חויית קניה בKSP - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חויית קניה בKSP


lubian

Recommended Posts

היום נכנסתי לחנות KSP בסניף נצרת-עילית כי אני מפה, רציתי לקנות 2 דיסקים קשיחים של טרה HD103UJ, ביקשתי ממוכר (לא יודע איך קוראים לו, בחור עם קוקו) והוא הלך להביא אותם. אחרי כמה דקות של המתנה הוא הגיע עם דיסקים. אני בדקתי את הדיסק ראשון ויזואלית וראיתי שיש לו 2-3 שריטות באמצע ליד עיגול, שאלתי אותו מה זה , למה זה שרוט, הוא אמר שכנראה פתחו את הכופסה עם דיסק לפני זה. אני הבנתי שהוא מנסה למקור לי דיסק משומש או מתוקן, כי שריטות כאלה באמצע יכולות להופיע או משימוש או מנפילה של דיסק, אבל לא מפתיחה של אריזה. בדקתי ויזואלית דיסק שני והוא נראה בסדר, ביקשתי ממנו להחליף את הדיסק ראשון ולהביא לי אחר, אבל הוא אמר שאין להם ויש רק את 2 האלה מהסוג הזה. אני אמרתי שאז אני לא רוצה לקנות אכשיו ושאני יבוא בעוד שבוע. אבל ברור שאני לא אלך לשם לא בעוד שבוע ולא בעוד שנה כי חנויות שמרשה לעצמה למקור מוצר משומש או מתוקן כחדש היא לא שווה לבזבז את הכסף עליה. ואני חושב על עוד דבר: אם רציתי לקנות חלק אחד בנפרד ורצו לדחוף לי חלק משומש, אז איזה זבל של חלקים הם יכולים לדחוף לאנשים שקונים אצלם מחשבים שלמים ולא בודקים אותם טוב טוב, אפילו ויזואלית.

הדברים שכתבתי הם לא כדי לפגוע בחנות או , אלה כדי לספר על חויה שהיתה לי היום ולחלוק אותה עם גולשים אחרים של אתר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 86
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

בכלל לא מפתיע. אצלי היה איתם קטע שמאוד הצחיק אותי. רציתי לקנות מהם את המעבד שיש לי עכשיו Q9550. כששאלתי את המוכר עם איזה סטפינג מגיע המעבד הוא היה מאוד מופתע לגלות שיש כזה דבר STEPPING בכלל. משהוא אמר לי זה שבKSP לא שואלים שאלות כאילה, אלה קונים את מה שיש... ככה שהשרות עדיבות ובמיוחד מקצוענות אין בKSP בטוח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בכלל לא מפתיע. אצלי היה איתם קטע שמאוד הצחיק אותי. רציתי לקנות מהם את המעבד שיש לי עכשיו Q9550. כששאלתי את המוכר עם איזה סטפינג מגיע המעבד הוא היה מאוד מופתע לגלות שיש כזה דבר STEPPING בכלל. משהוא אמר לי זה שבKSP לא שואלים שאלות כאילה, אלה קונים את מה שיש... ככה שהשרות אדיבות ובמיוחד מקצוענות אין בKSP בטוח.

שוב פעם, זה תלוי בסניף.

בדרך כלל שיש מעבדה צמודה לסניף (כמו בת"א) רמת המקצועיות מאוד גבוהה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בכלל לא מפתיע. אצלי היה איתם קטע שמאוד הצחיק אותי. רציתי לקנות מהם את המעבד שיש לי עכשיו Q9550. כששאלתי את המוכר עם איזה סטפינג מגיע המעבד הוא היה מאוד מופתע לגלות שיש כזה דבר STEPPING בכלל. משהוא אמר לי זה שבKSP לא שואלים שאלות כאילה, אלה קונים את מה שיש... ככה שהשרות עדיבות ובמיוחד מקצוענות אין בKSP בטוח.

תתפלא, אבל רוב מוכרי המחשבים לא יודעים מה זה סטפינג.

תכנס לבאג ותנסה לשאול את השאלה הזו.

לא כל חנות מתמחה בלמכור מוצרים לקהל מבין כמו אוברקלוקרים או מודרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

2 סיפורים מKSP רעננה:

1.רכשתי משם את לוח האם למחשב החדש שלי. כאשר הרכבתי את המחשב בבית נתקלתי בבעיה שחשבתי שהיתה בלוח אם (הבעיה היתה בזכרונות)

פירקתי את הלוח אם והלכתי איתו לחנות בציפיה למאבקים. הגעתי לחנות, הטכנאי בדק שאין פינים עקומים ואז ישב איתי בבוקר יום שישי עמוס

ובדק איתי את הלוח עד שיצאתי שבע רצון לחלוטין. בשלב מסויים שאל למה לא הבאתי את המחשב קומפלט כדי שיוכל לבדוק אותו, עניתי שחשבתי

שיעשו בעיות היות שרק הלוח נקנה אצלם. הטכנאי ענה שאין לו שום בעיה לבדוק למרות שרק רכיב אחד נקנה אצלם.

2. קניתי SCYTHE MUGEN 2, הגעתי הביתה התחלתי להרכיב וראיתי שיש בעיה בהברגות באחד הלוחות שמצמידים את הקירור למקום.

תוך כדי נסיונות ההתקנה על הלוח הכושל נהרסו 2 ברגים יחודיים לקירור זה. למחרת הגעתי עם הלוח הבעייתי והברגים (שוב, בציפייה למאבק).

הטכנאי ביקש לראות את החשבונית, ניסה להבריג וראה שאכן יש בעיה והחליף במקום את הלוח והברגים.

ב2 המקרים היחס של הטכנאי היה סבלני ונחמד מאוד. לי אישית היה ניסיון לא טוב עם סניפי KSP שונים (לכן גם הגעתי בגישה שלילית) אבל

נכון לעכשיו סניף רעננה הפתיע אותי לטובה. אני מקווה שימשיכו לתת שירות טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היום נכנסתי לחנות KSP בסניף נצרת-עילית כי אני מפה, רציתי לקנות 2 דיסקים קשיחים של טרה HD103UJ, ביקשתי ממוכר (לא יודע איך קוראים לו, בחור עם קוקו) והוא הלך להביא אותם. אחרי כמה דקות של המתנה הוא הגיע עם דיסקים. אני בדקתי את הדיסק ראשון ויזואלית וראיתי שיש לו 2-3 שריטות באמצע ליד עיגול, שאלתי אותו מה זה , למה זה שרוט, הוא אמר שכנראה פתחו את הכופסה עם דיסק לפני זה. אני הבנתי שהוא מנסה למקור לי דיסק משומש או מתוקן, כי שריטות כאלה באמצע יכולות להופיע או משימוש או מנפילה של דיסק, אבל לא מפתיחה של אריזה. בדקתי ויזואלית דיסק שני והוא נראה בסדר, ביקשתי ממנו להחליף את הדיסק ראשון ולהביא לי אחר, אבל הוא אמר שאין להם ויש רק את 2 האלה מהסוג הזה. אני אמרתי שאז אני לא רוצה לקנות אכשיו ושאני יבוא בעוד שבוע. אבל ברור שאני לא אלך לשם לא בעוד שבוע ולא בעוד שנה כי חנויות שמרשה לעצמה למקור מוצר משומש או מתוקן כחדש היא לא שווה לבזבז את הכסף עליה. ואני חושב על עוד דבר: אם רציתי לקנות חלק אחד בנפרד ורצו לדחוף לי חלק משומש, אז איזה זבל של חלקים הם יכולים לדחוף לאנשים שקונים אצלם מחשבים שלמים ולא בודקים אותם טוב טוב, אפילו ויזואלית.

הדברים שכתבתי הם לא כדי לפגוע בחנות או , אלה כדי לספר על חויה שהיתה לי היום ולחלוק אותה עם גולשים אחרים של אתר.

להסיק משתי שריטות שמדובר במוצר משומש זו שטות מוחלטת. אני רכשתי ממשתי אחריות בסניף אשדוד ויצאתי מאד מרוצה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

KSP בראשון לציון הם גועל נפש, חרא של שרות

:hizuk:

ksp :nono:

:mavet:

פשוט תת-רמה

בן דוד שלי בנתניה גם כן נידפק חזק בקטע של מימוש אחריות בתוקף.

שומר נפשו ירחק מהם.

עדיף לשלם עוד כמה שקלים לחנויות אמינות ולהיות רגוע.

אני לא אתחיל לפרסם שמות של חנויות מומלצות (בחיפוש קצר תמצאו אותם כאן בעצמכם ),אבל האמינו לי שרק בשביל לקבל יחס מיקצועי ואדיב

שווה לשלם עוד 20-30 שקל,שזה בערך הפרש המחיר הממוצע בזאפ בין אותו מוצר בחנויות נורמאליות לבין KSP .

גם אם אתם מאוד,אבל מאוד לחוצים בכסף ,אז עדיף כבר לקנות באייבורי בתור אופצייה אחרונה.

הם לפחות עדיין לא איבדו את הכבוד העצמי שלהם!!!

בכל מקרה,בשתי הרשתות הללו שולטת הגישה שהלקוח קיים בשבילן ולא להיפך.

עצוב אבל זה המצב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...