אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
טוב הינה קצת פרטים להתחלה: e4600 2.4GHZ זכרונות corsair 2GB 800MHZ DHX 4-4-4-12 לוח אם: abit ip35-e טוב הבעיה שלי , שמתי מכפלה 10 העליתי באס ל320 מה שאומר שאני על 3.2GHZ הרצתי את כל הבדיקות הכל SM , Super PI, Hyper PI הכל עובר בהצלחה רק יש לי בעיה אחת, שאני עושה ריסט המחשב פתאום מחליט שהוא לא עולה והוא קורס, אבל אחרי כמה פעמים שאני מנתק את הכבל חשמל מאחורה ומחזיר אז פתאום הוא נדלק, יכול להיות שמשהו לא טוב במתחים שלי?: מעבד: 1.485 זכרונות: 2.10 VTT : 1.350 גשר צפוני : 1.410 היחס: 1:1.20 אני חייב עזרה ממש מעצבן הדבר הזה. תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 576 צפיות
-
-
אני רוצה לרכוש את הכרטיס והבנתי שניתן יהיה לעשות לו O.C יפה מאוד. השאלות שלי: אם איזה תוכנה כדאי לי לבצע את ה O.C ? התוכנה צריכה גם לנטר לי את הטמפ' של הכרטיס וגם יכולת לשלוט ב במהירויות המאוורר. ראיתי שישנם כמה תוכנות כגון: Ati Tools Ati Tray Tools Riva Tuner מה עדיפה או שישנה תוכנה טובה יותר?
-
- 1 תגובה
- 576 צפיות
-
-
האם זה אמין? הטמפרטורות שרשומות אלה הטמפרטורות הנכטנות? הורדתי את גירסא 0.27 בשביל הכ.מ שלי X1550 עד כמה כדאי להמהיר אותו ומה לשנות? (הוא מגיע 550\400) בינתיים המהרתי ל- 607\454 אבל לא שמתי לב לשום שינוי... צריך להפעיל מחדש? תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 576 צפיות
-
-
יש לי מחשב עם מעבד של AMD ולוח אם של Gigabyte GA-K8NXP-SLI כלומר חריץ 939 הוספתי לFSB עוד 40 עכשיו במקום 2000 MHZ יש לי 2400 האם אני יכל להוסיף עוד במאמץ המעבד מגיע ל 52 53 מעלות מה אומרים זה אפשרי
-
- 0 תגובות
- 576 צפיות
-
-
-
שלום רציתי לדעת האם למע' הבאה יש יכולות OC מדובר ב-E4400 לוח MSI MS-7255 V2.0 עוד מידע דרוש ? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 576 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני מתכנן לרכוש את גוף הקירור הנל ל P4 3.0 - 631. אני יודע שהוא מגיע עם מדבקה טרמית ואני לא מעוניין להשתמש בה. השאלה: אם אפשר להוריד אותה? ואם כן זה יפגע בהעברת החום מהמעבד לגוף?(בגלל חלקים שישארו) ואם כן ניתן להוריד אז איך ? תודה.
-
- 4 תגובות
- 576 צפיות
-
-
אהלן! גיליתי היום שהטמפרטורות שלי ממש גבוהות והייתי מבקש את הצעתכם! הנה הטמפרטורות שלי- המערכת שלי: intel p4 2.8C Asus p4s800d (צ'יפ של SIS) 2X256 ראם R9800P ספק 400 ואט ג'נרי שבא עם מארז מטכנאי מה לעשות???
-
- 7 תגובות
- 576 צפיות
-
-
היי כבר בעבר שמתי פה כמה שאלות בקשר לשינוי תזמונים אך ללא תוצאות כיוון שלא מצאתי את האפשרות הזאת בביוס. היום אחרי הרבה חיפושים מצאתי את צירוף ההקשות הנשחק שפתח בפני את האופציות הללו. קיצר כמו שראיתם בטופיק איזה זכרונות יש לי. אני יודע שהורדת תזמונים מאיצה את הזכרונות....וזהו. עכשיו עד איזו נקודה אני יכול להמשיך ואיך אני ידע שמשהו לא בסדר. כרגע אני רץ ב 2.5-3-3-6 כש במקור זה היה 2.5-4-4-8. החלטתי לא לקפוץ עמוק מדי לפני שאני יתייץ איתעם בפורום
-
- 0 תגובות
- 576 צפיות
-
-
יש לי בעיה שבזמן הרצת משחק (כל משחק-חדש יחסית) על הגדרות גבוהות לאחר כמה דקות המסך כבה ואי אפשר להדליק אותו יותר,אך עדיין יש צליל והמחשב כביכול דולק. (בכמה דקות משחק הזה המשחק פועל חלק לגמרי!!) כבר אמרו לעדכן דריברים לכרטיס שלי (ATI X1950 PRO 512MB) וכך עשיתי אך עדיין זה קורה. ומה שמצחיק הוא שגם כאני עושה אוברקלוק אוטומטי דרך הדריבר של הכרטיס, באמצע האוברקלוק הוא מתחמם (בערך 88 מעלות) ואז קורה אותו דבר כמו שקורה עם המשחקים, המסך כבה אך המחשב עדיין דולק. אני ממש לא מבין איפה הבעיה?! (המסך שלי 22 אינ'ץ של LG)
-
- 2 תגובות
- 576 צפיות
-
-
-
-
- 2 תגובות
- 576 צפיות
-
-
אוקי אז ככה..אני רואה פה המון הודעות אם הנושא פתיחת צינורות וכאלה מישהו מוכן בבקשה להסביר לי מזאת אומרת פתיחת צינורות? (יש לי מפתח שוודי זה לא הבעיה ) אהה ועוד משהו קטן יש לי את הכרטיס הבא: NVIDIA GeForce 6200 TurboCache האם אפשרי לפתוח צינורות בכרטיס הזה? אם כן אשמח אם מישהו יוכל להביא לי בבקשה לינק לאיזה מדריך או משהו..תודה רבה תודה רבה
-
לפי המפרט שלי זה אפשרי ??? לא משהו גדול ועד כמה אפשרי ללא פגיעה במערכת וללא צורך בקירור סופר מתקדם?
-
- 6 תגובות
- 576 צפיות
-
-
שלום אנשים קניתי את הפרייזר 7 פרו ומשחה טרמית של זלמן יש לי בעיה מוזרה ומצחיקה במחשב מרחתי משכה אני חייב לציין לא התקמצנתי והכול טוב ויפה והמעבד במנוחה עומד על 48 מעלות בערך זה מעבד פרסקוט 2 מגה מה שמוזר שאחרי שבוע בערך (זה קרה לי כבר פעמיים) המעבד מתחיל להתחמם ולהגיע לטמ"פ של 65 70 אני פותח את המאורר מפרק רואה שהמשחה הפכה להיות בועות כאלה מורח עוד שכבה מחזיר והטמ"פ שוב יורדת למה זה קורה לי כול פעם??? האם המשחה של זלמן דפוקה???
-
- 1 תגובה
- 576 צפיות
-
-
הספק שלי עושה ממש מעט רוח, לא מרגישים אותה יותר מ 5 ס"מ ממנו. יש דרך לסדר את זה?
-
- 4 תגובות
- 576 צפיות
-
-
תגידו זוכרים היה מזמן תחרות שאירגנה חברה לקירור מעבדים מי יעשה אוברקלוק הכי גבוהה אם הקירור שלה אז רציתי לדעת אם למישהו יש קישור לתוצאות מי ניצח כל מידע על זה?
-
- 4 תגובות
- 576 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי P4 מעבד 3.0 לוח 865 PERL של אינטל כולל זכרונות 1.0גיגה ספק 500W ושתי מאווררים אחד מאחור ואחד בדופן של המארז המחשב די חדש אבל שאני משחק איתו 5 דקות הוא מתחמם ויורד בקצב ולא נותן להמשיך לשחק או לעבוד איתו רק שהוא מריץ משחקים או שני סרטים אז קופץ הסנסור ומשבית הכל מה עלי לעשות ? לחזור לחנות או ..... תודה מראש על העזרה 70 מעלות 73 74 70 מעלות כשהמחשב מתחמם מגיע ל 73 74 איך המעבד לא נשרף הסנסור מודיע על התחממות האזור המעבד
-
- 7 תגובות
- 576 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש זיכרונות (2GB (2X1GB מסוג DDR ואני רוצה שהם יגיעו לאיזור 250MHZ ב-OC על תיזמונים של 2.5-3-3 יש המלצות?
-
- 2 תגובות
- 576 צפיות
-
-
אוקי ככה.. קירור סטוק. מעבד e2180 לוח אם אסוס שיכול לעבוד על תדר של 1333MHZ זכרונות 667 טמפ' נמוכות יחסית(מתחת ל-30) אז ככה באתי היום התחלתי לעשות אוברקלוק טוב קיצר העלאתי fsb מ-200 ל-220 וואלה הדלקתי את המחשב הוא פועל על 2.2 (200 mhz הבדל) ועכשו אני נתקע יענו תגידו לי מה לעשות ואיך אני אמור לעשות שהמעבד והזכרון יהיו 1:1 תודה..
-
- 4 תגובות
- 576 צפיות
-
-
השתמשתי ב ATI TOOL עשיתי: 1. FIND MAX CORE 2. FIND MAX MEMORY אחרי שהוא סיים הורדתי מכל אחד חמש עשיתי למעלה SAVE אחרי זה עשיתי ריסטרט ואז הכל חזר להיות רגיל.
-
- 1 תגובה
- 576 צפיות
-
-
שלום יש לי pentium 4 2.2 a ולוח אם ga-8irx והלוח שלי תמיד מראה לי 25 מעלות. עוד בעייה היא שהחום במעבד בדרך כלל הוא בין 50 ל-52 מעלות ובמאמץ מגיע ל-58 לעומת זאת שהמארז פתוח יש לי 44-43 מעלות... נראה לי שהמצב כזה בגלל שחם מאוד מאוד בחדר שלי... אז אין ברירה נחכה לחורף יש לי קירור רגיל מאורר על המעבד ומאורר שמוציא אוויר... אז מה מומלץ לי לעשות בעניין הלוח אם ובעניין המעבד? והאם זה בריא להשאיר את המארז של המחשב פתוח?
-
- 1 תגובה
- 576 צפיות
-
-
שלום, המחשב שלי שקט מאוד, פרט לכרטיס מסך שרועש. חשבתי להשקיע בקירור הזה בשביל השקט וגם במקרה הצורך אפשר להוסיף מאורר ולעשות OC רציני. ההתלבטויות שלי הן: 1. הכרטיס שלי היום שווה 500 ש"ח (חדש), האם כדאי להשקיע יותר מ200 ש"ח עליו? 2. אם אני אוסיף ברבות הימים מאורר 92 מ"מ, הוא יהיה יחסית שקט או שהם רועשים? תודה.
-
- 1 תגובה
- 576 צפיות
-
-
ברשותי מעבד סלרון 400 (כן כן יש אנשים כאלה), הוא פועל על באס של 66 העלתי את הבאס ל 75MHZ והכל פועל בסדר גמור! ניסיתי להעלות את הבאס ל 83MHZ אך המחשב לא עלה, שום דבר לא עלה, פשוט לא מגיב! החזרתי את הבאס ל 75MHZ והכל פעל כרגיל! למה המחשב לא עולה שאני מעלה את הבאס ל83MHZ ? הלוח תומך עד 133MHZ וגם הזיכרונות
-
- 3 תגובות
- 576 צפיות
-
-
יש לי לוח אם אסוס A7N8X-X ומעבד ברטון 2500 וכשאני מעלה רק את המכפלה או רק את הבאס זה פועל אבל כשאני מעלה את שניהם ביחד זה לא מעלה לי את המחשב... מה לעשות?
-
- 5 תגובות
- 576 צפיות
-


