מקדולנד'ס + נוטלה = אהבה

מה קורה כשרשת הג'אנק פוד הענקית מחליטה לשלב פעולה עם הממרח המתוק שכל אחד מכיר? באיטליה תמצאו את התשובה

רשת McDonald's נמצאת בנקודה לא ממש פשוטה בתקופה זו: היא אמנם ממשיכה להציג הכנסות של עשרות מיליארדי דולרי בשנה ורווחים נקיים של מיליארדי דולרים, אך המספרים האלה מהווים ירידה לעומת הצלחות הענק שבעבר ואף הביאו את החברה למצב בו לראשונה בהיסטוריה שלה היא סוגרת יותר סניפים מאשר שהיא פותחת.

המצב הזה הביא את ראשיה של חברת הענק (המעסיקה יותר מ-1.5 מיליון עובדים ברחבי העולם באופן עצמאי ודרך הזכיינויות שלה) לנסות ולהביא שינויים קיצוניים יותר אל תפריטיה ברחבי הגלובוס – ודוגמה אחת מהממת (או מזעזעת) לכך אנו מקבלים כעת מאיטליה, שם הושק ה-Sweety con Nutella.

האינטרנט התאהב (ונרתע בו זמנית) מהיצירה האיטלקית-אמריקאית החדשה הזו
האינטרנט התאהב (ונרתע בו זמנית) מהיצירה האיטלקית-אמריקאית החדשה הזו

אנחנו מאמינים שהשם הזה אומר הכל, גם אם לא למדתם איטלקית מעולם – מדובר בקינוח חדש שמציעה הרשת בארץ הולדתו של ממרח הנוטלה האהוב (והמשמין בטירוף), שהוא בעצם מיני המבורגר שכולל שכבה עבה של ממרח האגוזים והקקאו במקום קציצת בשר. כ-256 קלוריות בתוך שלושה או ארבעה ביסים מתוקים עד מאוד. מה דעתכם?

sw1 sw2

כמו בהרבה מקרים בעולם האוכל המהיר, גם כאן התמונה השיווקית מציגה מראה "קצת" שונה מזה שמקבלים בפועל