עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. אני לא מצליח להתייצב על יותר מ3.00GHZ עכשיו אני מנסה להעלות ל350FSB במכפלה 9 ואפילו במתח של 1.475V זה לא יציב אולי שמישהו ירים את הכפפה וייתן איזה טיפ

    • 3 תגובות
    • 575 צפיות
  2. Started by GQ4U,

    הלכתי לי לתומי לקנות מחשב gigabyte knf-9 + amd3200 939 + gigabyte 6600 GT עד כאן אין בעיה . כשהגעתי לנושא המארז (בכותרת ) נאמר לי שהוא לי יחזיק קירור נורמלי של הרכיבים (יש לו OUT של 120 MM מאחור ומאוורר 80 MM IN שלכל הדעות לא משהו ) - האם כדאי לשקול את הסונטה במקום ??

    • 5 תגובות
    • 575 צפיות
  3. Started by avivlevy,

    יש לי קרור של P4 מקורי (זה שמקבילים) עכשיו אני רוצה לשים אותו על ה52FX אבל אני לא יודע איך לתפוס אותו?

    • 7 תגובות
    • 575 צפיות
  4. -כותרת- דוגמה: נגיד Q6600 על 400X9 ו400X8..... שני האפשרויות יצרכו אותו מתח?

    • 3 תגובות
    • 575 צפיות
  5. Started by DL,

    שלום לכולם, הטמפרטורה של הציפסט שלי לפי אברסט היא 45 מעלות בממנוחה, לפי מה שהבנתי מהסטיקי זה גבוהה מדי, אתם יכולים להמליץ לי על דרך בה אני יכול לקרר אותו? (המפרט בפרופיל, בנוסף יש לי Antec Sonata 2 עם 2 מאווררים 120 מ"מ, אני יכול לצלם תמונה של המארז מבפנים אם זה יעזור)

    • 8 תגובות
    • 575 צפיות
  6. אוקיי כמו שהבנתי הלוח אם שלי די מתאים לאוברקלוק וגם מהמעבד אני אמור להוציא תוצאה לא רעה ורק הזכרונות המסריחים זה מה שמגביל אותי אז כמו שהסבירו לי אני שם את הזכרונות על 333mhz ועל תיזמונים 3-3-3-8 ובהגדרות שם החלפתי משהו ל 2T לא זוכר איך קוראים לזה ואת המכפלה אני שם על X5 אני מעלה את המתח על המעבד מ 1.4 ל 1.5 כמו שבנתי האוברקלוק אמור ללכת די חלק עד שהזכרונות מגיעים בחזרה ל 200mhz לא? כי אני מצליח להעלות את המעבד עד ל 235X11 שזה 2588MHZ והזכרונות במצב הזה על 184MHZ בערך ואני חושב שאני יכול להמשיך יותר אבל אני לא מצליח להעלות יותר ובדיקת הSUPERPIE אפילו ב 236 כבר נכשלת כאשר ב 235 הכל עובד חלק למישהו יש מושג מה מגביל אותי? ואיך אני פותר את זה?

    • 3 תגובות
    • 575 צפיות
  7. Started by zombie,

    אז ככה מהן התוכנות הכי מומלצות לעשיית האוברקלוק ומה הן התוכנות המומלצות ביותר לבדיקת יציבות? ואני לא יודע למה אבל אני לא מצליח להוריד את ה 3dmark אפילו לא מהאתר שלהם.... ומה הטמפרטורה המאקסימלית ל gtx? והאם אני יכול ליפעול לפי המדריך של האתר? תודה רבה מראש!!!!!!

    • 2 תגובות
    • 575 צפיות
  8. המעבד שלי זה E6600.. (מפרט בצד), שמתי לב שהטמפ' שלו במנוחה מגיעה ל60 מעלות.. הסתכלתי וראיתי שהמאוורר של המעבד לא עובד.. נתתי לו סיבוב ידני והוא התחיל להסתובב.. ועבד 10 שניות כן דקה לא..דקה כן.. שמתי לב שהוא יכול פתאום לא לעבוד.. הטמפ' תגיע ל60+ במנוחה ועדיין הוא לא יעבוד.. מה שאומר שאני לא יכול להשאיר את המחשב לבד חייב כל הזמן להסתכל על המאוורר.. הורדתי SPEED FAN אבל זה רק מראה אם המאוורר עובד או לא.. (גם שעשיתי שיקבע אוטומטית מהירות זה לא עוזר), שיחקתי עם החיבורים וגם לא עוזר.. מה לעשות?!

    • 7 תגובות
    • 575 צפיות
  9. Started by Ariel Style,

    אז ככה, לאור הבקשות לתוצאות ב3DMARK03 הנה הפרטים. המחשב שלי הוא בן 4 שנים וזה המפרט: Intel Pentum 2.6GHz Hyper Threading 800MHz 256X4 (1GB) DDR Doul 400MHz MSI Neo-2 865PI 800MHz Nvidia GeForce FX5700VE 256MB + DVI + DVDIN Sound Blaster Audigi 7.1 Generi 350W רץ על: Microsoft Windows XP Home Edition SP2 קירורים: קירור סטוק למעבד, קירור סטוק לכ' מסך + מאורר 80מ"מ 3000RPM מולו. חסר לי מאוררים להכניס ולהוציא אוויר, ככל הנראה יהיו פה מחר בעזרת ה'. עשיתי ללא אובר קלוק לכלום בדיקה ב3DMARK03 והנה התוצאות: 2044 - ללא אובר קלוק. עשיתי אובר קלוק רק לכ' מסך בתדרים הבאים: זיכרון: 200MHz @ 234MHz ליבה: 225MHz @ 403MHz התוצאה עם אוברקלוק לכרטיס מסך בלבד ב 3DMARK03: …

    • 6 תגובות
    • 575 צפיות
  10. Started by dabaz,

    שמעתי שבלוחות של ABIT הטמפ' גבוהה יותר ממה שהחישן מראה. (או נמוכה יותר? שכחתי, לא משנה...) אם אתם יודעים באיזה לוחות של איזה חברות מצב כזה יכול לקרות, תכתבו בבקשה. פשוט בזמן האחרון החישן שלי משתגע לפעמים...

  11. Started by supercars,

    בזמן שניקיתי את המארז מבפנים, פגעתי באחת מצלעות הקירור וזה מה שקרה: מהי חומרת הנזק?

    • 4 תגובות
    • 574 צפיות
  12. Started by Stick2it,

    כרטיס של GIGABYTE... מישהו ניסה? מה התוצאות? דגש: קירור פאסיבי

    • 5 תגובות
    • 574 צפיות
  13. יש לי כרטיס מסך Gigabyte geforce 7800gt ומעבד: INTEL P-D 930 3.0GHZ אני מעוניין לעשות אוברקלוק. על אילו אמצאי קירור אתם ממליצים לי מKSP.CO.IL והאם אני בכלל יכול לעשות אוברקלוק וכו' (שימו לב לפי המפרט הנ"ל בצד ימין) בבקשה לעזור!!! אני צריך את זה מהר בתודה יאן

    • 4 תגובות
    • 574 צפיות
  14. 1. למטה מכניס אוויר (בקושי רב) ישירות על ההרדיסק 2. מערבל את האוויר וזורק רוח על המעבד מכיוון מפרצי ה5.25" (הפאנלים סגורים) 3. מוציא אוויר חם מאחורה 1-2 מאוררי 80 מ"מ ג'נרי 3. סמארט פאן 2 אני חושב על זה ככה נכון תפקיד חשוב לסמארט פאן להוציא אוויר חם ואני מרגיש מאחורה המון המון המון אוויר יוצא! אבל מאיפה לאזעזל נכנס כל כך הרבה אוויר? שאני שם יד ליד המאורר שמכניס אוויר למטה (מאורר מספר 1) אני מרגיש משב רוח חלש מאוד המאורר השני רק מערבל את האוויר ולא ממש מכניס אוויר אז לא יותר חשוב לשים את סמארט פאן בתור מאורר מספר 1 שיכניס כמה שיותר אוויר ? ומאיפה לאזעזל נכנס כל כך הרבה אוויר שהסמארט פאן מוציא מאחורה ?

    • 3 תגובות
    • 574 צפיות
  15. Started by zokri,

    I N T E L ® A C T I V E M O N I T O R System Information Report 04/02/2004 15:32:29 *************************************************************************** General Information *************************************************************************** Product name Intel® Desktop Board D845WN based system Board model Genuine Intel® D845WN system board OS version Windows* XP version 5.1 build 2600 OS memory 261,424 KB RAM *************************************************************************** Processor *…

    • 7 תגובות
    • 574 צפיות
  16. Started by orikatz,

    היי כולם, אחרי 3 שנים שאני עם מחשב רועש, החלטתי שנמאס לי. המאוורר שעושה הכי הרבה רעש הוא המאורר של כרטיס המסך: משום מה, נורא התקשיתי למצוא מאוורר כזה באתרי אינטרנט השונים. תוכלו להמליץ לי על מאוורר חדש כזה, שיהיה שקט? או לחילופין, לא נראה לי, אבל האם אפשרי לשים קירור פאסיבי על כרטיס המסך, וככה בכלל לפתור את הבעיה של הרעש? הבעיה השניה היא המאוורר של המארז. מדובר במאוורר 80 מ"מ סטנדרטי. גם הוא די מרעיש, ולא הייתי רוצה לקנות אחד חדש שיתחיל להרעיש שוב אחרי חודש. אפשר בכלל לשים מאורר גדול יותר, 60 או 80 מ"מ, שמרעיש הרבה פחות? זה יביא לאותה תוצאה? אני לא בטוח שזה אפשרי מבחינת המארז. התקציב שלי הוא, נניח, 200-300 שקל לשני המאווררים. אני אשמח לקבל את עזרתכם.

    • 4 תגובות
    • 574 צפיות
  17. Started by JezpeRR,

    יש לי Athlon xp 1800+ עכשיו הוא מגיע בIDLE ל-כמעט 60 ובLOAD הוא פשוט נתקע...עכשיו אני יודע שזה בגלל שקירור לא יושב טוב איך אני מסדר את זה? בדקתי את זה על ידי דחיפה של הקירור לכיוון הלוח כאילו לקרב בין הליבה למעבד והטמפ "צנחה" ב-4-5 מעלות!!!!! עכשיו מה אני צריך לעשות? להחליף משחה? שאגב היא ג'נרית כזאת שבאה עם גוף קירור ג'נרי שקניתי ב-איזה 40 שקל עם מאוור לדים שהיה עליו... עוד שאלה הגוף קירור אמור להיות רופף במקצת? כאילו בעדינות נגעתי בו והוא טיפטיפה רופף...אם זה לא אמור להיות ככה איך אני מתקן?!? תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 574 צפיות
  18. Started by israel_0,

    קניתי מחשב השבוע2600 XP BARTON 1.9 GHZ לוח GIGABYTE 7S748-L http://www.ocworkbench.com/2003/gigabyte/7s748-l/7s748l-1.htm זיכרון 256 3200 2.5CL A-DATA 3D CLUB RADEON 9200SE האם ישלמשהו נסיון ב OC לגבי הלוח הנ"ל כיוון זיכרונות ומתחים להגיע ל2300 מהירות???? ??? ??? ??? ??? בתודה מראש :)

    • 0 תגובות
    • 574 צפיות
  19. Started by Pika007,

    שלום, הייתי רוצה לדעת מה הטמפ' במעבד הנ"ל (עם קירור מעאפן, סיילנסר של ארקטיק קולינג, סתם גדול באופן מיותר) בבקשה לציין טמפ' במנוחה ובעבודה (ציינו סוג עבודה) תודה :]

    • 3 תגובות
    • 574 צפיות
  20. Started by sub_man,

    שלום אחים שלי!!!!!!!!!1 איך סוכות מי בונה סוכה?(לא שזה מעניין) סתם... תקשיבו עוד כמה ימים אני הולך לדוד שלי והוא עוזר לי לעשות מודינג יפה למארז(רציתי שאנחנו נבנה מפרספקט שהכל יענו חוץ מהמאחורה יהיה שקוף ובפנים לדים מחבר שלו(בזול חחח) אבל רציתי לבדוק לעומק האם במוחכם יש רעיונות טובים יותר אז... תלכו עד הסוף בראיונות תביאו תמונות אפילו אם יש אני מחפש לעשות צביעה לדים ומשחקים של דברים זוהרים מדבקות כל רעיון טוב שעולה לכם בראש תכתבו אבל דברים יפים!!!!1 תודה לעוזרים

    • 6 תגובות
    • 574 צפיות
  21. יש לי תמארז של קומפיוקייס 6A19 ויש מאורר 12CM מקדימה שזורק אויר על ההארד דיסק . הטמפ' של ההארד דסיק היא 32 . שמתי על ההארד דיסק סינק ענק וקיוויתי שהמעלות תרדנה במעלה או 2 . אבל שום דבר ... הטמפ' אמורה לרדת ? למה לא ירדה ?

    • 5 תגובות
    • 574 צפיות
  22. רציתי לדעת מהם בדיוק ההבדלים בין שניהם בו נגיד שאני יכול להשיג אותו במחיר טוב השאלה האם בכלל להשקיע או להישאר עם המקורי כל זאת במידה ואני לא מתכנן המהרה בשלב הקרוב ,אין מה לדבר על מאווררים אחרים כאופציה יותר משתלמת ה GOLDEN הוא הברירת מחדל היחידה שלי לצורך הענין

  23. 1. אני מחפש מאוור למארז חזק ככל שניתן לא איכפת לי רעש של 80 מ"מ (לא משנה עובי) 2. עוד אחד של 80 מ"מ אבל בעל עובי של פחות מ 25 מ"מ 3. מאוורר של 120 מ"מ חזק לא משנה רעש שיחליף את המאוורר של ה TUNIQ ( זה של ה TUNIQ עומד למות ) , יש בכלל כזה שיותר חזק מזה של ה TUNIQ אם יש לינקים לאתרים למכירה זה יהיה נהדר (אפילו EBAY אם אין בארץ), תודה ...

    • 2 תגובות
    • 574 צפיות
  24. אז ככה, כתוצאה משיחה בין חברים על מחשבים הגענו לויכוח סביב השאלה האם לטמפרטורה של רכיב מסוים במחשב כמו מעבד או כרטיס מסך, יש השפעה על הביצועים. אני אמרתי שכל עוד הטמפרטורה לא קיצונית מדי לא יהיה שום הבדל וכל האחרים אמרו ההיפך. בשביל להיות בטוח שאלתי בן אדם מקעצועי שמתעסק הרבה עם אוברקלוק והוא כמובן אמר שאין קשר. חבר אחד היה קצת עקשן ולא הסכים לקבל את התשובה הזאת בתור הוכחה אז אני מבקש ממכם לתת לי קצת גיבוי ואולי אפילו לשלול אותי אם אני טועה. תודה

    • 2 תגובות
    • 574 צפיות
  25. Started by Vissor,

    האם שווה לעשות OC למעבד שלי ככה עד 3.2 ghz או 3.4?? ואם כן צריך להוסיף מערכת קירור למחשב?

    • 1 תגובה
    • 574 צפיות

דיונים חדשים בפורומים