אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
נכנסתי לביוס והפכתי את המהירות במקום ל2400 ל MANUAL והוספתי עד מגה הרצים עד למצב שכשיו זה מופיע כ2555 השאלה היא האם זאת באמת המהירות אני מקבל אותה גם MBM וגם כשאני בודק בSYSTEM מופיע לי 2.4 ושורה למטה 2.56 הטמ כרגע נורמלית מעבד 33 והלוח 27 האם אני יכול להמשיך?? כי פעם כהעלתי את זה למקסימום אני חושב 400 הופיעה לי מהירות של 1900! מה ההצעות שלכם?
-
- 2 תגובות
- 586 צפיות
-
-
שלום מה מצב?? טוב אז ככה רציתי לדעת קודם כל מה זה בכלל משחה טרמית ממה היא עשויה?? למה שמים אותה ומה יכול לגרום למעבד עם לא שמים אותה?? תודה
-
- 1 תגובה
- 586 צפיות
-
-
מה יש לכם להציע? עד עכשיו התעסקתי עם מעבדים חמים יחסית, אבל לבזבז BigTyphoon על מעבד שלוקח עד 35W זה קצת מופרז. אז איזה קירור שקט כדאי לי לקנות בשבילו?
-
- 3 תגובות
- 586 צפיות
-
-
אתם תצחקו עלי אחרי שאני אספר את הסיפור, אבל בכל זאת... לפני קניית המחשב המליצו לי על מאווררים של AC. מתוך חוסר הבנתי נכנסתי לאתר שלהם והזמנתי מהחנות את המאווררים הכי טוב שהיו להם (PWM). רק אחרי שהם כבר הורכבו במארז הבנתי שהמאווררים האלו הם להוצאת אוויר בלבד. כאמור, בחלק האחורי מותקן 120mm שזה בסדר. אבל נחשו מה? מקדימה מותקן לי 92mm שמוציא אוויר :s07: לכן, לאור העובדה שאני אידיוט התחלתי לבדוק ולהתעניין במאווררים. אני מעוניין להחליף את המאוורר מקדימה ולהוסיף עוד אחד (יש לי שני מקומות ל 92mm מקדימה). הסתכלתי על מספר מאווררים (בלי הגבלת תקציב אך עם טעם טוב בכל זאת) ושמתי לב למאוורר שמאוד משך אותי. Noctua NF-B9. http://www.noctua.at/main.php?show=productview&produ…
-
- 3 תגובות
- 586 צפיות
-
-
עשיתי עכשיו איזה קומבינה על הBFG 8800GT OC2 שלי עד שאני יקנה קירור שבוע הבא למה הוא מתחמם לי ברמות בין לאומיות וזה שיפר בהרבה מה אתם אומרים?? http://i33.tinypic.com/14doq68.jpg
-
- 2 תגובות
- 586 צפיות
-
-
שלום יש לי מעבד מסוג AMD 64 3000+ בעל ליבה של winchester רציתי לדעת לאיזה טמפ' אני יכול להגיע איתו בOC(אני מקווה שזה בסדר שאני שאול פה ולא בפרום OC) תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 586 צפיות
-
-
החלטתי שכדי להיות על תדר 2800 MHZ (מדובר על המעבד AMD athlon 3800 + dual core ) עם מכפלה של 10X 285 . שמתי את המעבד על מכפלה 9.5X 300 . מה שמצחיק הוא שבמכפלה הנמוכה יותר (9.5 ) במשחק AA (אמריקס ארמי ) לצורך העניין, המשחק זז כמו ב-"סלו מושן" וה- FPS יורד ל- 30 - עם דרופים חזקים מז כמה ימים . בדקתי רוגלות אך ללא הועיל . היום החלטתי לחזור למכפלה הקודמת (10 X 285 ) ותתפלאו, אנימקבל 80 FPS, משחק רץ יפה וחלק .. מהי הסיבה לכך ? לוח לא עומד (גשר צפוני ?) בעומס ?
-
- 4 תגובות
- 586 צפיות
-
-
שלום לכם אחים שלי!!! אני פשוט חיייב עזרה.....יש לי מאוורר הכי רגיל של אינטל אבל חדש....יענו מאוורר על המעבד...והוא ממש ממש ממש מרעיששש!!!....אתם יודעים.... והשאלה היא...האם אני יכול לחבר את Tt big typhoon ללוח אם שלי....יש לי תתכנולוגיה הדי ישנה... אני מתקוון שלי אצלי בלוח אם יש את אותו חיבור של מאוורר כמו בלוח האם הזה: בבקששהה תעזרו!!! ואני מצטער אם זה ספאם...כי לא מצאתי מקום אחר ליכתוב בוא על זה....בבקשה תעזרו!!
-
- 2 תגובות
- 586 צפיות
-
-
לאחר oc של 3.2@3.76 הרצתי את בדיקה של s&m וזאת התוצאה למישהו יש מושג איך לפתור אותה? האם היא בכלל מסוכנת?
-
- 5 תגובות
- 586 צפיות
-
-
אני כבר קונה את Thermaltake 80mm Smart Fan 2 with "Coolmod" ואני רוצה לקנות עוד 1 או 2 לדחוף במארז! חשבתי להסתפק ב-2 מאווררי Generic 80mm Fan ?
-
- 1 תגובה
- 586 צפיות
-
-
-
- 5 תגובות
- 586 צפיות
-
-
אני מדבר על קירור טוב. גם אם זה יעלה 300 שקל. העיקר שיהיה אפשר לעשות OC מאוד מאוד גבוה ולעבור באופן משמעותי את X2900XT. (אנשים עם קירור סטוק עוברים את XT אפילו) ועוד שאלה. אולי עדיף לקחת 8800GTS 640MB ולעשות לו OC עם קירור מתקדם? (לי זה ניראה לא משתלם)
-
- 3 תגובות
- 586 צפיות
-
-
שלום לכם, אני בקרוב הולך לרכוש מחשב חדש, זה המפרט: Intel Core 2 Duo E7400 2.8GHz 3Mb 1066MHz TRAY COOLER MASTER DI5 CPU COOLER Gigabyte GA-EP43-DS3L P43 Chipset CoolerMaster Sileo 500 RC-500-KKN1-GP Glacialtech 120mm Case Fan Two-Ball SeaSonic 400W SS-400ET-APFC-F3 G.Skill DDR2 4096MB 800MHZ 2GX2 CL5 Western Digital WD5000AAKS 500GB SATA2 7200rpm 16MB Hard Drive Sapphire ATI Radeon HD4770 512MB DDR5 PCIe LG DVD-RW X22 Sata Black GH22NS השאלה שלי - האם הקירור והאיוורור הנ"ל, מספיקים על מנת שהמחשב לא יתחמם וישמור על טמפרטורה טובה? תודה.
-
- 3 תגובות
- 586 צפיות
-
-
שלום,לאחרונה קניתי מחשב חדש והתקנתי וויסטה,רציתי לדעת אם הטמפרטורות תקינות או שצריך עוד מאוורר,כרגע יש רק מאוורר 120mm אחד לכל המארז..
-
- 0 תגובות
- 586 צפיות
-
-
שאלה לגביי הכרטיסים הבאים : voodoo3 2000/3000/3500, 4 4500, 5 5500 1. כמה הם מתחממים ? 2. באילו מהם יש קירור על ידי מאוורר ? 3. האם ניתן להחליף את המאוורר בגוף קירור גדול יותר ללא מאוורר (מתחת לכרטיס יהיו 2 סלוטים פנויים ואני פותח את הפתח שלהם בקיר האחורי) 4. מהו אורך החיים שלהם ? (אני מתכוון לכאלה שהיו כבר בשימוש 7 שנים לפחות והם מיד שניה. כלומר אילו מהם יחזיקו מעמד אצלי במשך יותר זמן ?)
-
- 3 תגובות
- 586 צפיות
-
-
אני כרגע מצליח לייצב לחלוטין ב4Ghz על 422*9.5 במתח 1.381 כאשר אני מנסה להעלות ל4.1Ghz אני נתקע בהרבה אי יציבות בווינדוס. הצלחתי יחסית לייצב את המערכת עם ההגדרות הבאות (עבר 10 לופים של intelBurnTest אבל עם טמפ' מפחידות , בOCCT זה קרס אחרי שעה וחצי ) מה דעתכם על המתחים? הNB לא קצת גבוה? הבנתי שחייבים להיזהר עם המתח של הFSB .. אני לא מצליח להגיע לשילוב נורמלי , אם למישהו יש טיפ על איך לשפר יציבות אני אשמח תודה , יובל.
-
- 1 תגובה
- 586 צפיות
-
-
אני מתלבט בין לקחת פשוט את גירסת הXXX שלXFX בעוד כ60 ש'ח סה"כ..או לקחת את הLeadtek ב60 שח פחות ולעשות לו oc שיגיע לXXX. השאלה היא האם בעצם אצליח להגיע לתדר גבוה כמו הXXX או גבוה יותר עם הלידטק.
-
- 3 תגובות
- 586 צפיות
-
-
איפה שמשנים את המכפלה יש אופצייה כמו שאמרתי בכותרת..מה זה אומר?
-
- 3 תגובות
- 586 צפיות
-
-
יש לי 3 מאווררים שאני רוצה לחבר למחשב אבל אני לא יודע איך. אני רוצה לחבר אותם ככה שאני אוכל להגיד למחשב שיעלה להם את המהירות או שיוריד את המהירות שלהם. אני שמעתי שצריך לחבר אותם ללוח אם. יש לי לוח אם של asus p4xpx תודה מראש ! נ.ב. תביאו לי גם תוכנה כדי שאני אבדוק את הטמפ' של המחשב שלי. עכשיו אל תגידו לי לחפש באתר כי אני לא מצאתי כלום. תביאו לי איזה לינק ישיר או שם של תוכנה תודה!!!!
-
- 4 תגובות
- 586 צפיות
-
-
שלום, ברצוני לקנות מחשב המבוסס על מעבדהQ6600 המרובע ליבות. כמובן שחשבתי על אוברקלוקינג מטורף כמו שראיתי באחד הלינקים ולהגיע למהירות של כ4KMHZ. המפרט: לוח אם של ASUS P5DELUXE או GIGABYTE P35-DQ6 (הASUS מעט יקר יותר) זכרונות של OCZ 2G - 1066MHZ ספק כח TT 650W מסדרת הTOUGHPOWER מארז של ENERMAX עם המאוור 250MM בצד. מערכת קירור של TT דגם 745. ההתלבטויות הן: ראשית הלוח אם, איזה עדיף יותר??? לגבי הקירור רציתי להוסיף גם קירור מים לזכרונות והNB, במידה ואני אוסיף בלוקים ממילא הם יקבלו את המים מחוממים לאחר המעבר בבלוק המעבד, לחילופין ישנם גופי קירור איכותיים של TT לזיכרונות מדגם SPIRIT RS ולNB ישנו גם כן גוף קירור עם מאורר. מה דעתכם בנושא??? כמו כן חשבתי במקום הבלוק למעבד לקנות את ה…
-
- 3 תגובות
- 586 צפיות
-
-
אוקי שאלתי פה בקשר לטמ"פ של המעבד במנוחה\עבודה רגילה(אינטרנט ווינאמפ) ואמרו לי שזה בסדר.. אבל הרצתי את התוכנה הזאת של המאמץ והטמ"פ הגיעה ל 45 מעלות!?!?!?!?!?!? :kopfpatsch: :kopfpatsch: :kopfpatsch: המאוורר של המעבד שלי הוא לא משהו רציני http://www.tr2tt.com/products/coolers/m6se/m6se.htm מה אני אמור לעשות???????
-
- 2 תגובות
- 586 צפיות
-
-
שלום, חבר שלי קונה בקרוב את הכרטיס הנ"ל ויש לו כמה שאלות. קודם כל איך הוא לOC? הוא כנראה יקנה איתו גם את הקירור Accelero X2 אז איך הוא לOC? הוא יוכל להגיע איתו לרמה של ה1950XT לדעתכם ובעיקר מנסיונכם? ולמישהו יש ביקורות על הכרטיס שכוללות בדיקה של OC? תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 586 צפיות
-
-
אהלן החלטתי גם אני לנצל את הדיאפאי המקסים שיש לי ולנסות להגיע לבאס של 240-250 אם הזכרונות יסחבו אותם. כרגע אני רץ על 200 בתזמונים של 2-3-3-7 הזכרונות של סופרטאלנט והם על מתח אוטומטי. בכמה אתם חושבים שאני צריך להעלות את המתח בכדי להגיע ל240-250 הנכסף? לאיזה תזמונים אני אשנה את הזכרונות? ואיזה אופצייה בפריים95 בודקת את היציבות של הזכרונות? אשמח לשמוע אם יש למישהוא נסיון עם הזכרונות של סופרטאלנט באוברקלוק! כמובן של240-250 אני יגיע בקפיצות של 7-8. תודה ברק [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 2 תגובות
- 586 צפיות
-
-
יש לי 5700LE עם 256 מגה והמאוורר שקיבלתי איתו מרעיש בצורה מטורפת , החלפתי את הכרטיס איזה שלוש פעמים ונמאס , יש איזה רעיון למאוורר לא יקר ? לא צריך איזה מאוורר ל OVERCLOCK סה"כ מאוורר שלא יעשה רעש. תודה.
-
- 7 תגובות
- 586 צפיות
-
-
שידרגתי את המחשב ועכשיו יש לי AMD BARTON 2600 ולוח EPOX 8RDA+ והחלפתי מארז מtsuanami virgo ל RAIDMX SCORPIO 868 . עכשיו טמפ' הלוח לפי sandra ו-speedfan זה 25 מעלות, המעבד על 36 מעלות. ההארד דיסק על 29-30 מעלות. עכשיו יש לי שאלה, קיבלתי עם המארז 2 מאווררים עם חיישן טמפ' משלהם. יכל להיות שהמעלות ב-2 התוכנות שאני משתמש זה המעלות של החיישנים במאווררים? 4 מאוררים 80 מ"מ. 2 מוציאים מאחורה, 1 בדלת מכניס ועוד 1 מקדימה מכניס. על המעבד SK-7 +SF2.
-
- 5 תגובות
- 586 צפיות
-


