Windows 10 - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Windows 10


Rockstatement10

Recommended Posts

  • תגובות 693
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אישית עדכנתי מ8.1 לBuild 9879 וכרגע יש לפעמים Stuttering מדי פעם כשאני רואה סדרות/סרטונים או שומע מוזיקה וזאת בעיה שהייתה לי תקופה גם בחלונות 8 ו8.1 כשהם בכלל כבר יצאו אבל זה נפתר בשלב מסוים, יש לי גם בעיה שכל כמה זמן אני פשוט צריך לסיים משימה לתהליך של הExplorer.exe(לא Restart) ולהפעיל אותו מחדש ידנית ובימים האחרונים זה כבר ממש קורה בתדירות הרבה יותר גבוהה כי אם אני לא מסיים משימה ומפעיל את התהליך שוב מחדש אני פשוט לא רואה חלק מהסמלים בשורת המשימות ואפילו לא את ההתחל אבל כן יכול ללחוץ, לגבי הצריכת זיכרון היו כל מיני שגעונות כמו שהשתמשתי אולי ב2 כרטיסיות עם והצריכה הגיעה פתאום ל100% וזה קרה לי רק עם משום מה, מעבר לזה לא היו לי עוד בעיות ואין את הדפדפן החדש(Spartan) ממה שידוע לי בBuild החדש שכרגע אני עוד במסך הSetting up 80%...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דבר נוסף ששכחתי לציין יש בעיה בעניין נורות הלד של הCaps Lock והNum Lock הן פשוט לא נדלקות וזה לא קורה רק לי

מתוך האפליקציה של הWindows Feedback

5yikc9f.jpg

rfSk3mb.jpg

וכן, התקנתי כמערכת ראשית, בכל מקרה העדכון לBuild 9926 לא הלך וזה החזיר אותי לBuild הקודם 9879 ועכשיו כשאני מנסה לעדכן אני מקבל את ההודעה הבאה

Failed to install the new preview build, please try again later. 0x802400016
בכל מקרה זה קרה לעוד אנשים כשניסו לעדכן גם בגרסאות קודמות וגם עכשיו.
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^גם אני מ8.1 ל9879 אבל זה לא קשור, הבעיה היא למי שכבר היה על 10 כמוני נתקל בבעיה בדיוק כמו שהיו גרסאות לפני 9879 ואם תקרא תראה שלאנשים היו בעיות כשניסו לעדכן מBuild ישן יותר לאחד חדש יותר.

בכל מקרה פתאום קפצה לי הודעה בשביל להפעיל מחדש בשלב מסוים והעדכון ל9926 הושלם בלי בעיה ועכשיו אחרי העדכון המערכת מרגישה מהירה יותר, השימוש בדיסק הקשיח פחת משמעותית ועכשיו המערכת שקטה יותר, ונפתרה הבעיה עם נורות הלד במקלדת של הCaps Lock והNum Lock .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יציבה מאיזו בחינה?

אם אתה רוצה שהיא תעבוד כמה שיותר טוב תמתין עד שהיא תצא רשמית וגם אז זה לא מבטיח שהכל יהיה טוב ב100% כי זה מה שקרה לי בעניין הStuttering ב8 וגם ב8.1 עד שעדכון מנהל התקן מסוים פתר לי את העניין וזה לקח לא מעט זמן.

9926 בינתיים מרגישה לי הרבה יותר יציבה(מן הסתם) והרבה יותר מהירה כמו שאמרתי מ9879 במיוחד כשאני רושם בחיפוש משום מה זה מרגיש מהיר הרבה יותר גם תוצאות החיפוש מופיעות מהר יותר אבל נראה מה קורה עם הזמן מכל הבחינות.

וירטואלי זה ממש לא אותו הדבר אבל כן מאפשר להתנסות בכל מקרה יש תאריך חדש והוא 02/10/2015(אולי הם רוצים להתאים את 10 לחודש P: )

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עד כה

הכל עובד חוץ מה IEXPLORER

למעשה לא הייתי צריך להתקין כלום, כל הדרייברים נשארו מותקנים מלבד ה PunkBuster Service

ה Explorer לא עולה שאני מנסה להריץ אותו

לא שאני רוצה להשתמש בוא.. פשוט אני רוצה לראות את הדפדפן החדש ה Spartan ולא מצאתי אותו באפליקציות אז ניסיתי דרך ה Explorer

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Spartan לא בBuild הזה, בכל מקרה נראה שהעניין עם התהליך של הExplorer.exe נפתר אצלי והמערכת עובדת לי מהר יותר ומהיום להיכנס לSettings במקום Control Panel, בנוסף צמצמו את הרווחים משמעותית בשורת המשימות בין הסמלים כי עכשיו אין לי חצים ואני רואה את הכל לפני כן היו לי חצים לעבור לאלו שאני לא רואה ומתחת לכל סמל יש מעכשיו פס כחול שאומר שהוא פתוח ואם עוברים עליו עם הסמן הוא מתרחב וכשלוחצים הוא נשאר רחב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...