אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
יש לי GEFORCE 6800LE ואני רוצה לפתוח לו צינורות אבל לפני זה אני רוצה לדעת כמה דברים... אני רוצה לדעת אם פתיחת צינורות גורמת ל- 1.התחחממות של הכרטיס מסך? 2.צריכת חשמל גובהה יותר? ואני רוצה גם לדעת האם היא מבטלת את האחריות? שאלתי את זה כבר בדיון אחר פה אבל נעלו לי אותו כי שאלתי שם עוד משהו שלא התאים לפורום ולכן לא הספיקו ממש לענות לי אז אני שואל שוב... אני מבקש שרק מי שעשה כבר פתיחת צינרות ו/או יודע בוודאות על מה הוא מדבר יענה לי על השאלות..אני לא רוצה סתם אחרי זה להידפק אם כרטיס מסך הרוס...
-
- 1 תגובה
- 574 צפיות
-
-
מישהו יכול להפנות אותי למדריך אוברקלוקינג ל- radeon ואם מישהו אולי יודע איך אפשר לשמור את הגדרות האוברקלוק בכרטיס עצמו, שלא ישנה הגדרות רק כשווינדוס עולה
-
- 4 תגובות
- 574 צפיות
-
-
??? ??? המחשב הכי ישן מהמחשבים שלי (סה"כ 4) הוא p3 500mhz עם כ.מסך VOODOO 3 3500 +TV OUT ואני רוצה לעשות לו אוברקלוקינג. דרך איזה שיאה הכי טוב? אם זה דרך תוכנהת איזו? האם לשים עליו מאורר של 50 שח זה יספיק בתודה על העזרה העתידית ;D.
-
- 3 תגובות
- 574 צפיות
-
-
קודם כל הלוח שלי הוא IC-7 של אביט, ערכתי חיפוש בפורום ובין היתר מצאתי את זה: האם זה נכון שהוא אמור להיות יותר חם מהמעבד כי אצלי זה ממש לא ככה, זה הפרש כמעט קבוע של 7 מעלות כך שהמעבד הוא הגבוה מבין השניים, דבר נוסף, האם אני יכול לקבל אינדיקציה מהטמפ' של PWM על הCPU שלי ? כאמור יש לי IC-7 וזה מאוד עקרוני לי כי יש שמועות רבות שהלוח הזה מזייף ביג טיים! תודה רבה !
-
- 3 תגובות
- 574 צפיות
-
-
יש לי 9600Gt של twintech. ניסיתי להפעיל את riva tuner ואת ati tool, שתיהן לא מצליחות לזהות את הכרטיס. בעיקרון הכל פועל טוב ואין בעייה במשחקים או משהו כזה, רק עניין אותי למה זה לא מזהה לי את הכרטיס. ועוד שאלה ככה על הדרך - איך אני יכול לשלוט על מהירות הסיבוב של המאוורר בכרטיס מסך? תודה רבה חברה.
-
- 4 תגובות
- 574 צפיות
-
-
-
היי, יש לי kingston 256MB 333MHZ+samsung 256MB 333MHZ. אוקיי, עכשיו יש לי שתי שאלות.... בביוס אני יכול לשנות תזמונים של BUS/DRAM/PCI/AGP הדיפולט שלי היה 4:3:2:1, בהתחלה חשבתי בטיפשותי שזה התזמונים של הזיכרונות....לא משנה, העברתי ל4:4:2:1 שהזכרונות על 153MHZ בערך.....מה זה אומר? ומה אומרים המספרים האחרים מתוך ה4? שאלה שניה.....בדקתי בCPU-Z את התזמונים של הזכונות שלי (מצורף תמונה), ואני לא יודע איך לשנות אותם כדי שיהיו יותר מהירים.....(הבנתי שכמה שהמספרים יורדים זה יותר מהיר?). אז איך משנים אותם? ואיפה? תודה, ומקווה שתעזרו לי עם הבעיה...
-
- 1 תגובה
- 574 צפיות
-
-
תקציב מקסימום 300. קרור אוויר.. שיגיב רק מי שבאמת מבין... תודה, דן
-
- 8 תגובות
- 574 צפיות
-
-
שלום אני דיי חדש בפורום וגם בתחום ה-OC יש לי מעבד AMD Athlon64 3200+ venice E6 עד עכשיו הצלחתי להגיע איתו עד 2200MHZ שזב 10% OC מעל המערכת לא יציבה עכשיו רק כדי להבין מה אני עושה... מה זה HTT? ואיך מייצבים טותה ואת הזיכרונות כדי להגיע למהירות גבוהה יותר? תודה לכל מי שיכול לעזור!!!
-
- 2 תגובות
- 574 צפיות
-
-
טוב אז ככה. לפני כמה חודשים עשיתי ל כרטיס מסך 8800GTS 640 OC והגעתי תוצאות מעולות של 650ל CORE ולזיכרון 900 שבמקור ללא OC זה על 513 לCORE ולזיכרון 792 ועכשיו לשאלה. עד עכשיו הכל פעל מעולה ללא קריסות ללא תקלות והייתי מרוצה מאוד הטמפרטורות מעולות והכל היה טוב עד ש.. יום אחד בהיר התקנתי את התוכנה של NIVIDA nTune ובדקתי סתם מסקרנות את הטמפרטורות משמה. ואז ה nTune הסביר לי שאני חורג מהמהירות המותרת שאם זה באדום כמו בתמונה. ומה שמוזר שהכל פועל טוב ואני מתכוון אפילו לעשות לו עוד איזה תוספת OC רציתי בבקשה חוות דעת על העניין והאם לייחס לזה חשיבות או שזה נורמאלי שהתוכנה nTune תגיד לי שאני חורג וכו. כמו הנה תמונה למה אני מתכוון. '>http://www.2send.us/"] '>http://www.…
-
- 4 תגובות
- 574 צפיות
-
-
משהו מכיר את הקירור הזה לכרטיס מסך?? http://www.metromedia.co.il/Product.asp?Pid=FN013&Cat2Cat1ID=13&Cat2ID=29&aff=zap# לאיזה כרטיס הוא נועד?
-
- 3 תגובות
- 574 צפיות
-
-
או קי .... אז אני מנסה להעלות את המהירות של המעבד אפילו ממש קצת ולהוריד קצת את הזכרונות וגם לכוד זה לא עבד...שיניתי הפעלתי את המחשב והוא התחיל לצפצף....מה לעשות.מפרט: p 4 nortwood mpga 478 asus p4sgx-mx 512 mbytes ddr-sdram
-
- 8 תגובות
- 574 צפיות
-
-
קודם כל שנה טובה לכולם! אני חדש פה והתייאשתי לחפש בפורומים... קיצר יש לי מארז עם צד שקוף(פרספקט), ואני רוצה לעשות בו פתחים למאווררים, אבל אני לא יודע איך אני מחבר את המאווררים לפרספקט!!! כדי שיהיה נורמלי ואסטטי ויישב טוב..... (תושבות מיוחדות, ברגים??) תודה מראש על העזרה!!
-
- 4 תגובות
- 574 צפיות
-
-
שמעו יש לי amd sempron 2800 ויש לי 1.99 GHz אז ככה אני רוצה להעלות את זה ל2.4 או 2.5 השאלה שלי היא אני יכול להעלות את זה ל2.4 או 2.5 והאם זה יעשה משהו למחשב ? כי אני מפחד שזה ישרוף לי את המעבד . תודה לעוזר/ים. נארת.
-
- 4 תגובות
- 574 צפיות
-
-
אני מתכוון לקנות את המעבד הנ"ל ואני רק רוצה לדעת קודם אם הוא יכול לפחות להגיע ל3GHZ עם קירור אוויר של 200-300 שקל..? והלוח אם שמתוכנן להיקנות איתו הוא GB DS4.. איך הוא לOC? ובכלל, הוא טוב?
-
- 4 תגובות
- 574 צפיות
-
-
לא נגעתי בכלום לא שיניתי כלום אלה זכרונות infineon ddr333 עובדים כרגע ב 266 (בבאס 133) לוח אם אסוס לא מתקדם במיוחד אבל סביר, צ'יפסט של סיס אם זה חשוב מצורפת תמונה, תגידו לי מה מצבי ואיך אפשר לשפר תודה (: [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 574 צפיות
-
-
האם המאוורר הזה הוא טוב והאים הוא יקרר טוב את המחשב שלי ? http://www.datech.co.il/product_info.php?cPath=1_282_283&products_id=1448
-
- 3 תגובות
- 574 צפיות
-
-
-
היי, לפני מספר חודשים קניתי מחשב חדש, כמובן בעזרתם האדיבה של האנשים באתר, אני מאוד מרוצה מתפקודו של המחשב. אבל ישנה בעיה שקיימת אצלי כבר דיי מההתחלה, ניסיתי פתרונות שונים, אך לא הולך. בכל פעם שאני מפעיל משחק או יישום כבד אחר, המחשב לפתע בשלב כלשהו נתקע, המסך מתחיל להבהב כזה והמפחשב לא מגיב לשום פעולה, פתחתי את דלת המארז, המצב השתפר במעט אך עדיין נתקע, וכאשר אני מפעיל מאוורר אל מול המארז הפתוח המחשב מתפקד כרגיל. המארז שיש ברשותי הוא - Antec SLK3700-BQE Black Quiet Midi Tower 350W Case המעבד - AMD 64 3000+ Socket 939 והמאוורר שיושב עליו הוא TR2 הפשוט של טרמלטק כרטיס מסך - ATI RADEON X800 256 mb PCI EXPRESS Retail TV OUT DVI זה כבר מציק לי במשך תקופה ארוכה, תודה מרא…
-
- 6 תגובות
- 574 צפיות
-
-
אוקי אומנם אין לי צורך בזה במיוחד מבחינת טמפ' למרות שאני רואה עליה לאחרונה מכל דבר קטן המחשב מגיע ל45 טמפ' אבל זה עדיין לא מצדיק קניה של קירור למעבד.. אבל הסיבה האמיתית היא הרעש, רעש מטריף חודר לתוך ראשי ואני מוצא את עצמי בולע כדורים נגד כאבי ראש כמו מסטיקי אבטיח.. =\ אוקי אז ככה.. 1. התקציב הוא 150 ש"ח, אפשרות לחריגה קטנה. 2. צריך שיש לו לדים עלמנת לעצב את המארז. 3. שיהיה שקט הכי חשוב. 4. שיתן את התמורה של הכסף. =] תודה. ויש עדיפות גדולה למאוורר שבא עם משחת טרמית
-
- 6 תגובות
- 574 צפיות
-
-
נשאר לי עוד משחה רמית מאז שקניתי תקירור של הזלמן ואני חושב לשים קירור קטן על הSOUTHBRIDGE האם המשחה תדביק אותו גם כן?(אם צריך אני ישכיב את המחשב כמה ימים בשביל שישאר חזק)מבחינת משקל לא כבד אני מניח שזה לא יעבור את ה50 גרם
-
- 2 תגובות
- 574 צפיות
-
-
שלום! יש ברשותי Sparkle Calibre 880LV כמו שסיקרתם לא מזמן באתר ואמור להיות לו קירור מאוד איכותי אבל אצלי הוא מגיע 65+! ניסיתי להשתמש בתוכנות RivaTuner ,nTune ,SpeedFan כדי להוריד הטמפ' אבל ללא הצלחה האם יש בעיה בגוף קירור של הכרטיס? האם יש דרך להוריד הטמפ'? בתודה Shnig0!
-
- 5 תגובות
- 574 צפיות
-
-
??? כי קראתי שרשמו פה לנקות עם טרמפנטין או טינר או WD ואחר כך עם האלכוהול וזה מוזר לפי מה שאמרו לי צריך רק חתיכת נייר וזהו אז רציתי לדעת מה באמת עושים ועם אפשר הוכחות
-
- 7 תגובות
- 574 צפיות
-
-
לאחרונה, המחשב מאוד מתחמם (המתכת של המארז לוהטת) והמאווררים עושים הרבה רעש. התופעה קורת רק אצלי בבית, ולא בחנות המחשבים. כנראה, בגלל שאין לי מזגן. יש לי פנטיום 4 פרסקוט במהירות 2.8 גיגההרץ. הטמפרטורות: CPU: באזור ה-50 מעלות MB: מתחיל מאזור ה-35 מעלות ומטפס עד ל-41 מעלות האם הטמפרטורות האלו נורמאליות? מה כדי לקנות כדי לקרר קצת את המחשב ולקבל קצת שקט בחדר? תודה.
-
- 2 תגובות
- 574 צפיות
-
-
אוקיי, יש לי כפי שציינתי בכותרת 9700פרו של הרקולס ואני רוצה להאיץ אותו, כרגע יש עליו סינקים מאלומיניום לזכרונות וקירור מאוורר סטנדרטי לליבה, אני רוצה להאיץ את הכרטיס ל9800פרו אבל הבעיה היא שראיתי אחרי שחבר שלי עשה אוברקלוק ל9700NP שלו (הרקולס) היו כל מיני תופעות לוואי אחרי זה, מסכים כחולים , המחשב לא עולה, חוסר יציבות וכל מיני בעיות שלא היו לפני האוברקלוק. אני רוצה לדעת לפני שאני מאיץ את הכרטיס האם ייתכנו תופעות לוואי שכאלה שיכולות לפגוע בביצועיי הכרטיס לטווח הארוך או לטווח הקצר?, ואם יש המלצות ועצות שונות? וזה גם יכול לעזור. תודה רבה!
-
- 9 תגובות
- 574 צפיות
-


