עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by ORrrr,

    לפני כמה שבועות קניתי aeroflow חדש למחשב והרכבתי אותו.. לפני שהרכבתי אותו זכרתי שתמיד הטמרטורה הייתה מוגזמת 90-100 מעלות למעבד וזה לוח של ג'יגה בייט אז זה בטח החיישן שזייף פעם שמעתי שאם מזיזים את החיישן מתחת למעבד קצת אחורה אז זה מסתדר השאלה היא האם יכול להיות שהזזתי אותו יותר מידי אחורה? אני יודע שזה נוגע במעבד והטמפרטורה שלי עכשיו במנוחה היא 47 מעלות יש אפשרות שזה מראה טמפרטורה נמוכה מידי? תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 576 צפיות
  2. Started by shaks,

    האם יש כזה דבר בלוק קירור שמתאים לזכרונות? מישהו יכול לתת לינק בבקשה

    • 4 תגובות
    • 576 צפיות
  3. Started by Haker,

    תציעו לי מאוררים לסלרון 1.7 שיקררו טוב ושלא יהיו יקרים ושיהיו טובים לאוברקלוק אם אני אחליף מאורר אני יוכל להגיע לאוברקלוק יותר חזק מאשר אם מאורר שמגיע אם המעבד?

    • 3 תגובות
    • 576 צפיות
  4. Started by vicker,

    היי, המאוורר של המחשב הישן שלי החליט שלהרעיש זו מטרתו החדשה בחיים, ועל כן אני מעוניין במאוורר חדש למעבד. לוח האם הוא ECS K7S5A, המעבד AMD Athlon 1800+, והמאוורר הוא מאוורר 60 מ"מ עם 3 פינים ללוח האם. מה מומלץ? איפה אפשר לקנות? כמה שקט הוא יהיה? תודה!

    • 0 תגובות
    • 576 צפיות
  5. Started by RGod,

    אני מעוניין לעשות OC לכרטיס השאלה היא איך אני נועל אותו על 66 MHZ ?דרך הלוח אם אין לי אפשרות יש איזשהי דרך ?

    • 3 תגובות
    • 576 צפיות
  6. Started by wiz,

    אהלן עכשיו שתיקנתי את המאורר של ה-Chipset שלי החלטתי קצת לשחק עם OC כי אני קונה מחשב חדש בקרוב אז שאני ידע מה אני עושה לפחות קצת :> עכשיו, המחשב שלי לא מוכן לעבור את ה-150 =\ ב-150 אני ב1732.. והסטוק זה? 1500 בערך? המעלות ממש סבירות כרגע.. 42 IDLE 46 Load לוח אם 36 Load לא בדקתי. למה הוא לא נותן לי לעשות יותר =\ העלתי את ה- Vcore ל-1.8 וזהו לא שחקתי יותר, אשמח לשמוע הצעות. אה והלוח אם זה MSI kt3 Ultra (מבוסס via apollo kt333).

    • 2 תגובות
    • 576 צפיות
  7. Started by Astrix-D,

    טוב צילמתי תמונה מהביוס,אני צריך בבקשה שתגידו לי אם פה אני צריך לעלות את הMHZ. [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 576 צפיות
  8. Started by ido-nava,

    המפרט של המחשב שלי הוא: AMD ATHLON 3500+ עם קירור TT BIG TYPHOON ו 512MB CORSAIR CL2.5 X2 ו eVga Geforce 6800 GS רציתי לשאול עם גם להם כדי לשים קירור מסויים ... כי אני משחק המון במשחקים והמחשב דלוק 24/7 .... ואם כן .. איזה הכי מומלץ ?

    • 2 תגובות
    • 576 צפיות
  9. היי. אז תראו, נמאס לי שהמחשב באופן קבוע אצלי על 55-60 מעלות במצב המתנה אם אני משחק, הוא מגיע ל75 מעלות. אם אני סורק עם אנטי וירוס או משהו הוא מגיע ל70..או 65. זה די מרגיז כי אני יכול להפעיל את כל התוכנות האלה ביחד והמחשב יזוז טוב...אבל מבאס שהוא מתחמם. אז מה שעשיתי עכשיו זה פתחתי ת'מחשב, ניקיתי מאווררים והכל, ולקחתי מאוורר ביתי קטן. השארתי את המחשב צד אחד פתוח, לידו שמתי את המאוורר הביתי הקטן..והופ..אני סורק כרגע עם האנטי וירוס וכותב לכם פה את ההודעה וע"פ AsusProbe המעבד שלי 50 מעלות. משהו לא יאומן ולא היה לי ככה אף פעם. אם המחשב סתם במצב המתנה הוא 48. אני מתכוון להיות עם זה כמה ימים (חוץ מהלילה..בלילה זה 55 מעלות אצלי..אז לא נורא) ואקנה בקרוב את אחד המאווררים ש…

    • 2 תגובות
    • 576 צפיות
  10. התקנתי היום את ה BigTyphoon על ה LanParty עכשיו ישנם שתי שיטות להתקנה אחת סטנדרטית והשנייה אלטרנטיבית למי שמכיר אני עשיתי שילוב ביניהם את הפלסטיק שנמצא מאחורי הלוח השארתי ומקדימה(איזור המעבד) הוצאתי את הפלסטיק מיקמתי את ה BigTyphoon שמתי את ה H חיזקתי עם האומים וכדומה וזהו... עכשיו השאלה שלי היא האם הפלסטיק האחורי(המקורי) יחזיק מעמד לפי איך שזה נראה זה מאוד יציב...

    • 4 תגובות
    • 576 צפיות
  11. כבר 3 שנים הוא יושב והצטבר בו מלא אבק אז החלטתי לפרק אותו לנקות ולהרכיב מחדש. קניתי משחה טרמית...(לא משהו יקר היא עולה 10 שקל רשום עליה star) יש לי כמה שאלות: 1.אם המעבד שלי הגיע ל-90 מעלות ויותר זה מומלץ לעשות את זה? 2.האם המשחה שקניתי מספיק טובה? 3. אם לעשות את זה מה בידיוק אני עושה ואיך? תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 576 צפיות
  12. אהלן, אז לאחר אונס כבד של המחשב , הוא התייאש ממני וגם אני ממנו. לצערי נתקעתי עם לוח לא כל כך אוורקלוקר על צ'יפסט 945 (ראו מפרט מצד ימין). בקיצור הצלחתי להגביר במעבד 320 מה שאומר שאת המעבד (E6300) המלחתי להרים ל2.24 (20%) . אז לעניינו , זה ממש עלוב אני מצפה לפחות ל35%. המעבד במאמץ לא עובר את ה55 מעלות , ניסיתי לשחק עם הזיכרונות ולשים גם זיכרונות OCZ CL 4 667MHZ וזה לא עזר , שיחקתי עם המכפלה הורדתי את הזיכרונות לזנות של 300MHZ ועדיין זה לא עובר את הבאס המיוחל. אין לי יותר רעיונות מה לעשות , אולי הלוח באמת מגביל וכולה מגיע ל20%? (ספק רב). מה שקורה כאשר אני מגדיל לדוגמה לבאס 333MHZ המחשב כאילו לא נדלק ואז ההלוח מתאפס וחוזר להגדרות ברירת מחדל.. תודה לעוזרים נ.ב ניסית…

    • 3 תגובות
    • 576 צפיות
  13. Started by AsD[eyal],

    אני עושה oc עד 2.9 אם over voltage ומתי הטמפ מגיעה ל 58 נדפק לי הקול במחשב ואני לא שומע כלום הלוח שלי הוא ASUSPV800-x

    • 3 תגובות
    • 576 צפיות
  14. יש ברשותי מעבד axp2600 barton core ואני עכשיו באובר של 200 fsb ולפעמים 190 fsb על מתח של 1.75-1.8 טמפ במנוחה 45-46 במאמץ 50. רציתי לדעת אם אני הורג אתך המעבד שלי הרבה לפני זמנו או שזה מעבד "מתוכנן" לאוברקלוק ושזה לא ממש הורג אותו?אני דיי מסופק ממנו ואם אני הורג אותו עם האובר הזה מצדי להוריד אותו תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 576 צפיות
  15. Started by or_azu,

    קניתי מעבד E8400 שמומהר ל4000MHZ הטמפ שלו במנוחה הן ליבה אחת על 39 והשניה על 51.. קודם האם הטמפ בסדר? שתיים איך אני בודק במאמץ? (איזה תוכנה?) ועוד דבר אני רואה שהמעבד כל הזמן עובד על 4000 MHZ והבנתי שיש מצב שבוא הוא ירד כשהוא לא מתאמץ.. איך עושים את זה? ד"א יש לו קירור של BT...

    • 4 תגובות
    • 576 צפיות
  16. הכי חזק שאפשר למצוא וגם המלצה על מאוורר עם יחס כוח-רעש הטוב ביותר

    • 7 תגובות
    • 576 צפיות
  17. Started by BLASTER,

    אם מרחתי גריז טרמי ואני רוצה להחליף את הקירור אני צריך למרוח עוד פעם ??? יש לי עוד שאלה... האם בגופי קירור המקוריים של אינטל מקבלים גם גריז טרמי?

    • 4 תגובות
    • 576 צפיות
  18. http://www.cyberworld.co.il/product_info.php?cPath=1_43&products_id=530&osCsid=9b33203c12c6ba5f7d809a1f7653fcd6

    • 2 תגובות
    • 576 צפיות
  19. יש לי GF6600 רגיל לא GT עם 256DDR יש אפשרות פתיחת צינורות? ואם כן איך עושים את זה? אני יודע שיש לו 8 פעילים כרגע... (נראה לי) חח בתודה מראש. predator_008

    • 1 תגובה
    • 576 צפיות
  20. Started by Shiker,

    שלום חברים אני נמצא אצל חברים שלי יש לו GEFORCE 6200 והכרטיס שלו לוהט.. יש לו קירור על המעבד + קירור למארז אני מתלבט אם לקנות לו קירור למעבד או עוד קירור למארז.. מה יעשה את העבודה בצורה הכי טובה שיש ?

    • 1 תגובה
    • 576 צפיות
  21. Started by Sifo Jen,

    היי! אני צריך המלצה לגוף קירור עבור פנטיום 4 3GHZ תושבת 478, חשוב שיהיה זול, בסביבות 100 שקל אבל יעיל, רעש לא כ"כ חשוב אבל עדיף שקט. חשוב לציין שזה רק בשבל לשמור עליו קר ושלא יחמם את החדר ממש לא לאובר קלוק

    • 5 תגובות
    • 576 צפיות
  22. ZALMAN Heatpipe VGA Cooler ZM80D-HP New Model לא מצאתי באתר שלהם לאיזה כרטיסים הוא מתאים... הוא אמור להתאים ל GIGA-BYTE 9600PRO ???

    • 2 תגובות
    • 576 צפיות
  23. Started by okitai,

    שלום, יש לי את החומרה הבאה (מקווה שלא שכחתי כלום): 1 מעבד AMD Athlon 64 3000+ עם המאוורר הרגיל (בתקווה להחלפה ל-Thermaltake SilentTower) 1 לוח Gigabyte k8nsnxp (עם התוספת: DPS מותקנת) 1 סתיק זכרון 512MB PC3200 (CAL 3.0) 1 כרטיס מסך ATI 9250 128MB 2 דיסקים 80GB SATA (WD) 2 דיסקים 80GB IDE (RAID 0) 1 דיסק 120GB IDE 1 צורב DVD Toshiba R-SD5372 1 כונן Toshiba DVD R-SD1802 1 פלופי 1.44 1 ספק של 522W עם כל חיבור אפשרי (מיועד לשרתים) * לספק יש שני מאווררים (שניהם מוצאים אוויר) + יש עוד מאוורר בגוו המארז שמוציא אוויר + עוד אחד, שמכניס אוויר, שמורכב ב"דלת" הצדדית (מעל ל-CPU) * יש עוד 2 כרטיסי PCI (אחד טלוויזיה והשני למדידות A/D - D/A) שלא פעילים כרגע * ה-CPU ב-O.C ל: 212MHz ע…

    • 1 תגובה
    • 576 צפיות
  24. Started by DrStyle,

    עשיתי OC קטן של מ780MHZ ל820MHZ ובזכרון 1000MHZ ל1020 וכשאני מעלה עוד בזכרון זה מופיע בבדיקה:

    • 8 תגובות
    • 576 צפיות
  25. Started by it4chi,

    שלום, מקריאה בפורומים שונים הבנתי שאין חשיבות ל-Memory bandwidth במערכות מבוססות Athlon64/X2. אם כך הדבר, האם יש סיבה שאני אקנה זכרון יוקרתי כדוגמת OCZ Gold במקום זכרון יותר זול כדוגמת OCZ Value במידה וארצה לעשות Overclock? תודה.

    • 3 תגובות
    • 576 צפיות

דיונים חדשים בפורומים