עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by CaRTeR,

    אז ככה דבר ראשון הייתי רוצה לדעת איזה חברה מיצרת את המאוררים שרשום עליהם Tt דבר שני אני רוצה לקנות מאוור כזה ולשים אותו על המעבד שלי במקום המאוור הקטן שיש לי עכשיו אייך אני עושה את זה דבר שלישי אני רוצה להוסיף מאוררים שקופים במארז עם לדים של איזה חברה המאוררים האלה ואיפה ניתן להשיגם בתודה מראש

    • 3 תגובות
    • 579 צפיות
  2. Started by Fox-Net,

    איזה כלים אני צריך ואיך כלים אין לי בעיה להשיג אבל איך אני עושה את זה ומאיפה אני יכול להביא את הגומי והפלסטיק של החלון

    • 2 תגובות
    • 579 צפיות
  3. Started by eegg,

    רציתי לדעת אם זה טוב להשתמש בתוכנה הזאת לoc כי זה מאוד פשוט אבל אני לא יודע אם זה טוב ניסיתי כבר בהעלת המעבד מ3000 ל3500 וזה עבד רציתי לדעת אם כדאי להעלות את הוולט של המעבד?

    • 2 תגובות
    • 579 צפיות
  4. Started by --Adidas,

    שלום יש לי את המחשב הנל אינטל 3.0 2 זיכרונות של 512 ddr 2 Adata וכרטיס מסך 7300gs של חברה לא מוכרת הוא 128 mb בקיצור אני רוצה לעשות אובקלוק אני לא מבין בזה אבל הכרטיס לא משהו האמת והיתי רוצה ממנו יותר אז מה אתם אומרים כדאי יהיה שיפור ? וגם אני לא רוצה שישרף לי או משהו למה אני חייב אותו לחצי שנה ואחרי זה אני כבר קונה מחשב חדש אז לא אכפת לי אם החיים שלו התקצרו רק שלא ישרף בקיצור שווה לעשות אוברקלוק ואם כן תנו לי מידע איך ומה ?

    • 3 תגובות
    • 579 צפיות
  5. Started by roeiw,

    1.הזכרון שלי בחתימה, ובסטוק הוא מגיע בתיזמונים של 3-3-3-8 במהירות 400 מה"ץ. אם אני מוריד ל 2.5-3-3-7 באותה המהירות זה ישפר משהוא? ואם כן מה? והאם זה מזיק לזכרון? תודה. עריכה: שכחתי לשאול מה עדיף שהזכון יעבוד בתדר של 400 מה"ץ ויהיה יחס של 5:6 או שיעבוד על 333 מה"ץ ביחס של 1:1.

    • 3 תגובות
    • 579 צפיות
  6. Started by mt_nro,

    טוב תקשיבו לפני הרבה זמן (בסביבות שנה) המחשב שלי היה שקט.... אז הכנסתי את ה7600GT שלי וידעתי שהוא יהיה רועש - והוא באמת היה כזה , עד שלפני בערך חודש וחצי התקנתי לו קירור שקט (VF900 של זלמן) וציפיתי סוף סוף שקצת שקט , אז זהו שלא! :'( גילתי שאמנם עד שהכנסתי את הכ.מ היה שקט אבל כנראה שעוד כמה דברים (מעבד) התחילו להרעיש מאז והשאלה שלי היא כזו: אם אני יפעל לפני המדריך באתר ינקה את המשחה תרמית מהמעבד, ישים חדשה (שאריות מהכ.מ) וישמן את המאוורר שלו הוא סוף סוף יהיה בשקט או שזה כנראה לא יעזור ואני יצטרך לקנות קירור חדש (Alpine - צריך קורס באסטרופיזיקה כדי להרכיב אותו כמו שצריך ) ?? תודה לעוזרים!! נ.ב למי שרוצה לדעת המעבד זה פנטיום 4 פרסקוט 775

    • 0 תגובות
    • 579 צפיות
  7. Started by go_go,

    נתקלתי בתוכנה לשינוי תזמוני זכרונות לבעלי לוחות אם על בסיס INTEL 875/865 זאת תוכנת BETA וקיים ת'ראד אצל XTREMESYSTEMS בנושא. http://www.cpuid.org/download/Tw865.zip http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=43926

    • 3 תגובות
    • 579 צפיות
  8. Started by bad-sector,

    שמישהו בבקשה יעזור לי, מרחתי את כל ה NMII שלי כבר ואני רק מבזבז אותה הקליפסים שלו גרועים ולא נתפסים, יש למישהו איזה מדריך או טיפ?

    • 5 תגובות
    • 579 צפיות
  9. Started by segev22,

    מישהו שמע על זה? אם כן תנו קצת פרטים ועל איזה עיקרון זה עובד..

    • 3 תגובות
    • 579 צפיות
  10. יש לי כרטיס מסך של ספיר x1950pro (לא הדגם שמגיע עם מאוורר טוב של זלמן) (הוא נקי וחדש בערך חודש) והוא מתחמם עד ל80 מעלות במעבד, ה-VRM מגיע לטמפרטורה של 126 מעלות (בדקתי וזה אמיתי) ואפילו אחרי ששידרגתי את המארז הספת מאווררים וגם אחרי ניקיון (והכל לפי המדריכים שיש באתר) הכל נשאר אותו דבר. אז אני צריך קירור חזק מאוד לכרטיס מסך הזה ולא משנה לי הרעש (רק שלא יהיה רעש של מטוס קרב). מישהו יכול להמליץ? הסכומים הם עד 200 שקל. תודה

    • 3 תגובות
    • 579 צפיות
  11. Started by TNTx2,

    יש שמוע שאומרת שלכרטיס הזה יש צונורות עיבוד ''רדומים'' כמו של ה6200 רציתי לדעת עם זה נכון ועם כן אז איך אפשר לפתוח אותם??

    • 6 תגובות
    • 579 צפיות
  12. בלוח שלי אי אפשר להעלות VOLTAGE בביוס יש דרך נוספת להעלות אותו? כאילו לחבר פינים במעבד או משהו?

    • 4 תגובות
    • 579 צפיות
  13. Started by Make_Party,

    עשיתי OC למעבד ומאז כול משחק ותוכנה שאני ניכנס תוך 10שניות בארך זה מעיף אותי יש לי לוח Asus P5S800-VM Intel Pentium 4 530, 3000 MHz (15 x 240) Memory 1024 MB (PC3200 DDR SDRAM) עם אתם יודעים מה הבעיה אני ישמח לשמוע

    • 2 תגובות
    • 579 צפיות
  14. http://www.overclock3d.net/news.php?/cases_cooling/intel_core_i7_overclocking_on_thermaltake_xpressar_rcs100/1 http://www.xpressar.com/ מתי יצא הקירור ומחירו למשהו יש מידע

    • 1 תגובה
    • 579 צפיות
  15. Started by -OmeR-,

    http://www.noacomp.co.il/Product.asp?productid=1677&catcode=357 הזמנתי את המאוררים האלה מנועה מחשבים. לפי מה שכתוב הם חזקים מאוד יחסית למאוררי לדים. למישהו יש ניסיון איתם?...יש להם אור חזק ויפה?

    • 4 תגובות
    • 579 צפיות
  16. Started by Prophecy,

    שלום צריך המלצה לקירור של Celeron D בסוקט 478. הקירור המקורי של אינטל בקושי מצליח להחזיק אותו ב50 מעלות ועכשיו בקיץ זה בכלל בעייתי. כנראה בגלל שהוא ליבת Presscot. יש גם כמות אבק דיי גדולה בסביבת המחשב ואם זה יהיה גוף שלא יתפוס אבק זה יהיה בכלל טוב. כדאי שהוא כמובן יהיה כמה שיותר זול. תודה.

    • 4 תגובות
    • 579 צפיות
  17. Started by keglevich,

    יש ברשותי כרטיס מסך 6800 leadetk a400 agp8 ניסיתי לפתוח לכרטיס את הצינורות עיבוד החסומות לפי המדריך הזה http://www.digit-life.com/news.html?107374#107374 הבעיה היא שכאשר אני פותח אצלי את התוכנה (riva tuner) זה מציג לי תפריט שונה... תודה רבה לעוזרים!

    • 2 תגובות
    • 579 צפיות
  18. Started by XOR,

    טוב זה המפרט: מעבד: AMD 2500+ לוח אם: GIGABYTE GA-7N400-PRO2 זיכרונות: 2X256 CORSAIR XMS 3200LL מאוורר: AERO7+ -------------------------- אני נסיתי לעשות OC לבד וכמובן שרפתי את הלוח אם והמעבד! אז עכשיו אני מבקש עזרה ( אני חושב שאני צריך אותה ) הדבר היחיד שעשיתי זה לשנות את המהירות מ 166MHZ ל 200MHZ עכשיו המעבד עובד על 3200+ ואני רוצה לעשות אותו יותר מהיר. מה אתה ממליצים לי לעשות. תודה.

    • 1 תגובה
    • 579 צפיות
  19. המפרט: לוח: Motherboard ID06/11/2003-SiS650GX/SIS962/IT8705F-P4SGX-MX Motherboard NameAsus P4SGX-MX Bus Width64-bit Real Clock101 MHz (QDR) Effective Clock406 MHz Bandwidth3244 MB/s RAM Slots2 SDR DIMM, 2 DDR DIMM Motherboard ChipsetSiS650GX מעבד: CPU TypeIntel Pentium 4A, 2433 MHz (6 x 406) CPU AliasNorthwood, A80532 Original Clock2400 MHz Transistors55 million 6M, 0.13 זכרונות: SDRAM 512 Module TypeUnbuffered Memory SpeedPC133 (133 MHz) Module Width64 bit Highest CAS Latency3.0 (7.5 ns @ 133 MHz) כ.מסך: Video AdapternVIDIA GeForce3 Ti 200 GPU Code NameNV20 Transistors60 million Process Technology0.15u Memory Size64 MB GPU Clock204 MHz RAMDAC Clock350 MHz Real Clock17…

    • 4 תגובות
    • 578 צפיות
  20. Started by SweeT_EviL,

    אני לא מתכוון לקירור מים תראו למה אני מתכוון http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_140_1623&products_id=9827 אין לי בעיה לקנות מהם אבל לשלם 50 שקל משלוח?! פשוט גניבה אז רציתי לדעת איך מכינים את זה

    • 6 תגובות
    • 578 צפיות
  21. Started by Vatos-Locos,

    Tt Thunderblade 80mm 27.8 CFM - זריקת אוויר 21dBA - עוצמת הרעש Vantec ספקטרום לדים 36CFM 34dBA CoolerMaster Neon 32CFM 25dBA על הנייר אפשר להבין מהפרטים מי טוב יותר בקירור מי יותר שקט בלה בלה בלה השאלה שלי האם בתחלס אלה הפרשים ששמים לב אליהם? כל הפרטים נראים לי פה ממש על הפנים כי אני יודע שהסמארט פאן במינימום שלו זורק 21CFM ואני לא מרגיש שהוא עובד.. ממש כלום מה הייתם ממליצים? בתמונות הקולרמאסטר נראה הכי יפה עם האור הכי חזק ממש שולט אבל אי אפשר לדעת.. זה יכול להיות רק תמונות ככה.. תודה.

    • 6 תגובות
    • 578 צפיות
  22. אפשר\יש דרך לעשות OC רק למעבד בלי לגעת בזיכרונות?

    • 7 תגובות
    • 578 צפיות
  23. Started by vipnisim,

    אחרי קצת משחקים זה הגיע לזה איך אני ממשיך מכאן [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 578 צפיות
  24. Started by AppleJack,

    קניתי מחשב עם מעבד amd 64 3200 winchester, מ-www.digma.co.il , העניין הוא שעל המעבד יש מדבקה עם קוד - אחריות. אמרו לי שזה מפריע לקירור המעבד ולמגע אופטימלי עם מתקן הקירור (זלמן). התקשרתי לחנות והמוכרת טענה שאם אסיר את המדבקה לא תהיה אחריות יבואן. החלטתי למרוך AS5 על הכל - כולל המדבקה (בינתיים). עכשיו, דיברתי שוב עם המוכרת ונזפתי בה על הטימטום שבכך. היא אמרה לי לתת להם את המעבד או לצלם אותו ולשלוח באימייל, והיא תשלח בקשה\דרישה לספק שהם בעצמם יורידו את המדבקה ויתנו אחריות בתצורה אחרת כלשהי, רק לא על המעבד. עכשיו השאלה שלי: אם אני יוריד את המשחה (AS5) עם צמר גפן, האים המדבקה לא תישחק כך שלא יראו מה רשום ? אני צריך את המדבקה במצב סביר, וחומר המשחה נראה כסוף ו"קטלני". האם הו…

    • 1 תגובה
    • 578 צפיות
  25. Started by ccc,

    רציתי לדעת האם הוא ממוקם בגשר הצפוני. למה אני שואל? שמעו פעם (שבוע שעבר) היה לי את המעבד על 2315 מה"ץ מתח 1.7 והכל היה יציב, טוסט רץ 10 וחצי שעות, ולא היו ריסטים או קיי, החלפתי את הקירור לNB ולSB ושמתי קירור לזכרונותב כרטיס מסך וניסיתי לשים קצת דבק חם עם מוספטים איזה כמה פעמים כדי להדביק סינקים אבל לא הלך.. נדביק אותם מחר עם משהו יותר טוב בכל מקרה, מאז שעשיתי את כל הפעולות הנ"ל המעבד באותם הגדרות בדיוק שהיו לי לא עושה אפילו חצי דקה בטוסט בדקתי בביוס שהמתח הוא אותו מתח באמת, בדקתי טמפ' והכל עכשיו אם החיישן של הלוח ממוקם בצפוני אני יוכל לראות אם זה בגלל החלפת הקירור ( שכן אולי לא חיברתי את החדש טוב) אז אני מבקש מכל מי שיש לו לוח כזה, שיבדוק בתוכנות כמה מעלות הלוח שלו נותן…

    • 4 תגובות
    • 578 צפיות

דיונים חדשים בפורומים