אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
טוב אז ככה היום קניתי במזל טוב זיכרון 512 400 של ADATA שני מאווררי TT SF וארקטיקסילבר 5 התקנתי את הכל (חוץ מהמשחה היא תחכה למחר כנראה כי פירוק המארז התיש אותי....) אני מדליק את המחשב ו... שואב אבק בהתגלמותו!!! רעש לא נורמלי!! אני לא יכול לסבול את זה הרבה וההורים שלי בכלל לא. עכשיו חשבתי לקנות פאן באס הכי פשוט שיש כדי להפחית את כמות הרעש בלילות אבל מצאתי במאווררים האלו את החיבור הבא: (או שהוא יופיע בסוף ההודעה) ניסתי לחבר אותו למאוורר לסובב אותו לפה לשם כלום המאוורר עדיין מרעיש כמו קודם.... איך אני יכול לגרום לחיבור הזה לעבוד???? ועוד שאלה איפה אני יכול למצוא פאן באס זול מאוד לא אכפת לי שיהיה מכוער רק זול ושיעשה את העבודה שלו??? עריכה::: האם אפשר למדוד טמפרטורה באמצעות החי…
-
- 3 תגובות
- 572 צפיות
-
-
עשיתי OC לכרטיס שלי כפי שציינתי MX 400 עם 32MB. לא משהו רציני בכלל כי הכרטיס לא איפשר, העלתי את הליבה מ175 ל-201 ואת הזיכרונות מ-183 ל-205. עכשיו כאן מגיעה הבעיה שהעלתי את הליבה יותר (210) ואת הזכרונות ל-215 הכרטיס התחיל לעשות מלא קישקושים על המסך והמחשב ניתקע... עכשיו אני יודע שזה מכיוון שההמהרה היא כנראה יותר מדי בשביל הכרטיס. בקיצור השאלה היא האם זהו קצה גבול היכולת של הכרטיס באוברקלוק או שפשוט הוא התחמם יותר מדי וצריך לשדרג את הקירור שלו??
-
- 6 תגובות
- 572 צפיות
-
-
מצאתי את הגרסאות האלו בינתיים , האם יש עוד סטפינגים? מי מהם הכי מוצלח ל OC ? מישהו הצליח איתם ? AQXEA 0323TPDW וקיים גם אותו אחד עם AQXDA (שמים לב להבדל בין ה E ל D, שכנראה מציין סדרה חדשה יותר מה D)
-
- 2 תגובות
- 572 צפיות
-
-
האם ה OCZ VENDETTA 2 הוא עדיין המשתלם ביותר מהרשימה פה ? http://tms.co.il/cat/107/sort:1
-
- 1 תגובה
- 572 צפיות
-
-
שלום אנשים יש לי שתי שאלות 1) כאשר אני מורח משחה תרמית על המעבד (775) האם אני אמור גם למרוח על צלעות קירור?? (המקורי של אינטל?) 2) האם מישהו שמה על הפתרונות קירור של AVC ל775 והאם הם מומלצים?
-
- 2 תגובות
- 572 צפיות
-
-
בהתחלה חשבתי שאקח את ה-IFX-14 עם מתאם ל-LGA1366.. אבל אחרי שראיתי באנצ'ים וביקורות של אנשים יחידים שרכשו את הקירור.. די נבהלתי. הגעתי למסקנה שתוספת תשלום של 200 ש"ח בערך על טמפרטורות זהות ואולי נמוכות ב-2 מעלות צלסיוס (וגם זה בלחץ) היא לא משתלמת, אז חזרתי לתכנון המקורי - Thermalright TRUE Black 120 מצויד ב-2 מאווררי 120mm. המטרה שלי היא לקחת את ה-i7 920 לתדר מינימלי של 3.8GHZ ואם אצליח יותר.. אז אצליח . המאווררים יחוברו לבקר מאווררים של Scythe, ה-KAMA-METER כך שאוכל להחליש אותם מתי שהם לא תחת עומס. (כשיהיו תחת עומס אני מאמין שאהיה עם אוזניות..) חשבתי לקחת מאווררי S-FLEX במהירות של 1,200RPM שפולטים 49.00CFM כל אחד אבל אין לי מושג אם הם מספיק חזקים. האם הם יספיקו, או שעל…
-
- 2 תגובות
- 572 צפיות
-
-
האלן מערכת E7200 EP43-DSL3 ספק 400 FSP זכרונות 800 של קינגסטון הצלחתי לייצב את המעבד על 4.00 באס 422 אבל לא מצליח מעבר. זכרונות ביחס 1:1 על 844 כאשר אני יציב עליהם. השאלה אם אני אקנה זכרונות 1000 אני אוכל להמשיך ב OC (ניסיתי לעלות מתח) תודה
-
- 2 תגובות
- 572 צפיות
-
-
ואם כן אשמח לקצת הדרכה תודה
-
- 0 תגובות
- 572 צפיות
-
-
מצורפים נתוני המחשב.המעבד נמצא בדרך כלל על 46 מעלות וההרד דיסק 35-40 מעלות. תודה [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 572 צפיות
-
-
ואם כן , אז הביצועים של הכרטיס מסך עולים ?
-
- 3 תגובות
- 572 צפיות
-
-
צריך עזרה מאנשים עם ניסיון- המפרט שלי הוא כזה- e6550 p35-ds3r corair 1x2gb 800mhz cl4 leadtek px8800 gts 320mb seagate baracuda sataII 320gb corsair 520hx קירור סטוק זאת אומרת- fsb 333 dram 400 באס 1333 מכפלה 7 לאיזה יעדים הייתם ממליצים לי להגיע? מה הכי מומלץ? יחס של 1:1 FSB:DRAM?
-
- 0 תגובות
- 572 צפיות
-
-
יש אפשרות לשנות אותו ל5500 כי ראיתי שמישהו אמר את זה פה.. מישהו??? יודע??
-
- 3 תגובות
- 572 צפיות
-
-
את המידע יש לקחת בערבון מוגבל... המאמר מתאריך October 10, 2007 ונתן מידע לגבי טמ"פ מקסמלית של מעבדי INTEL ו AMD שונים מסודר בטבלאות. לגבי INTEL ניראה כי מדובר ב TJ MAX ולא בטמ"פ ה CORE אך אני לא בטוח למה התכוון באמת המשורר http://www.hardwaresecrets.com/article/143/1
-
- 1 תגובה
- 572 צפיות
-
-
-
טוב אז כמו שהבנתם זה מה שיש לי,מה לעשות זה מה יש. עכשיו עשיתי טיפה OC לכרטיס עם ריוה טיונר הגעתי ל: memory- 279.0 core clock- 249.8 עכשיו...רציתי לדעת האם יש אפשרול להגיע יותר כי לא ניסיתי יותר מזה. עד כמה בערך זה כבר נחשב טוב ועדיין לא מסוכן. האם זה מסכן את הכרטיס ומוריד מה"חיים" שלו. מה התוצאות שלכם לאותו כרטיס למי שעשה. האם יש דרך לבדוק אם הכרטיס עדיין פסדר כל זמן. תודה רבה.
-
- 0 תגובות
- 572 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך של ASUS ולא מצאתי ביוס של 5500 שלהם אבל מצאתי של חברה אחרת...זה משנה??
-
- 1 תגובה
- 572 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי מעבד p d 950 3.4 הוא מעולה אבל רציתי לדעת עם הטמפרטורה ללא מאמץ מתאימה למעבד הנה תמונה לא עשיתי oc והמאורר שלו של אינטל ועם לא מה אתם ממליצים לי לעשות
-
- 1 תגובה
- 572 צפיות
-
-
שלום לכולם אני רוצה לשפר את הביצועים של הכרטיס מסך שלי nvidia g-f 7300 le pci-e שאר המפרט הוא: pd-c 940 3.40 ghz 1024 ddr2 asus p5ld2 se 450w עכשיו שאלה זה בכלל אפשרי?
-
- 2 תגובות
- 572 צפיות
-
-
אוקיי אז אני רוצה לעלות את המעבד שלי עוד בגלל שעכשיו חורף והוא עם הOC שעשיתי לו נמצא בטמפ' טובה עכשיו הלוח שלי נמצא במפרט ויש אפשרויות בביוס שאני לא מבין מהם:CPU SPREAD SPECTRUM K8 CPU CLOCK RATIO ואני לא מוצא בשום מקום מחלקים ומהירויות של זיכרון וגם את הHTT אין לי מושג איפה כל זה נמצא אולי מישו עם לוח כמו שלי יכול להגיד לי
-
- 6 תגובות
- 572 צפיות
-
-
נתקלתי לפני מספר ימים בבעיה מוזרה. עשיתי למעבד שלי אוברקלוק, דרך הביוס כמובן, ל- 3GHz כשקניתי אותו ומאז המעבד על אותו אוברקלוק ללא שינויים לאחרונה כשאני מאתחל את המחשב אני רואה באתחול של הביוס שהמעבד ללא OC , ככה זה נראה : (2.40GHz(267x9 בדקתי את ההגדרות של ה-OC בביוס ולהפתעתי גיליתי שההגדרות נשארו כמו שהן , 333X9 . ביצעתי איפוס לביוס אך ללא הועיל, יש עדיין בעיה שה-OC לא מבוצע בפועל , בדקתי גם באמצעות CPU-Z וגם הוא מראה שאין OC. יש למישהו רעיון מה יכולה להיות הבעיה ?
-
- 2 תגובות
- 572 צפיות
-
-
16477 3DMarks e8400 4850 hd 2גיגה זכרון ep45 ds3
-
- 1 תגובה
- 572 צפיות
-
-
יש לי לוח אם שך אסוס P4P800 ומעהבד 2.6 מומהר ל3.1 וקצת... איך אני נועל את האפשרות הזאת בביוס.... ועוד שאלה ....איני מצליח למצוא דרך לעשות אוברקלוק דרך הביוס (למעבד!!!) יש לי רק את האפשרות האוטומאטית של הלוח שלי ... האוברקלוק מתחיל ב5% ונגמר ב30% ...כעת אני ב20%!!!.... תודה לכל העוזרים תומר בכר
-
- 0 תגובות
- 572 צפיות
-
-
היי! יש לי מארז studio עם ספק מתוצרת החברה "Best Power" ספק של 400W מישהו מכיר את הספקים האלו ואם הם מתאימים לOC? ויש לזה קשר למתח שמקבל המעבד? כי אצלי המעבד בסטוק במתח 1.4V
-
- 5 תגובות
- 572 צפיות
-
-
http://www.zerotherm.net/eng/common/zerotherm.asp יש לה קירורים מעניינים מאוד מתכנונים ממש ממש מיוחדים למשל ה VGA COOLER GX810 והCPU COOLER BTF90 http://www.zerotherm.net/eng/product/GX810.asp האם ניתן להשגים בארץ?
-
- 4 תגובות
- 572 צפיות
-
-
מישהו מכיר את התוכנה PC ALERT 4 ??? אם מישהו מכיר את התוכנה ויכול להסביר לי בדגול איך היא עובדת אני אודה לו מאוד... יש שם אפשרות להגביר את עוצמת המאוורר של המעבד?
-
- 0 תגובות
- 572 צפיות
-


