מכונת יחסי הציבור של דיסני עולה לשיא חדש עם טריילר אחרון עבור הפרק השביעי בסדרת מלחמת הכוכבים, ותחילת המכירה המוקדמת לכרטיסים לקראת ההשקה בעוד כחודשיים
הרשת, ובעיקר אינספור מעריצי מלחמת הכוכבים שמאכלסים אותה, גועשת היום בעקבות החשיפה הרשמית של הטריילר המלא השני והאחרון עבור Star Wars: The Force Awakens – הסרט החדש של המותג האלמותי, שהוא למעשה יריית פתיחה לגלגול חדש שלו, תחת שרביטה של אימפריית דיסני.
בתחילת הדרך, לפני כשלוש שנים, כשנודע לעולם כי דיסני רכשה את הזכויות למותג מלחמת הכוכב מידיו של ג'ורג' לוקאס ואולפני LucasFilm שלו, התגובות והתחזיות היו קודרות למדי, וההערכה הייתה שנראה התמסחרות מאסיבית ושלילית של מה שכבר אז היה ממוסחר מאוד – ולמרות זאת, כעת אנחנו נמצאים כחודשיים לפני יציאתו של הסרט החדש אל האקרנים, והתחושה היא שהבעלים החדשים הצליחו ליצור משהו שמדבר ומסקרן הן חלק ניכר מהמעריצים הוותיקים, והן קהל חדש וצעיר יותר שלא בהכרח גדל על ברכי הטרילוגיה המקורית.
במקביל להפצת הטריילר החדש, שהפך לשיחה החמה ברשת עוד לפני שהוצג, החלה גם מכירה מוקדמת של כרטיסים להקרנת הסרט בארצות הברית (חודשיים לפני שהיא מתרחשת, להזכירכם), והביקוש עלה על הציפיות – עם קריסה והשבתה זמנית לאתרי המכירה המקוונים.
לא בטוח בכלל שהסרט החדש יצליח להרשים את המבקרים והמעריצים כפי שעשה המקור מ-1977 או 'האימפריה מכה שנית', אך לא בטוח שזה באמת משנה – כמו שזה מרגיש כרגע, יש סיכוי לא רע שבדצמבר הקרוב נראה ניפוץ של כמה משיאי ההכנסות הקולנעיות לסרט חדש, אשר כבר נופצו כמעט כולם רק לפני מספר חודשים עם 'עולם היורה'. יהיה מעניין בהחלט לעקוב אחרי הסטטיסטיקות במקרה הזה.
מתרגשים לקראת הקאמבק הגדול של מלחמת הכוכבים, או שעדיין סבורים כי הוא מיותר לגמרי? נשמח לשמוע מה דעתכם בתגובות.
קישורים נוספים