מימוש אחריות ב-TMS, חווית שירות מצוינת. - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מימוש אחריות ב-TMS, חווית שירות מצוינת.


OR2OOO

Recommended Posts

מדובר על המפרט בצד, המחשב נקרנה ב-TMS, זאת היית הקניה הראשונה שלי מהם ולפי המלצות רבות כאן בפורום, החלטתי לקנות שם את המחשב.

המחשב נקנה בדצמבר 2011, כאשר לכרטיס המסך רק שנתיים אחריות (מדובר עם גרסת הגיימינג של Inno3D שבאה עם DIRT 3).

לפני מספר חודשים המחשב התחיל לקרוס (בדרך כלל במשחקים), יום שישי לפני שבועיים המחשב התחיל לקרוס ללא הפסקה לא רצה להידלק והשמיע צפצוף ארוך ושניים קצרים (דבר שמצביע על בעיה בכרטיס המסך).

יום שבת המחשב החליט שהוא לא מעוניין להידלק אחרי הרבה ניסיונות שלבסוף הוא נדלק יצרתי קשר עם קיריל בקשר לבעיה ויום ראשון כבר קיבלתי מהם טלפון, קבעת שיאספו את הכרטיס המסך ביום שלישי.

יום שלישי פירקתי את כרטיס המסך (אחרי שהמחשב סרב להידלק כל היום בליווי הצפצופים).

חיברתי את המחשב חזרה בשביל שיעבוד עם המובנה, אך גם זה לא עזר הוא החליט לא להידלק, יצרתי קשר עם TMS ואמרתי שאשלח בנוסף את שאר המחשב.

השליח הגיע 4 שעות מוקדם מהצפוי, לכן לא הספקתי לארגן למארז קופסה, בהתחלה אמרתי לו שאני יתאם עם TMS משלוח אחר, אבל השליח טען שיש לו קופה ושהוא יארוז את המחשב, אני שמחתי עליו והחלטתי להביא לו את המחשב וכרטיס המסך שכבר היה ארוז.

יום אחרי זה קיבלתי טלפון מ-TMS שאמרו שהמחשב הגיע אליהם עם פנל קדמי שבור, לא בקופסה, רק בשקית (מה שעצבן אותי מאוד, כי הבנתי שהשליח לא עשה כלום). הם אמרו שינסו לתקן את זה ושאם אני רוצה ישלחו לי .

מאוחר יותר יצרתי איתם קשר ונאמר לי שאת רוב הנזק שנגרם למארז תיקנו, אבל המחשב לוח לא עולה בכלל והכרטיס עובד על מחשב אחר.

נאמר לי בנוסף שחיבור ה-24PIN או הסלוט של כרטיס המסך (לא הבנתי במדויק איזה), חצי מנותק ושהם מנסים לתקן זאת.

יום שישי הם יצרו קשר ואמרו שיגיע ביום רביעי.

יום שני יצרו איתי קשר ואמרו שהחליפו את הלוח האם וכרטיס המסך שנמצא גם הוא תקול.

שאלו אותי בקשר לשליחת המחשב, אבל אמרו שהם לא יכולים לקחת אחריות על כך, מכיוון שהוא לא ארוז בקופסתו המקורית (הם ארזו אותו בקופסה אחרת). בדקתי ממי אני יכול לבקש שיאסוף לי אותו, כי לנתניה אני לא מגיע בשבועות הקרובים, אבל לא מצאתי אף אחד.

בסוף אמרתי שישלחו לי אותו ואני לוקח את האחריות עליו.

יום אחרי זה המחשב הגיע ארוז כמו שצריך והכל עובד מצוין עד עכשיו.

(קיריל נראה לי שאיך שארזתם אותו, זה הרבה יותר מוגן מאשר שליחה רגילה עם קלקרים...)

אני חייב לומר תודה רבה לשלומי ששמר איתי על קשר, ועדכן אותי בנוגע לכל פרט שהיה צריך, ענה על כל שאלותי (והיו הרבה כאלו) והיה סובלני מאוד.

TMS הוכיחו את עצמם ובגדול מבחינתי.

בדיוק מה שציפיתי מחנות איכותית שמראה שחשוב לה מאוד שכל לקוח יהיה מרוצה.

בנוסף לכך היה עוד מקרה מימוש אחריות שהיה לי איתם (מוקדם יותר השנה), וגם הוא הסתיים בכך שהלקוח מרוצה. (אולי הרחיב על כך בעתיד)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השליח הגיע 4 שעות מוקדם מהצפוי, לכן לא הספקתי לארגן למארז קופסה, בהתחלה אמרתי לו שאני יתאם עם TMS משלוח אחר, אבל השליח טען שיש לו קופה ושהוא יארוז את המחשב, אני שמחתי עליו והחלטתי להביא לו את המחשב וכרטיס המסך שכבר היה ארוז.

איך שקראתי את זה אמרתי לעצמי "אוי ואבוי, איזו טעות". וצדקתי. אני חושב שהשליחים מקבלים תגמולים כלשהם על כל משלוח ולכן לא ימהרו לוותר לך לפעמים. אבל זו עדיין לא סיבה לסמוך עליהם... שיעור חשוב אני מאמין :)

וכל הכבוד ל-TMS.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה זה "רוב" הנזק? החליפו לך את הפאנל?

לא החליפו פנל, אבל הדביקו אותו מהצד הפנימי ולכן לא רואים את הנזק.


אני את שלי למדתי, על שליחים אני לא סומך יותר... בדרך כלל היה באזור שלי שליח שאני מכיר אותו, אז הייתי סומך עליו, אבל הפעם היה שליח חדש.

מטעויות לומדים, בפעם הבאה (אם תהייה) הוא יגיע ארוז כמו שצריך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצטרף לחוויות של אור (השני :silly: ).

מציין את ליאור, שלומי ואולג (מקווה שדייקתי בשמות), וקיריל ואלכס מהסיבוב הקודם.

יחס מצויין.

יום לפני ערב חג הפסח הזמנתי מקלדת ועכבר - הגיעו למחרת, בערב החג הכי עמוס בשנה.

לצערי העכבר היה תקול (כפתור "פורוורד" לא הגיב). תוך שעה מהשיחה לשירות, הגיע איסוף של UPS. תוך מספר ימים בודדים קיבלתי עכבר חדש.

נוח מאוד לעבוד איתם מרחוק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...