אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
אני צריך קירור פסיבי לשני דיסקים קשיחים, ממוקמים אחד מעל השני בהפרש של קומה אחת מעבר לביצועים נטו אשמח אם הקירור ימנע רעידות על-מנת להקטין את הרעש שנפלט מהדיסקים תקציב כולל - 300 ש"ח תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 579 צפיות
-
-
שלום לכולם אני סוף סוף מסכים לקחת על עצמי את הסיכון של מערכת קרור מיים לפני שאני מתחיל אני צריך לראות שאני מסיג את כל החלקים ואני לא רוצה להשקיע בקניית חלקים השאלה או הבקשה הראשונה שלי הי איזה משאבה אני יכול לשים, חשבתי בהתחלה לשים את המנוע של השפריצרים באוטו אבל זה רועש מידי איזה משאבה אתם ממליצים (שלא עושה הרבה רעש) ואני לא רוצה להשקיע כסף תודה רבה רבה
-
- 5 תגובות
- 579 צפיות
-
-
http://www.pandas.co.il/product_info.php?products_id=7818 הקירור הזה טוב בכלל?? הוא נראה לי זול מדיי והוא מתאים לסוקט 478? והוא בא רק עם בלוק למעבד לא? אם יש לכם עוד המלצות לקירור עד מקסימום 600 שח תודה
-
- 2 תגובות
- 579 צפיות
-
-
השבוע קניתי את המשחק GRID וגם הייתי חייב להחליף את הכרטיס מסך ל X1800XT לאחר 10 דקות משחק המחשב נכבה,וברגע שאני מנסה להדליק אותו הוא נכבה לאחר 2 שניות רק לאחר 5 דקות הוא נדלק שוב ועובד תקין טמפ שנמדדה על המעבד היא 67 מעלות הבעיה שיש לי קירור עם ברגים לתושבת 939 הבעיה שלא ניתן להשיג גוף קירור נורמלי עם ברגים ולא בא לי להתעסק עם להחליף תושבת בלוח האם יש להשיג מאווררים איכותיים עם ברגים ?
-
- 2 תגובות
- 579 צפיות
-
-
האם כדאי לחבר את המאוורר הזה ישירות ללוח האם ללא הווסת ?? אני לא עוסק בOC ? האם זה ייצור בעיות ?
-
- 3 תגובות
- 579 צפיות
-
-
שלום, יש לי X800XT וניסיתי לעשות לו OC עם התוכנות ATI TOOL, TRIXX וה-ATT. הבעיה היא שברגע שאני מגיע ל-520MHZ לליבה זה תוקע את המחשב. השאלה שלי היא איך אפשר לתקן אבל זה והאם זה קשור לזה שאני עשוה OC הכרטיס מסך מגיע ל-80 עד 90 מעלות. תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 579 צפיות
-
-
שלום לכולם... אני מתכנן לעשות מוד קטן בכרטיס מסך שלי sapphire atlantis 9600XT 128mb מה שאני מתכנן לעשות זה להביא היטסינקים מחבר שלי לזיכרונות ומאוורר יותר גדול מזה של הספיר... יש לי כבר דבק תרמי... 1.איך אני מדביק את ההיטסינק לזיכרונות? יש דרך מסויימת להדבקה?מה עובי המריחה של הדבק על כל זיכרון? 2.מה כדאי? לנסר לכל זיכרון סינק בגודל שלו ולהדביק עליו או לפטה ארוכה שתודבר לאורך כל הזיכרונות...(שתי פלטות:לאורך הזיכרונות האנכיים והזיכרונות האופקיים) 3.יש איזשהו מקום שצריך להיזהר מלשפוך עליו את הדבק? אם גלש לי קצת...זה יזיק לכרטיס? 4.אני מביא גם מאוורר יותר גדול לא יודע בדיוק איזה...חבר שלי מארגן לי...כדאי להוסיף אותו או שיספיק המאוורר הקטן של הספיר? תודה לעוזרים ..אני …
-
- 4 תגובות
- 579 צפיות
-
-
אך אני יכול לדעת איזה תושבת יש לוח אם שלי הלוח אם הוא P5GD1-VM???
-
- 1 תגובה
- 579 צפיות
-
-
יש לי את המארז Thermaltake Xaser VI ולמי שמכיר וקיימת בו אופציה להוציא כלוב שמיועד ל-5 דיסקים קשיחים ומגיע איתו גם מאורר 140 מ"מ נוסף שלא מחובר למארז ואפשר לחבר אותו לאנשהו. העניין הוא כזה, מכיוון שאת פנים המארז אפשר לשנות לפי צורה מסוימת אני מעדיף לנצל את המקסימום של זה רק שאני לא בטוח שמה שאני רוצה לעשות הכרחי בכלל או יעיל. חשבתי להוציא את הכלוב שיכול להכיל עד 5 דיסקים קשיחים, ובמקומו לשם כלוב קטן יותר שיכול להכיל דיסק קשיח אחד (יחסום פחות כניסת אוויר קר מהמאוורר) ולשים את המאוורר הנוסף שלא מגיע מחובר במקום הימני שבו ניתן לאחסן מאורר של 14 מ"מ נוסף (ראו תמונה). האם צורת הסידור שאני חשבתי עליה באמת פחות תחסום את כניסת האוויר הקר מהמאורר ובכך גם הדיסק הקשיח יתקרר טיפה …
-
- 4 תגובות
- 579 צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש עם ההפעלה הראשונית המאוור נשמע רועש מאוד מאוד האם זה סביר בהפעלה ראשונית?
-
- 2 תגובות
- 579 צפיות
-
-
שלום,יש לי מערכת קירור מים של THERMALTAKE/BIGWATER SE החלפתי את המשאבה אצל היבואן פעם אחת,והמעבד כנראה נשרף כתוצאה מהמשאבה. יש עצות למשאבה יותר טובה שתתאים בזרימה שלה למערכת הזאת? אני רוצה להחליף את המשאבה הדפוקה שיש לי עם משאבה נורמלית בלי להחליף את כל הערכה(נמאס לפרק את זה ולהרכיב ) תודה
-
- 3 תגובות
- 579 צפיות
-
-
שלום, זה שוב אני זה שפתח לפני כמה ימים את הדיון על הסופרטאלנט, שנעלו לי :-\ בכל מקרה, אמרו לי שאין עוד מקום מובנה למאווררים, ואם אני רוצה אני יכול לקדוח אחד. יש לי דרך אגב, מאוורר נוסף עם "coolmod" בשביל החלון שאותו אני רוצה להתקין. הבעיה היא, שאין לי שמץ של מושג איך, אז מישהו יכול לתת הסבר מפורט איך לעשות את הקידוח?
-
- 7 תגובות
- 579 צפיות
-
-
שלום אני מחפש מאוורר 90 ממ למארז וחשוב שיהיה שקט. מה הייתם ממליצים לי? בחנות המליצו לי על Vantec Stealth 92mm Case Fan - נראה לי שהזרמה שלו חלשה יחסית לא? חשבתי אולי כדאי לי את ה TT UFO - על פניו נראה כמאוורר עם זרימה טובה ורעש נמוך יחיסת. יש למישהו ניסיון איתו או המלצה אחרת?
-
- 6 תגובות
- 579 צפיות
-
-
לאחרונה חזרתי מחו"ל כשבאמתחתי 3 מאווריי 120MM של thermaltake. חיפשתי דגם שקט במיוחד אז לקחתי את ה Thermaltake Silentcat 120MM על האריזה שלו היה מצויין שהוא מפיק 16db. מיותר לציין שכאשר יצרן מציין כמות רעש שרכיב מייצר, זו אמורה להיות כמות הרעש המירבית שאותו רכיב עשוי לייצר, בשימוש תקין. מיד לאחר שהחלפתי את המאוורר הישן שלי ( גנרי, הגיע עם המארז 3d-aurora של גיגהבייט ) ב- Silentcat החל הזמזום הטורדני. רק כדי להיות בטוח שזה לא איזה פגם בייצור, בדקתי את זה גם כן מול שני המאווררים הנוספים, והתוצרה זהה. כדי להפטר ממרבית הרעש הורדתי את המתח ( ע"י בקר מאוררים) עד ל 800 סל"ד. עדיין, הרעש היה גבוה יותר מאשר היה לפני כן. עוד מספר הבהרות : 1. המאוררים הישנים עבדו ב 800 סל"ד תמיד. 2. …
-
- 1 תגובה
- 579 צפיות
-
-
צריך המלצה לבקר מאווררים טוב. 4 מאווררים. שיהיה נוח ויעיל. תודה
-
- 6 תגובות
- 579 צפיות
-
-
המערכת שלי: P4 2.93 1MB CACHE 775 לוח אם: Asus p5gl-mx. זיכרון: Kingston 256*2 CL3 + Kingston 512 MB CL3. קירור למעבד: ?Thermaltake Silent Heatpipe. מארז: ג'נרי ספק: ג'נרי. עשיתי אוברקלוק למעבד מ2.93 בסטוק ל3.86. המעלות שלו במאמץ הם 45 מעלות. עכשיו אני לא יכול להעלות יותר את הFSB שלי שכעת עומד על 175MHZ. במה יכולה להיות הבעיה? להעלות מתחים דרך הביוס לא הצלחתי כי אין שמה את האפשרות הזאת. הטמפ' של הלוח אם במאמץ 40 מעלות. יכול להיות שהטמפ' של הלוח אם מגבילה אותי? ניסיתי לשחק עם המחלקים של הזיכרונות. וזה לא עזר. פשוט כשהעברתי את הFSB ל180 המחשב עשה לי ריסטרט. תודה...
-
- 2 תגובות
- 579 צפיות
-
-
לפני כמה ימים גיליתי שהמחשב שלי מאוד חם והוא הגיע לטמפ' של 78 מעלות אז פתחתי את המארז וראיתי שיש רק מאוורר אחד על המעבד (אין לי מושג איך לא שמתי לב לטמפ' ולמאווררים עד עכשיו), אז הלכתי לחנות מחשבים קניתי איזה 2 מאווררים זולים, ופה זה זמן טוב לציין שאין לי ממש מושג בלהרכיב דברים למחשב, אז בקיצור שמתי מאוורר אחד מאחורה מתחת לספק שמוציא אויר, אבל אני לא רואה איפה אפשר לשים את השני, אמרו לי ליד ההארד דיסק או משהו אבל לא ממש ראיתי אם אתם יכולים להסביר לי איפה לשים את המאוורר השני, בנתיים עם מאוורר אחד הטמפ' ירדה ל65, אבל זה עדיין לא מספיק... אם אתם צריכים לדעת יש לי AMD ATHLON 2400+ תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 579 צפיות
-
-
יש לי כרגע זכרונות 667 CL5 של חברת TRANSCEND והם לא מצליחים להחזיק על FSB 1333 כלומר BUS 333. הלוח הוא P965-S3 של GIGABYTE. אני חושב על הקיט 2x1GB OCZ Platinum Revision 2 XTC. הם כבר DDR2 800 CL4. האם הם אמורים לעשות את העבודה? למישהו יש נסיון איתם?
-
- 6 תגובות
- 579 צפיות
-
-
ורצוי שיגור מהסביבה שלי מאזור נתניה שאני יוכל לבוא אליו או הוא אלי ושנעשה את זה ביחד.
-
- 1 תגובה
- 579 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך nvidia geforce 7600 gt של גיגה בייט הוא עם קירור פסיבי עכשיו רציתי לשאול אם מישהו יודע או עשה לכרטיס מסך כזה אובר קלוק אם יש שיפור משמעותי? עוד שאלה זה בקשר למדריך באתר של האוברקלוק לכרטיס מסך ראיתי שבתמונות שמי שעשה זה לכרטיס הזה הם פה בפורום יכולים להגיב להגיד תוצאות? שאלה אחרונה זה על הלופים של ה3dmark 2006 שמתכוונים ללופים ,לופ זה סרט אחד שעובר כזה ? כי יש פעם שהם נלחמים פעם בים פעם בשלג השאלה שלי זה אם לופ זה נגיד רק שהם בים או לופ זה לראות את כל הקטעים שהם בים בשלג ובית חרושת ההוא תודה מראש!
-
- 3 תגובות
- 579 צפיות
-
-
שלום חברים. ניסיתי לעשות OC באמצעות המדריכים שכאן, וכל מה שיצא זה שאיך שיצאתי מהביוס המחשב כבה. ראיתי במאגר ההמהרה נתונים לא רעים של OC ל 930D (תמונה מצורפת) אז... איך אני מגיע למצב דומה? ;D הנה הנתונים של המחשב שלי: Mainboard : MSI 945P/G Neo-F (MS-7176) Chipset : Intel i945P Processor : Intel Pentium D 930 @ 3000 MHz Physical Memory : 1024 MB (2 x 512 DDR2-SDRAM ) OCZ EL DDR2 PC2-5400 / 667MHz / Gold Gamer eXtreme / XTC Edition Video Card : Nvidia Corp GeForce 7600 GS Hard Disk : WDC (250 GB) DVD-Rom Drive : HL-DT-ST DVDRAM GSA-4167B ATA Device DVD-Rom Drive : HL-DT-ST DVD-ROM GDR8164B ATA Device DVD-Rom Drive : DH1725B BHO951U SCSI CdRom Device DVD-Rom…
-
- 6 תגובות
- 579 צפיות
-
-
http://www.glacialtech.com/product/standard_PC.htm טוב אז ככה קניתי מחשב וקיבלתי איתו מאוורר מסריח של 8 ס"מ צעקתי על המוכר כי קניתי מארז של EZCOOL ולא רגיל אז הוא הבין שהוא לא ירוויח פה אז הוא הציע לי את המאוורר הזה... כי הוא אמר שהמארז לא מגיע עם מאוורר מקורי של EZCOOL עכשיו אני לא מכיר יותר מדי פתרונות קירור וחברות אבל הייתי שמח לקבל חוות דעת על החברה ואם מישהו יודע על המאוורר הזה ספציפית. הוא עולה 55 ש"ח והוא 12 ס"מ זה די דחוף להיום אז אני ישמח לתגובה עניינית ומהירה תודה ניר
-
- 3 תגובות
- 579 צפיות
-
-
שלום. אני רוצה לעשות OC למעבד. וכשאני נכנס כדי לעשות OC למעבד, הוא מבקש ממני PPL. מה זה PPL? ואיך אני יכול לדעת מה הPPL שלי? מה אני צריך לכתוב בגוגל כדי למצוא את הPPL שלי? אני לא יכול לעשות OC דרך הביוס - בגלל הלוח אם שלי. אני חייב עזרה דחוף!!!!!!!!
-
- 2 תגובות
- 579 צפיות
-
-
התחלתי לעשות אוברקלוק ל-5700LE שלי בעזרת התוכנה SysTool (פשוט בגלל ש-RivaTuner ו-Coolbits לא עובדות), והצלחתי להגיע ליציבות ב-335Mhz למהירות ליבה. טוב, כיביתי את המחשב וחזרתי אליו אחרי כמה שעות רק כדי לגלות שהמהירות ב-SysTool חזרה לברירת מחדל של הכרטיס - 250Mhz. איך אני יכול לשמור על המהירות?
-
- 6 תגובות
- 579 צפיות
-
-
אני מנסה לעשות אובר קלוק למעבד שלי , אפילו הכי קטן ולא הולך לי. אפילו להעלות את האתלון 1700 ל1800 אני לא מצליח , ישר המחשב נתקע אחרי דקה או משהו. ניסיתי להעלות מתח לזכרונות או למעבד וזה לא עוזר בכלום. וזה גם לא שהטמפרטורה עולה או משהו כזה. המחשב פשוט נתקע סתם, ניסיתי אפילו לעדכן ביוס וזה לא עזר. יש לכם רעיונות למה אני לא יכול לעשות את זה? נתוני המערכת שלי: athlon xp 1700 MSI k7t266 pro2 2100 256DDR SUMSUNG MSI TI4200 128MB וולקנו 6CU טמפטורה בזמן מנוחה : מעבד - 36 לוח -36 בזמן מאמץ מעבד - 43 לוח- 38
-
- 1 תגובה
- 579 צפיות
-


