עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by fuckzone,

    איפה אפשר לקנות את זה וכמה זה עולה?

    • 26 תגובות
    • 2k צפיות
  2. Started by arkadur,

    פיתחתי מערכת למחשב הנקראת PC NOSYS תפקידה הוא להוריד את טמפ' המחשב בצורה דרסטית. (בשעת מאמץ) בנוסף יש לי קרור אינטנסיבי במחשב.... (20 במנוחה לMB, ו 21 מעלות CPU.....- עדיין לא ביצעתי OC....) המערכת בניייה כך....: צנרת מנחושת בתוך המחשב, עם פתחים המכוונים להיטסנקים, וצי'פים למינהם..... אני אזרים גז לתוך המארז, וגז כידוע, קר... ומקרר. וע"י כך בהפעלה - הטפמ' ירדו, המערכת תעבוד באזור ה15- 20 שניות, לגבי סוג הגז, אני עוד מתלבט בין אוויר N2O (חנקן) HO2 (פחמן דו חמצני) האם זה יצליח? (עדיין לא סיימתי להרכיב את המערכת) מה הסכנות הטמונות בסוג קירור (משני) זה? מה אתם ממליצים לשנות? (סוג גז, משך הפעלה)... וסתם, מה דעתכם על הרעיון?

    • 29 תגובות
    • 2k צפיות
  3. שלום חברים, אז כן אחרי הרבה מאמצים הנחתי את ידיי על המעבד החדש, לוח אם וכו לא היה בעיה שכן הם הושקו הרבה לפני. מה בתוכנית: מעבד - Core i5 750 תדר סטוק של 2.67GHz לוח אם - ASUS P7P55D EVO זיכרונות - PATRIOT XPROJECT 1800MHz CL7 כרטיס מסך - LEADTEK GTX 285 מערכת הפעלה - WIN 7 קצת תמונות של המערכת: מידע על המערכת לפי תוכנות הזיהו השונות: SUPER PI במצב סטוק.. טמפ' במנוחה עם הקירור סטוק, כאשר טמפ' החדר באזור ה28-30+- (כן לא היה מזגן) ;D כמו שאתם רואים המתח של המעבד ממש נמוך יורד מתחת ל1V והתדר עומד על 1.2GHZ+-.. טמפ' במאמץ כן גם אני הייתי ב אבל אנחנו חיים בארץ, וכמו שידוע הקירור של אינטל בסיסי ביותר... נתחיל במלאכה..לפני הכל החלפת הקירור, לא …

    • 11 תגובות
    • 2k צפיות
  4. יש יל GIGABYTE 7VTXH PLUS עם מעבד AMD ATHLON XP 1700 זכרונות BUFFALLO 256DDR PC2100 טמפ' מעבד 66 עם המאוורר שהגיע איתו (אני מחליף לוולקנו 6) טמפ' לוח 46 מעלות. יש מוורר אחד מכניס מקדימה למטה ואחד מוציא מאחורה למעלה במארז TASK TK-3003. אני רוצה להכין את המחשב להמהרה, מה שאני צריך זה שתגידו לי כמה מאווררים לקנות ואיפה לשים אותם על מנת להגיע לטמפ' נורמלית. תודה לכל העוזרים!

    • 17 תגובות
    • 2k צפיות
  5. ערב טוב, במשך תקופה של מספר חודשים המחשב שלי היה "שבוי" אצל אחת מחברות המחשבים הפופולריות (לא, לא KSP או Ivory) במסגרת מימוש "אחריות" ללוח אם תקול. כאשר הכל היה טוב ויפה, המארז (Fractal Design Define R4) היה קריר וחרישי, הייתי צריך להתאמץ ולהתקרב מאוד מאוד כדי לשמוע אותו. לכל מקרה, לאחר חזרת המחשב מתיקון שמתי לב שהמעבד ולוח האם חמים מאוד (כמו גם המארז) וניתן לשמוע את פעולת המאווררים בצורה הרבה יותר ניכרת. למען הסר ספק, ניקיתי את המארז והמאווררים מאבק (כמו גם את הספק ומאווררו) אולם אין שיפור של ממש. אני חושד שיתכן ובוצע שינוי בהרכבת המאווררים ויתכן ולא קיימת סירקולצית אוויר תקינה בתוך המארז (אולי שונה כיוון של מאווררים ממכניס למוציא אוויר ולהפך) ובהיותו בור בנושא אודה לה…

    • 11 תגובות
    • 2k צפיות
  6. Started by ob,

    שלום לכולם . אחרי ששברתי את הראש כבר חודש עשיתי השוואות מחירים מול תועלת והכל , התייאשתי ואז ראיתי את הקירור הזה באחת החנויות . חיפשתי עליו השוואות וביקורות אבל לא מצאתי כלום . כל מה שהיה לי זה מחיר מצויין וכמובן של חברת AC . אז אמרתי אני הולך להמר , הימור בטוח . כמו שאתם רואים קצת צפוף לו כרגע , אני מחכה ל Antec 900 שיבוא . והוא נכנס רק כשהאוויר יוצא למעלה \למטה (כרגע כמובן למעלה) כי הספק לא מאפשר לו להיות בצורה שהוא מופנה כלפי האקזוסט. אלה הטמפ' במצב מנוחה עוד לא עשיתי עוד בדיקות ואני גם צריך לחזור ל OC . המאוורר פועל על 1500 RPM . (הסטוק נתן במנוחה 50מ' 2800 RPM על OC 3.2Ghz) . כמובן יהיה שיפור כשאני יקבל את המארז + הוספת 1\2 מאווררי 120 , והעלאת הסיבובים R…

    • 21 תגובות
    • 2k צפיות
  7. Started by Dimer,

    אני רוצה להשוות את הטמפ' של הכרטיס שלי לכרטיסי GTO2 אחרים. אצלי זה 48 מעלות במנוחה עם צינורות פתוחים בלי OC והמאוורר של הכרטיס של 54%. קירור סטוק. יש לי מאורר 120MM עם פילטר מקדימה (SILVERSTONE) על מהירות נמוכה , מאורר 80MM בצד שמכניס אוויר, שני מאווררי 80MM של AC שמוציאים אוויר. קירור של המעבד הוא AC FREEZER 64PRO . מארז RAIDMAX SCORPIO. הטמפ' שלי ניראת די גבוהה.... :-\. בעצם....אני בטוח שהיא גבוהה מה הטמפ' אצלכם?

    • 40 תגובות
    • 2k צפיות
  8. Started by blabla600,

    אז לא מזמן התלוננתי פה על טמפטורה גבוהה במעבד, אבל הצלחתי לסדר את זה ממש יופי ועכשיו נדיר שהוא עובר את ה- 60 מעלות במאמץ. עכשיו אני פוחד לגבי הכרטיס מסך 0_0, מדובר על Shppire HD5770 הגרסה חדשה יותר (יש 2 גרסאות כאלה שאחת יותר חדשה או משהו), אחרי משחק ארוך במיוחד (כמה שעות טובות) בסטארקראפט 2, זה הגיע ל-90 מעלות אומנם אני לא יודע כמה זמן זה נשאר על 90 מעלות כי שיצאתי זה היה בסביבות ה- 70 אבל המקסימום שנמדד היה 90 שאני יודע שזה מוגזם לגמרי לכרטיס מסך כזה. ב- idle זה בדר"כ 49-53, מחיפוש בפורומים אני רואה רק שבחות של אנשים על הכרטיס מסך הזה דווקא מהבחינה הזאת. שזה במנוחה רק 27-30 מעלות וזה לא עובר את ה-80 וכו' אז מצבי רע מאוד לגבי זה. בעיקרון אני יודע שאי אפשר יותר מידי לעזור…

    • 11 תגובות
    • 2k צפיות
  9. שלום לכולם, 1. אני בדיוק לפני 'שיפוץ' המארז (צביעה והכל) ואני רוצה לקנות מאווררים חדשים. שמעתי על הדגם Scythe GT 1150, הבעיה היא שמצד אחד הוא ממש שקט ומצד שני הוא חלש (RPM נמוך > דחיפת אוויר נמוכה). יש איזה דגמים יותר שקטים ויותר יעילים מהמאווררים סטוק של המארז (CM690II). אין בעיה להזמין מחול. 2. אני רוצה לעבור לקירור מים בקרוב (תמיד עניין אותי ומבחינה ויזואלית הוא יפה), אז חשבתי על ה- RS240 או RX240 של XSPC .. השאלה שלי היא האם קיימים קירורים יותר טובים ויעילים באיזור אותם המחירים ?

    • 22 תגובות
    • 2k צפיות
  10. שלום הכרטיס הוא 5850 של ספייר,נקנה לפניי כשנה,הדגם שלו זה הכרטיס שבא עם המשחק DIRT/ יש לי את התוכנה של TRIXX של ספייר. אני יודע שהכי פשוט להעלות את התדרים של הליבה והזכרונות.השאלה האם אני צריך לשחק עם המתח? כי אני מעדיף שלא.. להעלות רק את הליבה ואת הזכרונות,למישהו יש כרטיס זהה רפרנס של ספייר 5850 ויכול להגיד לי מה ההגדרות הכי מומלצות?תודה! כרגע הטמפ שלו היא על 55 מעלות,והמאורר על אוטומט(24 אחוז)

    • 7 תגובות
    • 2k צפיות
  11. שלום וסופ"ש מהנה לכולם אתמול החלפתי לוח אם לאחר שהאחרון היה מיושן במידה והחל להראות תקלות מעבר לזה גם התושבת שמחזיקה את המערכת קירור של המעבד נשברה וגוף קירור ישב עם 3 אזיקונים לפני כשנה המעבד החל להראות התחממות נוראית כשהוא עבד עם הקירור סטוק המעפן אז קניתי את ה 64pro של arctic cooling הכל היה על מי מנוחות, במצב אידיאלי המעבד ישב על פחות מ20 מעלות ותחת מאמץ ארוך וכבד הוא ישב על 50 אך לאחרונה התחילו הבעיות של החימום והוא הגיע למצב שבאידיאל הוא יושב על 50 מעלות ובמאמץ המחשב היה פשוט נכבה (כשהוא הגיע לטמפ' של 110 מעלות) החלטתי לנקות את המחשב מאבק ולהחליף את המשחה הטרמית. כנראה שבמהלך הוצאת הגוף קירור שברתי את התושבת ולא ממש הצלחתי לפתור את הבעיה למרות שהצלחתי להוריד את הטמפ…

    • 27 תגובות
    • 2k צפיות
  12. Started by HFDO5,

    סתם עלה לי רעיון שכל אחד ייכתוב פה מה הטמפרטורה הכי נמוכה שהצליח להגיע למעבד התנאים הם עם מארז סגור ובלי מזגן עובד בחדר ;D אז יאללה אני אהיה הראשון הגעתי ל 29 מעלות וצירפתי תמונה של התוכנה של GIGABYTE תקראו בצד שמאל למטה את הטמפרטורה מחכה לעוד טמפרטורות של אנשים

    • 28 תגובות
    • 2k צפיות
  13. אז ככה יש לי את הac freezer rv2 ונראה לי שאני מתחיל להיתבאס עליו במיוחד לקראת הקיץ .. אז ככה אני רוצה קירור בלי הגבלת תקציב אבל יחס עלות תועלת אני יודע שאני יכול לקנות את הNoctua nh-d14 למשל.. אבל לא שווה להשקיע בקירור 380 שקל שנותן אותם ביצועים בערך כמו הd12 בקיצור עדיף כמה שפחות ומומלץ גם פחות מ300.. המטרה להגיע איתו באוברקלוק הכי רחוק שאני אוכל עם המחשב יעני שההגבלה לא תיהיה בגלל השהמעבד מיתחמם.... ואם אפשר על הדרך גם המלצה על כמה מאווררים 120 שיעשו את העבודה... בעיקרון השאלה אם יש משהו מומלץ יותר מהs-flex . תודה לעוזרים.

    • 17 תגובות
    • 2k צפיות
  14. Started by ToMeRv32,

    קצת פרטים לפני ההסבר: מארז: Thermaltake Soprano VG7000BWS - ללא הדלת הקדמית (למארז יש דלת כמו שניתן לראות פה, הוצאתי אותה.) לוח אם: Intel DH55PJ מעבד: Intel i5 760 קירור למעבד: Intel Stock כרטיס מסך: Gigabyte GT440 1GB (מאוורר 80 מ"מ) ספק: ג'נרי 500W קירור במארז: מאוורר 100mm מקדימה, מאוורר 140mm מאחורה. כבלים מסודרים הכי טוב שהצלחתי.. (תמונות מהמארז: http://i45.tinypic.com/sbj0c3.jpg http://i45.tinypic.com/2ag6u6e.jpg http://i50.tinypic.com/s66arn.jpg) אוקי, אני מודע לכך שלפי המפרט המצב לא מדהים גם ככה ושאני לא אמור לקבל נתונים טרמיים טובים, אבל אני מצפה למינימום שגם אותו אני לא מקבל. בדיקת מאמץ למעבד בOCCT מפסיקה אחרי 15 שניות כיוון שהמעבד מגיע ל95 מעלו…

    • 19 תגובות
    • 2k צפיות
  15. למי שלא יודע אתמול קניתי ac extreme החדש והטמפרטורות ניראות לי חמות מדיי עם e7200 3.8ghz הוא מגיע ל70 מעלות ולפעמים קופץ ל75 גם שווה לי להחזיר אותו ולקחת את הקירור scytech infinity ? יש בינהם הבדלים גדולים ? או שאולי הקירור שקיבלתי לא בסדר ?

    • 31 תגובות
    • 2k צפיות
  16. לאחרונה לאחר שהשתדרגתי בכמה דברים טובים, ביצעתי גם Lapping לליבה ולגוף הקירור להלן התוצאות(ראו תמונות) שיפור הטמפ' של המעבד הגיע ל 10-15 מעלות וכמובן גם בוצעו עוד כמה סידורים קטנים לסירקולציה טובה יותר. הטמפרטורות עמדו על 40-45 מעלות במנוחה ובמאמץ 60-65 מעלות. עכשיו הטמפ' הם כ 30 מעלות במנוחה ו 50-55 גג במאמץ. [attachment deleted by admin]

    • 17 תגובות
    • 2k צפיות
  17. Started by F430,

    המעבד ממש חם עקב האוברקלוק(50-60) והייתי מעוניין בקירור הטוב ביותר למעבד בסביבות ה400 שקלים חשבתי על www.ksp.co.il/hmain.php?now_snif=kspbilu&cat=10603 ראיתי באיזה מקום שהקירור הזה Scythe Orochi SCORC-1000 מפגין ביצועים ממש טובים

    • 15 תגובות
    • 2k צפיות
  18. אני קונה מחשב..מקיי אס פי אם זה משנה... ואני מתלבט בין GeForce 6200 128 up to 256 הtc... או ה 128 הרגיל.. עכשיו השאלה שלי היא אם אפשר להפוך אותו ל6600, שהבנתי שזה די בקלות, גם בגירסאת tc הtc יוצא יותר זול, ואני רוצה לדעת אם זה קשור לזה.. תודה מראש לעונים!

    • 39 תגובות
    • 2k צפיות
  19. חשבתי לעצמי אולי גם לעשות מוד בסביבות פסח השנה, אבל יש כמה דברים שאני חושש מהם. החנות שקניתי, אפשר להגיד שהם שמרנים. כשרציתי SB LIVE 5.1 אמרו לי "אבל יש אונבורד", כשנשרף לי הספק והבאתי להם אותו ושאלתי אותם מה הם עושים איתו, אמרתי שאפשר לקחת את המאוורר שלו, את פרצופיהם אפשר להראות ככה בצירוף "מה אתה משועמם ?". עכשיו איך אני בא למקום כזה עם מארז צבוע, חתוך ומואר ? בבעיטה יעיפו אותי. יש לכם נסיון עם זה או סיפורים ?

    • 26 תגובות
    • 2k צפיות
  20. Started by beekiller,

    היי המאוורר הנ"ל מגיע במהירות 1600 RPM עם רעש לפי הצהרת היצרן של 28 דציבל וכמעט 64CFM האם זהו מאורר טוב ? האם 28 דציבל זה רועש?

    • 15 תגובות
    • 2k צפיות
  21. יש לי לוח asus P5GDC DELUX, עם מעבד פנטיום 3.0 LGA775. הוא מתחיל ליצור רעש חזק כבר... כתוב שהמהירות היא 3729 ... בתוכנה שקיבלתי,לא הצלחתי להוריד את מהירות המאוורר, והאופציות שך POWER FAN, וגם CHASIS FAN אפורות ,כלומר לא ניתן לשנות אותם. המאוורר של המעבד מחובר ללוח, ויש לי עוד מאוור 120 מ"מ, עם חיישן שגם מחובר ללוח (3 פינים) מה אני יכול לעשות ע"מ להוריד את סיבובי המאורר? מהם חיבורי ה POWER, וה CHASIS האלה, ואיפה הם על הלוח והאם אני מחבר אליהם מאווררים רגילים ושולט עליהם? זה הכוונה ? תודה.

    • 19 תגובות
    • 2k צפיות
  22. Started by moshe_91,

    מה המצב חבר'ה ?.. אני בתהליכים של ייצוב המעבד שלי (E4500) על 3.2 ושמתי לב שהטמפרטורה של הכרטיס מסך שלי עלתה (כרגע היא התחילה לרדת, מוזר ...) מ - 44-46 במנוחה ל - 57 במנוחה. שמתי ב - PCI Express Frequency על 100 ולא נגעתי ב - PCI-E OverVoltage Control ... אז זו לא יכולה להיות הבעיה ... ועוד משהו ... יכול להיות הבדל של 2-3 מעלות ולפעמים גם של 5 מעלות בטמפרטורות בין Core #0 ל - Core #1 ?.. זה אף פעם לא נשאר הרבה זמן, זה תמיד חוזר להבדל של טמפרטורה או 2 ... האם זה נורמלי ?.. האם מתח של 1.45 למעבד שלי זה לא מתח גבוה מדי (ב - Everest זה מראה לי שזה על 1.38 ומצאתי ת'רד באיזה פורום בחו"ל שבנאדם עם אותו מעבד כמו אצלי הגדיר בביוס מתח למעבד של 1.45 ו - Everest קורא לו את זה כ - 1…

    • 34 תגובות
    • 2k צפיות
  23. Started by morbidangel,

    שלום לכולם חשבתי להתחיל בOC למעבד. המערכת היא: AMD 955 + Scythe mugen 2 לוח אם GA-770T-UD3 זכרונות Kingstone 4G 1600Mhz ספק Seasonic 500 watt כמה שאלות: א. איך עדיף לבצע את הOC, דרך הביוס או דרך התוכנה של AMD (משהו AMD overdrive)? ב. בהנחה ודרך התוכנה, האם הOC נשמר לאחר הסרת התוכנה \ פירמוט? ג. בהנחה והOC מבוצע דרך הביוס, מה ההגדות שיש לשנות? (לבטל cool n quiet ?)? ג. מתוך סקרנות, בכמה תעלה צריכת החשמל מול מעבד שלא עבר OC? תודה רבה! עריכה שכחתי שאלה. ברגע שנעשה OC למעבד, הוא תמיד ירוץ במהירות המקסימלית ולא יוריד מכפלה בעת חוסר מאמץ, האם זה נכון? הטמפרטורות במנוחה [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 2k צפיות
  24. עשיתי קצת גוגל ובמקרה נתקלתי באשכול שאמרו שהספריי אוויר שיש בכל החנויות מחשבים וזה זה בלחץ יחסית נמוך... אבל לא כתבו איפה ניתן לקנות ספריי אוויר בלחץ גבוה יותר..? ד"א מה זה קומפרסור (גם כתבו שם)? זה יוצר לחץ אוויר כאילו כמו ספריי רק "שלא נגמר" או משהו כזה? אם כן, אז כמה זה עולה? והאם זה מומלץ.. פשוט עם הHAF 932 צריך פעם בשבועיים לרוקן ספריי אוויר עליו :\ תודה רבה!

    • 4 תגובות
    • 2k צפיות
  25. אוקיי אז השאלה העיקרית היא איזה מאווררים הכי מומלצים לפרטים האלה: מעבד Intel E8400 OverClocked מאוורר למארז המכיל לוח אם של GIGABYTE עם צ'יפסט X48 מאוורר לכרטיס מסך ATI Radeon HD4850 ומה תפקידו של מאוורר המארז??

    • 10 תגובות
    • 2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים