BUY2USA - סיפור של חוסר בשירות - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

BUY2USA - סיפור של חוסר בשירות


huber

Recommended Posts

לפני כשבוע הזמנתי מוצר מאיביי. מכיוון שהמוכר לא שולח לארץ, פתחתי תיבה בשירות של BUY2USA ושלחתי את המוצר לכתובת שסופקה לי על ידם. המוכר שלח את המוצר לשם והמשלוח הגיע לשם אחרי יומיים (ב 27/11). יום אחרי נכנסתי לאתר של BUY2USA לוודא שהמשלוח התעדכן, שום של כלום. שלחתי מייל לשירות הלקוחות שלהם לברר למה המשלוח שהגיע אליהם לא התעדכן באתר, אין קול ואין עונה. מזה 3 ימים אני כל יום שולח שאלה זו דרך האתר שלהם לשירות הלקוחות שלהם - ואין שום מענה.

אני מבין שהמשלוח מהם לוקח זמן רב. אני מבין שיכול להיות שלוקח כמה ימים עד שמעדכנים את מהשלוח באתר מהרגע שהוא מגיע אליהם (למרות שזה נשמע מוזר - קליטה ועידכון פרטי משלוח לא אמורה לקחת יותר מיום-יומיים בעסק נורמלי), מה שאני לא מצליח להבין זה איך זה שאתר מרשה לעצמו להתעלם מפניות של לקוח שלו לשירות הלקוחות 3 ימים ברציפות.

אני אישית לא מתכוון להשתמש בשירות שלהם יותר, עסק שלא קיים בו מענה/שירות לקוחות נורמלי מבחינתי הוא לא עסק שארצה להשתמש בשירותיו. לתשומת לבכם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 34
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

הזמנת מוצר בתקופת מכירות הכי לחוצה של השנה (BF) הם בעצמם אמרו שלוקח להם יותר זמן מהרגיל לעדכן חבילות באתר בגלל שהם מקבלים המון חבילות(פירסמו תמונה בפייסבוק) וכל חבילה צריכה להימדד ולהישקל וזה לוקח זמן.

אני יכול לומר לך מנסיון שביום רגיל חבילה מתעדכנת אחרי מספר שעות מרגע המסירה אבל בתקופה זו זה לוקח יותר(לפי מה שהם אמרו עד 72 שעות), אני הזמנתי 8 חבילות במבצעי BF ובנתיים רק אחת נקלטה(הגיעה ב27). יש לי חבילה אחת בהגיע באיחור לBUY2USA בגלל שלא היה מקום על הרכב(כך היה רשום באתר של UPS).

קצת סבלנות ויהיה בסדר :)

תהנה ממה שקנית.

אתה לא חייב להשתמש בשירות שלהם, יש שירותים מתחרים כמו MUSTOP ,TNT, SHIPITO ועוד שנותנים אותו שירות. סה"כ אני מאוד מרוצה מUSHOPS בעיקר בגלל המחיר שיחד עם קופונים יוצא יותר זול מהמתחרים אבל גם כשהזמנתי באמצעות MUSTOP הייתי מרוצה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלחת להם מיילים בתקופה של ו\או cyber monday?

זו תקופה נורא לחוצה, רואים לפי התמונות של המחסנים שלהם שהם בעצמם לא ציפו לגל כזה של הזמנות.

אני מתאר לעצמי שגם האימייל שלהם נראה כמו המחסן.

הצעה היחידה שלי לך זה לכתוב להם על הקיר בפייסבוק, שם בד"כ כל חברה עונה כמעט במיידיות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אני בדיוק הזמנתי דרכם משהו, החבילה (מאמזון) הגיע אליהם כבר לפני כמעט 48 שעות אבל זה עדיין לא התעדכן אצלהם באתר.

בד"כ זה היה מתעדכן תוך מספר שעות בודדות.

מוזר ומעצבן, אבל אני מניח שזה היה צפוי. הם גם הודיעו על זה בפייסבוק שלהם ואפילו צירפו תמונה של כל החבילות שהגיעו אליהם...

האמת שגם אני שלחתי להם על זה אתמול מייל דרך הצור קשר, אבל אני מבין למה הם לא עונים למיילים האלה.. גם ככה יש להם עומס, להוסיף לרשימת המשימות גם לענות לכל המיילים שהם מקבלים על זה - רק יחמיר את המצב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תסלחו לי, אבל אני לא "מבין" ולא "מקבל" חברה שלא יודעת לנהל את עצמה. אתם באמת מאמינים שחברה שכזו "לא ידעה" שיהיה לחץ היסטרי בתקופת המכירות הכי לחוצה של השנה?!

יש לחץ? מוסיפים עובדים אפילו זמנית (יש גופים שמתמחים בהשכרת עובדים זמניים). לא הגיוני שחברה שרואה עליה משמעותית בהכנסות/לקוחות לא תגדיל את מערך העובדים שלה בהתאם (שוב, אפילו זמנית).

מילא שהחליטו לא לתת מספר טלפון ליצירת קשר, מילא שיש אפשרות ליצור עם החברה קשר רק דרך טופס באתר, אבל לא לענות ללקוח 3 ימים - לזה אין שום הצדקה. כנראה שבארץ הרגילו אותנו לשירות לקוחות ושירות כללי כל כך מחפיר שזה נראה לנו הגיוני, סביר או מקובל.

אני אישית מחברה שכזו לא אבחר לקבל שירות בעתיד (וסליחה על משחק המילים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני האחרון שיגן על שרות לקוחות חרא, אבל אני גם מבין שלפעמים הלקוח צריך לקבל בהבנה תקלות ועומסים.

קל להגיד "בואו תעסיקו עובדים לשבועיים בשביל לטפל בלחץ", בלי לקחת בחשבון תקופות הכשרה וכדומה.

בקיצור, תעשה מה שאתה חושב לנכון, אתה מוזמן לנסות את המתחרים ולבוא לתת לנו השוואה (בלי ציניות). פעם אחרונה שאני בדקתי, מבחינת מחירים buy2usa היו הכי זולים ומכמות הפעמים שיצא לי להזמין מהם התרשמתי לטובה.

נ.ב

גם לי יש 4 חבילות שהגיעו לשם ועדין לא נרשמו למערכת, אבל מההכרות שלי עם שרות הלקוחות של אמאזון (שלחו לי נוסף אחרי שהראשון לא הגיע) והעובדה שאף אחד מהמוצרים האלה לא לחוצים לי (שילוח ימי לכל אחד), אני לא משתולל כמו כמה חבר'ה כאן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני השתמשתי במספר שירותים כמו BUY2USA (בעיקר Mustop), אני יכול לומר בשקט שעד כה, החברה הכי משתלמת היא המדוברת.

- נדיר שיש הפתעות מעבר להערכה שלהם (בניגוד לחברות אחרות שהייתי כבר מצפה לתוספות שונות על השירות).

- בד"כ זולים יותר מהמתחרים (ונותנים שונים כמו הנחה 30% על משלוח שלישי והנחה 10% על כל משלוח אחרי זה, הנחת $10 בשיתוף עם פייפאל, שזה משמעותי).

- שירות טוב (אך אכן עכשיו המענה לא מיידי, אני מחליק את זה רק בגלל הלחץ של התקופה).

- היחידים שסופגים עמילות מכס (בעת שהחבילה עוצרת לבדיקה ידנית, ועל זה דורשים עמלות ואגרות נוספות).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדכון, לפני זמן קצר קיבלתי הודעה למייל שהחבילה הגיעה למחסנים. בהודעה צויין משום מה שהחבילה הגיע למחסניהם ב 30/11 למרות שמעקב החבילה של חברת המשלוחים בארה"ב מראה בפירוש שהיא הגיע למחסניהם ב 27/11. בתזמון נוח עד חשוד זמן קצר אחרי שקיבלתי הודעה למייל על הגעת החבילה הגיעה גם תגובתה של החברה לפוסט שפירסמתי בפייסבוק שלהם.

עכשיו אני לפחות שקט לגבי השאלה היכן החבילה. אם רק היו טורחים להגיב בשירות לקוחות שלהם בזמן סביר, כל הסיפור הנ"ל היה נמנע.

מתגובות שלכם פה ובפורום אחר נראה שהמקרה שלי חריג ושרב האנשים שהשתמשו בשירות שלהם היו מרוצים. אני עדיין חושב שלא להגיב ללקוח במשך 3 ימים זה מעשה שגוי לחברה נותנת שירות, ומקווה שהחברה שם יסיקו את המסקנות שלהם ולהבא לא יציבו את הלקוחות שלהם (ואת עצמם) במצבים לא רצויים שכאלו. בפעם הבאה שאצטרך להשתמש שוב בשירות שכזה, אחשוב פעמיים ואטרח לבדוק היטב אם נושא השירות בחברה השתנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...