אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
חיפשתי וחיפשתי וחיפשתי ולא מצאתי אפילו OC אחד ברשת של המעבד AMD 6000 X2 65nm. יכול להיות שפשוט לא חיפשתי במקומות הנכונים, אבל מישהו אולי יכול לכוון אולי לסקירה/תואות OC של המעבד הזה?
-
- 1 תגובה
- 583 צפיות
-
-
אני מחפש המלצה לקירור למעבד לאחר שחיפשתי את הפרייזר 7 פרו ולא מצאתי שום חנות כבר לא מוכרת אותו אז אני צריך המלצה אחרת כמה שיותר מהר למה האוורר יד שסמתי לא ממש עוזר כמה שיותר מהר. דרך אגב איך החברה deep cool?גנרית?
-
- 5 תגובות
- 583 צפיות
-
-
שלום חברים יש לי מעבד socket 478 - intel pentium 4 3.4 Ghz Northwood אני לא יודע למה, אבל הוא מגיע לטמפרטורה של 51 מעלות!!! וזה לא הגיוני לפי מה שקראתי יש לי קירור למעבד של Thermaltake מדגם Big Typhoon והוא אמור לעשות את העבודה נראה לי שהתקנתי אותו אז לא הסרתי את המדפבקה של המעבד שבא בגרסאת TRAY (מדפקה קטנה לבנה כזאת על גב המעבד, כמו של אחריות או משהו כזה) אבל חוץ מזה עשיתי הכל כמו שצריך... כולל המשחה התרמית. אודה לכם על רעיונות בברכה, רמי
-
- 9 תגובות
- 583 צפיות
-
-
היה לי מחשב 586 שפירקתי, לקחתי לו את כל החלקים, ונהנתי מאוד, אבל מה אני יכול לעשות לו עכשיו שיהיה שימושי למחשב שלי או שסתם יהיה מהנה?
-
- 1 תגובה
- 583 צפיות
-
-
אני צריך מאוורר שהעובי שלו לא יעלה על 25 מלימטר ושיהיה מאוורר 80
-
- 7 תגובות
- 583 צפיות
-
-
הורדתי את cpuz ואז גיליתי שהמעבד עובד על 2.6mhz במקום 3.1 נכנסתי לביוס ושיניתי ל default באמת העלה ל 3.1 333 מהירות הבאס עם מכפלה של 9.5 ומתח של 1.22v כל ההגדרות על auto אבל עכשיו המחשב מנסה לאתחל 3 פעמים לא מצליח ואז נדלק ואומר שלא הצליח לאתחר ושואל עם אני רוצה להכנס לביוס או להמשיך המשכתי והכל עובד חלק וה cpuz מראה לי על 3.1 אבל הבעיה שכל פעם שאני מדליק את המחשב הוא מאתחל איזה 3 פעמים עד שנידלק הטמפרטורה אחרי 5 דקות מעמץ מלא על 53 מעלות ותודה מראש לכל העוזרים
-
- 3 תגובות
- 583 צפיות
-
-
http://www.fudzilla.com/index.php?option=com_content&task=view&id=1135&Itemid=1[br]פורסם בתאריך: 23.05.2007 בשעה 21:21:29 מצתער על הקפצה + הצתה מאוחרת, יש גם לינק לאתר שלהם :http://www.scythe-eu.com/en/products/cpu-cooler/kama-cross.html [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 583 צפיות
-
-
מחפש קירור שקט במיוחד למעבד (ללא התפשרות על איכות הקירור כמובן), צמצמתי את ההתלבטות לפחות או יותר שניים: Scythe Zipang SCZP-1000 ZALMAN CNPS9500 AM2 ע"פ נבירות ברשת, הם נראים לי מתמודדים די אידיאליים. מכיוון שהמחשב כבר מורכב עם הקירור המקורי, כדאי שהרכבתו תיהיה די פשוטה. מי יתן את השקט הטוב ביותר? דעות? הצעות נוספות?
-
- 5 תגובות
- 583 צפיות
-
-
אין לי עדיין קירור מים אבל אני מתכן לקנות את ה BW 745 אז רציתי לדעת איך אני יכול לחבר לו גם את המעבד ואת כרטיס המסך כך שיהיה קירור מאקסימלי לשניהם
-
- 3 תגובות
- 583 צפיות
-
-
לוח ECS M925 V1.3 עם פנטיום 1.7 ושתי זכרונות 256 + 128 SDRAM של 133MHZ הבאס הוא 100 והמכפלה של המעבד 17 הבאס של הזכרון גם 100 למרות שהוא מסוגל 133 , ההבדל הוא 800MB/S לעומת 1GB/S להעלות את הבאס של הלוח ל-133 ישגע לי את כל המחשב? גם את ה-PCI? ויהיה צריך להוריד את המכפלה של המעבד? האם אפשר להעלות רק את הבאס של הזכרון ל-133?
-
- 2 תגובות
- 583 צפיות
-
-
http://www.pchardware.co.il/docs/pd828216250.htm אני קונה עוד 20 יום את הספק כוח הזה של Hec 300w ואני רוצה לדעת אם הוא יספיק לי ... המפרט שלי זה : MotherBoard : Asus a7n266-vm Cpu : Amd 1800 athlon xp Hdd : 40Gb 7200 rpm 8 mgbuffer Memory : twinmos 512 ddr 2700 memory : 256 ddr 2100 3 מנורות קטודות 5 מאווררי לאד מאוורר למעבד http://www.pchardware.co.il/docs/pd-643728676.htm aerocool והשאר לא משנה כבר
-
- 7 תגובות
- 583 צפיות
-
-
למחשב מאד ישן אני צריך להחליף את המאוורר הקידמי (שמכניס אויר) והאחורי (שמוציא אויר). המאווררים הנוכחים הם של 80 מ"מ. איזה מאווררים מומלצים שיהיו שקטים? כיוון שמחשב ישן (כ 8 שנים) האם אני צריך לוודא התאמה כלשהי עם מאווררים שמיוצאים היום או ששום דבר לא השתנה?
-
- 0 תגובות
- 583 צפיות
-
-
היי חברים בוקר טוב יש לי C690 והוספתי מאורורים למארז ואני מצטער לרגע שעשיתי את זה , יש לי שניים מקדימדה 120 אחד מקורי והשני זאלמן ירוק בדלת שניים 120 אחד מקורי אחד HEC שמטריף לי תחיים למעלה 2 מאורורים 1 HEC120 ועוד אחד 80 של אבורקול ואחד מאחורה מקורי של המארז, אני כבר לא יודע מה לעשות, המאורורים של HEC יש להם דיודת חום שאמורה לעשות אותם חכמים אבל זה לא ככה, הצעות? תודה
-
- 2 תגובות
- 583 צפיות
-
-
חייב לציין לפני במארז יש : 2 מאווררים 1.68 W מאוורר CPU אינטל מקורי . מאוורר ספק כח ;D [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 583 צפיות
-
-
מאז שהחלפתי את הלוח אם שלי אני רואה דברים מוזרים בEVEREST לפני זה ראיתי את את הטמפ' של המעבד לפי CPU ועכשיו הערך שלו נשאר על 57 קבוע ואני בודק את החום שלו דרך CPU DIODE שגם לא נראה כזה אמין... יש הבדל בינהם? בתוכנה שבאה עם הלוח בשביל זה יש שני ערכים SYSTEM1 ו-2 אחד תמיד על 33-37 (כמו הDIODE פחות או יותר) והשני על 57 (כמו הCPU) דבר דומה קרה לכרטיס מסך שעכשיו נשאר על 75 קבוע, מה שהיא 50 פעם... ועוד שאלה: איך זה שהטמפ' של המעבד היא X והטמפ' של הליבות תמיד יותר גבוהה?
-
- 4 תגובות
- 583 צפיות
-
-
שלום לכולם איך אני צורב ביוס של כרטיס מסך....שהורדתי מהאינטרנט......ז"א הורדתי של FX5600 ויש לי 5200 אז איך אני צורב אותו??
-
- 1 תגובה
- 583 צפיות
-
-
-------------------------------------------------------------------------------- שלום לכל העוזרים מה תחום הנורמל בעבודה רגילה שירים ואינטרנט נימצא בדרך כלל בין 45 עד 55 אבל כאשר אני מכין דיסק DVD ובזמן ההמרה הוא עולה ל 64 עד 68 מעלות האם זה מסוכן או נורמל
-
- 10 תגובות
- 583 צפיות
-
-
http://www.madshrimps.be/?action=gethowto&howtoID=43
-
- 1 תגובה
- 583 צפיות
-
-
שלחתי מייל לTR ואמרו לי שצריך לצאת תוך שבוע שבועיים, אבל אני משער שזה אקטואלי יותר לגבי אירופה, אפשר לקבל מזה מושג מתי בערך זה יגיע אלינו?
-
- 3 תגובות
- 583 צפיות
-
-
יש לי שתי זכרונות 512 (400) של ADATA ומעבד AMD 64BIT 3000+ העלתי לו את הבאס מ200 ל240 (מכפלה 10) עכשיו המחשב עובד על 2.4 GHZ... איך אני יכול לדעת מה השתנה בזכרונות? יש לי לוח אם EPOX 9kda3j
-
- 8 תגובות
- 583 צפיות
-
-
מתי אני יודע שהאובר קלוקינג הגיע לסימו כאילו איך אני יודע שהכ מסך חם מידי .. אני יודע שזה מתחיל להראות תמונות שבורות אבל מה עוד ? תודה לעוזרים..
-
- 2 תגובות
- 583 צפיות
-
-
יש לי מחשב P4 2.4 533... בלה בלה... לוח של אפוקס 4g4a+ וזכרון של Corsair PC3200... לפי משהו שראיתי בת'רד אחר בפורום הזכרון הנ"ל המצוי בארץ הוא לא ממש טוב אז אם למישהו יש מושג מה המהירות האמיתית שבה הוא יכול לעבוד.... שיספר לי בבקשה....
-
- 2 תגובות
- 583 צפיות
-
-
אז ככה, יש לי מעבד של אינטל (נורטווד) 2.66 על לוח של GIGABYTE GA-8S648FX. הטמפרטורה ב IDLE בערך 43 מעלות, בעומס אני מאמין שזה עובר את ה 50. במארז יש שני מאווררים (הוא לא משהו) כשאחד מכניס אויר ואחד מוציא. אני מחפש מערכת קירור במחיר סביר, שתוכל לקרר לי את המעבד באוברקלוק ( נגיד ל 3.2 GHZ). שמעתי דברים טובים על הזלמן 700BALCU , אבל לא נראה לי שאני יכול להתקין אותו במארז שלי כי הרווח בין הסוקט והספק הוא פחות מסנטינטר אחד (ככה כתוב בהוראות באתר שלהם). שמעתי שיש דרכים בכל מקרה "לדחוס" אותו פנימה אבל לא הייתי רוצה להתעסק בזה (או שיש איזה קומבינה יותר פשוטה? ). הייתי רוצה לשמוע מה תציעו לי לקנות ומה יהיו הביצועים לאותו גוף קירור. אה, חוץ מזה לאחי יש מעבד PRESCOTT 3.0 על לוח …
-
- 8 תגובות
- 583 צפיות
-
-
מבחינת ביצועים בלבד, בלי להתחשב במחיר. אהם.. מישהו? אולי לינק לאיזשהיא השוואה? תודה, בז'נגלו.[br]פורסם בתאריך: 5.09.2007 בשעה 22:05:28 הקפצה, התראד עבר לעמוד השני.
-
- 0 תגובות
- 583 צפיות
-
-
האם מישהו מכיר תוכנה שמראה את החימום של הכרטיסי PCI שיש לי במחשב?
-
- 3 תגובות
- 583 צפיות
-


