אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
המאורר הקידמי שלי, במקורי שמגיע עם המארז, לא עולה למהירות גבוהה מ900 סל"ד יש איזה תוכנה שאפשר לאלץ את המאוורר לעלות סל"דים?
-
- 4 תגובות
- 569 צפיות
-
-
שקט חשוב מאוד. אבל כך גם הקירור. מהו הקירור הכי איכותי ביחס של קירור\שקט ? עלות לא משנה הסכומים גם ככה לא בשמיים.
-
- 2 תגובות
- 569 צפיות
-
-
יש חיה כזאת? הרעש של הTRANSFORMER עולה על העצבים לפעמים ואני מעוניין להשאיר מאווררים עם לדים כי זה חלק מהקטע במארז תודה מראש לעונים!
-
- 7 תגובות
- 569 צפיות
-
-
אני רוצה לעשות אוברקלוקינג לכרטיס מסך,מה שיש פה באתר גרוכ ולא מובן תביאו תוכנה טובה
-
- 4 תגובות
- 569 צפיות
-
-
אהלן! ברשותי מארז 6A19 של COMPUCASE ובתוכו BIG TYPHOON על המעבד. לפני כמה זמן המאורר האחורי במארז שבק חיים אז העברתי את הזלמן F3 (רועש...!) לצד האחורי. אני צריך לקנות מאורר 12 ס"מ כדי לשים בחזרה מקדימה.. מה מומלץ מחנויות בירושלים? (IVORY\KSP\BUG\OFFICE DEPOT|חנות אחרת שאני לא מכיר) בKSP יש מגוון לא רע. אפשר לראות את כולם במחירון חלקים תחת "מאוררים וגופי קירור" (בעמ' הזה: http://ksp.co.il/hmain.php?now_snif=kspjerusalems) תודה! ועוד שאלה קטנה. במארז 6A19 יש חור בצורת עיגול מעל המעבד (כנראה כדי להוציא ממנו צינור החוצה) ועוד מין חור אוורור קצת יותר למטה. החור אוורור הוא בערך 11.5X8.5 ס"מ. האם לדעתכם אפשר\כדאי להצמיד לו איכשהו מאורר שיוציא אוויר מהמארז? משהו כמו מא…
-
- 3 תגובות
- 569 צפיות
-
-
-
סוף סוף אחרי שקניתי את הקירור של הזלמן עשיתי OC וקיבלתי ב- 3DMARK 05 6250 נקודות שזה המון והייתי מאוד שמח לראות שזה שיפר את הניקוד באיזה 1200 נקודות שיפור אדיר רציתי לדעת מה אתם חושבים על זה והאם כדי לי להמשיך את ה OC דרך אגב אני יכול יותר ממה שעשיתי
-
- 4 תגובות
- 569 צפיות
-
-
אני מעוניין לעשות OC למעבד e6400 והלוח אם הוא Asus P5B-V התוצאה הסופית היא שאני מעוניין להגיע 3 גיגה הרץ כרגע הוא על מהירות סטוק של 2.13 עם קירור סטוק מה עלי לעשות בהגדרות בביוס? יש לי 4 גיגה ראם של 667
-
- 1 תגובה
- 569 צפיות
-
-
חג שמח ! אני מעוניין בהמלצות חמות על זוג מאוררים חרישים/שקטים למאוררים אחוריים בגודל 80MM עם אפשרות לבקרה על מהירות הסיבוב שני המאוררים יותקנו על מארז HTPC של SILVERSTONE LC20B-M מהידע שיש לי מאוררים של 21dBA נחשב שקטים 1500RPM או פחות קראתי המלצות מאתר: www.silentpcreview.com הנה הלינק: http://www.silentpcreview.com/article63-page2.html שימו לב להמלצה לגבי המאוררים 80MM בתחתית העמוד. אודה לכם אם תעזרו לי בנושא ותמליצו לי על דגמים מסויימים מנסיונכם תודה איציק
-
- 3 תגובות
- 569 צפיות
-
-
שלום, אני הולך לקנות 7900GS, ורציתי לדעת.. איך עושים OC? כלומר איך ממהירים את הכרטיס? על ידי תוכנה או על ידי שינויים בחומרה עצמה? תודה למגיבים לא מצאתי כלום ב FAQ.
-
- 6 תגובות
- 569 צפיות
-
-
בוקר טוב, ??? כיצד ניתן להוריד את הטמפ' ב- 10-20 מעלות ברכיב P4 3.2G סוקט 478 MB של Asus ? האם יש פיתרון איכותי אך לא מורכב ? כגון: מקום נוסף על שולחן העבודה ? נאמר שההשקעה עד 500 ש"ח בברכה עדי דורון
-
- 4 תגובות
- 569 צפיות
-
-
קניתי מארז חדש וקירור חדש ביקורות או עצות NZXT Tempest Thermaltek Bigwater 745i Corsair 550VX SLI PSU Asus P-5K3 SLI MOBO Intel e8400 @ 4Ghz 2x Nvidia 9600 GT 2x1GB DDR3 OCZ GOLD 500GB Seagate 32MB Cache 160 Maxtor 16 MB Cache WD 80GB 16MB Cache תמונה :
-
- 5 תגובות
- 569 צפיות
-
-
מה עושים עם הולטז)למה הוא משפיעה( ???
-
- 0 תגובות
- 569 צפיות
-
-
שלום! אני מעוניין לקנות זוג מאווררי 80מ"מ המאירים באור כתום ומחפש חנות באזור המרכז המוכרת כאלו.. אם תוכלו לומר לי היכן אוכל להשיג אותם אודה לכם.. תודה מראש! מאור.
-
- 1 תגובה
- 569 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לעשות oc לכרטיס מסך עם התוכנה ATITool אבל אני לא מצליח לעבוד עם התוכנה הוא לא מזהה את הכרטיס ואת המהיריות שלו ואני לא יודע מה לעשות אשמח אם תסבירו לי מה לשנות בהגדרות כדי שהתוכנה תעבוד תודה ויש לי עוד שאלה הורדתי קובץ רגסטרי שהיה אמור להוסיף לי ללוח הבקשה של הדריבר את אפשריות הoc הפעלתי את הקובץ ואישרתי אבל זה לא הוסיף את האפשריות או שהוא כן הוסיף ואני לא יודע איך לגשת לשם אשמח אם תענו לי גם על השאלה זו
-
- 1 תגובה
- 569 צפיות
-
-
השאלה שלי היא כזאת אם אני ארצה לבצע OC לזיכרונות עם תזמון 5-5-5-12 (מעבד E6600+ לוח אם COMMANDO) האם תהיה לי מגבלה כלשהי מבחינת רמת ה-OC,תדר וכדומה לאותה מערכת עם זכרונות עם תזמון 4-4-4-12 ? תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 569 צפיות
-
-
שלום לכם! יש לי מחשב חדש (מפרט בצד), עם WINDOWS VISTA. מהירות השעון של Q6600 היא 2.4 ועכשיו אני פועל עם OC של 3GHZ. 333X9 הבנתי שמהירות זיכרון הRAM גדלה בהתאם לOC של המעבד. השאלה השלי היא: למה כשאני מנסה להגביר את מהירות השעון ל3.2 או 3.6 (356X9 / 400X9) הWINDOWS מסרב לעלות? הוא נותן שגיאה בBOOT. (יש לי קירור למעבד AC 7 PRO) כיצד אני צריך לפעול כדי להגביר את מהירות השעון למעלה מ3 GHZ? תודה לעונים!
-
- 1 תגובה
- 569 צפיות
-
-
בגלל שיצא טיפה יותר ממה שקיוויתי אז שמתי רק על המעבד, וכרגע התוצאות לא נראות לי טובות. האם הייתי צריך לשים גם על המעבד וגם על הV1? האם לוקח לזלמן זמן עד שהוא באמת משפיע כמו שצריך?
-
- 3 תגובות
- 569 צפיות
-
-
שלום . יש לי מעבד סלרון 800 , עכשיו בביוס יש אפשרות להעלות את המהירות שלו ... העלתי את המכפלה ל 9 זאת אומרת שבביוס הוא מראה לי שהמעבד עכשיו הוא 900 , אבל בתוכנת CPUZ הוא עדיין מראה לי שהמעבד עומד על 800 ... למה זה ככה והאים עשיתי משהו לא בסדר. ... ?
-
- 7 תגובות
- 569 צפיות
-
-
יש לי את הזלמן מדגם המניפה . האם כדאי שהמאוורר יעיף אויר על הסינק או שפשוט ישאב אותו ממנו ? מה מומלץ ?
-
- 3 תגובות
- 569 צפיות
-
-
אין ספק שאלה ימים שמחים עבור המחשב שלי. לא רק שהמאוורר של הכרטיס מסך מת, אחד של המארז (enermax) מת, אחד מראה סימני גסיסה ועוד אחד שיש לי מימי אנטיוכוס ונראה לי שהמהירות שנוצרת מהחיכוך בסיבוב שלו מעלה את הטמפרטורה ביותר ממה שדחיפת האוויר שלו מורידה. בקיצור, אני צריך להחליף 3 מתוך 4 מאווררי המארז שלי. מאחר ואני יותר מרושש מזאב רווח ב'סלאח שבתי', אני צריך מאווררים זולים אבל כמובן שאני לא רוצה להתפשר על גנריים או דלתא, שלא יחשבו שאני מחביא איזה מיינפריים בבית. מצאתי באתר של הדובים כמה אפשרויות יחסית זולות: Spire 80MM Case Fan Ball Bearing http://www.spire.nl/asp/hdd.asp?ProdID=24 מהירות: 2500, דחיפת אוויר: 37, רעש: 25. המחיר: 38 ש"ח. Vantec Uv 80MM Case Fan Blue http:/…
-
- 4 תגובות
- 568 צפיות
-
-
יש לי מעבד פנטיום 3 800 סוקט PGA על לוח ASUS -CUV4X עם 786 MB זיכרון . יש מאוורר על המעבד, שתיים במארז(חוץ מהכרטיס מסך והספק כוח) ושאני בודק את הטמפרטורה במצב מנוחה(לא בוינדוס)ב -BIOS אז המעבד עובד במנוחה על 41~45 צלציוס. והלוח אם קר לדעתי 27~30 מעלות במנוחה. ובדקתי שהמאוורר שעל המעבד תקין ולא עושה רעשים. אז האם הטמפרטורה הזאת נורמאלית? ואם לא אז תגידו לי בבקשה על כמה מעלות מעבד כזה צריך להיות במצב מנוחה. תודה לעוזרים. אלדד
-
- 1 תגובה
- 568 צפיות
-
-
מישהו יכול לעזור לי למצוא מפרט של המאוורר הזה? כמה CFM כמה RPM כמה דציבל וכו'...! תודה רבה!
-
- 1 תגובה
- 568 צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש....עכשיו יש לי עליו v12 ועצוב לי לראות את הגוף קירור המקורי סתם יושב בקופסא ;D הוא יכול לתרום במשהו למחשב היותר ישן? (p4)
-
- 5 תגובות
- 568 צפיות
-
-
איך אני משנה את ה MHZ של המעבד בלי לשנות באותה מידה את הMHZ של הזיכרונות? [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 568 צפיות
-


