות אותו ולמצוא לו מקום חם ואוהב ;D
-
- 5 תגובות
- 565 צפיות
-
-
Crucial Anniversary PC5300 2.2V 3-3-3-12 667Mhz default 3-3-3-12-20 800Mhz 2.3V [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 565 צפיות
-
-
לא ידעתי איפה לשים ת'תמונה מצטער אם עברתי על החוקים... אז ככה, היה לי מאוורר קטן שהיה בזמנו על כרטיס מסך וודו 3 אז שמתי אותו מתחת להארדיסק. הארדיסק היה תמיד על 49-51 מעלות שזה לדעתי רותח מאוד! אבל אחרי ששמתי את המאוורר לא האמנתי כמה זה השפיע! ואני מדבר על מאוורר נורא נורא קטן אבל עוצמתי. גם ניקתי את הגוף קירור של המעבד שהיה על 58 מעלות והטמפרטורות ירדו בצורה משמעותית. הנה:
-
- 4 תגובות
- 565 צפיות
-
-
שלום, אז חזרתי מהארה"ב עם כמה חלקים חדשים + לוח וספק שקניתי בארץ והרכבתי את המערכת החדשה... הכל עובד נפלא, עכשיו הגיע הזמן לתת לה Boost אני מאמין... בגדול כרגע המטרה שלי היא להביא את המעבד לאיזור ה3.5 עד 4 ג'יגה הרץ, איפה שהוא יהיה יציב כמובן ולא חם מדי + להביא את הזכרונות למהירות בהם הם אמורים להיות - 1600Mhz... תוכלו בבקשה להמליץ לי מאיפה להתחיל? מדריכים מומלצים? משהו? המפרט המלא מעודכן פה בצד ואתם יכולים לראות. המון תודה לעוזרים [br]פורסם בתאריך: 22.04.2009 בשעה 11:19:46 אציין גם שכרגע לפי אברסט 5.01 - המעבד במנוחה באיזור ה19-20 מעלות והליבות על 33-34...משחה טרמית ששמתי - MX-2
-
- 3 תגובות
- 565 צפיות
-
-
:s05: לאחרונה התחלתי להתעניין באובר קלוקינג, יצא לי לקרוא על הנושא לא מעט ופחות או יותר מובן לי על מה מדובר. דבר ראשון - הביוס שלי חסום לאובר קלוקינג והבנתי שיש תוכנות שעוקפות את החסימה! אז אם מישהו מעוניין לעזור - אני צריך המלצות/קישורים. דבר שני - מן הראוי לציין שאני לא מחפש להגזים עם הOC וכרגע גם לא מתכוון להוסיף עוד אמצעי קירור; טמפ' הCPU שלי עומדת בין 32-43 וכך גם לוח האם. בואו נגיד שאני אהיה מבסוט אם אני אגיע ל 3.0 GHZ ... [אם זה נחשב מתון...] אני מעוניין גם להמריץ את הכרטיס מסך ואת הזכרון אם אפשר גם כן! [ובלי קשר - אני עומד לרכוש זכרון PC3200 1GB בסטיק אחד מתישהו בחודשים הקרובים] דבר שלישי - מכיוון שאני חדש בתחום ואני לא רוצה להתעסק בזה לגמרי לבד , אשמח א…
-
- 4 תגובות
- 565 צפיות
-
-
האם יש צורך לקרר מערכת ב OC לאחר כיבוי , למשל עם זה : http://www.plonter.co.il/detail.tmpl?sku=ECS-GT〈=heb&cart=116872687171966
-
- 7 תגובות
- 565 צפיות
-
-
עשיתי oc קטן :: 2375@2200 250x9.5 עכשיו עשיתי oc גם לזכרון :: pc3200 8,4,4,3 2.8v t2@pc4000 5,3,3,2.5 2.8v t1 עכשיו כשאני מריץ את memtest על מכפלה 9.5 של המעבד אין לי שום בעיות ומתי שאני רוצה להוריד את המכפלה ל-9 (2250) התוכנה מוצאת לי מלא בעיות למה זה קורה ? תודה רבה אני חושב שסבכתי אותכם קצת
-
- 4 תגובות
- 565 צפיות
-
-
כרגע רץ על 3ghz במכפלה של 7 (430) fsb הבעיה שהfsb הגבוה הזה עם p965 ds3 גורם לרתיחה של הלוח הזיכרונות שלי מגיעים ל880 והייתי רוצה להעלות את המכפלה ל8 והלקטין את הfsb השאלה על איזה יחס ולאיזה תדר יגיעו הזיכרונות במכפלה של 8 (fsb 375) תודה
-
- 3 תגובות
- 565 צפיות
-
-
אני בדרך לקנות מחשב חדש ואני צריך הצעה לקירור טוב למחשב עם 920 וכנראה עם איזה 7800GT
-
- 5 תגובות
- 565 צפיות
-
-
שלום אנשים מישהו יכול להמליץ מה עדיף לנקות מחשב בפן (על אוויר קר כמובן) או לשאוב אבק אם שואב אבק??? והאם יש סיכון באחד מהם לחשמל סטטי?
-
- 8 תגובות
- 565 צפיות
-
-
במחשב שלי יש כרטיס geforce4, כנראה שמקצר או נפילת מתח נהרס משהו במאוורר המקורי שלו והוא לא מסתובב. כרגע המחשב נתקע כשאני משחק במשחקים רציניים והכרטיס חם אז אני מניח שלא כדאי להמשיך ולעבוד עם המחשב כפי שהוא. אבל, אני לא רוצה לקנות כרטיס חדש אלא מחפש פתרון זול יותר. אני גר בירושלים ואשמח לקבל הצעות לפתרון הבעיה.
-
- 1 תגובה
- 565 צפיות
-
-
אני מעוניין לעשות למחשב שלי OC כבד וברשותי המפרט הבא: מעבד-P4 2.4C לוח-IC7 זיכרון-קורסייר 512MB 3500C2 כ.מסך-הרקולס רדאון 9800 ספק-ANTEC TP 430W מארז מאוורר של אנטק עם שני מאווררים מכניסים מקדימה,אחד מכניס מהצב ועוד שניים SF2 מוציאים מאחורה. קירור מקורי. הטמפ' שלי הם קצת גבוהות לדעתי משהו בסביבות 50 עכשיו אני שם לב שהמאוורר המקורי מסתובב בבערך 2600 שזה נראה לי נמוך מאוד. האם אפשר להגביר את המהירות שלו? אני גם שוקל לשים משחה(יש לי ארטק סילבר 3) אבל מה עם החומר השחור?
-
- 6 תגובות
- 565 צפיות
-
-
שלום לכולם ! יש ברשותי כרטיס מסך תוצרת GIGABYTE דגם GV-NX66256DP רציתי להאיץ את תדר ה-GPU ואת תדר הזיכרון שעל הכרטיס אך למרבה ההפתעה לאחר ששיניתי את הפרמטרים הנ"ל בעזרת התוכנה שהגיע עם הכרטיס vTuner 2 הפרמטרים חזרו לברירת המחדל לאחר שעשיתי RESET למחשב. האם מישהו יודע איך לפתור את "הבעיה" אם בכלל אפשר לפתור אותה תודה !
-
- 4 תגובות
- 565 צפיות
-
-
חיברתי את החוט הצהוב ללוח אבל כתוב כל הזמן 0 RPM מה הבעיה? :-\
-
- 0 תגובות
- 565 צפיות
-
-
היי... הורדתי את התוכנה SpeedFan כדי לוודא שהטמפ' שלי תקינות, ואני לא מבין ממש במספרים האלה, לדעתי אתם המומחים Temp1: 28C Temp2: -53C Temp3: 17C HD0: 39C HD1: 39C Core: 33C יש לציין כי הטמפ' האלה במצב מנוחה עם מזגן פועל בחדר, והמאוורר של הספק מוחלש (בשביל שקט)... האם זה תקין? מספיק תקין בכדי להשאיר את המאוורר של הספק מוחלש לתמיד? אפילו במאמץ? תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 565 צפיות
-
-
http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=14508 במבט ראשון נראה כמו עוד קירור למעבד אבל בתוך הסינק יושבת מערכת קירור מים זעירה Built-In שאמורה לתת ביצועים ללא תחרות מישהו שמע על הקירור הזה? ביקורות?
-
- 2 תגובות
- 565 צפיות
-
-
אוקי כולם עד לא ממזמן השתמשתי ב קסטר קינג 2 של ksp זבל של הזבלים מלך חיירה חשבתי על הביג טיפון וקניתי אותו אבל לצערי הוא לא נכנס במארז :\ מארז מיני מינו :\ קיצר אני צריך קרור ל סוקט 754 עד 200 שקל קטן וטוב האם קיימת כזותי חייה ? היה ממש טוב אם זה היה קרור שלא צריך לפרק תלוח כי לא מזמן עשיתי סידור חוטים רציני ואין לי כוח לפרק הכול :\
-
- 3 תגובות
- 565 צפיות
-
-
יש לי R9600XT ולאחר OC הכרטסי די קר אז אמרו לי (מתן CRASH ZONE) שיכול להיות שהוא לא מקבל מספיק מתח.. אז רציתי לבדוק כמה הוא מקבל.. וכמה הוא צריך לקבל אז יש איזה תוכנה או שמהו שעושה את זה?
-
- 6 תגובות
- 565 צפיות
-
-
שלום ברצוני לדעת אם כדי לקנות מתקן לקירור הHD כדוגמת Cooler Master - Cooldrive 6 המחשב שלי אמור לעבוד נונסטופ עכשיו האם יש באמת הדבל בביצועים ברגע שאני שם את ההתקן הזה? והאם הוא מתאים לSATA?
-
- 4 תגובות
- 565 צפיות
-
-
גוף קירור שבחרתי למעבד Q6600 ללא OC בשלב זה הינו THERMALTAKE V1 FOR AMD&INTEL S462/478/754/775/939/AM2. המליצו לי לקחת את גוף הקירור הבא, כי הוא יותר שקט: ASUS Silent Square Pro. האם גוף הקירור החליפי מקרר מספיק טוב והוא באמת יותר שקט ? תודה
-
- 4 תגובות
- 565 צפיות
-
-
הגיע לי עם המארז אחד בצד עם אור כחול כזה. והוא מרעיש משהו לא נורמלי.. אז אני צריך 80 מילימטר (היחיד שיכול להתלבש שם) שיעבוד שקט שקט. http://www.skypc.co.il/pl_product~TT-A2387~18~0.htm זה טוב? רשום 21dBA תודה
-
- 0 תגובות
- 565 צפיות
-
-
יש לי לוח אם GIGABYTE K8NS ULTRA 939 ומעבד A64 3200 S939. אני לא מצליח לעשות OC בכלל תעזרו בבקשה. 1. כשאני מנסה בביוס להחליף ל HTT X3 או X4 ולעלות את ה HTT ל מעל 200MHZ אז פשוט הלוח לא עולה ואחרי כמה זמן הוא עולה מהביוס השני ומתאפס. ניסיתי לעדכן לביוס הכי אחרון שיצא שהוא F6 וזה לא עזר להיפך עכשיו כשאני עולה לWINDOWS במצב DEFAULT שהוא 200*10 משומה הוא מוריד לי את ה HTT ל 184MHZ ואת הזיכרון ל 184*2 למרות שבביוס מצויין שהזיכרון צריך לעבוד על 200*2 ולא לפי ה HTT. בכל מקרה לא משנה באיזה HTT ובאיזה CLOCK אני מנסה לעלות את המחשב הוא פשוט לא עולה חוץ מה CLOCK הברירת מחדל. זה מאוד מוזר כי אני קראתי בהמון פורומים על הלוח הזה והגיעו איתו לתוצאות מאוד טובות ללא שום מודים ואפילו שינוי…
-
- 2 תגובות
- 565 צפיות
-
-
יש לי נתב eci 312+ שמחובר לסוויצ' ואליו מחוברים שתי מחשבים. דבר ראשון, מה עוזר לי Multicast? להעפעיל את זה או לא? דבר שני, אני רוצה לבטל את הפיירוול של הנתב ולשים בכל מחשב פיירוול רגיל, אבל אפשר שמבטלים את הפיירוול זה מבטל גם את ה-NAT אז אם אני יבטל את זה שתי המחשבים עדיין יוכלו להכנס לאינטרנט? או שחייב את הNAT? אם כן יש איזה דרך לבטל רק את הפיירוול? תודה 8)
-
- 2 תגובות
- 565 צפיות
-
-
לאחרונה רכשתי את ה HST נזכר למעלה, האם יש לכם איזשהו מאוורר מומלץ לשים עליו ? תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 565 צפיות
-


