עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by exyo,

    היי, אני מחפש מאווררים למארז, למחשב עם מעבד AMD 3200. חשוב לי מאד שהמאווררים יהיו שקטים (אך כמובן גם יעילים). קראתי שה - Vantec Stealth די שקט. חשבתי גם לקנות Fan controller של CoolerMate Commander7 או Zalman, מה עדיף? האם זה כדאי? תודה

    • 8 תגובות
    • 573 צפיות
  2. יש לי לוח אם של ASUS מדגם A7V333, הבעיה היא שהוא מתחמם מאוד מהר . לכן קניתי עוד מאוורר(מהדגמים הפשוטים ) והייתי מעוניין לקבל המלצה איפה כדאי לי להתקין אותו בתוך המארז כדי לקבל אפקט מקסימלי של קירור. ולמרות שהשאלה הבאה תישמע לכן טיפשית אני חייב לשאול אותה - לאיפה בלוח אם אני אמור לחבר את החיבור של החשמל של המאוורר? ישנם כל מיני חיבורים של 3 פינים (שזה הגודל של החיבור) אך לאיזה אחד מהם בידיוק אני צריך לחבר אני לא יודע. אודה לכל מי שיוכל לענות לי תודה. ועכשיו אלך לי לעבודה......

    • 6 תגובות
    • 573 צפיות
  3. Started by Aurora Borealis,

    יש לי 6600gt של אלבטרון. אני רוצה לקנות לו קירור איכותי שיחזיק אותו גם בoc, וגם בחום של הקיץ. אני מעדיף שיהיה כמה שיותר שקט. חשבתי על הסיילנסר של AC, אבל בגלל שיש לי מאוורר 120mm שעומד דיי קרוב לכרטיס מסך... חשבתי שאם יהיה קירור פאסיבי זה יהיה עדיף. תודה מראש...

    • 5 תגובות
    • 573 צפיות
  4. Started by אדם לוי,

    מה אתם אומרים עליהם 1. http://www.logicpc.co.il/heb/itdetail.aspx?icom=1887

    • 6 תגובות
    • 573 צפיות
  5. יש לי פנטיום 4 (כמו שכבר ציינתי אין לי מוסג איזה) ואני רוצה לעשות לו אוברקלוק, אייך אני עושה את זה? ואייך אני בודק מה טפ' המעבד שלי?

    • 8 תגובות
    • 573 צפיות
  6. מעבד: INTEL CORE 2 QUAD PROCESSOR S775 2.4GHz(Q66000) - BOX-1563 ש"ח לוח אם: ASUS STRIKER EXTREME -1872 ש"ח זכרונות: G.SKILL 2048MB (1024MBX2) DDR2 1000 CL4-4-4-5 - F2-8000PHU2-2GBHZ G.SKILL 2048MB (1024MBX2) DDR2 1000 CL4-4-4-5 - F2-8000PHU2-2GBHZ 2422 ש"ח לשתי היחידות. כ.מסך: BFG PCI-EX GeForce 8800GTX OC 768MB GDDR3 - DX10 - RETAIL BFG PCI-EX GeForce 8800GTX OC 768MB GDDR3 - DX10 - RETAIL סה"כ מחיר לשתיהם: 6960 ש"ח הוראות: לחבר את שתי הכרטיסים ב SLI!!! דיסק קשיח: SEAGATE BARRACUDA 320GB 16MB 7200 RPM SATA2 - ST3320620AS SEAGATE BARRACUDA 320GB 16MB 7200 RPM SATA2 - ST3320620AS מחיר כולל:920 ש"ח. הוראות: Connect By Raid 0 מארז: COOLERMASTER STACKER 830 EVO : RC-830-KKN2…

    • 7 תגובות
    • 573 צפיות
  7. Started by ShoX,

    היי. קודם כל זה מחשב פנטיום 3 500MHZ עם לוח אם ASUS TUSEL 2-C ופעם לא הייתי שומע את המחשב. בזמן האחרון זה הגיע לרמה מטורפת של מקדח בטון :bash: איזה גוף קירור או מאוורר כדי לי לקנות? משהו לא יקר שיהיה קל להרכבה והכי חשוב - שקט מאוד מאוד! ושיקרר לי את ה78 מעלות האלה תנו הצעות (גם קישורים כי אני לא יודע מאיפה למצוא איוורור לפנטיום 3...) תודה

    • 2 תגובות
    • 573 צפיות
  8. Started by חובב,

    אני רוצה לעלות מכפלה ל 1600 ATHLON יש פה מישהו שיש לו ניסיון בזה???

    • 0 תגובות
    • 573 צפיות
  9. שלום לכם. המעבד שלי (Intel Pentium 4A, 2000 MHz ללא שום O/C) החל מאז תחילת יולי (בדיוק לאחר ששדרגתי מGF2 לR9600XT) להתחמם לטמפרטורות של מעל ל57 מעלות כמעט כל פעם שאני משחק במשחקים עם גרפיקה רצינית (ואפילו כאלה עם גרפיקה פחות רצינית - Enemy Territory לדוגמא). מרחתי מחדש משחה תרמית ג'נרית טרייה שהייתה בסביבה (אל תשאלו) ביעילות, על פי המדריך שישנו כאן באתר, אבל לא היה שיפור משמעותי במיוחד. הגעתי למסקנה שאני צריך גריז תרמי או HS/F יותר רציניים בכדי לשמר את המעבד שלי. לצערי התקציב די מוגבל לאחר קניית כ. המסך ובזבוזי הקיץ השונים, ולכן אני זקוק להמלצה על HS/F שאפשר לקנות מהאינטרנט בלא יותר מ- 180 ש"ח כולל מע"מ כולל משלוח, או לחלופין המלצה לגריז תרמי איכותי וכמה שיותר זול (מכיוון…

    • 5 תגובות
    • 573 צפיות
  10. אז ככה אני ממש לא מבין ב OC והגיע זמן שאני ילמד מעט... כרגע יש לי לוח מעפן של Gigabyte שלא מתאים ל OC כמו כן הזכרונות שלי עושים בעיות.... אני צריך המלצה ללוח וזכרונות לשוק החלש שסכומם הכולל של הלוח והזכרונות יהיה 1000 שקל? לוח ו 512 סטיק אחד. גג 1200 לא יותר... כמו כן אני צריך לדעת עם ה Big water שווה משו כי אני מקבל אחד כזה מתנה....רציתי לדעת עם יש לו מה שצריך כדי להגיע ל OC גבוה... כרגע יש לי E5420 והזכרונות שלי הם ... ככה כתוב ב everest DIMM1: Kingston 512 MB DDR2-667 DDR2 SDRAM (5-5-5-15 @ 333 MHz) (4-4-4-12 @ 266 MHz) (3-3-3-9 @ 200 MHz) אמרו לי משו על התזמונים שהם גרועים או משו...ורציתי לדעת אם הם טובים ל OC

    • 2 תגובות
    • 573 צפיות
  11. FX5200 http://img333.imageshack.us/my.php?image=3d9tp.jpg טוב אז ככה התחלית להתלהב מכל הקטע של האוברקלוקינג אז החלטתי שאני יעשה גם איזה אוברקלוקינג קטן... מה אפשר לעשות עם המערכת הבאה: פניום 4 2.4HT לא פרסקוט 256*2 קינגסטון ב400 מגה הרץ לוח של אינטל/HP עם צ'יפסט Field Value North Bridge Intel Springdale-G i865G כרטיס מסך ג'יפורס FX5200 V9520 128 מגה זיכרון של אסוס.. אמממ זהו בעיקרון... עכשיו הציון שאני קיבלתי ב3D ממש נמוך לעומת המשתמשים האחרים אז עד כמה אני יכול לעשות OC בלי לדפוק את המחשב.. תודה.

    • 4 תגובות
    • 573 צפיות
  12. הטמפרטורה של הלוח אם היא 40 - 42 מעלות ללא מאמץ ובמאמץ עולה לסביבות ה48 -50 כנל גם לגבי המעבד רק שהוא עולה לטמפ' בסביבות ה 52 , ישנם 5 מאווררים אחד נמצא בפנל הקדמי למטה - מכניס אוויר , אחד נמצא מתחת לספק מכניס אוויר , 2 מאווררים על המעבד אחד מכניס אוויר ואחד מוציא ומאוורר על הכרטיס ה"גרפי" , המערכת אינה מצויה בO/C מאחר ואין אפשרות בלוח האם לשחק עם המכפלה או תדר הFSB , האם אני צריך להתכונן להפרד מהמערכת הזאת בקרוב או שניתן להציל אותה ? :worried: אודה לכם על תשובות מפורטות ככל שניתן .

    • 3 תגובות
    • 573 צפיות
  13. Started by tratz,

    אהלן אני מכיר את המאווררים השקטים של AC, למשל: http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_140_1611&products_id=13595 הבעיה שלי איתם היא שהם בעובי 38.5 מ"מ ולא 25מ"מ סטנדרטיים. מישהו מכיר מאווררים שקטים של 120x120x25 ו 92x92x25? אשמח לקבל המלצות. תומר.

    • 4 תגובות
    • 573 צפיות
  14. ישנו פירסום נחמד בYNET (קצת ישן) להרכבת מחשב. מההסבר עם התמונות להרכבת המעבד (שנמצא בתחתית הדף) ניתן להבין שקודם מרכיבים את המעבד לתושבת ורק אחר כך מורחים את המשחה הטרמית. לא נראה לי הגיוני כל כך וגם לא יעיל מה גם שיש סוגים של משחות בעלי מוליכות שאם תפול מהם טיפה על לוח האם זה יכול לגרום קצר. ** הקישור **

    • 2 תגובות
    • 573 צפיות
  15. Started by EgoManiac,

    טוב שמעו עד לפני שבועה היה לי 2 מחשבים והמחשב השני במפרט מכרתי אותו ואני מתכנן לקנות עוד חודש וחצי מחשב מבוסס אינטל ואני מתכנן עליו OC אז השאלה שלי הוא לגבי הלוח: Asus P5ND2-SLI יכולות הOC שלו טובים ושווה לקנות את הלוח הזה בשביל OC?

    • 6 תגובות
    • 573 צפיות
  16. שלום, אני חדש בפורום =] עכשיו לשאלות: יש לי כרטיס מסך Inno3D Nvidia GeForce FX 5700LE 256MB DDR השאלה שלי היא כזו, אם אני פותח לו צינוריות, לרמה של איזה כרטיס הוא יכול להגיע לי? האם פתיחת צינוריות יכולה לפגוע בכרטיס עצמו? איך אני פותח צינוריות? ומה זה בכללי, "פתיחת צינוריות" אה, ומה זה OVERCLOCKING? תודה רבה ומראש לעונים! Hilikoh

    • 7 תגובות
    • 573 צפיות
  17. כותרת יש לי את הכרטיס 7300 ואני יודע לעשות אוב קולוק פשוט שום תוכנה לא עוזרת לי

    • 2 תגובות
    • 573 צפיות
  18. Started by 1tanai,

    איך אתם רוצים שאני אשאל את השאלות תנו לי קישור למקום בו קוראים הכל ואז אני יבין

    • 5 תגובות
    • 573 צפיות
  19. Started by idofr,

    אז ככה הגדרתי אותו (אני מקווה שנכון) ואז אני בא להפעיל אותו הוא כותב שהוא מתחבר לשרת ואז הוא כותב "ERROR 2250: server unavailable" אנשים בבקשה תגידו לי איך מסדרים את זה בתודה עידו

    • 1 תגובה
    • 573 צפיות
  20. Started by Aegisfang,

    הוא כרגע לא יכול לכתוב בפורום הזה אז אני מעביר בשבילו את ההודעה. אז ככה, יש לו מחשב כזה Intel Dual Core 3.0 Ghz MB Asus H.D Western Digital 160 JS 1Gb RAM 667 Mhz עם מערכת קירור מקורית של אינטל, המחשב אצלו כבר 11 חודשים ורץ כמו שור בלי בעיות. הבעיה התחילה אתמול, באמצע שהמחשב חי את חייו בחדרו של חברי קופאת המערכת הפעלה שלו. לוקח לו רבע שעה להפעיל אותה שוב, מה שפעם היה 40 שניות, והוא מריץ תוכנת בדיקה של כל החומרה. ומה הפלא, התוכנה נתקעת כשהיא מריצה את הבדיקה שלה על ה HD שלו. עצבני הוא בודק טמפ' ומגלה שהיא עומדת על 80 מעלות. חברי מפרק את המאוורר ומנקה אותו כי כל אדם הגיוני יחשוב שזה בעיה עם הקירור. אך זה הכל סתם כי בBIOS שלו הטמפ' קבועה על 72-75 מעלות כל הזמן אפילו ש…

    • 9 תגובות
    • 573 צפיות
  21. אני מחפש תוכנת בנצ'מרקינג טובה אשר בודקת את יציבות המעבד ובמה מסתקמת יציבות מעבד טמפ' או משהוא?

  22. Started by dani,

    הגיע הקור!!!

  23. איך אני יכול לפתוח צינורות ב RADEON 9600 של ATI?? אם בכלל אפשר..

  24. אהלן, ברשותי מעבד E8200 קראתי את הסטיקי על קריאות הטמפ', ורציתי לשאול: האם התוכנות REALTEMP וEVEREST מחשבות את הטמפ' לפי ה-PROCHOT# או לפי הTJMAX? ה-REALTEMP נותנת לי טמפ נמוכה בכ-10 מעלות מEVEREST.(אברסט מראה בערך 52). מי מהתוכנות מדויקת יותר? תודה אורי

    • 2 תגובות
    • 573 צפיות
  25. Started by MATTAN,

    איך אפשר לעשות אובר קלוק למחשב ישן מאוד ??? הנתונים של המחשב : (לא להיתלהב יותר מידי) מעבד: פנטיום 100 מגה הרץ זיכרון :192 מגה SDRAM מהירות 133 לוח אם :לא ידוע והדגם שלו הוא - i430tx-2a59il1cc-00 מערכת הפעלה: windows xp pro sp 2 הרד דיסק:wd 4 gb

    • 7 תגובות
    • 573 צפיות

דיונים חדשים בפורומים