עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. היום קניתי תמארז הזה מ-ksp איך הוא קניתי אותו ב-390 שח רציתי לדעת איך הוא מקרר ואיך הוא בכללי?!!?! והעם הוא מארז טוב!?יותר מ-‏CM 690 Black

    • 2 תגובות
    • 593 צפיות
  2. Started by zex,

    שלום לכולם ! יש לי מעבד P4 1700 עשיתי אובר קלוק ל 2091 והיום העלתי את האובר קלוק ל 2400 וזה על 30 מעלות במצב מנוחה זה מצוין רק שיש לי קירור טוב אבל הוא מרעיש מוות (מאורר דלתא) אני חייב שתמצאו לי מאורר מצוין בערך 5600 RPM מצאתי כזה אבל הוא לAMD ויש לי INTEL אני חייב שתימצאו לי כזה לאינטל

    • 4 תגובות
    • 593 צפיות
  3. Started by amir_xxx,

    שלום. קודם כל מפרט: p4-1.7 asus ps333 256 mb 40 gb redeon 9200se 128mb windows xp pro קבלו מה אתם אומרים. הנה:

    • 1 תגובה
    • 593 צפיות
  4. Started by dark crystal,

    יש לי מעבד E7300 מומהר עם קירור של Evercool Buffalo והוא כרגע לפי מיטב ידעתי על המקסימום של המהירות (~1900RPM) עשיתי בדיקה שוב עם OCCT ובמנוחה המעלות עומדות על 38° ו29° לליבה ובעת מאמץ של 100% המעלות עומדות על 53° מקסימום לכל ליבה.. האם זה בסדר?

    • 2 תגובות
    • 593 צפיות
  5. מהו ה- Power/Aux Temperature? ובתוכנה SpeedFan מהם ה- Temp1 Temp2 וה- Temp3 האם הטמפרטורות הבאות בסדר ל- P3 733 לוח של איך שהבנתי Lucky Star לאדע אפילו מזה Board-24..1 CPU-29.4 Power / Aux-44.9 זה במצב כאשר אני באינטרנט... אז זה לא נקרא תחת עומס נכון? תודה מראש לכל העוזר

    • 6 תגובות
    • 593 צפיות
  6. Started by nec5e,

    האם מישהו יודע האם ניתן להרכיב מאוורר zalman 7700 על הלוח? (ללוח יש pipe) ונראה לי שזה יכול להפריע. האם זה נחשב ללוח טוב? תודה לכל העונים.

    • 2 תגובות
    • 593 צפיות
  7. שאלה קטנה, מה עדיף - מכפלה נמוכה עם באס גבוהה או מכפלה גבוהה עם באס נמוך? זאת אומרת יש איזושהי עדיפות מסוימת?

    • 2 תגובות
    • 593 צפיות
  8. היי ברצוני לקנות מפרט כזה ולעשות לו OC כשחלק מהחלקים כבר יש לי.. Pentium E2180 Bus800Mhz, s775, 1MB, DualCore Zalman CNPS8000 4GB של ‏2GB Transcend‎ X 2 ‎HD 2600 Pro 512MB GDDR2 DX10 AGP ולבסוף לוח: ‎ASROCK ‎4CoreDual-SATA2 s775 Conroe, VIA PT880 Ultra, PCI-E, AGP‎ http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=4CoreDual-SATA2 אז ככה אני יודע שזה ציפסט של VIA והיתי רוצה לדעת מה דעתכם עליו לגבי OC ובכלל בכללי!! מצד שני קניתי כרטיס מסך חדש אבל מסוג AGP !ואין לי ברירה אם לוח אחר שיתמוח בDDR2 וגם ב775 חפשתי הרבה וזה היחד שמצאתי... אני לא מתחנן OC כזה רציני.. של 15% לא יותר! בנוסף הזכרונות הם 800HZ לומרות שהלוח הוא 667 זה יכול לעזור לגבי הOC?? ותודה על העזרה...

    • 1 תגובה
    • 593 צפיות
  9. 5147 זאת התוצאה שקיבלתי! SM2.0 2179 HDR/SM3.0 2137 CPU SCORE 1634 ! 1024MB E6300 7950GT 512MB. הופעל על רוזולוציה של 1280 X 1024

    • 2 תגובות
    • 593 צפיות
  10. Started by איש מטורף,

    לפי מידע שקראתי, ידוע לי שמתווספים 40mhz נוספים בעת שמפעילים יישומי 3d. אם כן, למה בriva יש שלושה טאבים שנראים לי מוזר. 2D - מהירות הכרטיס בעת הפעלת יישומי 2d. low power 3D - אני מניח שזה מהירות הכרטיס בהפעלת יישומי 3d שלא דורשים כוח עיבוד רב. performance 3D - מהירות הכרטיס בהפעלת יישומי 3D שדורשים כוח חישוב גדול. עכשיו, ההפרש בין הlp 3D לבין הP 3D הוא 80Mhz. עלתה לי בראש ההשערה שאולי הperformance 3d זו מהירות הכרטיס עם התוספת של ה40, אבל ההפרש של ה80 מהlp 3D בלבל אותי לגמרי. אם כך, אז איך אני עושה OC בצורה הנכונה? זו פשוט הפעם הראשונה שלי עם כרטיס Nvidia ואין לי מושג איך כל הביזנס פועל.

  11. Started by free fraek,

    אבל בגלל שללוח שלי אין את האפשרויות האלה בביוס אני מעדיף עם קלוקגן פנטיום 4 2.4 תושבת 478 .. לכמה אני אוכל להגיע? ויש אפשרויות של העלאת מתחים וכדומה?

    • 9 תגובות
    • 593 צפיות
  12. Started by arikam,

    טוב אחרי שקראתי קצת אתמול והיום החלטתי לנסות לעשות אוברקלוק ל e4600 שיש לי והעלתי את ה FSB ל250 , את הזכרונות שלי שמתי ביחס 5:8 כדי לשמור על תדר העבודה המקורי שלהם, וואלה נראה לי שזה בסדר ככה, אני מעדיף שמישהו יאשר לי שזה באמת סבבה ככה ואז אני אוכל להתחיל עם בדיקה של יציבות מצורפות כמה תמונות [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 593 צפיות
  13. Started by magafaim,

    הלך מאוור אחד במארז ואני רוצה לקנות מאוור חדש... המאוור הוא 80MM ורציתי לדעת עד כמה זה משנה איזה אני יקנה? ואם זה משנה אז בבקשה מאוור מומלץ... אני לא נותן תקציב כי לפי מה ראיתי זה לא אמור לעלות כל כך הרבה... ושיהיה בבקשה מפנדה תודה

    • 3 תגובות
    • 593 צפיות
  14. Started by MacGyver,

    ככה אין לי מושג בOC אז: 1.למה שמישהו ירצה בכלל לעשות OC ???(תנו דוגמא למצב...) 2.איך עושים OC?? 3אם אני שורף משהו יכולים לדעת שעשיתי OC?? תודה מראש איתן

    • 5 תגובות
    • 593 צפיות
  15. Started by elad-k1,

    התקנתי את התוכנה speedfan בשתי מחשבים אני מעלה את האחוזים וזה לא מעלה תמהירות לא מנמיך ! איך משתמשים איתה ? יש לי גם תתוכנה אוורסט על המחשב אולי אני ישתמש בה? ואם כן איך ? תודה

    • 1 תגובה
    • 593 צפיות
  16. Started by yigal83,

    עקב רעשים גדולים מהמאורר של גוף הקירור במעבד שלי, אני מחפש גוף קירור חדש שיחליף אותו. המעבד עובד כל הזמן מגיע לטמפ. של כ 70 מעלות (עם גוף הקרור הסטנדרטי ללא O.C.). המעבד יושב על סוקט 775 (מעבד לא prescot). מבקש המלצות לגוף קירור שקט במיוחד ואמין (ללא O.C. נראה לעין). אין בעיית תקציב אך כמובן לא להתפרע. תודה

    • 4 תגובות
    • 593 צפיות
  17. Started by Shadowman,

    פנל ?NEXUS? של ?FanTech רציתי ליקנות אותו.... אבל פיתאום חבר ב icq אמר לי שיש איתו בעיות!!!! אז רציתי לישאול אם משהו יודע מה הבעיות שלו והאם כדי תמורת 210 שקל חדש??? תודה.

    • 0 תגובות
    • 593 צפיות
  18. מה אתם חושבים על הקירור הבא? http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_139_147&products_id=6680 רעש לא מפריע לי :> תודה רבה וכן, המטרה היא אוברקלוק, שהמחשב יעבוד ב 2400 הרץ בקיץ. תודה

    • 13 תגובות
    • 593 צפיות
  19. אני רוצה להגביר רת מהירות המאורר של הכרטיס מסך ל100% דרך ה ntune זה בסדר זה לא פוגע או משו? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 593 צפיות
  20. המחשב לא מיועד למשחקים, אם זה רלוונטי כאן כמו בפורום מפרטים 300w COMPUCASE CI-6a19 עם 2 מאווררים של 120 מ"מ Abit NF7-SL DDR 512 mb 3200 PC400 GEIL GOLDEN DRAGON VALUE ALPS 1.44 NEC MAXTOR 160 gb 7200 8 mb Buffer Warranty 36 months ATI 9200SE 128mb DVI Retail Gigabyte 10/100 Lan card Retail AMD Athlon XP 2500+ Tray 0.13 MK BARTON 512K DVDRW NEC 2510A x8 DUAL LAYER bulk Original THERMALTAKE Volcano 12 אז מה הביצועים המקסימליים שניתן לסחוט מזה ?

    • 4 תגובות
    • 593 צפיות
  21. Started by loopsteron,

    שלום לכולם לפני כחודשיים קניתי מחשב עם מעבד E4300 וביצעתי לו OC נחמד בעזרת הזכרונות הישנים שלי של 667MHZ (לא המהרתי אותם) אני על 2.9GHz כבר חודשים והכל עובד יופי ואפילו חושב שאני יכול למתוח את המחשב יותר אבל מעדיף להשאיר את זה ככה. לפני כחודשיים טמפרטורת המעבד במנוחה לפי coretemp הייתה 23-25 מעלות ובמאמץ 50-55 מעלות. לאחרונה היו מספר ימים מאד חמים והמצב כרגע הוא שבמנוחה אני מקבל 27-29 מעלות ובמאמץ אני מקבל 65-67 לפי coretemp. ב - TAT המספרים גבוהים בהרבה. אני משתמש ב - tuniq tower. שאלותי: 1. האם הטמפרטורות שהצגתי סבירות למעבד E4300 ב - OC כזה? 2. ישנו הבדל משמעותי של 10 מעלות במאמץ בין ליבה אחת לליבה שניה. מה זה אומר? האם זה תקין? ראוי לציין שאין לי נפילות או קריסות והכל…

    • 4 תגובות
    • 593 צפיות
  22. Started by carock,

    1)אם אני רוצה לשעות OC לכל החלקים במחשב(זיכרון מעבד כרטיס מסך ולוח אם) אז אני צריך לקנות קירור לכל אחד מהם..? 2) מה יותר טוב מארז NZXT APOLLO או 6C28+קירור למעבד ARTIC FREZZING 7 PRO?

    • 3 תגובות
    • 593 צפיות
  23. Started by 2ten,

    שלום לכם חברים!!! יש לי בעיה אני לא יודע איזה גוף קרור טוב למעבד שלי אם Thermaltake Big Typhoon (16db) 4 in 1 heatpipe tech או ZALMAN CNPS7700-cu או PRIMECOOLER (PC-HC5+) HYPERCOOL - CU ככה יש לי לוח אם P5GD1-VM 3.0 GHZ 775 ואיזה גוף קרור הכי טוב למעבד שלי וגם שקט

    • 3 תגובות
    • 593 צפיות
  24. Started by MK007,

    מדובר בGT8800 במנוחה טמפרטורת הליבה של הGPU היא 52 מעלות והטמפרטורה המקיפה היא 40 מעלות. הכרטיס חדש וללא שום אוברקלוק, האם הטמפרטורה נורמאלית ? חשוב לציין שהטמפרטורה של שאר הרכיבים נורמאלית לחלוטין.

    • 1 תגובה
    • 593 צפיות
  25. Started by McLarenF1,

    צריך קירור רציני עד 400 ש"ח למעבד AMD 1700+ (איך שקוראים לו עם 0.13 מיקרון)... עכשיו אני עם יותר מ45 של רעש וזה לא מפריע לי , אז לא כל כך משנה לי איזה רעש הוא יעשה תודה

    • 3 תגובות
    • 593 צפיות

דיונים חדשים בפורומים