אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
מחר אני מקבל את המחשב החדש (בעזרת השם ) אני רוצה להגיע איתו ל3.2 השאלה היא איזה גוף קירור מתאים. (אם אתם מתעניינים הלוח שלי זה ASUS P4P800) יש לי 200 שקל, האם הוואנטק ארופלואו יספיק לי? או שכדאי ללכת על משהו יותר רציני כמו Thermalright SLK-947U. עוד שאלה היא האם יש הבדל בין Thermalright SLK-947U ל Thermalright SP94. תודה לכל מי שעוזר.
-
- 3 תגובות
- 577 צפיות
-
-
שלום לכולם... זו ההודעה הראשונה שלי פה. נראה שיש לכם אחלה של קהילה. מישהו יכול לומר לי לאיזו טמפ' גוף קירור רגיל יכול להגיע? אני מדבר על גוף קירור רגיל לצ'יפסט שיושב עליו מאוורר. אני לא מצפה לתשובה מדוייקת כי זה ברור שזה תלוי בדגם גוף הקירור והמאוורר אלא לטמפ' משוערת. זה אמור להיות 20, 10, 5 מעלות... הערכה גסה. תודה מראש.
-
- 9 תגובות
- 577 צפיות
-
-
אני בונה מחשב A64 3200+ Socket 939 + OCZ Plat. PC3200 Memory ומחפש מארז טוב ואיכותי עם דגש על *שקט* שיתן לי גם טמפ' טובה גם כאשר אני אעשה OC למעבד/זיכרון כרטיס המסך שבחרתי הוא Radeon 9800 אבל יתכן ועוד שנה+ אשדרג למשהו יותר כמו ה - 6800 הסתכלתי על ה - ANTEC SONATA אבל אני לא בטוח עד כמה הוא יכול לתמוך ב- OC גם בגלל שהספק שלו רק 380, ועל ה - SUPER LANBOY שהבנתי שהוא לא הכי שקט. מישהו מכיר את ה - Thermaltke SViking VA4000 Black ? איזה עוד מארזים יתנו לי איכות מארז, *שקט* ותמיכה ב- OC סטנדרטי, לא משהו מטורף תודה
-
- 2 תגובות
- 577 צפיות
-
-
הסתכלתי בתוכנה SpeedFan וראיתישכמעט כל הטמפרטורות עוברות את המקסימום . אז העלתי לכם תמונה : הראשון מצב עמוס והשלישי במצב מנוחה :\ מה אתם אומרים ? מתי ישרף המעבד או כל משהוא אחר במחשב .. ? [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 577 צפיות
-
-
שלום לכולם! סוף סוף הגיעה זמנה של המערכת שלי לעבור אובר קלוק. ברשותי מעבד AMD64 3000 לוח אם DFI INFINTY זכרונות של גיגה (2X512) גנריים של CORSAIR. הדבר הראשון שעשיתי בתהליך היה להוריד את מכפלת ה HT ל 4 . אחר כך הורדתי גם את מכפלת הזכרון ל CPU:0.7. העלתי מעט את המתח ל 1.4V והרצתי בדיקה של SUPERPI 8MB . התדר המקסימלי אליו הגעתי היה 250 במעבד. ו 188 בזכרונות אם ני מנסה לשנות את היחס של הזכרונות עם המעבד ל 0.8 הוא לא מוכן לעשות בוט ל WIN ורושם DETECTING RAID בבקשה עזרה ???
-
- 4 תגובות
- 577 צפיות
-
-
בינתים המליצו לי על הקירור הזה ]קרור למעבד: ARCTIC-COOLING FREEZER 7 PRO CPU COOLER FOR INTEL S775 ¤141 האם הוא מקרר טוב? ואפשר יהיה לשים אותו על הQ6600? התקציב עד 140 ש"ח תודות לעוזרים
-
- 7 תגובות
- 577 צפיות
-
-
מה עדיף: ZALMAN ZM-MFC1 או Scythe "Kama-Panel האם יש הצעות נוספות טובות וזולות יותר אשמח לשמוע. תודה.
-
- 0 תגובות
- 577 צפיות
-
-
לא כל כך ידעתי איך להגדיר את הבעיה שלי ואם הספק הוא הבעיה אבל היא כזאת... שאני מפעיל תמחשב לפעמים הטוניק לא עובד או שהמאווררים של המארז לא עובדים אבל הלדים כן, אני צריך לפתוח את המארז ולתת להם דחיפה עם היד כדי שיתחילו לזוז למה זה? אני יודע שהספק הזה חזק ולא אמור להתקשות. (אם הבעיה היא בספק כמובן) מה עושים? תודה....
-
- 5 תגובות
- 577 צפיות
-
-
אני צריך את כל המושגים בשביל OC הסתכלתי באתר ולא הבנתי כלום אז אם תוכלו לרשום לי את המושגים ומה אומר כל מושג ואיך אני יכול לשנות אותו אני אשמח דוגמא: FBS- (מה זה אומר )- (ואיך אני משנה אותו)
-
- 4 תגובות
- 577 צפיות
-
-
אני כתבתי את זה למישהו בICQ אני פשוט מצטט את עצמי. Once upon a time there was a little stupid boy, let's just call him me. The stupid boy was just installing his new Hardcano7, when a really bad thing happened. If the boy would have checked 2 times before turning his PC on he could have avoided this entire story. Basically what I had done is turning his PC on, and leaving for about 2:30 hours running. Upon returning I discovered a bad thing: while I had gone my PC crashed. The reason for this was that the fan of my Voolcano7 was not working (lack of being freaking connected to the power supply). The heat inside the case could have wormed up few families in the cold winte…
-
- 0 תגובות
- 577 צפיות
-
-
למה לא מייצרים משחות טרמיות מנחושת במקום מכסף?? כאילו אני יודע שכסף יותר טוב בהולכת חום, אבל בחיית, מה זה המחירים האלה?! נחושת אחושילינג זולה בהשוואה לכסף וההבדל בהולכה לא כזה קריטי, אם זה היה המצב אז היינו רואים היטסינקים מכסף ולא מנחושת... קצת חומר למחשבה...
-
- 3 תגובות
- 577 צפיות
-
-
טוב יש לי ספק ג'נרי מעפפפפןן של EVERPOWER 350W!!! ואני מעוניין בנוסף למצא קירור יותר איכותי מזה יש שלי כרגע למעבד (כרגע יש לי מקורי שמקבלים מאייבורי חח זה שונה מהמקורי של AMD) סה"כ יש לי לצורך העניין 400 שח עם אפשרות חריגה קצת מעל... (נפלאות המשכורת שהולכת על מיסים וחשבונות!!!!) אהה ואם אני הולך עם המחשב לחנות יכולים להרכיב לי את כל העסק שם? אהה וגם משחה טרמית ממולצת +מחיר תודה תודה תודה לכל הצדיקים
-
- 7 תגובות
- 577 צפיות
-
-
טוב אז קיבלתי את הזכרונות החדשים של samsung (נראה לי) ובtccc הגעתי רק עד ל265 יציב איתם אני מגיע ל283 יציב משהוא מדהים המספר סידורי שלהם הוא k4h510838c-uccc
-
- 3 תגובות
- 577 צפיות
-
-
אז ככה רכשתי את ה-Volcano 12 אם המחשב החדש החנות הירכבה לי אותו, עכשיו מה שקורה שהוא עובד כל הזמן על 5500 Rpm ולא חושב כמה אני מסובב את השולט מקדימה הוא נשאר על אותו מהירות למרות שהכל מחובר כמו שצריך, מה אפשר לעשות בעניין?! תודה ענקית לעוזרים,
-
- 6 תגובות
- 577 צפיות
-
-
יש לי את התוכנה הזאת ,קיבלתי אותם עם הלוח , אבל היא בכלל לא מעלה בכלום, היא רק מעלה את חום המעבד.! מישהו יכול להסביר כיצד לעבוד עם תוכנה זאת? :s05:, בבקשה. דרך אגב, איך המאוור הזה???Thermaltake Volcano Silent Bost? 150 שקל ב KSP ,שווה משהו? Fan Speed 2450±10% RPM Fan Dimension 80x80x25 mm Max Air Flow 27.5 CFM Heatsink Dimension 82x70x49 mm (41 fins) Air Pressure 25.97 Pa-min Rated Voltage 12V Started Voltage 7V Noise 21 dBA Bearing Type Ball Bearing Rated Current 0.13A Life Expectation 60,000 hours Power Input 1.56W Connector 3 PIN
-
אני שם את המעבד הזה במארז HTPC SILVERSTONE LC17 ומבקש המלצה לקירור טוב שיהיה נמוך מ15 ס"מ (מרגל ועד ראש) ושיהיה קומפקטי. אני בינתיים חושב על NINJA MINI או ZALMAN 9500. מה דעתכם? אגב, המעבד הולך לעבור אוברקלוק בינוני.
-
- 0 תגובות
- 577 צפיות
-
-
אם אני מחבר רק בלוק למעבד,סביר שמעבד יהיה יותר קריר מאשר קירור מים שעובר דרך בלוק למעבד בלוק לכ.מסך ובלוק לצי'פסט ? האם זה משנה ברמות גבוהות מאוד ? או במעלות בודדות? אני שוקל אם לחבר רק מעבד לקירור מים או גם ת'כרטיסי מסך. תודה לכולם =]
-
- 0 תגובות
- 577 צפיות
-
-
שלום, קניתי מלפני כמה חודשים מחשב עם מעבד Q6600, וקירור Thermalright Ultra 120 extreme , עם מאוורר scythe slipstream 1200RPM אני לא מרוצה מהמעלות שאני מקבל. כי לדוגמה עכשיו, בערך יש 20 מעלות בבית/בחוץ. כשניסיתי להעלות את הFSB ל400 כך שבמעבד יהיה 3.6ghz , עם וולטים v1.395, נכנסתי לEVEREST והרצתי שם את הניסוי של היציבות, וראיתי שהטמפרטורות לפעמים קופצות אפילו ל75! זה הפחיד אותי אז סגרתי ישר את המחשב והחזרתי בחזרה ל3.0ghz מה לא בסדר? הבנתי שעם thermalright ultra 120 extreme זה אמור לעבוד בלי בעיות על כזאת מהירות. ומה יהיה בקיץ? בקיץ בכלל תהיה טמפרטורה של 35 מעלות. ואז מה יהיה.. מה יכולות להיות הבעיות שהטמפרטורה היא כזאת גבוהה??
-
- 1 תגובה
- 577 צפיות
-
-
קראתי את הכתבה הבאה בקשר ללוחGA-P35C-DS35 http://www.xbitlabs.com/articles/mainboards/display/ga-p35c-ds3r_6.html#sect0 מהכתבה עולה שישנה בעיה בהמהרת זכרונות DDR2 על לוח זה (בהנחה שמשתמשים ב MULTI נמוך יותר) באותו עמוד הם גם מתיחסים לגשר הצפוני אשר לטענתם מאוד מתחמם בזמן ה -O.C. - שהם נאלצו להוסיף קירור אקטבי מאליו. רציתי לדעת אם נתקלתם בבעיות אלו גם ב - GIGABYTE GA-P35-DS3 שאין לו תמיכה ב DDR 3? האם הגשר הצפוני של GIGABYTE GA-P35-DS3 מתחמם גם הוא מאוד?
-
- 2 תגובות
- 577 צפיות
-
-
אני מתכוון לרכוש את הלוח אם של ASUS ה- P5W DH DELUXE ביחד עם ה CORE 2 E6600 רציתי לדעת האם ללוח הזה יש יכולות OC טובות או שכדי לקחת לוח אחר
-
- 1 תגובה
- 577 צפיות
-
-
עם איזה תוכנה אני יכול לבדוק את הטמפ' של המחשב שלי במאמץ כלומר אני צריך לבד לגרום לו להיות במאמץ או שיש תוכנה שתעשה זאת תודה. ועוד דבר.. אתם חושבים שכדאי להמהיר מחשב שמגיע מקסימום ל 47 מעלות או שיש לדאוג קום לקירור.. מחשב פנטיום 4. 1300 mhz 3 v מהירות fsb איטית למדי: 99mhz תודה..ניר.
-
- 5 תגובות
- 577 צפיות
-
-
ערכה מחברת Tt שלפי הפירוט כוללת מאורר סמארט פאן 2 (בעיצוב טיפה אחר) שעולה בדרך כלל בין 60 ל80 שקל מאורר (או איך שתקראו לזה) X BLOWER שעד כמה שהבנתי משמש בשביל להוציא אוויר חם וגם מבצע עבודה די טובה ופאנל קדמי לשליטה על מהירות המאוררים השאלה שלי היא האם הערכה הזאת באמת שווה 180 שקל?
-
- 6 תגובות
- 577 צפיות
-
-
הראדאון שלי כמעט כל משחק שאני מריץ הכרטס מגיע לטמפרטורה של 46 מעלות פחות או יותר תלוי מה הטפרטורה בחדר ואני מודד את הטמפרטורה ע"י הפנל של אינרומקס (EnerMax UC-A3FATR2 W) כאשר החישן שלו יושב על הכרטיס מיצידו האחורי (לא איפוא שהמאוורר בצד שני) ואז הפנל מתחיל לצפצף וזה משגע אותי אז חשבתי לקנות קירור חדש ואולי אתם תוכלו לעזור לי לבחור
-
- 2 תגובות
- 577 צפיות
-
-
הבנתי שאם אני מוריד אותה אז הלכה האחריות.. אבל אם אני לא מוריד זה פוגע בביצועים של הפיזור חום. מה לעשות ??? ועוד שאלה.. יש לי קירור סטוק של אינטל ל 775 פנטיום D 920 עכשיו על איזה מהירות המאוור אמור להסתובב?? הוא כל הזמן עבד לי בערך על 2400 פלוס מינוס עכשיו הוא עובד על 2986 סיבובים לדקה מה הטווח שלו??
-
- 2 תגובות
- 577 צפיות
-
-
האם זה אפשרי ליפתוח ל7900 gt צינורנות זה אפשרי? תודה רבה
-
- 8 תגובות
- 577 צפיות
-


