עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by haviv822,

    אהלן חברה, בשעה טובה הגיע לידיי האקסלרו הפסיבי ;D חשבתי לשתף אתכם במעט תמונות אחרי ההרכבה, על הכרטיס - X800GTO2 בנתיים, אני יכול להגיע לכם שהטמפ' (במנוחה בלבד) גבוהות ב 4-5 מעלות מקרור הסטוק, בימים הקרובים אני יקבמן עליו איזה מאוורר ונראה כמה הרצים אני יוכל עוד להעלות כדי לעקוף אולי את מהירויות הליבה והזכרונות של X850XTPE.

    • 2 תגובות
    • 573 צפיות
  2. Started by tom_k85,

    אך בוחרים זיכרון טוב לOC? במה צריך להתחשב איזה חברות טובות וכו... תודה לכל העוזרים :xyxthumbs:

    • 3 תגובות
    • 573 צפיות
  3. Started by JezpeRR,

    אז ככה יש לי AMD XP 1800+ Gigabyte GA-7vkml Kingston KVR266X64C25/256 אז ככה אני רוצה לעשות אוברקלוק אבל בביוס הכל סגור חוץ מלעלות תדר שעון למעבד... אני רוצה לנסות למצוא תגבול של המחשב שלי גם ככה הוא עגלה לפחות נוציא ממנו משהו...אם אפשר עזרה היא תתקבל בברכה! תודה אני חייב לציין שהעלתי את תדר השעון ל-140 (133 בסטוק) והמחשב לא עבר בדיקה בפריימ95 ואני מתכוון שהוא בקושי העלה תבדיקה זה רק התחיל והוא נתקע והוא גם נתקע סתם ככה...נראה לי זה המתח אבל זה נעול אצלי כמו כל דבר אחר כמעט בביוס

    • 4 תגובות
    • 573 צפיות
  4. Started by iakovl,

    זה מתחיל לשגע אותי חבר שלי ביקש למצוא לו קירור זול שיתאים לNocona אני לא כל כך מוצא עזרה בבקשה

    • 0 תגובות
    • 573 צפיות
  5. אורח The_Exorcist
    Started by אורח The_Exorcist,

    מראש אני אומר, מדובר על מצב IDLE עם טמפרטורת חדר של בערך 16 מעלות (המזגן עתיק, עזבו בשקט, קפאתי מקור :-) ) אז מה הסיפור? יש לי מארז IPC (ראק מאונט, 4 יחידות), יש בו מקום לשני מאוררי 80 מ"מ מאחורה ו120 מ"מ מקדימה. במשך חצי שנה עבדתי עם המאוררים הדי פשוטים שהגיעו עם הספק+המאורר של אינטל והמשחה כנ"ל. ביום שישי עשיתי קצת שינויים: ה120 מ"מ הקדמי הוחלף למאורר 120 מ"מ של טרמלטייק, עובד כל הזמן במקסימום, מכניס אוויר. 80 מ"מ אחד אחורי, גם הוא מכניס אוויר. * סיילנט קט 9 * מעל ה80 מ"מ שמוציא אוויר ועובד לרוב בסביבות ה2000RPM (אותו דחסתי בצורה מוזרה למקום השני של ה80 מ"מ) * סיילנט קט 9 * נוסף שנמצא באזור הכוננים, אבל כך שהם לא חוסמים את הזרימת אוויר שלו. הוא למעשה תלוי ע…

    • 6 תגובות
    • 573 צפיות
  6. Started by ofer_fas,

    שלום, הסתכלתי עכשיו מה הטמפ' של הכ.מסך שלי וגיליתי שהיא.. 70 מעלות!! הקירור שבה עם זה בכל מקרה מעצבן אותי והוא מרעיש בטרוף! יש לי R9800XT club 3d... עבדו אלי.. לא התכוונתי לקנות של החברה הזאת.... הוא היה אמור להיות בתכנון של ATI אבל.. הכרטיס פועל ככה ללא OC.. חשבתי להחליף אותו בקירור פסיבי שקט (סוף סוף..) התקציב הוא עד 200 ש"ח. תודה

    • 8 תגובות
    • 573 צפיות
  7. מה צריכה להיות הטמפ' של מחשב בממוצע כללי של מחשבים

    • 5 תגובות
    • 573 צפיות
  8. Started by e-d-a,

    השאלה כבר שם התכוונתי לשים סינק של p3 אבל זה מצריך חיתוך וכו... אז מה יותר עדיף מבחינת ביצועים? (אני מתכוון לעשות אוברקלוק)

    • 4 תגובות
    • 573 צפיות
  9. Started by n00bie,

    ניסיתי לעשות OverClock למעבד דרך הביוס והעלתי את המכפלה מ 200x10 ל 210x10 הכל עבד פיקס.. לאחר מכן ניסיתי להעלות עוד ל 220x10 ולאחר ששמרתי את השינויים בביוס המחשב עשה ריסטרט וההגדרות חזרו שוב ל 200x10 :\ מה הבעיה? תודה..

    • 6 תגובות
    • 573 צפיות
  10. Started by lipa,

    http://www.overclockersonline.com/index.php?page=articles&num=272&pnum=0

    • 0 תגובות
    • 573 צפיות
  11. Started by omrij,

    שלום לכולם אחרי ש"נפלתי" עם שני מעבדי a64 עם בקר זיכרון לא משהו (בלשון המעטה) אני עובר לסוקט 939 ואני מתלבט בין 3000 שבוע 47 או 3200 שבוע 45 ההתלבטות היא לא בגלל הפרשי המחיר אלא בגלל האפשרות לאוברקלוקינג אני ראיתי את הביקורת ב ANANDTECH על מעבדי 90 ננומטר ש3000 ו3500 הגיעו בדיוק לאותה תוצאה באוברקלוק אבל גם ראיתי אנשים שנפלו כמוני עם בקר זיכרון שלא נותן להגיע לבאסים גבוהים. מישהו יודע אולי מה עדיף?

    • 3 תגובות
    • 573 צפיות
  12. שלום לכולם יש לי 3 מאווררים במארז [2 של 120 מ"מ ואחד 80] ואני יודע ש2 מתוכם מחוברים ללוח אם... רציתי לדעת איך אני משנה את המהירות שלהם? שיהיו יותר חזקים ואם אתם מביאים תוכנה אז אם אפשר הסבר איך להשתמש בה. האם לשנות את הדברים האלה פוגע באחריות או משהו? [נגיד עם אני משנה את המאוורר של הכרטיס מסך [במפרט בצד]]... תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 573 צפיות
  13. Started by ziv13,

    שלום ברשותי כרטיס 9800 פרו של SHAPPIRE והתחלתי לעשות לו אוברקלוק.. לזיכרון בנתיים עומד על 720 מגה הרץ ואין בעיות אבל הליבה עומדת רק על 390 שאני נתקל בנקודות לבנות! ראיתי אנשים שמגיעים עם הליבה ל 444 אז איך כבר אני רואה נקודות ב 390 מגה הרץ ליבה האם יש מצב שהליבה שלי דפוקה? ולהחליף כרטיס? תודה רבה!

    • 4 תגובות
    • 572 צפיות
  14. יש לי מעבד : P4 2.8Ghz Pre' 1MB cach רציתי לשאול אם הביג טייפון יתאים לו או אם יש משהו אחר שמתאים יותר? והאם אפשר לעשות לו אוברקלוק לפחות ל 3.0Ghz ? כי הבנתי שהפרסקוט לא טובים באוברקלוק... ורציתי לשאול אם הקירור Fatality יתאים לכרטיס מסך שלי (R X800XL-->AGP) תודה לעוזרים..

    • 1 תגובה
    • 572 צפיות
  15. Started by assafmag,

    יש לי קונרו E6400 עם 1 ג"ב זכרון בשני סטיקים, לוח אם 965P-S3, וקירור סטוק. עכשיו אני עומד על 3.04 בלי להעלות מתחים (נעלתי אותם) והכל בסדר ויציב אחרי עבודה ממושכת, משחקים כבדים והפעלה של כמה יישומים יחד. כמה רחוק אתם חושבים שאוכל להגיע עם הזכרון הזה וללא העלאת מתחים?

    • 5 תגובות
    • 572 צפיות
  16. Started by BENNY66,

    אני צריך עזרה יש לי מאוורר למעבד פרידג רוק אני צריך מאוורר יותר רציני למעבד המעבד 2.4 800 FSB ויש לי גם 5 מאוררים של THERMALTAKE SMART FAN 2 במארז סליחה שאני משגע אתכם

    • 3 תגובות
    • 572 צפיות
  17. Started by boxer555,

    שמעו אנשים אני מתחיל עם OC לא בידיוק מתחיל אני מבין פחות או יותר אבל לא יצא לי עדיין להרכיב מערכת כזאת והייתי רוצה הצעה של חלקים חלקים ואני מתכוון לעשות את המקסימום של הOC שאני יצליח עם החלקים שתבחרו בשבילי הייתי רוצה שזה יכיל: GPU BLOCK CPU BLOCK RADIATOR TUBING PUMP RESERVOIR אז ככה יש לי: nvidia geforce nx 7600 gt e6600 conore 2gb of ram OCZ platinium 800 mhz והתקציב שלי זה עד 1200 שקל למערכת מושלמת של כל החלקים שמניתי תודה לעוזרים!

    • 1 תגובה
    • 572 צפיות
  18. Started by WinInc.dll,

    יש לי כרטיס מסך FX5200 של NVIDIA עכשיו נראה לי שהכרטיס קצת התמלא אבק והוא מרעיש יוצא רעש כזה מוזר ולפעמים יש שיבושים בתצוגה לא במשחקים אלא בווינדוס כמו שהעכבר מתחיל לרצד על המסך (זז קטוע כזה) עכשיו השאלה שלי היא אם אני ינקה את המאוור של הכרטיס מסך זה ישפר את הביצועים של התצוגה?? תודה לכל העוזרם

    • 3 תגובות
    • 572 צפיות
  19. Started by shaharc3,

    אשמח לשמוע את דעתו של כל מי שמנוסה באוברקלוקינג וריבוי כרטיסי מסך, לגבי השימוש בספק ENERMAX LIBERTY 620W למטרות אלו. האם הוא מספיק חזק? בהנחה והאוברקלוקינג בינוני עד חזק בשימוש עם שני כרטיסי HD 4850. תודה.

    • 2 תגובות
    • 572 צפיות
  20. יש דבר כזה שאני יכול להעלות את ה FSB לא דרך הביוס אלה דרך תוכנה או משהו?? אתם בטח שואלים למה אז אני אסביר לכם הלוח שלי לוח דפוק, והביוס עוד יותר! מה שאומר שאין בו אפשרויות אוברקלוק בכלל!!! (טוב נו יש כמה אבל מוכנות כאילו משהו כזה: CPU HOST / SDRAM / PCI 100/100/33 100/133/33 100/166/33 108/133/36 ניסתי לעדכן ביוס ניסיתי הכל!! כלום כלום כלום!! מחשב דפוק מן היסוד!!!) אז זה אפשרי להעלות FSB לא דרך הביוס?

    • 5 תגובות
    • 572 צפיות
  21. Started by fransis,

    היי, קניתי לאחרונה R9800P של ספיר וניסיתי לעשות לו קצת אוברקלוק.. המקסימום שהצלחתי להגיע היה 390 ל core ו 350 לזיכרון... (במקור זה 378/338) אני יודע שמאוד הגיוני שזה בגלל שאין לי קירור טוב (זה הקירור סטוק) אז אני מתכנן לקנות VGA Silencer.... אבל בכל זאת , קראתי על הרבה אנשים שהגיעו ל מהירויות הרבה יותר גבוהות עם קירור סטוק.... נראה לי שזה רק בגלל הקירור ...כי הכרטיס ממש רותח כשנוגעים בו.. (אהה וגם בדקתי אם יש מספיק דבק טרמי מתחת לליבה ואכן היה מספיק..) תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 572 צפיות
  22. Started by aderet,

    הרכבתי את המערכת החדשה שלי: GIGABYTE 945P-S3 6300 מעבד leadtek 7600gt גירסה רגילה 2*512 זיכרון סמסונג 533 3320 נקודות 06 3dmark הכל ב default בלי לשנות כלום. תוצאה טובה? מה הטמפרטורה הנורמלית של המעבד שלי? תודה!!

    • 8 תגובות
    • 572 צפיות
  23. Started by Vatos-Locos,

    יש לי ATI TRAY TOOLS, אפשר לנסות לפתוח איתו צינורות? איך אני יכול לבדוק אם הצינורות נפתחו בהצלחה? ואם לא, האם יהיה לי פשוט לחזור למצב הקודם או שאני פשוט "יתקע" ? מה התדרי שעון של ה GTO ומה של כרטיסים כבדים יותר (לדוגמא ה X800XL XT X850 וכו... שאני אדע כאילו לאן אני מגיע כל פעם עם האוברקלוק). מה התוצאה הסבירה (ב 3dmark 05) ל GTO, ומה לאותם כרטיסים (שעליהם אתם נותנים את המידע לגבי מהירויות השעון). רב תודות.

    • 3 תגובות
    • 572 צפיות
  24. Started by eglon1,

    יש הצעות ? איך זה ? האם הוא ייכנס למארז : HJA-291 MIDI 500W Max, 18cm Fan Black http://tms.co.il/product/3010

    • 5 תגובות
    • 572 צפיות
  25. אז ככה יש לי AMD 1700+ שכרגע עובד על 2300MHZ בכפולה של 192*12 מתח מעבד 1.625 במקום 1.5 סטוק יש לי זיכרון של קינגסטון DDR 333 שני סטיקים של 515. כל ניסיון להעלות עוד גורם לחוסר יציבות של המערכת ( יש פוסט ב- 200*215 הווינדוס נופל ). רציתי לברר יחד עם כל המנוסים פה מספר דברים: 1. לי נראה שהזיכרון הוא מה שעוצר אותי, האם גם אתם סבורים ככה? 2. הבנתי שהשימוש בשני סטיקם פוגע ומורחד את יכולות ה-OC , האם אמת בדבר? 3. במידה ואין לי 950 שקל לקנות crosair cmx512 3200c2 רציתי לדעת מה ההמלצה הבאה בתור שניתן לרכוש בארץ במחיר טוב ולקבל ביצועי OC טובים ראיתי האינטרנט את : http://www.mushkin.com/cgi-bin/Mushkin.storefront/3ebcf7490a39559e273fc0a80103065c/Product/View/990989 ורציתי לשמוע מ…

    • 3 תגובות
    • 572 צפיות

דיונים חדשים בפורומים