עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. עכשיו יש לי רק מאוורר אחד כללי

    • 7 תגובות
    • 587 צפיות
  2. Started by SuBeX,

    לא ידעתי אם זה קשור לקירור או ללוחות אם, אז בבקשה תעבירו אם לא קשור. המאוורר של ה-NB שלי התחיל לגסוס. מדובר בלוח ABIT-IC7 לא G!!! הקירור הוא אקטיבי ע"י מאוורר קטן שמרעיש בגדול והוא יושב בתוך צלעות קטנות וכחולות שמהוות את הקירור הפאסיבי. מה האופציות? 1. לנתק את המאוורר ולהשאיר רק את הקירור הפאסיבי? 2. לקנות גוף קירור חדש? 3. אני לא מתלהב כ"כ מהרעיון של שימון המאוורר, כי אני מפחד שישאר שמן ובזווית שבו יושב המאוורר זה יכול לנזול.... בבקשה עזרה - הרעש מחרפן אותי!!!

    • 5 תגובות
    • 587 צפיות
  3. Started by nitsanroz,

    כמובן מחשב משרדי פשוט להורים שלי. צריך לקנות לו מאוורר? ואם כן איזה או שמגיע איתו מאורר מספיק טוב

    • 3 תגובות
    • 587 צפיות
  4. Started by NISAN,

    אתם חושבים שאם אני אתקין את וינדוס אחרי שעשיתי o\c לfsb אני אקבל יציבות טובה יותר בגלל שוינדוס "רגיל" בהגדרות למהירות הגבוהה? מחכה לתגובות מהירות .ניסן.

    • 2 תגובות
    • 587 צפיות
  5. כנראה רק אני שמתי לב אבל שני סינקים דיי חדשים נראים ממש דומה. הוולקנו 11 מבית TT והXDream מבית CM. הנה הדף לשניהם. http://www.coolermaster.com.hk/en/products/cooler/hsc-v83.html http://www.thermaltake.com/products/heatsink/v11.htm

    • 3 תגובות
    • 587 צפיות
  6. Started by jtannous,

    THERMALTAKE TIDE WATER FOR VGA והאם אפשר לשים מים רגילים (מינרליים\ברז)?

    • 6 תגובות
    • 587 צפיות
  7. שלום, יש לי כרטיס מסך GV-3D1 של GIGABYTE שכולל שני מעבדי 6600GT ועושה לי רעש כמו טרקטור קטן ביחס לשאר המחשב שלי שהוא שקט מאוד. מה עושים למישהו יש עצות, האם יש גופי קירור שקטים לכרטיסים כאלה, האם ניתן לשלוט במהירות המאווררים כך שרק כאשר הכרטיס מתחמם הם יכנסו לפעולה, האם יש אפרות להחליף את המאווררים למשהו שקט יותר? תודה מראש, מידד [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 587 צפיות
  8. Started by yambtz,

    כולנו מראים את התוצאה הסופית, אבל בדרך תמיד יש בעיות מעצבנות שמבזבזות יותר זמן מהעבודה עצמה. הנה כמה משלי, מה שלכם? 1)נכון שכולם תמיד מאבדים ברגים? לי יש כישרון מדהים לאבד מברגים! אני מבלה רבע שעה בחיפושים כל פעם שאני צריך מברג, גם אם לפני 20 שניות השתמשתי בו. ודרך אגב, עוד לא איבדתי אף בורג. 2)מצלמה, אין לי מצלמה דיגיטלית ואין לי איך להראות את ההתקדמות שלי. זה משגע אותי.

    • 4 תגובות
    • 587 צפיות
  9. שלום לכולם ! המחשב שלי מבוסס על מעבד תוצרת AMD מדגם 3700+ (תושבת 939) ולוח אם תוצרת ASUS מדגם A8N SLI Deluxe. הקירור שמותקן עכשיו ע"ג המעבד הוא קירור הסטוק שהגיע בקופסא של המעבד. המעבד עובד עכשיו בתדר 2.2GHz . החלטתי שאני רוצה לעשות OC למעבד, לטובת ה- OC אני רוצה לקנות קירור אוויר טוב ! אני מעוניין בקירור שההתקנה שלו מתבצעת באמצעות קליפס - כמו בקירור הסטוק. תודה מראש לעוזרים !

    • 6 תגובות
    • 587 צפיות
  10. Started by MS-D,

    היי חברה ! אני צריך ממכם עזרה , תראו אני לא מבין גדול בעניין הלדים , אז רציתי לשאול אתכם כמה שאלות ואשמח אם תוכלו לעזור לי .. אז כחה לקחתי סידי ועשיתי בו חריטה (הסביבה החיצונית שלו היא פרספקט) , ואני רוצה להאיר את החריטה שעשיתי אם לדים .. כיצד אני יכול לעשות זאת ? ורציתי גם לדעת אם יש צבעים שזוהרים בחושך והיכן ניתן לקנותם תודה מראש לכל העוזרים ! :-*

    • 8 תגובות
    • 587 צפיות
  11. אורח
    Started by אורח,

    היי אני רומה לעשוטת OC למעבד אז איך אני בדיוק נכנס לביוס ומה בדיוק לשנות שם כדי לעלות את המחשב לדוגמא ל 2.8 GHZ הנה המפרט שלי: Pentium 4 2.4C 800FBS Intel original ht Gigabyte Ga-8IPE 1000 L (Intel 865) Sata, Lan, 6 ch so Gigabyte Ati Radeon 9600 Pro DDR 512MB(256*2) 400 PC3200 GeIL With Cooling Westeran Digital 80GB 8 MB Cache

    • 5 תגובות
    • 587 צפיות
  12. Started by AMD 64,

    שלום, אחרי שחיברתי האר דיסק נוסף של טרה וחצי(בנוס לשני הארדיסקים שהיו לפני),פתאום הRPM של המאוורר מגיע ל2200 במאמץ. זה הגיוני או שבקרוב יתחילו גם הריסטרטים?האם יש לשקול קניית ספק חדש? עכשיו יש לי 500W של hec. תודה.

    • 4 תגובות
    • 587 צפיות
  13. ראיתי בפרום גרמני לא בטוח לא זהיתי את השפה .. בכל אופן תרגמו לי את זה לאנגלתי ויש תוכנה בגרמנית כזו שתומכת למחשב ... בזיכרון ובהכל שהוא נמצא באברקלוק ?. קיים כזה . דבר ?בכלל

    • 7 תגובות
    • 587 צפיות
  14. שלום. נתחיל קודם כל עם המפרט: E6600 @ 2.4 Ghz & Asus GEFORCE 8800 GTS GygaByte 965P-S3 & TWINMOS 2GB DDR2 667 Mhz ENERMAX LIBERTY 500W & AURORA 3D, קירור של AC freezer 7 pro. יש לי את המחשב בערך חודש וחצי, עד לפני יומיים הטמפרטורות היו סבירות, של המעבד 40-42 במנוחה, 50 מקסימום במאמץ, של הכרטיס מסך 58 במנוחה, 65 מקסימום במאמץ. ביומיים האחרונים ישנה עליה מפחידה בטמפרטורה, לא נעשה שום שינוי בחומרה/תוכנה, הכל על STOCK ללא OC. טמפרטורת המעבד במנוחה פתאום קפצה ל- 52 מעלות לפחות ובמאמץ בקירוב ל 60-61 מעלות. הכרטיס מסך במנוחה 62 במאמץ עובר את ה- 75 מעלות. זה פשוט טירוף, אין ספק שמשהו קורה, השאלה היא מה. כל המאווררים פועלים באופן תקין. מה אפשר לבדוק, מה גורם לזה? כל הצ…

    • 4 תגובות
    • 587 צפיות
  15. Started by amirsource,

    שלום לכולם!!! המחשב יגיע בקרוב ואני צריך טיפים לOC כל דבר יתקבל השימחה טיפים העצות אל תעשה ותעשה כל דבר שמתאים למתחיל.

    • 2 תגובות
    • 587 צפיות
  16. Started by EAD,

    היי מה ההבדל בין מתח של המעבד, לבין VTT ומה הערכים שצריך בערך שיהו בהם? אני יודע מה הם בערך, אבל רוצה הסבר מדוייק יותר כמו כן במעבדים מרובעי ליבות סטיל Q9450 וQX9650 וQX9770 מה המתחים הרצוים להשיג OC? ומאיזה מתח צריך להתחיל לדאוג? (כלומר יותר מידי מתח) תודה מראש!

    • 0 תגובות
    • 587 צפיות
  17. Started by Little_AKA_Or,

    לאחר הרבה מחשבות שצרות לי בזמן האחרון על קירור מים (קניית ביגווטר/השקעה במערכת חזקה/הום מייד) החלטתי לדבר עם אבא שלי וגיליתי המון דברים שלא ידעתי קודם. אבא שלי עובד עם מפעל של ברזל והוא יכול להשיג לי נחושת בקלות, מה גם שיש לו גישה למחרטה (מכרסמת) והתברר לי שאנחנו יכולים לבנות בלוק קירור הום מייד. את הבעיה שהייתה לי עם החורים בלוח פתרתי, עכשיו אני מחפש את החורים של הכרטיס מסך.. ניסיתי באתר של לידטק ולא מצאתי כלום אשמח אם תעזרו לי במציאת מיקום החורים והמרחק המדוייק ביניהם ב- 6800GT ואני לא מתכוון רק לחורים של הליבה, אלא של כל גוף הקירור המורכב עליו (אני מעוניין לבנות בלוק שיכסה את הזכרונות)

  18. Started by fog87,

    יש לי כרטיס 6800gs של Gigabyte והייתי רוצה לדעת אם אפשר לעשות לו OC ד"א התקנתי עליו קירור accelerator X1 של AC

    • 3 תגובות
    • 587 צפיות
  19. Started by Fir3DragoN,

    אז ככה זה המפרט שלי: Intel E2180 65nm 1MB 2GHZ Gigabyte GA-P35-DS3L OCZ Platinium DDR2 800MHz CL4 1024 X 2 Hec Compucase 400TRT 400W Arctic Cooling Freezer 7 Pro אז ככה אני רוצה להגיע כמה שיותר עם המפרט הזה, המחשב שלי בן שבוע, תיכננתי להגיע בכלל ל 3.5GHZ ואני רואה שאין מצב. כי על 3.2GHZ המחשב לא יציב. אז ככה. נתונים של כרגע: תדר מעבד : 3GHz מתח זכרונות: 2.0V מתח מעבד: 1.35V ניסיתי להעלות מתח ל 1.4 ואז להעלות את התדר ל3.2 אבל אני נכנס למשחק לבדיקה אחרי 2 דקות משחק המחשב קורס.

    • 6 תגובות
    • 587 צפיות
  20. שלום. 1. יש לי כרטיס מסך ASUS 9600XT. הכרטיס כבר ישן והמאוורר שלו לא עובד בכלל. לכרטיס יש גוף קירור די גדול. במנוחה הטמפ' של הכרטיס עומדת על בין 45 ל50 מעלות. לא משחקים במחשב שהוא מותקן עליו, אבל כן רואים הרבה סרטים. לא כל כך מתאים לי להוציא איזה 150 שקל על קירור לכרטיס הזה. חשבתי בכיוון של לארגון מאוורר שישב מתחתיו ויזרוק עליו אוויר. ראיתי הרבה מאווררים שמתחברים לסלוט של כרטיס, אבל הם שואבים אוויר החוצה מהמארז וזה לא נראה לי יעיל במקרה הזה. מה אתם אומרים? 2. באותו מחשב, יש על הצ'יפסט מאוורר 40MM. לאיזה כיוון הוא צריך להסתובב? בבקשה רק מי שבטוח שיענה. תודה

    • 0 תגובות
    • 587 צפיות
  21. Started by t-macc,

    רציתי לדעת מדוע בכל oc צריך לנעול את pci ו pci e מה ההשפעה של זה עם זה נעול או לא? למה כבר במפעל לא נעלו אותו? בלי קשר ל oc למה הוא פתוח ולא נעול. מקווה שהבנתם כי לא הבנתי את עצמי

    • 3 תגובות
    • 587 צפיות
  22. חייב עזרה בדחיפות... לא הצלחתי להוציא את הכרטיס , במקום זה הוא חצי לא מחובר וחצי כן מחובר. אני לא יודע כיצד לחבר אותו חזרה , אני פוחד ללחוץ עליו בכח... אין כפתור כזה להוציא אותו או להכניס אותו? כמו בזכרונות? בבקשה תעזרו , אני תקוע בלי מחשב ובקרוב זה יהיה גרוע

    • 3 תגובות
    • 587 צפיות
  23. Started by *BYZ*,

    כדאי לקנות את זה CONNECT3D Radeon® X1900 XT 512MB GDDRIII with DVI-I + DVI-I + VIVO + ZALMAN VF900-Cu VGA COOLER או רק את הכרטיס מסך?

    • 2 תגובות
    • 587 צפיות
  24. Started by Internal,

    אז חבר'ה כל נושא האוברקלוק דיי מעניין אז לפני מחשב חדש היתי רוצה לשחק קצת עם הישן אז יש לי פ500 עם לוח של gigabyte. ניכנסתי לביוס ואין שם שום דבר שקשור להלאת המתח או מכפלות אז איך אני יכול להמהיר אותו קצת?

    • 6 תגובות
    • 587 צפיות
  25. Started by jaco_c,

    לכל המומחים שלום יש לי p4 1.7 לוח של msi דגם 845ge max גרסת ביוס אחרונה של אמריקן ביוס איני מצליח לשנות את המכפלה בביוס -הוא נעול הורדתי את הספר של הלוח מהאתר שלהם אך לא רשום שם איזה גמפר נועל את המכפלה ניסיתי להיכנס לאתרים שונים אך הלכתי לאיבוד עזרתכם תודה

    • 4 תגובות
    • 587 צפיות

דיונים חדשים בפורומים