עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by yos11,

    יש לי שאלה לגביי הלוח : MSI 915P COMBO האם הוא טוב למעבד אינטל 3.2 ?

    • 4 תגובות
    • 580 צפיות
  2. Started by -Blaze-,

    תראו את המפרט שלי. כשהבאס הוא 320 הטמפרטורה במנוחה היא 50 מעלות, וכשהרצתי 3 בדיקות SPI במקביל הופיעו לי נקודות לבנות על המסך והמחשב נתקע. אז אני מבטל את הOC בינתיים. כי אין לי דרך לייצב אותו. אבל איפה הבעיה? מה מגביל אותי? אני לא מבין!!! נ"ב לא העלתי מתח ולא כלום, אני צריך? ו50 מעלות למנוחה זה לא יותר מדי?

    • 1 תגובה
    • 580 צפיות
  3. Started by בייגל טוסט,

    אני צריך קירור פסיבי לשני דיסקים קשיחים, ממוקמים אחד מעל השני בהפרש של קומה אחת מעבר לביצועים נטו אשמח אם הקירור ימנע רעידות על-מנת להקטין את הרעש שנפלט מהדיסקים תקציב כולל - 300 ש"ח תודה מראש

  4. יש לי מחשב 333 (סלרון)MHZ ישן עם 128 RAM קירור די טוב , ואני מגיע איתו רק עד 415 MHZ , מה יכול להגביל אותי , אני רוצה להריץ אותו לפחות עד 600 MHZ.

    • 4 תגובות
    • 580 צפיות
  5. Started by igor7,

    אני צריך קירור למעבד שלי פנטיום 4 3 גיגה עד 300 שח בערך אבל מהשהוא מקרר ממש טוב תעזרו לי.

    • 3 תגובות
    • 580 צפיות
  6. Started by benib,

    שלום לכולם חיפשתי קצת בפורום מידע קונקרטי לגבי מערכות קירור מים ולא ממש מצאתי תשובות למה שרציתי: 1. לאיזה מערכות מומלץ להוסיף קירור מים? 2. איזה מערכות קירור הם המומלצות ביותר ( עד עכשיו נתקלתי רק בטרמלטק)? 3. מה היתרונות ולאיזה טמפ' זה מוריד את הרכיבים? אם יש כבר תרד בנושא אמח אם תפנו אותי לשם תודה

    • 1 תגובה
    • 580 צפיות
  7. שאלת תם למה חברות החומרה לא עושות את ה - OC בעצמן? אין ספק שהם יעשו את זה יותר טוב ממני! למה להם לספק רכיב במהירות X כשמראש ניתן להפעילו במהירות X*1.5? (סתם כתבתי 1.5)

    • 5 תגובות
    • 580 צפיות
  8. Started by megahertz88,

    היי, אני רוצה לעשות קצת OC, בעיקר בשביל שהמחשב "יסחוב" יותר במשחקים. הבעיה היא שאין לי מושג איך להתחיל, חוץ מלדאוג לקירור טוב (אגב, עדיף BigTyphoon או BlueOrb?). הנה הספקס של המחשב..אולי תוכלו להמליץ לי על תוכנות ואמצעי קירור מתאימים: לוח אם..Intel D865 לצערי מעבד...Pentium 4 Northwood 2.8HT זכרון...256*2 DDR - ג'נרי שכזה, אבל אני יכול להחליף אותם אם תתנו לי המלצה למשהו. 3-3-3-8 ב200MHz כרטיס מסך... Gainward GeForce FX-5600 256MB יותר מזה אין לי מושג..איפה אני מתחיל?

    • 4 תגובות
    • 580 צפיות
  9. Started by xcalibur,

    יש לי מחשב חדש יחסית: 260GTX EVGA 4GB MUSHKIN REDLINE XFX 780I Q9450 ללא OC או מודינג כזה או אחר. מבחינת טמפרטורות הכל תקין ממה שיצא לי לבדוק. אבל משום מה BENCHMARKS ב-GTA4 שיצא עכשיו הם פשוט בדיחה מהלכת. 1280X1024 כשהכל על HIGH ו-33FPS??? התוצאות ב-SUPERPI ל-1MB היו קרוב ל-20 שניות. יכול להיות שמשהו לא בסדר או שפשוט התמיכה היום ב-QUAD שואפת ל-0? פשוט ראיתי BENCHMARKS של מחשבים עם כפולי ליבה "שהשתינו" על התוצאות שלי בקשת ועוד עם 8800GTX.

    • 3 תגובות
    • 580 צפיות
  10. כגון: סוג הקירור, טמפ', ונתונים על המהרה

    • 2 תגובות
    • 580 צפיות
  11. Started by Esparco,

    עשיתי OC ל 1.7GHZ INTEL ל 1.9 12% אובר קלוק לפי EVEREST והטמפרטורה לא השתנתה היא עומדת על בין 35 ל 37 איך אני בודק את המעבד במאמץ .. הפעלתי את פיפא זה מספיק?!?! חח מישהו יכול להגיד לי אם הטמפרטורות האלה בסדר.. ואם אני יכול למשוך עוד OC תודה!!

    • 5 תגובות
    • 580 צפיות
  12. Started by ofir123,

    לAMD 1700? עריכה: למרות שהיא הייתה בסדר

    • 3 תגובות
    • 580 צפיות
  13. אני מעלה את התדר למהירות של 2500 MHZ והמחשב נתקע כול הזמן עכשיו יש את המפרט שלי למטה מה אני צריך לעשות? אגב אני משתמתש באיזי טיון (EASYTUNE4)

    • 5 תגובות
    • 580 צפיות
  14. משהו מוזר קורה למעבד (Q9550) לפני כמה חודש עשיתי את ה OC שלי יציב ל 4 GHZ וכניראה בגלל הקיץ הוא נהיה כבר לא ממש יציב הטמפרטורות הגיגו ל 74 מעלות ובבדיקות יציבות אחרי כמה שעות המחשב ריסט את עצמו עכשיו לפי הנסיון שלי ריסט = חסר מתח נתתי עוד 2 קפיצות ב VCORE ל 1.45 (1.424 ב וינדוס) ו עוד 2 קפיצות בגשר הצפוני עכשיו איך זה הגיוני שהטמפרטורות יותר נמוכות ? ועם המתח הזה בכלל בריא למעבד ? או שפשוט להוריד את מהירות השעון ולתת מתח יותר נמוך ? תודה

    • 1 תגובה
    • 580 צפיות
  15. Started by Triple-z,

    אז ככה, חיפשתי קירור טוב ושקט למעבד שלי AXP 2000+ לאחר כמה חיפושים וקריאת המלצות בפורום הזמנתי את ZALMAN CNPS7000B-ALCu עכשיו, בלוח אם שלי GIGABYTE GA-7VAX אין את ארבעת החורים המתאימים להנחת התושבות של הזלמן.. לקדוח חורים לא נראה לי אפשרות טובה כמו שאפשר לראות בתמונה של הלוח אם ולמי שמכיר את ההתקנה של הזלמן בסוקט 462, יש בכלל פתרון טוב? אני אולי ינסה להדביק את זה אבל זה ממש לא נראה לי פתרון טוב או משהו שיחזיק מעמד..

    • 5 תגובות
    • 580 צפיות
  16. יש לי סתם מאורר ג'נרי ועוד מאורר EVERCOOL שזורקים בערך אותה כמות אוויר הייתי רוצה לדעת בערך (סביבות) כמה CFM כמובן שזה דבר שמשתנה ממאורר למאורר במיוחד בג'נריים אבל בכללי בערך אני צריך לדעת טווח תודה (:

    • 1 תגובה
    • 580 צפיות
  17. Started by אורי חן,

    קניתי מחשב חדש עם ההפעלה הראשונית המאוור נשמע רועש מאוד מאוד האם זה סביר בהפעלה ראשונית?

    • 2 תגובות
    • 580 צפיות
  18. Started by CocaCola,

    שלום,יש לי מערכת קירור מים של THERMALTAKE/BIGWATER SE החלפתי את המשאבה אצל היבואן פעם אחת,והמעבד כנראה נשרף כתוצאה מהמשאבה. יש עצות למשאבה יותר טובה שתתאים בזרימה שלה למערכת הזאת? אני רוצה להחליף את המשאבה הדפוקה שיש לי עם משאבה נורמלית בלי להחליף את כל הערכה(נמאס לפרק את זה ולהרכיב ) תודה

    • 3 תגובות
    • 580 צפיות
  19. Started by Ido.G,

    שלום ברשותי המחשב הבא: AMD Turion 64 ML-28 1.6ghz Abit NV-8 2X1GB DDR400 3-3-3-8 OCZ ספק Topower 450W המתח התקני של המעבד הזה הוא 1.35V. מאחר שהלוח שלי לא באמת נועד לעבוד עם טיוריונים, אני מפעיל אותו על 1.3V (אני יכול לבחור בין מתחים נמוכים, 1.3 ו 1.45). על המתח הזה (undervolt, בעקרון) הוא עובד לי על 2.2GHZ. הבעיה היא שברגע שאני מנסה לעבור ל 1.45V (כולה תוספת של 1V) המחשב פשוט כבה אחרי שניה.... ניסיתי להפעיל סמפרון על הלוח הזה בכזה מתח- ועבד. ניסיתי להפעיל את המעבד על כזה מתח אפילו ב underclock עצבני- ולא עבד. האם מישהו יכול להסביר למה זה קורה? ואולי אפילו...איך לפתור את זה? תודה!

    • 0 תגובות
    • 580 צפיות
  20. גרסא אחת היא 3.00 ואחת(שהשתמשתי בה עד היום) היא ה2.7 למה יש הבדל כזה גדול בינהן? מצורף צילום מסך [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 580 צפיות
  21. Started by AtomiX,

    ככה בביוס הורדתי את ה HT ל 4x את הבאס העלתי ל 245 המתח עלה משום מה.. מסוכן??? טמפ במנוחה 35 במאמץ 43 [attachment deleted by admin]

    • 9 תגובות
    • 580 צפיות
  22. המערכת שלי: P4 2.93 1MB CACHE 775 לוח אם: Asus p5gl-mx. זיכרון: Kingston 256*2 CL3 + Kingston 512 MB CL3. קירור למעבד: ?Thermaltake Silent Heatpipe. מארז: ג'נרי ספק: ג'נרי. עשיתי אוברקלוק למעבד מ2.93 בסטוק ל3.86. המעלות שלו במאמץ הם 45 מעלות. עכשיו אני לא יכול להעלות יותר את הFSB שלי שכעת עומד על 175MHZ. במה יכולה להיות הבעיה? להעלות מתחים דרך הביוס לא הצלחתי כי אין שמה את האפשרות הזאת. הטמפ' של הלוח אם במאמץ 40 מעלות. יכול להיות שהטמפ' של הלוח אם מגבילה אותי? ניסיתי לשחק עם המחלקים של הזיכרונות. וזה לא עזר. פשוט כשהעברתי את הFSB ל180 המחשב עשה לי ריסטרט. תודה...

    • 2 תגובות
    • 580 צפיות
  23. Started by Idanp,

    מה הטמפ' המומלצת לX800XL? ועד איזה מעלות אסור להגיע?? עריכה: מה דעתכם על הקירור הזה?? http://www.pandas.co.il/product_info.php?products_id=7019

    • 2 תגובות
    • 580 צפיות
  24. AMD DURON באוברקלוק מעל 4GHZ מהירות ליבה ומוציאים לו את הקירור......בום http://video.google.com/videoplay?docid=5393904704265757054

    • 2 תגובות
    • 580 צפיות
  25. היי, אני מציג פה פתרון לבעיה שניתקלתי בה באובר קלוקינג עם הלוח הנ"ל. לפני מספר שבועות הרכבתי מערכת עם Core i7 920. למרות שהקירור מעולה והרכיבים טובים מאוד, לא הצלחתי להעלות תדר BLK מעבר ל 160, מה שנתן 3200MHz, ו 3360 עם טורבו. כל עליה נוספת גרמה להתרסקות (מסך כחול) ב FARCRY2. שום העלאת מתח לא עזרה, הורדת תדר לזיכרונות וכ"ו, תמיד תקיעה במשחק לאחר מספר שניות. אתמול גיליתי באחד הפורומים שכדאי לקבוע את תדר ה PCIe ל 100 קבוע במקום AUTO. ניסיתי והופ - בנסיון ראשון המעבד ב 3600MHz עם BLK 180, תדר של 3780 עם טורבו מופעל.כל הגדרות המתח על auto עם hyper threading מופעל. המחשב יציב לגמרי תחת עומס מלא. לא ניסיתי עדיין להעלות עוד, נראה לי מספיק בהחלט. אני מקווה שזה יעזור למי שעובד עם …

    • 3 תגובות
    • 580 צפיות

דיונים חדשים בפורומים