אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
האם שווה לעשות oc לכרטיס מסך הזה אם כן איזה קירור צריך לקנות
-
- 2 תגובות
- 580 צפיות
-
-
שלום לכולם !!! אני מנסה להגיע ל250 באס. כרגע אני עומד על 240 שזה 2880MHZ (משהוא כזה)......... הזכרונות ביחס של 1:1 עם המעבד וזה אומר שהם על 440MHZ עם תזמונים של 3-4-4-8 ב2.65V איך אני יכול לדעת אם הזכרונות מתחממים יותר מידי ? ב250 באס על כמה היחס והתזמונים שלהם צריכים להיות ? והאם זה נורמלי שהמעבד במאמץ מגיע ל52 מעלות אבל יורד מהר חזרה ל43-45 ? אההה ועוד משהו קטן איך אני יכול לדעת אם המעבד מסוג C (שזה הסוג הטוב לפי מה שהבנתי)
-
- 6 תגובות
- 580 צפיות
-
-
בתוכנות בדיקה של המחשב כמו סנדרה וכל אלה, אני רואה שהOC המקסימלי שאני יכול להגיע אליו הוא 3000Mhz. אם זה נכון אז איך זה שיש אנשים שגם להם רשום את זה ובכל זאת הם עקפו אז מה שרשום? המעבד שלי A64 +3000
-
- 8 תגובות
- 580 צפיות
-
-
אני הולך לקנות מחשב חדש בחצי שנה הקרובה... ואני לא כלכך מבין למה אני צריך לעשות אוברקלוק נגיד לCPU או לכ מסך? מה זה יעשה? איך עושים OC? אני עושה OC? או שאני קונה משהו שהוא כבר OC? ??? אוברקלוק זה רק מקרר את הGPU/CPU? ??? שאלה - כמה עולה מארז שמגיע עם מערכת קירור מוכנה? אפשר לקבל הצעות? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 580 צפיות
-
-
טוב בנוגע לכרטיס מסך שלי geforce 6600gt של xfx האם ניתן לעשות לו oc כמו למעבד דרך הביוס (בעת הדלקת המחשב אני רואה הודעה על ביוס של הכרטיס אבל אי אפשר להיכנס. האם ניתן לשלוט על מהירות המאורר כי הוא אחד הרועשים במחשב שלי.
-
- 2 תגובות
- 580 צפיות
-
-
טוב, המחשב שלי כבר דיי ישן ומעולם לא עשיתי לו O/C (חוץ מלכרטיס המסך). הייתי רוצה לדעת איזה O/C כדאי לי לעשות (אם בכלל). קראתי מדריכים, אך זה לא ממש עוזר לי בהחלטה על סוג ההמהרה - הבנתי שאפשר או דרך המכפלה או דרך ה-FSB... מה כדאי וכמה? גם לא ראיתי נעילת AGP/PCI 66/33 . ראיתי רק PCI וגם הוא דיי תלוי ב-System Frequency... - סיקור של לוח האם שלי + תמונות מה-Bios יש כאן: http://www.hexus.net/content/reviews/review.php?dXJsX3Jldmlld19JRD0zMTYmdXJsX2hpc3Rvcnk9LTI= אין לי איוורור מיוחד... יש מאחורה, על המעבד\לוח אם ודלת הצד של המארז פתוחה לגמרי. (כן אני יודע שזה מביא אבק... זה מה יש). אני לא מעוניין בשידרוגים ותוספות. אם זה מעניין משהו אז יש גם 2 על כרטיס המסך, 1 במגירת HD, ומגי…
-
- 11 תגובות
- 580 צפיות
-
-
טוב אז היום נסעתי לי באופננים כמובן לאחר שלקחתי רשימה של כל החומרים הדרושים ונכנסתי לחנות האלקטרוניקה בעיר.... שם הסברתי למוכר האדיב מה אני צריך מה יותר טוב מה יותר כדי הוא עזר קצת וחזרתי לביתי מרוצה לאחר שבידי יש : צג LCD של 2 שורות ו12 תוים, נגד 100 קילו אוהם, בדיל וקבל למדפסת לאחר מכן ביקשתי מאבי שאחרי שישן יעזור לי קצת ויתרום בהבנתו באלקטרוניקה והלחמות, אבי שניסה להיתנגד אך לא מצא דרך הסכים לבסוף. ועכשיו בקיצור אני צריך כמה שאלות לפני ההתחלה. 1. בקבל של המדפסת יש לו שני ראשים אחד עם פינים שמתחבר למחשב ואחד בלי פינים שמתחבק למדפסת איזה מהם הוא זה שאיתו מלחימים לצג? 2. איך אני פותח את הראש כדי להישאר עם החוטים שאיתם אני מלחים? 3. איפה כדאי לשים את הצג? 4. כמה זמן ל…
-
- 5 תגובות
- 580 צפיות
-
-
אז ככה הבעיה של המחשב זה שבא לו הוא עושה רעש חזק מאוד ואין לי מושג מאיפה זה מגיע...כשהיה את הרעש,כיביתי את המחשב הוצאתי את המכסה ופתאום הרעש נעלם..ככה זה תמיד שהמחשב רועש אני פותח אותו ופתאום נעלם,יש לי את התוכנה SPEED FUN ששם אני רואה את הRPM של 2 המאווררים שיש לי,ושניהם מראים 17 אלף +-, האחוז טמפרטורה אצלי הוא 55 מעלות..לפי מה שהבנתי זה לא הרבה אך עדיין אני רוצה "לשפר" את זה איכשהו,אם זה לקנות לו מאוורר יותר חזק או כל דבר אחד,כמובן במחיר הגיוני. מדובר במחשב קצת יישן עם מעבד 775,למי שלא יודע המעבדים האלה מתחממים יחסית מהר,אז אני כמעט בטוח כשיש את הרעש זה בא מהמעבד.. מה אתם אומרים איך אני יכול להוריד את הטמפרטורה של המעבד וגם על הדרך לעשות את המחשב יותר שקט? יש מאוורר משו…
-
- 1 תגובה
- 580 צפיות
-
-
קניתי עכשיו מחשב חדש אז אני שוקל לעשות oc אבל אין לי מושג בזה אז אם משהו יכול להפנות אותי לאתר בו מלמדים
-
- 3 תגובות
- 580 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך: GIGABYTE ATI RADEON 9200 128MB DVI TV OUT פעם עשיתי OC ממש קטן לכרטיס מסך שלי בעזרת התוכנה V-TUNER נדמה לי שהייתה כלולה עם הדרייבר של הכרטיס מסך. אבל מאז שאני התקנתי את הגירסה החדשה של הדרייבר, CATALIST 4.7, אני לא מצליח למצוא את התוכנה הזאת. אז רציתי לדעת אם יש תוכנה אחרת שבה אני יכול לעשות OC לכרטיס מסך (ושתהיה טובה) או אם אני יכול להוריד מאיפה שהוא את התוכנה V-TUNER בעצמה? ולעשות איתה OC
-
- 3 תגובות
- 580 צפיות
-
-
אני מחפש מדריכים בסיסיים לאוברקלוקינג. המדריכים שיצא לי לקרוא עד עכשיו הסבירו לי איך לעלות את הבאס, לעלות את המכפלה וכו' .רק הבעיה שהם לא הסבירו מזה בכלל מכפלה או באס או כל שאר המושגים האלה. אני מחפש המלצות למדריכים שמסבירים הכל מההתחלה
-
- 1 תגובה
- 580 צפיות
-
-
רציתי לדעת איך אני יכול לקבע את הדברים האלה לתדר יותר גבוה בלי לשנות ידנית אחרי כל ריסטרט בntune של nvidia. הכוונה היא לקבע ממש כמו אוברקלוק של המעבד והזכרונות. אני עובד עם ויסטה 64 ביט, תודה.
-
- 2 תגובות
- 580 צפיות
-
-
קניתי מעבד חדש ולוח של Gigabyte ga-p35c -ds3r בנוסף יש לי גם זכרונות של קורסייר DDR2 XMS2 800MHZ 4CL 2 GB אני רוצה להגיע ל 3 GHZ עם הקירור סטוק שלו. מעולם לא ניסתי לבצע אוברקלוק אז אשמח אם יש מישהו שיוכל להנחות אותי מה לבצע בביוס.
-
- 4 תגובות
- 580 צפיות
-
-
למאיץ nVidia Geforce 4 MX440 128MB DDR אני פשוט חושש לפגוע בו, כיצד ניתן לעשות זאת (אם בכלל ניתן) ובדרך היעילה והבטוחה? תודה!
-
- 2 תגובות
- 580 צפיות
-
-
לוח אסוס P4S533 256 SAMSUNG gf2 pro מעלות.. CPU 35 26MB 45 CPU 30 MB
-
- 2 תגובות
- 580 צפיות
-
-
הזמנתי AMD 940BE Gigabyte 790x UD3P Mugen 2 במטרה להכנס לתחום ה OC. קראתי כמה מדריכים ועדיין יש כמה דברים שאני לא בטוח ולא מבין. 1. OC מסיר אחריות או לא ? איך בכלל החנות יכולה לדעת אם עשיתי OC או לא ? 2. לא הבנתי את עניין המכפלה וה FSB. 3. עם מעבד וצ'יפסט AMD כמו שלי, אפשר לעשות OC דרך הווינדווס ולא דרך הביוס, נכון ? נניח שקיבלתי את המעבד והלוח שלי, אני נכנס לביוס או דרך התוכנה של AMD.. מעלה נניח את התדר ל 3.4, מריץ בדיקות יציבות.. במידה ויציב מעלה את התדר עוד ועוד עד אשר לא יציב. כאשר לא יציב, מעלה את המתח ובודק אם כרגע התדר יציב, וכך הלאה, כל זאת תוך כדי השגחה אל הטמפ'. הבנתי נכון ? בכל לוח יש כפתור איפוס ביוס ? לפעמים אני רואה אנשים כותבים "יציב 24\7" מה ז…
-
- 4 תגובות
- 580 צפיות
-
-
אני צריך מאוורר שיצליח לשמור על טמפ' מעבד סבירה גם אחרי OC, שיהיה די שקט ולא כל כך יקר. חבר שלי המליץ לי על הוולקנו 12, אבל הוא לא מי יודע מה מבין, אז איך הקירור? אם הוא לא טוב, תנו לי בבקשה המלצה אחרת באותו תחום מחירים, תודה.
-
- 7 תגובות
- 580 צפיות
-
-
עשיתי OC למעבד ומאז כול משחק ותוכנה שאני ניכנס תוך 10שניות בארך זה מעיף אותי יש לי לוח Asus P5S800-VM Intel Pentium 4 530, 3000 MHz (15 x 240) Memory 1024 MB (PC3200 DDR SDRAM) עם אתם יודעים מה הבעיה אני ישמח לשמוע
-
- 2 תגובות
- 580 צפיות
-
-
אני מתכנן OC לכרטיס שלי עכשיו השאלה אם אני צריך מאורר לכרטיס שלי אם הוא עובד על 40-43 ללא מאמץ (ולפני שהתחלתי לעשות OC) SweeT EviL
-
- 2 תגובות
- 580 צפיות
-
-
-
שלום יש לי לוח אם intel d845gbv ואני רוצה לעשות אובר קלוק למעבד. הבעיה היא שאין לי אפשרות לעשות את זה דרך הביוס, אז חשבתי שאולי אפשר דרך התוכנה ClockGen. מישהו יכול להגיד לי מהו ה PLL שלי בתוכנה הזאת? תודה
-
- 2 תגובות
- 580 צפיות
-
-
פתחתי את המארז, והמאוור שמחובר לי מאחורה במארז מתחבר לשלוש שפיצים כאלה ויש לי רק חיבור אחד כזה בלוח עם, מה אני לא יכול לחבר עוד מאוורים..? הסבירו ונמקוו חח(לוח אם p5p800 asus)
-
- 3 תגובות
- 580 צפיות
-
-
I got my new computer with Thermaltake v10 cpu cooler and 2 fans, the freaking fans are doing REALLY hot air to the room!!! I'm sitting here with 2 big fans behind me but i'm still wet here! I guess the fans turns out the heat, BUT I CANNOT LEAVE THIS WAY! Any suggestions!? URGENT! :'(
-
- 2 תגובות
- 580 צפיות
-
-
שלום... אני רוצה לעשות אוברקלוק למעבד אז בינתיים עשיתי ככה, תמונה: http://www.myg.co.il/index.php?loc=see&pic=phpFABqFz.jpg ובזיכרונות ככה תמונה: http://www.myg.co.il/index.php?loc=see&pic=phpFABqFz.jpg עכשיו ב Ruw Refresh Cycle Time , לא היה לי באפשרויות 46, המס' הכי קרוב שהיה שם ל 46 זה ב45 זה בסדר מה שעשיתי שם?... ועכשיו השאלה שלי האם זה בסדר?, ומה אני עוד צריך לעשות כדי להתחיל באוברקלוק תקין?.. תודה לעוזרים...
-
- 4 תגובות
- 580 צפיות
-
-
http://www.arctic-cooling.com/fans2.php?idx=109 תודה[br]פורסם בתאריך: 12.05.2008 בשעה 18:59:29 אוקיי הבנתי http://www.arctic-cooling.com/downloads/installation/install_arctic_fan_pwm.pdf פטנט נחמד רק חבל שהוא עלול להיות קצת מסוכן בחיבור של 3 מאווררים-העמסת יתר על חיבור בודד
-
- 0 תגובות
- 580 צפיות
-


