עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by carman,

    היי! יש לי מאורר 12 ס"מ של ARCTIC COOLING. זה מהדגמים האלו עם הגומיות. אני לא מוצא מקום לברגים שבאים איתו, זאת אומרת אין הברגה בכלל! איך מבריגים אותו? תודה.

    • 1 תגובה
    • 588 צפיות
  2. Started by Omega81,

    שלום, אני מעוניין לבצע אוברקלוק למעבד שלי מסוג AMD Athlon xp 2000+ שיושב על לוח לוח אם של MSI דגם 6712 עם CHIPSET VIA Apollo KT400A. זאת פעם ראשונה שאני מנסה דבר כזה ומצאתי כמה מדריכים שנעשו במיוחד על המעבד מהסוג הזה. המעבד עצמו הוא מלפני 3 וחצי שנים. השאלות שלי הן: 1. האם יש סיכוי שלמרות שאני יפעל על פי הוראות מדוייקות יכול להישרף לי רכיב כלשהו במחשב ? 2. האם יש מקום לטעויות באובר קלוקינג של מעבד, מה לא לעשות בשום אופן ? 3. המלצות כלשהן ? ;-) תודה מראש לכל העוזרים D:

    • 0 תגובות
    • 588 צפיות
  3. ראו בעצמכם את ה"יצור". http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=121074

    • 7 תגובות
    • 588 צפיות
  4. Started by adamjo,

    תקשיבו חברים יקרים הצלחתי לקחת את המעבד שלי ל2310 מגה הרץ על 210 באס אם אני לא טועה והעלתי טמפרטורה מ1.65 ל1.75 האם זה נחשב טוב? הסטפינג שלי זה aqyha 03505spmw אומר לכם משהו? לעומת את קיבלתי תוצאות נמוכות מאוד בסנדרה יותר נמוכות ממעבד 2400 axp בבקשה תפרסמו תוצאות שלכם עם אותו מעבד כמו שלי תודה רבה

    • 8 תגובות
    • 588 צפיות
  5. Started by moshel7,

    לאחר התקנת גוף הקרור הנ"ל על לוח-אם מידגם: gigabyte ga-m61sme-s2 ניכנסתי לתוכנת ה-everest וראיתי שמהירות סיבוב המאוורר היא בין-360-450 rpm האים זה תקין? פונקציית cool&quiet מופעלת אים זה משנה תודה מראש לכל העונים וכמו כן לא מרחתי מישחה תרמית כי אמרו לי בחנות שרכשתי את המאוורר שהמישחה שבאה אים גוף הקרור היא מספיקה ואיכותית האים עשיתי נכון שהקשבתי להמלצותיהם?

    • 3 תגובות
    • 588 צפיות
  6. Started by J.a.C.k,

    יש לי כרטיס מסך FX5200 כמו בחתימה אני רוצה לצרוב לו ביוס חדש עם מודיפיקציות שעשיתי כולל מהירויות שעון אחרות ושם של FX5200U ואני רוצה לדעת איזה סיכון קיים אם אני עושה שינוי של :DEVICE ID הנה תמונה [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 2 תגובות
    • 588 צפיות
  7. צריך המלצה למשחה טרמית, אני מבקש שזה יהיה מFOXPC... יש לי את הקירור Scythe Ninja שהוא למעבד,והבנתי שאפשר להוסיף עליו עוד שני מאווררים אז גם לזה.. וקירור לכרטיס מסך 8800GT שלא יעבור את ה150 שקל בקטע הזה.. תודה רבה לעוזרים!

    • 9 תגובות
    • 588 צפיות
  8. Started by LevyVista,

    מה קורה חברים, הרצתי בדיקת יציבות של שעה בOCCT ואלו התוצאות.. לכמה בערך אוכל להגיע עם המערכת שברשותי? תמונה פרטים על המערכת במפרט. תודה מראש, רון.

    • 1 תגובה
    • 588 צפיות
  9. Started by roes,

    מה עדיף להוציא את הדלת של המארז? או להשאיר אותה? *פשוט חבר שלי אמר לי שזה הכי טוב כי ככה כל האוויר החם שהרכיבים פולטים ישר יוצאים החוצא וככה פנים המארז יותר מאווורר....

    • 7 תגובות
    • 588 צפיות
  10. Started by krabby,

    ..

    • 1 תגובה
    • 588 צפיות
  11. Started by core_i7,

    האם הקירור של אינטל שבא עם המעבד יספיק למפרט עם Q9550? לא מתוכנן OC מארז: Antec P182B ספק: Enermax Modu82+ 525W EMD525AWT במידה ולא, האם Arctic Cooling Freezer 7 Pro יקרר באופן מספק?

    • 5 תגובות
    • 588 צפיות
  12. פינים שסתם מפוזרים על הלוח ?

    • 7 תגובות
    • 588 צפיות
  13. Started by WhiteLen,

    היי, אני חושב לקנות את GAINWARD BLISS PCX GF 7600GT SILENTFX 256MB DDR3 בעל הקירור הפאסיבי. אין לי כוונה לעשות OC אבל רציתי לדעת אם יש בעיות ביצועים לכרטיס לעומת כרטיסים עם מאורר? תודה

  14. האם הטמפרטורות האלו נורמאליות בהתאם לאוברקלוק? השתמשתי בתוכנה ATItool והגעתי לאוברקלוק של : ליבה:650 זכרונות:1050 ויש לי במנוחה 64c במאמץ של הבנצמארק 3D ל-85c האם זה נורמאלי ,הטמפרטורות? האוברקלוק טוב? יש מה לשפר? *לא תאמינו ,תוספת של כמעט 20 פריימים בקרייסיס!!!! אני משחק עכשיו על הגדרות גבוהות ו46-54 FPS תמונה=> [attachment deleted by admin]

    • 9 תגובות
    • 588 צפיות
  15. Started by scarymovie,

    הטמפרטורה בלי מאמץ היא 68 מעלות של ה GPU ו ה- GPU AMBIENT היא 50 זה נורמלי? ואם אני רוצה לעשות אוברקלוק קטנטן ממה אסור לי לחרוג?

    • 4 תגובות
    • 588 צפיות
  16. שלום, אני רוצה ליצור פרופיל למשחקים ! שבמאמץ המאורר יעבוד על 100% ! ובמנוחה על הכי נמוך איך עושים זאת ? תודה רבה לעוזרים !

    • 8 תגובות
    • 588 צפיות
  17. Started by Skippy,

    המאוורר של הכרטיס מסך שלי ממש רועש אני שוקל להחליף קירור לכרטיס מסך שלי ל-Zalman Vga Cooler VF700-AlCu רשום באתר היצרן שהעוצמת רעש שלו היא כזאת: - Noise Level : 18.5 ~ 28.5dB ± 10% זה שקט לגמרי? אני מחפש קירור שקט לחלוטין שיעשה את העבודה במחיר טוב... הכרטיס מסך שלי הוא raedon x800 xt pe תודה לעוזרים!

    • 6 תגובות
    • 588 צפיות
  18. Started by elad the master,

    צריך לדעת אם זה טוב או לא... המערכת היא זו שיש במפרט...מעבד 3.0 גיגה הרץ.. התוצאה בסטוק.. [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 588 צפיות
  19. Started by navk2,

    איך אני בודק מה מקור הרעש ? יש לי : מאוורר של 80 מאוורר של 120 המאוורר של הכ.מ (XPERTVISION) המאוורר הפשוט של המעבד בדקתי את כולם פרט למעבד וכולם דיי שקטים אבל אני לא יכול ליהיות בטוח עד שאני אבדוק את המאוורר של המעבד ואוודה שהוא באמת מקור הרעש. אתם חושבים שזה בסדר שאני תיתאום אשים עליו יד שהמחשב עובד ? המעבד לא יתחמם מידי ?

    • 5 תגובות
    • 588 צפיות
  20. Started by SensatioN,

    חזרתי ממעבדה שירכיבו לי את המחשב.. התכנאי אומר לי שהגוף קירור [טוניק] גדול מדי ואין מקום לקירור של הלוח אם [המאורר הקטן הזה] ראיתי בעניים שלי זה משנה אם הוא לא ירכיב אותו ? אני עושה אובר רציני..

    • 7 תגובות
    • 588 צפיות
  21. ראו במפרט שלי - יש לי זכרון של קינגסטון עם תזמונים: 2.5-3-3-7. אם אני משנה את התזמונים של הזכרון האם הוא יכול להשרף? איך אני יכול לעקוב אחריו? לאיזה תזמונים כדאי לי לשנות?

    • 4 תגובות
    • 588 צפיות
  22. יש לי מעבד AthlonXP 1800+ Agoia לוח : Asus A7v8x-x זכרונות Generic אבל בטוח שהם לא בעיה שאני ב149 BUS הזכרונות הם בכמעט 370 Mhz עובדים חלק וה PCI עובד על 37 BUS שאני ב 150 ה PCI עובר להיות 30 והזכרונות הופכים להיות 300 והלוח מתריע שהזכרונות חייבים לעבור ב 333 או ביותר. ואין דרך לקבוע את זה. למישהו יש רעיון איך לעבור את ה 149 ?

    • 5 תגובות
    • 588 צפיות
  23. Started by asafsee,

    שלום יש לי בבית 2 מחשבים העובדים עם מעבד AMD athlon 3500 על סוקט 939, עם קירור STOCK. שניהם עובדים על 50 מעלות במנוחה! האם זה נורמלי? נ.ב: על 1 מהם התקנתי BIG TYPHOON 120 וירדו רק 4-5 מעלות תודה לעוזר הנדיב

    • 0 תגובות
    • 588 צפיות
  24. אם מישהוא יוכל לעזור לי אני ישמח יש לי שליטה כמו שאתם רואים על המאוור של המעבד ועל הצ'יפ אבל דווקא את המאוורר שעושה לי הכי הרבה רעש אני לא יכול לשנות ??? (זה מאוורר של Thermaltake עם חוט צהוב כזה שבאתר החברה אמרו לחבר ללוח אמא כדי לשלוט על המהירות שלו אבל .... כלום) [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 3 תגובות
    • 588 צפיות

דיונים חדשים בפורומים