adplus-dvertising

מתי בישראל? תוכניות ההשקה של שירות הסטרימינג מבית דיסני

פלטפורמת ה-Disney Plus תגיע בחודש נובמבר הקרוב לחמש מדינות – עם תג מחיר שמתחיל ב-7 דולר או 7 יורו מדי חודש

בעוד כחודשיים יתחיל שלב מעניין חדש ברשת, עם הצטרפותה של חברת דיסני באופן רשמי למירוץ התוכן המקוון באמצעות שירות ה-Disney Plus שלה שיאחד תחתיו את סרטי האנימציה, סרטי גיבורי העל של מארוול וסרטי מלחמת הכוכבים  – ויתבל אותם בסדרות חדשות ובלעדיות עבורו מאותם עולמות תוכן עשירים.

מנכ"ל דיסני הכריז באופן רשמי כי שירות הסטרימינג החדש ינחת בארצות הברית, בקנדה ובהולנד ב-12 בנובמבר 2019, עם הצטרפות של ניו-זילנד ואוסטרליה אל החגיגה שבוע לאחר מכן, ב-19 בנובמבר. אין כרגע תוכניות להתרחבות אל מדינות נוספות לפני סוף השנה, אך בחברה הבהירו כי הם מתכננים זמינות בינלאומית רחבה בתוך שלוש שנים, כאשר דריסת הרגל האירופאית עם הולנד כבר בשלב ההתחלתי מעניקה לנו תקווה מסויימת כי גם ישראל תוכל להיות חלק מהתוכנית במוקדם או במאוחר.

כך אמור להיראות הממשק של הפלטפורמה במועד ההשקה

מחיר המינוי הבסיסי ל-Disney Plus יעמוד על 7 דולר בלבד מדי חודש בארה"ב, או 70 דולר למנוי עבור שנה (לא כולל תוספת מס), ועל 7 יורו לחודש או 70 יורו לשנה בהולנד (כולל תוספת המקבילה המקומית למע"מ) – מחיר שככל הנראה נועד לקרוא תיגר ישיר על המתחרה נטפליקס, אשר גובה 8 יורו באירופה ו-9 דולר בארה"ב בתור בסיס, לאחר הכרזה על העלאת מחירים מוקדם יותר השנה שגם הביאה את מחיר הבסיס המקומי שלנו בישראל ל-33 שקלים מדי חודש.

אנחנו כבר יודעים כי דיסני גייסה את כל התותחים הכי כבדים שלה למען הבטחת ההצלחה של המיזם – אבל זה ממש לא אומר שהמשימה תהיה קלה

דיסני תציע חבילה משולב מורחבת שכוללת את שירות הסטרימינג ESPN Plus לאירועי ספורט מכל הסוגים ואת גרסת הבסיס של שירות הסטרימינג Hulu (עליו השתלטה כשרכשה את חברת Fox), לצד Disney Plus, במחיר חודשי כולל תחרותי בהחלט של 13 דולר – אם כי נכון לעכשיו לא ברור האם הדיל הזה יהיה זמין בכל רחבי העולם או רק למשתמשים בצפון אמריקה. כמו כן, יהיה מעניין לגלות כיצד תתייחס הפלטפורמה לנסיונות רישום וגישה באמצעות שירותי VPN ממדינות בהן השירות אינו זמין רשמית, אפשרות שאינה בהכרח פשוטה אך אפשרית בפלטפורמות הסטרימינג המתחרות כיום.

הספירה לאחור כבר החלה

השירות של Disney Plus יהיה זמין בדפדפנים במחשבים אישיים, כמובן, וכמו כן גם ביישומים ייעודיים עבור אנדרואיד, iOS, קונסולות PlayStation 4 ו-Xbox One, טלוויזיות חכמות מבוססות Android TV ועוד – בכדי לוודא שכל מי שירצה ליהנות מהשירות יוכל לעשות זאת, כמעט ללא תלות באמצעים הטכנולוגיים שבאמתחתו.

סיפור הצלחה נוסף של חברת הענק או מיזם יומרני שנועד לכשלון? מוזמנים לדבר על כך בתגובות.