עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by liordavid,

    על איזה מספר (K/M) בדר"כ מגדירים כדי לבדוק יציבות מעבד ?

    • 0 תגובות
    • 574 צפיות
  2. Started by dima243,

    יש לי קירור intel a38001-001 ונישברו לו התופסנים תתנו לי אתר בבקשה או משהו בבבבבבבבבבבבבקשה אחים שלי

    • 9 תגובות
    • 574 צפיות
  3. Started by Dragongk,

    קניתי את המעבד ויש איזה בעיה בחלק אחר שקניתי ככה ששבוע אני עם המעבד בקופסה (המקורית... לא מורכב) ככה שאני יכול לבדוק איזה סטפינג כדאי לי... מה שיש לי כרגע זה: ADA3200DAA4BP LBBLE 0521GPMW Z713576F51493 שווה משהו בOC או כדאי להחליף ? אם כדאי... אז לאיזה ? הלוח אם הוא DFI LP NF4U-D והזכרונות... טוב בינתיים אין זכרונות לOC אבל הם בתכנון... ד"א... קירור סטוק... אין לי משהו מיוחד כרגע... תודה

    • 3 תגובות
    • 574 צפיות
  4. Started by Satlan,

    סאפ רציתי לדעת איך אפשר להמהיר את הכרטיס NVIDIA שלי, ואם כן עד כמה :ם בתודה מראש

    • 5 תגובות
    • 574 צפיות
  5. Started by MORHAZAN,

    שלום חבריה,יש לי כרטיס 9600 ATI-Redeon ואני רוצה לעשות לו אוברקלוק,הבנתי שהתכונה הפשוטה ביותר היא ATI TOOL. אז ככה אין לי לי אותה והקישור באתר אינו פועל,אין לי מושג איך מישתמשים בא.. מי שיוכל להסביר לי צעד אחרי צעד בהמרה יעזור לי מאוד..! תודה,מור

    • 4 תגובות
    • 574 צפיות
  6. שלום יש לי כרטיס מסך 9800PRO 256bit 128mb של CONNECT3D בדקתי ואפשר לקנות לו שני SILENCER Arctic-Cooling VGA Silencer Rev.3 או Arctic-Cooling ATI Silencer 1 מה עדיף ??? (שניהם מתאימים ?) ואולי בכלל מומלץ משהו אחר

    • 3 תגובות
    • 574 צפיות
  7. Started by zoloboy,

    לפני כמה ימים המאורר של המארז התחיל לעשות קולות מוזרים וחזקים פתחתי את המחשב וראיתי שכל כמה דקות המאורר משנה את המהירות שלו פעם מהר פעם לאט וכשהוא נהיה איטי הוא עושה רעש מחריד למישהו יש מושג מה יכולה להיות הבעיה תודה ???

    • 3 תגובות
    • 574 צפיות
  8. Started by DarkLloth,

    כותרת...

    • 2 תגובות
    • 574 צפיות
  9. טוב אני מתכוון לעשות OC למעבד. אז אני פשוט מעלה את ה FSB ואז זה מעלה גם את המהירות של המעבד, נכון ? ולעשות את זה בקפיצות של 5 mhz כל פעם ? וגם שמעתי משהו על לנעול AGP ו- PCI. מה זה ואיך עושים את זה ? [הטמפ' בסדר: 30 למעבד ו 29 לוח]

    • 4 תגובות
    • 574 צפיות
  10. Started by POD,

    שלום לכולם, קניתי את המאורר של Vantec, הקטן הזה, לכרטיס שלי. הוא עלה לי 70 ש"ח. מה אתם אומרים יספיק לי לכרטיס עם האוברקלוק?

    • 5 תגובות
    • 574 צפיות
  11. Started by SויSה,

    שלום.. המפרט שלי הוא: p4 2000 a 256 rdram 800mhz msi 850p לפני כמה ימים ביצעתי אוברקלוק עד ל 2.4 ..הכל עבד טוב ויפה הרצתי את הפריים 15 שעות ללא שום שגיאות! בבוקר שאני מפעיל מחדש את המחשב אני שומע פיבים והמחשב לא עולה נאלצתי לאפס את הביוס.. עכשי ואני על 2.3 העלתי את המתח ב 50 ..בינתיים אין בעיות אבל אני חושב שזה יקרה שוב.. אני רוצה לדעת עד כמה אני יכול להגיע..ואיך לפתור את הבעיות.. קניתי קירור ספרק 7+..ומרחתי ארקטיק סילבר 5.. יש לי 57 מעלות כאשר הפריים רץ 15 שעות על המבחן הקשה ביותר.. בלוח אם יש לי 33 מעלות לאחר 15 שעות עבודה של הפריים במבחן הקשה ביותר.. יש לי שתי מאווררים על הדלת מכניסים אוויר...שתיים מקדימה איפה שהסידירום מכניסים אוויר אחד מקדימה למטה מאחורי הפאנל מוציא…

    • 6 תגובות
    • 574 צפיות
  12. Started by alienchickenpie,

    ניסיתי לשייף את המארז של מחשב ההתעללות שלי- שייפתי אותו עד שהוא נהיה חלק ואז צבעתי אותו עם שיכבה דקה של ספרי ישן ודפוק שמצאתי בבית (לא הספיק כדי לכסות צד אחד של המארז). אחרי שהצבע מתייבש שמתי לב שרואים את השריטות על הצבע. אם אני אצבע את המארז עם צבע מיוחד לרכב, בכמה שכבות, זה יסתיר את השריטות? יש שיטה לשייף בלי שריטות?

    • 2 תגובות
    • 574 צפיות
  13. Started by shushon,

    אני מעוניין לקנות משחה טרמית למעבד היות וההטמפ' שלו גבוהה מדיי ואני ולאחר בדיקות שונות אני מקווה שזה יועיל. יש משחה מומלצת?

    • 2 תגובות
    • 574 צפיות
  14. אני עומד לקנות את ה - HD4850 ומארז ANTEC 300 שבו יש אופציה למאוורר צדדי המכוון על הכרטיס . שאלתי היא האם הוספת המאוור יכולה לעזור בהורדת הטמפרטורה של הכרטיס מסך באופן משמעותי ? תודה מראש למשיבים

    • 0 תגובות
    • 574 צפיות
  15. Started by mazam,

    שמעתי כול כך הרבה פעמים תמושג אבל עכשיו אני רוצה לנסות לעשות את זה איך אני מתחיל אפשר עזרה של משיהו במסנגר?

    • 1 תגובה
    • 574 צפיות
  16. Started by ozba77,

    אחרי המלצה פה על AC Frezer 7 הלכתי לחנות והמוכר הציע לי את זה (אמנם יקר יותר - עולה 250 שקל) מה דעתכם על המאורר הזה ? יש לי מעבד P-D 2.8 ולוח Asus P5LD2

    • 7 תגובות
    • 574 צפיות
  17. Started by ndav,

    -------------------------------------------------------------------------------- החלטתי לעשות אוברקלוק למחשבמדובר במעבד AMD 1800xp 0.18 MICRON לוח אם G7VAXP KT400 זיכרונות TRANSCHD או משהו כזה 256 DDR כרגע הוא רץ ב 133 MHZ הידע שלי בתחום אינו גדול ואני רוצה המלצות בשפה פשוטה אלפי תודות

    • 5 תגובות
    • 574 צפיות
  18. יש לי משהו אחד שם עם טמפ 81 אני לא יודע מה זה.. יכול להיות שזה הספק????

    • 2 תגובות
    • 574 צפיות
  19. תראו אני קונה חלקים חדשים (לוח מעבד זיכרונות) ויש לי את הקירור שיש לי עכשיו שצויין בכותרת עכשיו השאלה אם הוא יתאים לAM2 ויספיק לAMD 5200 כי כרגע ה3000+ שלי עומד על 34-36 במנוחה.

    • 6 תגובות
    • 574 צפיות
  20. Started by shayone,

    יש לי מעבד אינטל e4500 ולוח אם שאין לו אפשרות של oc יש איזושהי דרך שאני יעשה לו אוברקלוק כלשהו?

    • 2 תגובות
    • 574 צפיות
  21. תודה לכל מי שימצא.

    • 3 תגובות
    • 574 צפיות
  22. Started by יניב51,

    שלום לכולם (: הזמנתי מ goldtop מאוררים 80 מ"מ של וונטק ( 2 מאוררים ) היום בבוקר התקשרו אלי ואמרו לי שאין להם במלאי אותם ושאני אבחר משהו אחר. היחס של העלות וביצועים היו טובים לדעתי, אני מחפש משהו בסגנון שלא יעלה על 50 ש"ח למאורר. צריך שיהיה שקט! וגם דחיפת אויר טובה באזור של 25CMF. http://www.goldtop.co.il/category.asp?catid=208 יש המצלצות? נ.ב את אלה הזמנתי ולא היה: http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=14458&catid=208 יש את אלה: http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=14560&catid=1130 הם מצויינים אבל יקרים מדיי....

    • 3 תגובות
    • 574 צפיות
  23. Started by Swimmer,

    אני מתכנן קירור מים מ-DD, כאשר כל החלקים ישבו בתוך מארז מפרספקס, עריכה: תכננתי את השילוב של כל החלקים ביחד(תיכנון מדויק כשיהיו לי מידות של החלקים) אם ויהיה צורך להוסיף מאוורר בגג, נוסיף, הרעיון הוא שהאוויר שמגיע לרדיאטורים הוא כמה שיותר קרוב לטמפ' של החדר ולא מתחמם ע"י חלק כלשהו [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 574 צפיות
  24. שלום , כמות בכותרת ברשותי לוח אם מסוג M2VMX של ASUS עם 4600+ כשאני מחבר כל מכשיר USB בין אם זה אייפוד, DOK או כל גאדגט טמפרטורת הלוח קופצת ב 3-5 מעלות והמעבד ב 7 מעלות האם זה נורמלי ? תודה

  25. Started by morbidangel,

    כלום לכולם התחלתי קצת להיכנס לענין ה-OC ורציתי לקבל קצת טיפים. ברשותי מעבד AMD athlon 2800 לוח אם Epox 8HDA5J זכרון 1.5GB (מחולק ל1GB של mushkin ועוד 512 של ADATA על pc3200) ספק 400WTS גנרי FSB של 200 מכפלה x9 תדר בסיס 1800MHZ קראתי הרבה בפורום ות'רדים אחרים בגוגל אבל עדין יש לי כמה שאלות. על מנת לבצע OC טוב יש צורך להוריד את המכפלה ולעלות את ה-FSB, כמו כן לעלות את מתח המעבד לאזור ה1.7V ? אני די בטוח שיש הרבה דברים שערבבתי פה, אז אשמח לתגובות הערות והארות. תודה!

    • 0 תגובות
    • 574 צפיות

דיונים חדשים בפורומים