אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
אני מנסה לעשות UNLOCK למעבד והחומר שצרכים לחבר בין הפנים תמיד נישפח ואני מישתמש מסלוטיפ
-
- 1 תגובה
- 568 צפיות
-
-
טוב אז ככה הידע שלי האנגלית ובחשמל לא משהו אז אני מודה למי שיעזור לי . האם הפאן באס הזה יכול לישלוט ב6 מאווררים כאלה ? הפאן: http://www.jab-tech.com/customer/product.php?productid=1811&cat=&page= המאווררים : http://www.jab-tech.com/customer/product.php?productid=1631&cat=79&page=1 שאלה 2 איך הוא שולט על 6 מאוררים כשיש לו רק 3 ערוצים ? 2 מאוורים לערוץ ? וככה על הדרך אם מישהוא יודע איפו אפשר להסיג לדים UV תודה רבה למי שיענה .
-
- 2 תגובות
- 568 צפיות
-
-
מעניין אותי לאנשים שעוסקים בOC ויש להם קירור אויר ומעבדים מסדרות האקסטרים של אינטל כמו QX9650 או QX9770 וכו'. כמה ניתן להגיע עם המעבדים האלו יציב לחלוטין עם קירור אויר?
-
- 1 תגובה
- 568 צפיות
-
-
היי. אני רוצה לשפר את ה - Palit Radeon 9800se שלי, הבעיה היא שיש לו 128ביט. מה אני יכול לעשות בשביל לשפר אותו? אם אתם יודעים אז בבקשה גם תתנו מדריכים.
-
- 7 תגובות
- 568 צפיות
-
-
המפרט שלי הוא ככה Intel Pentium 1.7ghz ASUS P4V800X 256 MB DDR-SDRAM עכשיו ההעלתי את המ100 ל 110 הרצתי בדיקות יציבות הכל עובד תקין ניסיתי להעלות ל 111 והמחשב מתרסט בבדיקת יציבות בסופר פאי 16 MB אם יש למישהו ניסיון עם לוח\מעבד כזה ויכול לעזור לי אני ישמח תסתכלו בתמונות על ההגדרות של המחשב
-
- 8 תגובות
- 568 צפיות
-
-
אם אני מחליף את ההיט סינק הסטוק(SBב) להיט סינק הזה http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_144&products_id=18812 ואני שם עליו מאוורר 80MM אז זה אמור לתת לי שינוי רציני במעלות של הלוח אם? פשוט אין לי אפשרות להחליף את ההיטסינק של ה NB
-
- 2 תגובות
- 568 צפיות
-
-
C:\Documents and Settings\All Users\Documents\My Pictures\Sample Pictures\מאווררים.bmpזה סירולקציה נכונה של מאוררים?
-
- 4 תגובות
- 568 צפיות
-
-
צריך המלצה למאווררים, הכי שקטים שיש גודל לא משנה בעקרון אני רוצה לקנות מעמד ללפטופ עם מאווררים, אבל לא נראה לי שממש משקיעים במאווררים שם, אז אני חושב אולי להרכיב משהו. מבחינת מתח, הם יקבלו או מהUSB, או מתח ישיר מהחשמל.
-
- 0 תגובות
- 568 צפיות
-
-
http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?products_id=5010 הצעצוע הזה ייתן משהו אם הוא יישב ליד הכרטיס.מ ?
-
- 0 תגובות
- 568 צפיות
-
-
-
Hi everybody, I got an ATI Radeon 9800 Pro to replace my Sapphire 9600 Atlantis. with the old card (good passive cooling) I managed to OC the card to: 189=>237, 324=>385 (nice...) With the new card (it has a fan and it gets power directly from the PSU), I can't OC even by 20hz!!! What is going on here? What might be the reason? I'm thinking it might be because my PSU is a little weak (~300W). Can this be the cause of my OC problem? Thanks!
-
- 2 תגובות
- 567 צפיות
-
-
היי חבריה, מחשב אינטל ,מעבד dual d 930'3000 nhz טמפ' 65-85 בין המעבדים הראשונים של ליבה כפולה לוח אם qd 965 של אינטל טמפ' 65-75 ich-81 mch -63-65 cpu coolung fan --1766 prosesor fan 1031-1018 הטמפ' ללא מאמץ( רק באתר שלכם כרגע,) יש 3 מאוורים,1 בחזית 2,מאחור האם זה תקין? מה נראה לא תקין המעבד ואו הלוח ואו שניהם? תודה נ.ב. כאשר החום עולה אני חש את זה בבעית גלישה איטית ביותר
-
- 4 תגובות
- 567 צפיות
-
-
P35E Abit IP35-E 1 ¤485 WORK3K Assembly and Tests, New Computer above 3000nis 1 ¤5 ATX450PNR FSP Basic SI 450W ATX450-PNR 120mm + Satax3 PCI-E P.PFC 1 ¤200 L192SD Fujitsu Siemens 19" LCD L19-2SD 5MS DVI 1 ¤1115 F2-6400CL4D-2GBPK G.Skill 2GB DDR2-800 DualKit (2x1GB) CL4-4-4-12 2GBPK 1 ¤323 NX88T512HP Gigabyte 8800GT G92 512MB DDR3 Zalman Cooling Overclocked Retail 1 ¤1248 OC I'm Instested in CPU Overclockin 1 ¤0 Q6600TBU Intel Core 2 Quad Q6600 G0 95W 2.40Ghz 8MB + Evercool Buffalo 1 ¤1358 SAGITTA223CM Raidmax Sagitta II Black 2x120MM ALL LED 23CM Side Fan NO PSU 1 ¤357 S203B Samsung DVD-RW SH-S203B Sata Black Dual Layer X20 1 ¤147 WD3200AAKS Western Digital 320G…
-
- 0 תגובות
- 567 צפיות
-
-
יש לי HD 2600 AGP והקירור שיש עליו פשוט גרוע.. הכרטיס ממש חם והקירור בקושי זז.. ניסיתי למצוא לבד קירור אבל לא ראיתי בשום מקום, אז אשמח אם תעזרו לי =) תודה
-
- 2 תגובות
- 567 צפיות
-
-
איזה מאוורר הכי כדאי ביחס טוב של איכות/מחיר/רעש? מישהו יכול לתת לי פרטים על כל מאוורר? SFM/DBA/W וכו'.. - SPIRE 80mm FAN - Spire 80MM Case Fan Ball Bearing - ZALMAN FAN ZM-1 80MM - Thermatake 92MM FAN (האם הוא טוב?) - ZigZag 80x25 4 led fan - ball bearing
-
- 0 תגובות
- 567 צפיות
-
-
לקחתי זכרונות ממחשב אחר שהיו על מחלק 1:1 ומהירות האמיתית של הזכרונות היא 667MHZ ועכשיו הם מנוצלים רק כ-400 כי המעבד היה על 200 באס מכיוון שבלוח שלי אין אופציות של OC אני לא יכול לשנות את זה שוב יש איזשהי תוכנה שיכולה לעקוף את זה? כלומר תוכנה שמאפשרת לעשות OC בלוחות שלא תומכים OC ועל הדרך לשנות את המחלק? (נורא נחוץ לי!) תודה לעוזרים תודה תודה!
-
- 2 תגובות
- 567 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות שני מאווררים למארז, אחד מכניס ואחד מוציא. איזה כדאי לי לקנות, שלא יהיה יותר מדי רועש ויעשה תעבודה?
-
- 1 תגובה
- 567 צפיות
-
-
יש ברשותי Sapphire Radeon 9800 Pro 128mb, 256 bit והקירור עליו נורא עלוב, מאורר קטן של Ati, עם צלעות קירור עלובות ביותר. ואני רוצה מערכת קירור מעולה, שתכלול גם צלעות קירור טובים. שתהיה התקנה פשוטה, בלי להסתבך עם גריז תרמי, ולכלוך מיותר. ושהמערכת תהיה שקטה, ואיכותית. הגעתי עם הקירור סטוק ל 398-core 360-זכרונות ואני רוצה לעלות הרבה מעל זה. בקשר לתקציב, עד 150 שקל.
-
- 5 תגובות
- 567 צפיות
-
-
ערב טוב לכולם , אני מקווה שזה הפורום המתאים אני מחפש פאנל תצוגה של טמפ' ,אני צריך שיהיו בו לפחות 2 חיישנים אז אם למישהו יש המלצות אני ישמח לשמוע תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 567 צפיות
-
-
המעבד שלי במנוחה עומד על 45 מעלות ! זה לא קצת הרבה ? אומנם עוד לא חיברתי אמצעי קירור מיוחדים אבל עדיין....
-
- 4 תגובות
- 567 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לקנות קרור טוב למעבד שלי כי הוא חם מאוד במנוחה 55 במאמץ 64 הוא מהירות 3.000 וסוקט 478 תודה מראש אליי :hi: :hi:
-
- 0 תגובות
- 567 צפיות
-
-
אהלן, עשיתי היום בדיקה ב- 3DMAERK 03 לפני ואחרי OC לכרטיס מסך. התוצאה נראית לי נמוכה- 837 בסטנדרט, כאילו בלי OC. אחרי OC ל- 280\430 קיבלתי 934 נקודות (סטוק 250\405). איך התוצאה? אני ראיתי אצל משתמשים במפרט תוצאות כמו 2000 ומעלה (עם OC כמובן). המפרט מחשב שלי נמצא אצלי בחתימה ובמפרט.
-
- 1 תגובה
- 567 צפיות
-
-
נכון יש את הנייר נחושת שעושים איתו עבודות אומנות וכל זה http://img88.imageshack.us/img88/9696/copperpaper2hn.jpg http://www.cyconpub.com/images/j_art/2005/monogramincopper.jpg ויש את הסינקים של Thermaltake Copper memory heat אז יש מצב לשים אותו (נייר נחושת) על הזכרונות זה יוריד קצת מעלות ?
-
- 5 תגובות
- 567 צפיות
-
-
התקציב שלי הוא עד 900 שקל , השאלה היא אם זכרונות 800MHZ של TWINMOS ב520 שקל לא יספיקו לי ? אני רוצה להגיע ל3.2 - 3.4 ב Q6600 ... יש לי אפשרות לקנות גם את ה G.SKILL 800MHZ 2GB HZ , השאלה אם לא חבל על 400 שקל שיכו על זכרונות שאין לי צורך בהם ...
-
- 4 תגובות
- 567 צפיות
-
-
בישביל להוריד תיזמונים צריך לעלות מתח??? ולאיזה תזמונים אפשר להגיע עם הזכרונות האלה: http://www.ocztechnology.com/products/memory/ocz_ddr2_pc2_9200_reaper_hpc_edition
-
- 1 תגובה
- 567 צפיות
-


