עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by Guy950,

    היי, שיחקתי עכשיו בכמה משחקים והרגשתי את הרגל שלי רותחת והחלטתי להריץ HWmonitor בזמן המשחק לראות מה המצב של הטמפ'. עקרונית יש לי מעבד 4770 עם CoolIT קירור מים, הטמפ' במשחק ובמאמץ בשאר התוכנות במחשב מגיעה לממוצע של 60 מעלות. אני כמובן כותב על זה על סמך הסתכלות על השורה Package תחת טמפ' ברשימה של המעבד. לפי מה שאני מבין, זה בסדר גמור למעבד הזה אז אין לי פה הפתעה. מה שבאמת מפתיע אותי הוא הכרטיס מסך שהוא הכרטיס הזה : http://www.tms.co.il/product/12804 לפי הHWmonitor המקסימום של המאווררים היה 2550RPM והטמפ' הגיע לשיא של 81 מעלות. זה תקין לכרטיס שכזה? במחשב הקודם עם HD6970 וקירור דומה לא הרגשתי כזה חום. עריכה, לפי שיציינו, בדקתי בגוגל ובבדיקות אחרות, הממוצע של הכרטיס הזה הוא 7…

    • 12 תגובות
    • 2k צפיות
  2. Started by Eli100,

    ראיתי בכמה טארדים בכמה מקומות שצריך לדעת ולהבין הרבה כדי לעשות OC לi5 יותר מאשר לשאר המעבדים זה נכון?

    • 21 תגובות
    • 2k צפיות
  3. Started by ONKYO,

    אני רוצה לשים מסך lcd קטן בbay הפנוי שנשאר לי במארז אני עוזב לרגע בצד את ה"מאיפה לקנות מסך כזה" כי זה לא אקטואלי עד שאני לא ימצא מדריך טוב הידע שלי במעגלים חשמליים שואף בערך ל-0 (איזה נגד לחבר לאן וכו'...) אז אבא שלי יעזור לי אני רק צריך מדריך שיגיד לי מה החומרים שדרושים, ואיך להרכיב אותם המדריך היחיד בעברית שמצאתי הוא היה למסך שמתחבר דרך הכניסה\יציאה של המדפסת paralel, וחיבור זה לא אקטואלי בשבילי כי אני לא רוצה לנתק ולהחליף בין המדפסת למסך כל פעם (ואני לא יחבר ת'מדפסת בusb) למישהו יש מדריך לחיבור ליציאה הסריאלית? או בכלל מדריך בעברית? או טיפים ? כל דבר יתקבל בברכה

    • 11 תגובות
    • 2k צפיות
  4. Started by קלוקיי,

    עשיתי OC למעבד e8400 ל 3.600 והכל עבד יופי, אבל כשניסיתי להגיע ל 3.800 המעבד נכשל בבדיקה ב OCCT תוך דקה, העלתי מתח ולא עזר מה יכולה להיות פה הבעיה?? והמעלות במאמץ הן 55, אז לא נראה לי שזה הבעיה.. תודה לעוזרים...

  5. אז ככה יש לי ווינבונד 512 מגה 3200 ועד היום לא הצלחתי לשים 200*11.5 יציב והאשמתי את המעבד כל הזמן. היום נמאס לי לקחתי קינגסטון 2700 ( לנסיון) חיברתי אותו במקום ה-ווינבונד והכל עובד יציב על 200*11.5 מפה דיי ברור שאני מחליף את הזיכרון אבל השאלה היא ככה: האם המקרה נפלתי על סטיק לא טוב ל- OC כי שמעתי דברים טובים על ווינבונד? במידה וכן לקת משהו אחר, אז מה ממולץ יותר מושקין 3500 מהסדרה השחורה? או שיש משהוא מהליין של גייל שהוא מומלץ בתודה מראש לכל העוזרים

    • 43 תגובות
    • 2k צפיות
  6. איך אני יכול לעשות אוברלוק למחשב שלי בכלליות ( חוץ מהכרטיס מסך כבר חרשתי עליו) להעלות fsb מהירות מעבד לוח אם ועוד בלי שום שינוי פיזי אלא רק אם תוכנות וביוס האם זה אפשרי אם הרכיבים שלי.

    • 12 תגובות
    • 2k צפיות
  7. Started by hagay21,

    יש לי אופטרון 170 כפול ליבות תושבת 939 אני כרגע באובר קלוק על 2.8 יציב במתח 1.568 (בוינדוס) (בביוס 1.6065) טמפ מעבד 32 במנוחה 50 במאמץ pwmic הוא 55 מעלות וגשר צפוני 45 השאלה שלי היא כזו אני מרכיב קרור מים על המעבד וכרטיס המסך....................... כמה מתח זה יותר מידי (ראיתי אנשים עם קלוק על מתח מעבד 1.9) מה הטמפ הסבירה ל גשר צפוני וכמה חשוב לקרר אותו בשביל תהליך הoc אני על מכפלה 10 fsb הוא 280 יחס זיכרון 1:1 זכרונות של g.skill 4800 tccd תזמונים 2.5-4-4-8 ב ddr 600 לוח dfi lan nf4 ultra d

    • 41 תגובות
    • 2k צפיות
  8. צריך מאורר 120 חזק לא משנה לא הרעש אבל שיהיה חזק מאיפה אני מביא אחד כזה ומה המחיר לא משנה לי מאיפה להזמין חול וכו... צריך בין 2 ל 3 מאוררים מחיר מקס השקע 250 מקס

    • 14 תגובות
    • 2k צפיות
  9. Started by n3b,

    אז קניתי גריז טרמי של Zalman STG-1 מאייבורי ב40ש"ח, ולא מספיק שהקופסא מניאטורית, היא מגיע חצי ריקה, זה תקין?

    • 19 תגובות
    • 2k צפיות
  10. Started by abl155,

    הגעתי עד ל970 במנוע אבל עדיין אני מקבל תוצאה נמוכה ב3D מארק ונטייג' התוצאה היא 16705 אבל כשהמהירות היא על 950 התוצאה היא 16727 ואין לי מושג למה זה... עד כמה הOC למהירות הזכרונות משפיע על הFPS במשחק? כרגע אני ב1.3 V עד כמה אפשר להעלות מתח לכרטיס מבלי חשש לפגיעה בו?(ההגבלה בסמארט דוקטור היא עד 1.5 השאלה אם זה בטוח) ועוד שאלה שנשכחה על הספק 620W של SS זה מספיק גם לOC למעבד וגם לכרטיס? תודה רבה לעונים!

    • 8 תגובות
    • 2k צפיות
  11. Started by Druc,

    ערב טוב לצורך התקנה של H110I GTX, רדיאטור 280ממ, נאלצתי להוציא מאוורר 140 שהגיע אם מארז.140X25. לצורך קירור יעיל יותר, אני צריך להתקין 140X15 שאני לא מוצא בארץ. ובאיביי הם דיי יקרים. אולי יש בארץ?

    • 3 תגובות
    • 2k צפיות
  12. Started by Ovid,

    איך ה arctic freezer i11 ? שקט?

    • 4 תגובות
    • 2k צפיות
  13. יש לי Leadtek Extreme 6600GT עכשיו במנוחה יש לו 47 מעלות ובמאמץ(פאר קרי על הכי גבוה רזולוציה 1600X1200) הוא 83 מעלות! זה בסדר או שזה חם מדי? דרך אגב הוא מקבל 3911 ב-3DMARK ללא OC שזה גבוה מהרגיל נכון?

    • 28 תגובות
    • 2k צפיות
  14. היום הלכתי לחנות ... לקנות מאוורר 120 מ"מ אבל וויתרתי כי אמרו לי שצריך לחבר אותו ליציאת חשמל של הספק כי הוא 220 וולט ........ וגם לעשות מפצל ...... שגם המאוורר וגם החשמל של הספק יכנסו ... איך אני עושה את זה ?

    • 11 תגובות
    • 2k צפיות
  15. Started by yosi-m,

    כידוע, לכל מקור מתח יש התנגדות פנימית (תיאורית יש כאלה שאין להם, אבל פרקטית לכולם יש). מהי ההתנגדות הפנימית של הספק במחשב ? כיצד ניתן לחשב אותה ? (למשל לספק של 250W).

    • 20 תגובות
    • 2k צפיות
  16. שלום לכולם, אני מעוניין לעשות OC למעבד E2140, המפרט שלי: מאוורר ZALMAN 9500PRO לוח אם GIGABYTE P35-DS3 זכרון CORSAIR 4GB DDR2 800 ספק EZCOOL 450W כרטיס מסך 9600GT SONIC OC האם הספק יחזיק מעמד? איך אני מתחיל בכלל לעשות OC?

    • 33 תגובות
    • 2k צפיות
  17. Started by פבלו,

    שלום, אני קונה ממש בקרוב מחשב חדש. מעבד AMD Ryzen 7 1700x או 1800x. סביר להניח שאני אלך על ה-1700x בגלל שעכשיו עם כל המעבדים החדשים שיוצאים לא ממש בא לי להשקיע יותר מדי על מעבד שעוד שנה אני ארצה להחליף למשהו מפלצתי עם 18 ליבות. בכל מקרה, אני קונה את המחשב בשביל עריכת וידיאו, ורציתי לדעת על איזה קירור כדאי לי ללכת. אין לי כוונה לעשות אוברקלוקינג, לא מבין בזה, ואני גם לא רוצה להתעסק עם קירור נוזלי. אז השאלה שלי על איזה קירור ללכת, מבחינת מאווררים. ברור לי שזה תלוי במארז ובחומרה, אבל כמה מאווררים כדי לשים? ראיתי מארזים עם מאווררים מקדימה, מאחורה ואפילו למעלה. מה ייתן לי את התוצאות הכדי טובות מבחינת קירור ועבודה חלקה. אני כן אשמח גם שהעסק יהיה שקט יו…

  18. לאחר מותו הפתאומי של האת'לון 650 שלי וגם ה1200 שלי(שניהם מהפסקות חשמל מוזרות),שלפתי את הדיורון 800 שלי מהמגירה והחלטתי לבדוק עד כמה אני יכול להגיע איתו בלי לשנות את המתח. ומסתבר במקרה שיש לי את מערכת הדיורון 945 עם Ti 4200 החזקה בעולם! עם סכום לא מבוטל של 7623 נקודות! אני יודע שזה לא שיא עולמי מיוחד במינו של עשרים אלף ומשהו נקודות אבל בכל זאת,כיף לחלוק איתכם כאלו דברים,אולי חלקכם ישאב מזה מוטיבציה וינסו גם... *הצלחתי גם להגיע ל8400 אבל כל דבר מעל הסכום הזה של 7623 לא הצליח לעבור יותר מחצי שעה של Prime 95.

  19. Started by nim901,

    הראשון - מעבד אינטל 3.8 GHZ ב 7 גיגה הרץ (לא, לא ההוא שהיגע ל 7 גיגה הרץ אבל לא הצליח להריץ את המחשב) יציב! 3 דקות סופר PI 32 מגה :o השני - SUPER PI 18 שניות http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=70225&page=1&pp=25 עמוד 5 שם יש את השיאים, הלאווי עלי

    • 23 תגובות
    • 2k צפיות
  20. Started by alianyn,

    טוב - מכיוון שלבינתיים נאלצתי לנטוש את פרויקט הכדור שלי - הספק היחיד שהיה לי נשרף וביחד איתו חלק מהלוח אם הקטן שהצלחתי להשיג (נסיונות פיסיקליים בחשמל ממקור לא מוקר זה לא תמיד הדבר המומלץ ביותר עבור מערכות מחשב... : ) , השתעממתי, חשבתי והחלטתי לנסות פרויקט חדש ושאפתני ... בינתיים - להלן טיזר מאחד החלקים (היותר קטנים בפרויקט הזה) "בתמונה הבאה מתחבאת אצבע - נראה אם תוכלו למצוא אותה..." *** אגב - הוא במצב הרבה יותר מוגמר היום - התמונה נלקחה בערך לפני שבועיים (לי אין מצלמה)

    • 27 תגובות
    • 2k צפיות
  21. Started by KoM,

    אוקיי, אז נכון שאני עושה מהכל כתבה נחמדה והכל, אבל בינתיים אני רוצה שתשמעו קצת רשמים... כרגע המעבד על 1500, עם מתח התחלתי כלומר 1.475, יציב להפליא, ואני בטוח שעם היטסינק נורמאלי הוא לא היה עובר 38 במאמץ, כרגע הוא על 40 בגלל הוולקנו 7 הנוראי... שמחתי שהמעבד יציב כל כך במהירות הזאת, עוד עם מתח התחלתי כזה נמוך, איזה יופי... רואים שהסלרון מתחיל לצבור כוח ככל שמהירותו עולה, תסתכלו על זה במהירות של 1.5 ג'יגה הרץ... תוצאות מכובדות בהחלט לדעתי... וכל זה ביציבות מופלאה... בניסיון שלי להעלות ל-1600 כלומר בביוס החלפתי את מערך המחלקים ל-133:133:33, העליתי את המתח אפילו למקסימום והוא לא עשה לי פוסט... מתח של 1.675 לא הספיק לו, ונראה לי שנצטרך מוד כלשהו למתחים שם, כי הוא לא …

    • 15 תגובות
    • 2k צפיות
  22. Started by aSim3tRi3,

    muwhahahah 170Mhz @ CAS2-2-2 99% stable.

    • 8 תגובות
    • 2k צפיות
  23. Started by amisu,

    המסך היה כבוי ונשמעו רעשים מן המארז.. פתחתי וראיתי שהמאוורר וחלק מגוף הקירור פשוט נתלשו לא יודע אם לצחוק או לבכות.. אפשר לומר שלום ל Bioshock 2. הכרטיס בן 3 שנים.. מישהו יודע אם יש מצב שיש לי אחריות? או האם הוא בר תיקון?

  24. שלום, המחשב שלי מצוייד במעבד AXP 2000+,זכרון 512 של CrossAir ddr 3200 CAS 2,לוח אם Epox EP-8rda+,וTT וולקנו 9. כרגע אני עובד על באס 133 ומהירות שעון של 1677 אם אני לא טועה. רציתי לדעת עד לאן אני יכול להגיע עם המערכת שלי. כרגע המעבד עומד יציב על 37 מעלות צלזיוס, והוולקנו עובד על 4800 RPM. תודה לכל העוזרים. אשמח לדעת על תוצאות של בעלי מערכת זהה\דומה לשלי.

  25. הAthlon XP 1600+ שלי הגיע לשיא חדש 67/70 מעלות בהרצת שומר מסך של אקווריום. נחמד לא? לפי מה שאני רואה אני צריך היטסינק חדש, נכון? אז רציתי לשאול אותכם איזה לקנות? (אני כן, מתכוון לעשות OC) לא ממש אכפת לי מהרעש. תודה IZIKD

    • 23 תגובות
    • 2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים