עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. שבת שלום. אחרי שהמעבד(i5 2500) היה מגיע ל50 מעלות במנוחה החלטתי לעשות צעד .פירקתי את כל המחשב כעט כל המאווררים. ניקיתי עם אוויר לחץ ומגבונים עד שלא נשאר טיפת אבק .גם את הגוף קירור Zalman CNPS9900 LED ניקיתי עד הסוף .ניקיתי את המשחה הקודמת כמו שצריך. קניתי ומרחתי את המשחה הכי טובה mx 4 . ! הוספתי עוד מאוור 120 שיוסיף עוד קירור! וכל זה לא עזר. איזה אכזבה אלה המעלות במנוחה אחרי כל המאמץ שלי serif]http://jpg.co.il/view/5116432b439ec.jpg/אני לא מבין מה הבעיה אולי הגוף קירור דפוק? למרות שהוא רק בן שנה ולמרות הביקורות המצויינות הוא נראה לי כזה חלש ולא איכותי. או שמדובר בעובדה שפעם אחרונה (בגלל לשא יכולתי להשיג אוויר דחוס) ברוב טיפשותי ניקיתי את המחשב עם פן באוויר…

    • 10 תגובות
    • 2k צפיות
  2. Started by MasterYoda,

    מה ההבדל בין dragon orm 1,2,3 חוץ מחומר הבסיס, ולמה volcano 6 Cu הוא Qualified for AMD AthlonXP 1800 אבל volcano 6 Cu-plus לא.. ומה ההבדלים בינייהם

  3. אורח

    אוקי השאלה בכותרת... האם יש קירור יותר טוב מה : Thermaltake BigWater 12cm CL-W0005 Liquid Cooling System SE עד 600 ש"ח (עלותו של הקירור הנ"ל) המעבד שלי סוקט 939... סתם לידע... אז מה אתם אומרים?

    • 23 תגובות
    • 2k צפיות
  4. פשוט חייב להראות 3*MACH 2 GT קירור מיים זה עומד להיות עצבני

    • 23 תגובות
    • 2k צפיות
  5. Started by Swimmer,

    תמונה שווה 1000 מילים: Jing Ting JTS-0005 - The new king of DFI CHIPSET cooling לפרטים נוספים: http://www.jingting.com.tw/product/product_cooler/product_cooler_jts0005.html http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=91638 מתאים גם ללוחות אחרים. כרגיל, בארץ, לא נראה אותו בזמן הקרוב...

    • 25 תגובות
    • 2k צפיות
  6. שלום אני רוצה לפנק את ה7800GT בקירור חדש לקיץ, מה אתם ממליצים בתקציב שלא עובר 200 שקל ? עכשיו כאשר מפרקים תגוף קירור אז יש תמשחה הטרמית .. השאלה אם צריך להסיר אותה ולשים חדשה או שלהשאיר ככה :ם בנוסף על הזכרונות יש גם מן "מדבקה" כזאת .. (או שזה משחה?) מה זה בידיוק ? בתודה מראש

    • 39 תגובות
    • 2k צפיות
  7. היי, אני קצת אובססיבי לרעש ועדיין רוצה מערכת גיימינג בסלון אצלי. המפרט הנוכחי שלי הוא (מארז corsair 250d): - מעבד Arctic cooling 11 LP - מארז: Corsair AF120L & AF140L - ספק כוח Corsair CX430M כל האוורור פחות או יותר זול / הגיע עם המארז - ורוב הזמן המאווררים של המארז והכרטיס מסך כבוים וגם שנדלקים, לא עושים רעש חריג. המאוורר בספק כוח לעומת זאת עושה רעש די מעצבן... אני מעוניין להחליף את המאוורר בספק כוח שלי למשהו שקט יותר, ומסרטונים ביוטיוב זה לא נראה כזה מורכב. השאלות שלי הן: 1. כמה זה מורכב באמת? (למישהו עם חוש טכני סביר) 2. בסרטונים ביוטיוב הקונקטור עצמו נראה שונה ממה שמגיע עם המאווררים - או שדמיינתי? ובכלל איזה קונקטור צריך? 3. איזה מאוורר לקנות? של מעבד?…

    • 1 תגובה
    • 2k צפיות
  8. Started by עמית1984,

    שלום יש לי מחשב פנטיום 4 שהאמפרטורות בו הם: מעבד 43-45 במצב עמידה עם אימיול, במצב מאמץ המחשב מגיע לאיזור ה55-59 מעלות לוח על 30-39 AUX 24-29 במחשב שלי יש מאוורר מקדימה שמכניס, שני מאווררים על הדלת שמכניסים ועוד מאוור מאחורה שמוציא ובנוסף יש מאוורר של הספק שמוציא וכל המאווררים בגודל של 80 מ"מ חשבתי להוסיף עוד מאוור שיוציא מאחורה מה אתם אומרים על המאוורר הזה או שיש לכם פתרון אחר בשבילי להוריד את הטמפ? עמית

    • 22 תגובות
    • 2k צפיות
  9. Started by OFIRT,

    שמישהו שבאמת מבין ירשום... כי כל אחד רושם משהו אחר... מה צריכה להיות הטמפ' של הלוח אם... ושל המעבד?! לאנשים שלא עושים OC! הלוח אם שלי הטמפ' שלו : 38 בלי מאמץ ושל המעבד : 56 בלי מאמץ ויש לי מעבד ATHLON XP 1800

    • 25 תגובות
    • 2k צפיות
  10. Started by Refaelo,

    שלום לכולם ! הרכבתי QX9770 על ASUS MAXIMUS II FORMULA אני מצליח להגיע עד 4.36Ghz (9 X 385Mhz , רציתי לדעת האם זה מהירות סבירה או שניתן להגיע יותר רחוק המעבד מקורר על ידי big tayphoon , אם למישהו יש ניסיון אני אשמח לשמוע תודה מראש

    • 30 תגובות
    • 2k צפיות
  11. היי, קראתי טיפה על קירור, הבנתי שחשוב בעיקר שהאוויר ינותב למעלה ל-exhaust fan וליצור לחץ חיובי (יותר intake מ-exhaust) במטרה לצמצם את האבק. השאלה שלי - אילו היה לכם מאוורר שלישי (גם כן 14 ס"מ, מאותו סוג, של Fractal), היכן הייתם ממקמים אותו? אני חשבתי על intake מקדימה או מלמטה, אבל לא בטוח: כמובן, כלוב הקשיחים העליון שמסתיר את המאוורר שמגיע stock יוסר, אבל אם אוסיף מאוורר מאחורי כלוב הSSD, הSSD והHDD שלי יחסמו חלק מהאוויר. אני קצת חושש ממאוורר מלמטה כי אז להבנתי יכנס אוויר קר מתחת לכרטיס מסך, ואז יתפזר לכל עבר. אני חושש שאופציה זו תזיק קצת לזרימת האוויר. ובחזרה לשאלה - מה דעתכם? איפה הייתם ממקמים מאוורר שלישי במארז זה? תודה.

  12. אוקיי, במסגרת המגמה שלי - טכנולוגיה, אני צריך לעשות פרוייקט (בטח חלקכם מכיר את זה) עכשיו, הפרוייקט אמור להיות משהו רציני, כי זה כמו בגרות ברמה של 5 יחידות, והרמה המצופה מהפרוייקט היא דיי גבוהה. החלטתי שהפרוייקט יעסוק בקירור אופטימלי של מעבד ורכיבים נלווים, תוך שימוש בשיטה אפקטיבית, שקטה ומהירה. אחרי שיטוט באינטרנט, והתייעצות עם פרופסור לאלקטרוניקה, הגעתי למסקנה שקירור מים יהיה טוב. עכשיו, מה שרציתי בעצם לבקש מכם, זה בעצם עצות (כאנשים שמכירים את הנושא זמן רב) והצעות איך לשפר ולעשות את המערכת בצורה הכי טובה. מה שאני מתכוון, זה בעצם תוספות לדוגמא: מערכת שליטה על הקירור עצמו עם כפתורים ומסך LCD. קירור ע"פ טמפ' כך שהמערכת תשתמש במינימום חשמל שדרוש. (בהתאם לאוברקלוק שנעשה ברג…

    • 17 תגובות
    • 2k צפיות
  13. Started by WishMaster,

    מערכת: P182 HEC ACE 580W Striker Extreme E6600 OCZ Titanium 2x1GB CL4 טמפרטורות נורמליות - מעבד לא עובר 60C בעומס מעבד כרגע במהירות 3.3GHZ עם VCORE של 1.5V NB על 1.35V זכרונות על 2.1V מכפלת מעבד - 9 FSB על 366MHZ זכרונות במצב UNLINKED על 400MHZ (בפועל 800) לא מצליח להגיע ל-3.6GHZ כמו שאר העולם עם המעבד הזה... אשמח לקבל עזרה ממי שכן הצליח או מבין מה לעזאזל הבעיה אצלי אם חסרים פרטים אני אוסיף. תודה מראש!

    • 37 תגובות
    • 2k צפיות
  14. Started by yair_gobani,

    טוב התחיל החורף {לפחות בצפון} ורציתי לדעת סתם איך הטמפ' שלכם כי שלי מצוייייינות. סלרון 1000. מנוחה. אני אוהב את החורף. יאיר

    • 20 תגובות
    • 2k צפיות
  15. טוב, אני החלטתי שאני רוצה מחשב יותר שקט. כשעברתי מה-AXP שלי ל-P4, עברתי מ-AX7 עם מאוורר DELTA 68CFM ל-ZALMAN 7000, שהמאוורר עליו מאד שקט, המאוורר בספק החדש שלי, גם כן שקט לגמריי. רק עכשיו שמתי לב עד כמה מאווררים ה-80ממ שלי רועשים. יש לי מארז דיי ישן בלי מקום למאווררים גדולים יותר מ-80ממ. אני מחפש 3-4 מאווררים, עם חיבור ישירות לספק (אין לי כוח לעשות הלחמות מיותרות, אני רוצה שהמחשב יראה כמה שיותר מסודר ויפה) אני לא רוצה להשקיע הרבה יותר מ-$25 כולל משלוח. מצאתי באי-ביי משהו מעניין, עוד לא ענו לי כמה יעלה המשלוח לארץ, אבל כן שמעתי שאלה מאווררים בדיוק כמו ה-PANAFLO שהם שקטים. אני לא מחפש אחר דממה, אלא מאווררים שקטים, ואיכותיים עד כמה שאפשר במחיר. אני יודע שבארץ מאוורר טוב אחד …

    • 22 תגובות
    • 2k צפיות
  16. Started by spektor666,

    שלום לכולם אני צריך המלצה לקירור למעבד 3900x. אני לא מתכוון לעשות המהרה.לא משנה איזה קירור נוזלי או לא. תקציף : עד 1000 ש"ח. תודה.

  17. אני מדבר על הדגמים: THERMALTAKE TMG: ND1/2 AT1/2 לכרטיסי מסך. ו - THERMALTAKE TMG: A1, I1, THERMALTAKE MAX ORB, THERMALTAKE V1 למעבדים.

    • 23 תגובות
    • 2k צפיות
  18. הסטארטאפ CoolChip ממאסצ\'וסטס שבארצות הברית מבטיח פריצת דרך בתחום מאווררי הקירור עם אב-טיפוס המתבסס על גבי טכנולוגיה בשם \"קירור קינטי\" לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%a4%d7%a8%d7%99%d7%a6%d7%aa-%d7%93%d7%a8%d7%9a-%d7%91%d7%9e%d7%90%d7%95%d7%95%d7%a8%d7%a8%d7%99-%d7%a7%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%a8-%d7%9e%d7%91%d7%99%d7%aa-coolchip/

    • 9 תגובות
    • 2k צפיות
  19. Started by bartes,

    שלום רב! אני מעוניין כבר זמן מה לעשות oc למעבד שלי עכשיו אני לא יודע איך לעשות את זה, משום שבביוס האפשרות נעולה לי, אז איך עושים זאת?? מעבד:2.4 intel pentium 4 northwood. לוח אם: ECS p4vmm2. זיכרון: pc2700 256 מגה בייט. האם אני יכל לעשות oc ואיך? והאם אני יכל להגביר את מהירות המאווררים במחשב, ולא על ידי התוכנה spees fan. זה ממש דחוף תודה בר!~

    • 47 תגובות
    • 2k צפיות
  20. Started by m.k,

    צירפתי תמונה מ- RivaTuner. זה ה- Defaults. על איזה מהירות ליבה וזכרון אתם ממליצים לי? יש לי קירור סטוק ואין לי חיישן על הכרטיס כך שאני לא יודע מה המעלות בדיוק. תודה [attachment deleted by admin]

    • 26 תגובות
    • 2k צפיות
  21. השאלה בכותרת. תודה חברים

    • 14 תגובות
    • 2k צפיות
  22. Started by matan007,

    יש לי כרטיס מסך sapphire HD6850. עד היום כל משחק ששיחקתי עליו רץ חלק בלי שום בעיות על הכי גבוה (למעט MATRO 2033 שגם ככה לא אהבתי). בקיצור התקנתי משחק חדש שנקרא hard reset. יש לו גרפיקה מטורפת!! שמתי את כל הגדרות הגרפיקה על הכי גבוה שאפשר (אגב רזולוצייה של 1920X1080) ולהפתעתי המשחק ממש נתקע בצורה שאי אפשר לשחק בו! התקנתי תוכנה שנקראת FRAPS וראיתי שבזמן משחק אני מקבל 12-15 FPS על הגדרות הכי גבוהות. עכשיו שלב ה- O.C שעשיתי: בחיפוש קטן בגוגל נתקלתי בדבר הבא: http://www.fudzilla.com/reviews/item/21971-sapphire-hd-6850-reviewed/21971-sapphire-hd-6850-reviewed?start=9 אני ממש לא מבין כלום ב- O.C ופשוט הלכתי צעד אחרי צעד כמו מה שבביקורת שקישרתי. התקנתי את התוכנה sapphire trixx ופ…

    • 19 תגובות
    • 2k צפיות
  23. Started by mtao21,

    אני יודע רוב כולם משתמשים במי מזוקקים וטיפות מסוג ה Dead-Water ושאלה מה זה http://www.performance-pcs.com/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=59_381_1063&products_id=3069 כדאי להשתמש בזה או מה? גם http://www.performance-pcs.com/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=59_381_1063&products_id=20829 או עדיף לקחת מים מזוקקים וDead-Water ככה לחסוך זמן המשלוח ועלות?

    • 10 תגובות
    • 2k צפיות
  24. Started by v3nom,

    שלום לכולם, הזמנתי את המחשב הבא מחברת TMS (נתניה) : http://tms.co.il/preview/spec/phekzsg1 המוכר בחנות העיר לי שהרכיבים שבחרתי מאפשרים אוברקלוק יציב (המוכר דיבר על 30%~) לא די בזאת, הוא הציע לבצע את האוברקלוק בעצמו, כולל בדיקות (8 שעות של OCCT) ואם לא די בכך - אחריות מלאה ושקולה לאחריות שהייתי מקבל אילולא היה נעשה אוברקלוק בד"כ בעבר נמנעתי מאובקלוק כי לא היה לי כח להתעסק עם כל ענייני היציבות וקיצור החיים הפוטנציאלי של המחשב, אבל עכשיו אני מתפתה מה אתם אומרים? למישהו יש במקרה נסיון עם אוברקלוק ב-TMS? כי באופן כללי הבנתי שהם חנות טובה מאד (וקיבלתי גם רושם מאד חיובי היום כשהייתי שם) תודה

    • 9 תגובות
    • 2k צפיות
  25. שלום עשיתי OC לכרטיס מסך שלי עם הקירור שקיבלתי עם הכרטיס והגעתי ל1120 זכרון ו560 הכרטיס של XFX וקיבלתי ב3DMark05 3987 נקודות מה דעתכם?

    • 31 תגובות
    • 2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים