אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום, רציתי לדעת עם קיימת תוכנה ובה אפשרות לבצע רישום טמפ' מעבד LOG FILE לאורך זמן ?
-
- 4 תגובות
- 594 צפיות
-
-
אני רוצה להחליף קירור למעבד שלי תושבת 775 צריך תעזרה שלכם בנוגע להמלצות על קירור טוב שקט ולא יקר התקציב בכותרת.. תודה רבה נ.ב (לא מעוניין בקירורים שדורשים פירוק של כל הלוח אם... ביג טייפון וכו..) עריכה: מצאתי את זה ARCTIC COOLING Freezer 7 Pro ואת זה ZALMAN CNPS7000B-AlCu מה יותר טוב? שניהם אותו מחיר
-
- 2 תגובות
- 594 צפיות
-
-
-
הי רכשתי מחשב חדש AMD ואיתו כרטיס מסך SAPPHIE X800 GTO ULTIMATE, התקנתי XP ומייד אחריו התקנתי את ה CATALIST ו TRIXXX כאשר המחשב נמצא ב כמעט 0 עבודה הטמפרטורה של הכרטיס עולה ל 92 מעלות ויתר (צלציוס). מישהו יודע לאיזה מה טווח הטמפרטורה של הכרטיס ? מה הרמה המקסימלית שהכרטיס אמור להגיע ? האם הכרטיס תקול חשוב לציין הנתון הזה ללא OC וללא הרצת משחקים ULTIMATE- כלומר קירור פאסיבי ללא מאורר תודה MAT
-
- 7 תגובות
- 594 צפיות
-
-
שלום יש לי כרטיס מסך GIGABYTE 8500GT לא עשיתי לו OC וגם המארז שלי מאורר טוב אפילו מצוין אין שום ליכלוך על הכרטיס הכרטיס הוא די חדש... האם הטמפ הם בסדר? טמפ של הכרטיס במנוחה היא 54 מעלות טמפ של הכרטיס במאמץ היא 80-85 מעלות אגב הצלעות של הכרטיס הם בכיון ריצפה כך והאוור החם לא עלה למלה בגלל שהכרטיס "הפוך" אז פשוט לשים מאוור על האזיקונים על הכרטיס וזהוא נכון?
-
- 5 תגובות
- 594 צפיות
-
-
שלום שוב שאלה לגבי מתחים שצריך לתת למעבד E8400 בכדי להגיע לOC של 4GHZ כמובן גם בכמה צריך להעלות את המתחים של ה- MCH ולFSB :s05: [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 594 צפיות
-
-
-
יש לי את ה EVEREST ולפי מה שאני רואה פה בפורום היא לא הכי אמינה . יש תוכנה יותר אמינה ממנה שניתן בעזרתה לנטר טמפ' של רכיבים שונים במחשב ( מעבד,לוח,כרטיס מסך וכו' ).
-
- 6 תגובות
- 594 צפיות
-
-
מארז thermaltake סופרנו לוח asus P5K-E/WIFI-AP מעבד Q6600 מהו המשקל והאורך שלו? והאם יש קירורים קטנים יותר שלא נופלים ממנו בהרבה כי אני מעדיף קטן יותר
-
- 4 תגובות
- 594 צפיות
-
-
יש לי לוח של ABIT במודל SG-80. עכשיו השאלה אם אני יכול להעלות מתחים איתו?? או של הזיכרונות או של המעבד או של הכרטיס מסך....? ?
-
- 2 תגובות
- 594 צפיות
-
-
שלום, יש למישהו מושג היכן ניתן למצוא את הבייבי הזה?! איפה שלא ניסיתי, יש רק את ה vx שלא מתאים לי (socket 478). עזרה בבקשה!!
-
- 3 תגובות
- 594 צפיות
-
-
E2180 (קירור סטוק) GA-P35-DS3L Mushkin 2X1GB DDR2-800 CL5-5-5-12 Seagate 320 GB 7200 RPM SATA2 16MB EZCool 400W מארז ג'נרי עם מאוורר 1 קידמי (140mm) 1 על דלת המארז (80mm) 1 אחורי (80mm) אני משוכנע שהבנתי איך לבצע OC למעט התעסקות במתחים לאיזה תדר יציב אוכל להגיע עם המערכת הישנה שלי לפני שאתחיל להעלות מתחים? וכשיגיע הזמן לדבר בוולטים, מה אני מגביר? V-CORE? V-DIMM? FSB?
-
- 0 תגובות
- 594 צפיות
-
-
אהלן המאוור ב-R9500PRO מתוצרת ATI שלי נדפק. אני רוצה פתרון זול ופשוט, עם דגש על זול. אם אפשר, הייתי רוצה להחליף רק את המאוורר ולא לגעת בגוף הקירור. תודה מראש, דוד הנה התמונה:
-
- 6 תגובות
- 594 צפיות
-
-
הטמפ' של הCPU גבוהה יותר משל הליבות(בלתי אפשרי ). עוד מישהו נתקל בתופעה הזאת??
-
- 2 תגובות
- 594 צפיות
-
-
שלום לכולם.... יש לי מעבד INTEL PENTIUM 2.0- NORTHWOOD הגיוני שהוא עובד על 19 מעלות עכשיו (קר בחדר).....??? או שהתוכנה מזייפת... למרות שגם בתוכנה וגם בביוס הם מראים לי אותו דבר...!!
-
- 12 תגובות
- 594 צפיות
-
-
יש לי inno3d tornado 5200 ובזמן האחרון אני מתחיל להבין על לצרוב ביוסים.. אז יש לי כאן שתי אתרים http://www.zoneg.net/modules.php?name=xBios&sid=fx&sor=ver&spec=gffx5200u http://www.station-drivers.com/page/vgabios.htm שיש בהם מלא מלא ביוסים לכל כרטיס שרק יש ל nvidia ובאתר הראשון יש רשימה של ביוסים ל 5200u והמטרה שלי זה שהמחשב יזה לי את ה 5200nu כ u אז יש סיכוי שזה יקרה אם אני ישנה לאחד מהביוסים האלו ? נ.ב הביוס שלי זה 5200nu - 4.34.20.18.00
-
- 1 תגובה
- 594 צפיות
-
-
רשום באתר שלו שהוא 103 והמאוור 25 אז הגובה הכולל שלו זה 103 או 128(103+25) http://www.thermaltakeusa.com/product/cooler/retail/cl-p0114/cl-p0114.asp תראו למטה עריכה: והוא יכנס למארז משהו דומה לזה http://ksp.co.il/hmain.php?uin=2806
-
- 6 תגובות
- 594 צפיות
-
-
קראיתי שאפשרי אבל צריך לראות משהו ב ATITOOL משבו בקשר ל F שיש בסטינגס אז הינה תמונה: http://img141.imageshack.us/img141/8974/9917rf8.jpg האם הכרטיס שלי מאפשר פתיחת צינורות או לא?
-
- 9 תגובות
- 594 צפיות
-
-
http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=4954 אלו הזכרונות , עולים 380 ש"ח תגידו הזכרונות האלו בוודאות מגיעים ל 1000 ? ועוד שאלה האם בלוחות ה p35 x38 יהיו מחלקים 1:1 ? כי שמעתי מ RTR שהוא כבר ראה לוח אם אחד מהחדשים שלא מאפשרים 1:1
-
- 1 תגובה
- 594 צפיות
-
-
-
שלום, הכל עבר יפה מאוד הטמפ' בסדר הכל בסדר היה לי בק אפ אבל! הדרייברים לא זיהו את הכרטיס ככרטיס של ATI והATI TRAY TOOLS שלי סירב לעלות מאותה הסיבה, מה פשר העניין, תודה למגיבים אלי.
-
- 8 תגובות
- 594 צפיות
-
-
היי אוקיי, יש לי כמה שאלות על OC, שאלות של מתחיל, אפילו לא. 1) אם רוצים לעשות אוברקלוק לכרטיס מסך, צריכים גם זכרונות טובים? (עם תזמונים טובים? או שזה לא קשור?). כמובן שאני מדבר על 66gt. 2) למה צריך ספק של 24pin בשביל אובר קלוק לא פשוט? 3) אם אני רוצה לבדוק את טמפ' המעבד למשל, בתוכנה prim95, זה לוקח 12 שעות?! 4) אני כבר אחשוב על עוד שאלות! תודה רבה!
-
- 3 תגובות
- 594 צפיות
-
-
כאשר אני בודק טמפרטוה ב-CORE TEMP או בEVEREST אני רואה שיש לי רק CORE 1 ויש לי 2 המעבד שלי הוא E6600 וכאשר אני בודק בCPUZ אני רואה ב-num of cores אני רואה 1 למה זה ? יש מצב נשרפה לי ליבה אחת? תודה לעוזרים!
-
- 5 תגובות
- 594 צפיות
-
-
המהרתי מעט את המעבד, זה המפרט שלי: Intel Core 2 Duo E8400 3.0GHz + AC Freezer 7 Pro Abit IP35 Geil DDR2 4096MB 800MHZ CL5 Dual Channel Kit NZXT Alpha + NZXT PP500W PSU Samsung 640GB HD642JJ HDD - SATA II 7200rpm 16MB כשנכנסתי לביוס העלתי את המכפלה ל 345, במקום 340. כשהמחשב עולה מופיע לי שהמעבד רץ על 3100 מה"צ. בתוכנה CPU-Z לא מופיע המהרה(מצורף צילום מסך). שאלה נוספת - האם הטמפרטורות האלה תקינות? (מצורף גם צילום מסך). תודה! [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 594 צפיות
-
-
דיברתי עם אחד בחנות והוא המליץ לי שלא להתעסק עם מער' קירור מים,הם כל הזמן מתקלקלות,המשאבה נשרפת וכל מיני, זה ממש ככה?
-
- 6 תגובות
- 594 צפיות
-


